Dat is wel een goeie voor snuifgodquote:Op woensdag 15 december 2021 23:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Rice ook, waarom niet The Riceman?
Ik weet niet wat zjak in zijn broek heeft maar dit lijkt meer een kruising tussen twee kiwi's en twee frambozen.quote:
quote:Op donderdag 16 december 2021 08:49 schreef Mani89 het volgende:
Heeft iemand nog het gifje van Ricky Evans die een robot walk doet?
Ja eens, zeker voor een 2e dag erg leuk.quote:Op donderdag 16 december 2021 10:39 schreef engine het volgende:
Best een mooi programma vandaagGurney - Evans en Anderson - Lewis. En natuurlijk een vlaggetje
Niks mis mee inderdaad, ik ben er ook bijna klaar voor. Warm bad genot.quote:Op donderdag 16 december 2021 10:39 schreef engine het volgende:
Best een mooi programma vandaagGurney - Evans en Anderson - Lewis. En natuurlijk een vlaggetje
Ik schuifel rond een uur of 14 richting het bankje.quote:Op donderdag 16 december 2021 10:39 schreef engine het volgende:
Ik heb dit laatst voor het eerst gedaan en kreeg al bijna een hernia bij 50 kilo. Wel goed voor je kont.quote:Op donderdag 16 december 2021 11:05 schreef Lonaa het volgende:
@:Frozen-assassin
3 Deadlifts | 85 kg
3 Deadlifts | 95 kg
3 Deadlifts | 100 kg
3 Deadlifts | 106 kg
2 Deadlifts | 111 kg
Was gisteren al bekend gemaakt.quote:Op donderdag 16 december 2021 11:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik gooi er een doos bevroren frikandellen in genot.
HALLO ALLEN.
LAKESIDE IS UITGESTELD.
Nee dat was gisterenquote:Op donderdag 16 december 2021 11:45 schreef spleeh het volgende:
[..]
Was gisteren al bekend gemaakt.
Ik schrok effe omdat ik dacht dat het PDC wk was uitgesteld
Klopt maar ik kon niet reageren. Ik had een land te redden.quote:Op donderdag 16 december 2021 11:45 schreef spleeh het volgende:
[..]
Was gisteren al bekend gemaakt.
Ik schrok effe omdat ik dacht dat het PDC wk was uitgesteld
FEE / Het grote hoeveel-kilo-kom-jij-aan topicquote:Op donderdag 16 december 2021 11:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik gooi er een doos bevroren frikandellen in genot.
HALLO ALLEN.
LAKESIDE IS UITGESTELD.
Ik zal geen kerst vieren ouwe reus dit jaar. Bevalling in aantocht allen.quote:Op donderdag 16 december 2021 11:52 schreef Nober het volgende:
[..]
FEE / Het grote hoeveel-kilo-kom-jij-aan topic
Ik ken hem nietquote:
Gelukt?quote:Op donderdag 16 december 2021 11:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Klopt maar ik kon niet reageren. Ik had een land te redden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |