Wij gaan in hoger beroep. Spong god.quote:Op donderdag 16 december 2021 11:56 schreef spleeh het volgende:
[..]
Gelukt?
Wat vond je van de vragen van Sven?
Kerstkind genot.quote:Op donderdag 16 december 2021 11:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik zal geen kerst vieren ouwe reus dit jaar. Bevalling in aantocht allen.
Hmm even in de gaten houden dus.quote:Op donderdag 16 december 2021 11:55 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik ken hem nietmaar hij werd constant als vaakst gezongen dus de kans is dat we hem vandaag weer horen
TR gezet oprotten met die act.quote:Op donderdag 16 december 2021 11:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ twitter ]
Het is nu echt begonnen
Warm bad, ook voor Yannick de vervelende klootzakquote:Op donderdag 16 december 2021 11:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ twitter ]
Het is nu echt begonnen
Toen Almere de Eredivisie niet had gehaald was ik er even bang voor dat hij er een eind aan zou maken.quote:Op donderdag 16 december 2021 12:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Warm bad, ook voor Yannick de vervelende klootzak
Dat risico ligt natuurlijk ieder jaar op de loer.quote:Op donderdag 16 december 2021 12:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Toen Almere de Eredivisie niet had gehaald was ik er even bang voor dat hij er een eind aan zou maken.
Het is een variatie op dit liedjequote:Op donderdag 16 december 2021 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmm even in de gaten houden dus.
Oeh, nog context ookquote:Op donderdag 16 december 2021 12:06 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Het is een variatie op dit liedje
Maar dan als eerste woord zingen ze iets anders. Bij Price zongen ze 'Wales get battered' denk ik
Een jongen Gerwyn of een meisje Fallon?quote:Op donderdag 16 december 2021 11:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik zal geen kerst vieren ouwe reus dit jaar. Bevalling in aantocht allen.
Meisjequote:Op donderdag 16 december 2021 12:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Een jongen Gerwyn of een meisje Fallon?
Puick naampje voor een kerstkind, wat ik je brom.quote:
Ik kan je melden dat ze niet zo gaat heten GENOT.quote:Op donderdag 16 december 2021 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Puick naampje voor een kerstkind, wat ik je brom.
Daar kun je beter op liggen dan op prikkeldraad ouwe reus.quote:Op donderdag 16 december 2021 12:22 schreef Machielovic het volgende:
Het is hier alweer een warm bad zie ik [ afbeelding ]
Helaas u gaat niet door voor de koelkast.quote:Op donderdag 16 december 2021 12:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ben geen Viktor Mids maar hier staat ze bij.
[ afbeelding ]
Kijk nou uitquote:Op donderdag 16 december 2021 12:24 schreef Poepz0r het volgende:
Is vriend van de show @:Nattekat ook aanwezig?
Geen koelkast allen.quote:Op donderdag 16 december 2021 12:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Trina Francis Deta Mieke Anastasia Lisa Fallon en Mikuru zijn nog allemaal in de race.
En hoe heet die douwdoos van Jacklin ook weer?quote:Op donderdag 16 december 2021 12:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Trina Francis Deta Mieke Anastasia Lisa Fallon en Mikuru zijn nog allemaal in de race.
Ik heb ook wel goede kont.quote:Op donderdag 16 december 2021 11:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb dit laatst voor het eerst gedaan en kreeg al bijna een hernia bij 50 kilo. Wel goed voor je kont.
Paula godin.quote:Op donderdag 16 december 2021 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En hoe heet die douwdoos van Jacklin ook weer?
Mag in dit topic: https://forum.fok.nl/topic/2614572/dames-we-willen-jullie-naakt-zien-in-alle-soorten-120.htmlquote:Op donderdag 16 december 2021 12:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ken je daar nog niet goed genoeg voor.
Voormalig keelgrijper, hij heeft dus zijn leven gebeterd?quote:Op donderdag 16 december 2021 11:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ twitter ]
Het is nu echt begonnen
Ik had een land te redden ouwe reus.quote:Op donderdag 16 december 2021 12:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waar was je gisteren vuilak
Noem je zo de reet van je wijfie?quote:Op donderdag 16 december 2021 12:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik had een land te redden ouwe reus.
Gisteren rechtszaak gehad met mijn grote vriend Gerard Spong.quote:Op donderdag 16 december 2021 12:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Noem je zo de reet van je wijfie?
Boodschappen doen in 2021quote:Op donderdag 16 december 2021 12:57 schreef Madhouse11 het volgende:
Zo, boodschappen gedaan. Meeste werk weggewerkt, Stagiaire mag lekker naar huis, ik ben er klaar voor.
Is nog net geen 18, ik wil geen Juice Channels achter mij aanquote:
Ik moet straks nog wel snel even een boodschapje doen en naar de bieb. Maar even tijdens de partij van jr. Wel de hele middag verder lekker vrij.quote:Op donderdag 16 december 2021 12:57 schreef Madhouse11 het volgende:
Zo, boodschappen gedaan. Meeste werk weggewerkt, Stagiaire mag lekker naar huis, ik ben er klaar voor.
Bieb bieb genot. Stukje stiekem masturberen tijdens het lezen van Harry Potter in de bieb genotquote:Op donderdag 16 december 2021 13:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moet straks nog wel snel even een boodschapje doen en naar de bieb. Maar even tijdens de partij van jr. Wel de hele middag verder lekker vrij.
Jammer voor Marco. Maar begrijpelijk.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:00 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Is nog net geen 18, ik wil geen Juice Channels achter mij aan
OPSGIETE DE FINALE IS AL BIJNAquote:Op donderdag 16 december 2021 13:07 schreef Poepz0r het volgende:
Ik sta nog 3de in de lijst van meeste posts zag ik GENOT. Die act @:maxi-mus moet weer eerste staan hoor man man
Gun die Fries ook eens iets.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:07 schreef Poepz0r het volgende:
Ik sta nog 3de in de lijst van meeste posts zag ik GENOT. Die act @:maxi-mus moet weer eerste staan hoor man man
quote:Op donderdag 16 december 2021 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OPSGIETE DE FINALE IS AL BIJNA
ik moet je hier even corrigerenquote:Op donderdag 16 december 2021 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OPSGIETE DE FVINALE IS AL BIJNA
Meetings is zo'n act niet te geloven. Ik plan ze allemaal in 2023 hahaatjes.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch een voordeel van thuiswerken dat ik straks op de achtergrond pijltjesgooien aan kan knallen als ik geen meetings heb
Nee op de achtergrond kan het als je WEL meetings hebt. Anders gewoon op de voorgrond.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch een voordeel van thuiswerken dat ik straks op de achtergrond pijltjesgooien aan kan knallen als ik geen meetings heb
Meetings altijd zonder broek genot.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee op de achtergrond kan het als je WEL meetings hebt. Anders gewoon op de voorgrond.
quote:Op donderdag 16 december 2021 13:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee op de achtergrond kan het als je WEL meetings hebt. Anders gewoon op de voorgrond.
Dat is hetquote:Op donderdag 16 december 2021 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mag hopen voor je dat december een rustige maand is
Slim werken ouwe pik. Die moet je rustig MAKEN. Ik stel alle afspraken uit, daaaagggg. Al zat binnengehaald dit jaar, stukje 2,3 miljoen euro.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moet jij wetenquote:Op donderdag 16 december 2021 13:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Slim werken ouwe pik. Die moet je rustig MAKEN. Ik stel alle afspraken uit, daaaagggg. Al zat binnengehaald dit jaar, stukje 2,3 miljoen euro.
quote:Op donderdag 16 december 2021 13:15 schreef de_boswachter het volgende:
Rot eens op met jullie topbanenacts. Geen enkele baan is een topbaan. Werken is bedacht voor en door onnozelaars.
Uitkeringstrekker gespot allen.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:15 schreef de_boswachter het volgende:
Rot eens op met jullie topbanenacts. Geen enkele baan is een topbaan. Werken is bedacht voor en door onnozelaars.
Dit, heerlijk die swaffel in de hand.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Meetings altijd zonder broek genot.
quote:Op donderdag 16 december 2021 13:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Avondsessie begon om 20:20 dus tel er maar 20 minuten bij.
Meetings met camera uit genotquote:Op donderdag 16 december 2021 13:21 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit, heerlijk die swaffel in de hand.
Hardere klap in het gezicht dan de klappen die de zorg te verwerken krijgt.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Avondsessie begon om 20:20 dus tel er maar 20 minuten bij.
Zou het wat uitmaken?quote:Op donderdag 16 december 2021 13:23 schreef Tagliano het volgende:
Eens kijken of ik darts en dit aan me ook nog een beetje op werk kan concentreren
Jeetje dat is wel heel antiekquote:Op donderdag 16 december 2021 13:23 schreef maxi-mus het volgende:
Gevaar op de weg genot, in guldens betalen.
Stappenteller @Tagliano voelt zich ernstig verwaarloosd...quote:Op donderdag 16 december 2021 13:23 schreef Tagliano het volgende:
Eens kijken of ik darts en dit aan me ook nog een beetje op werk kan concentreren
Dat was een grapje.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jeetje dat is wel heel antiek
Ja.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:26 schreef Madhouse11 het volgende:
Is dat nog steeds meneer Marijnissen ?
Altijdquote:Op donderdag 16 december 2021 13:26 schreef maxi-mus het volgende:
Hebben we allemaal de bingokaart weer bij de hand?
Ik kan me oprecht wel voorstellen dat die beelden soms uit guldentijdperk zijn hoorquote:Op donderdag 16 december 2021 13:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was een grapje.
Nollesaids.
Halverwege de dag op 5k, dat gaat prima!quote:Op donderdag 16 december 2021 13:24 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Stappenteller @:tagliano voelt zich ernstig verwaarloosd...
Hier niet, paniekvoetbal genot.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zeker ja.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan me oprecht wel voorstellen dat die beelden soms uit guldentijdperk zijn hoor
Je hebt 'm even aan de buurman meegegevenquote:Op donderdag 16 december 2021 13:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Halverwege de dag op 5k, dat gaat prima!
Ik heb kamillethee.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik doe mee!
Rooibos mango peach
Ik zou stapelgek worden van dat linkse gelul.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:34 schreef Poepz0r het volgende:
Nolles zijn prostaat wordt gemolken door Marijnissen, bohhh heerlijk hoor @:de_boswachter
Zou zij dat écht met zoveel plezier doenquote:Op donderdag 16 december 2021 13:34 schreef Poepz0r het volgende:
Nolles zijn prostaat wordt gemolken door Marijnissen, bohhh heerlijk hoor
Waar denk je dat Nolles hem in stoptquote:Op donderdag 16 december 2021 13:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou stapelgek worden van dat linkse gelul.
Ik ben eerlijk gezegd bang dat Bart de bukker is.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waar denk je dat Nolles hem in stopt
Linkse meisjes zijn foxwild in bed ouwe reus.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou stapelgek worden van dat linkse gelul.
Niks mis mee. Stukje strap-on.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk gezegd bang dat Bart de bukker is.
Ik durf het niet aan om dit uit te sluiten inderdaadquote:Op donderdag 16 december 2021 13:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zet ze altijd wel eerst even onder de douche.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Linkse meisjes zijn foxwild in bed ouwe reus.
Doe dit nou niet.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heerlijk hoor. Zeer aan te raden.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik durf het niet aan om dit uit te sluiten inderdaad
Scheerapparaat erbij allenquote:Op donderdag 16 december 2021 13:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zet ze altijd wel eerst even onder de douche.
Zij neukt hem. Stukje ADO keeper.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waar denk je dat Nolles hem in stopt
LADYSHAVEDquote:Op donderdag 16 december 2021 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Scheerapparaat erbij allen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |