Wij gaan in hoger beroep. Spong god.quote:Op donderdag 16 december 2021 11:56 schreef spleeh het volgende:
[..]
Gelukt?
Wat vond je van de vragen van Sven?
Kerstkind genot.quote:Op donderdag 16 december 2021 11:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik zal geen kerst vieren ouwe reus dit jaar. Bevalling in aantocht allen.
Hmm even in de gaten houden dus.quote:Op donderdag 16 december 2021 11:55 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik ken hem nietmaar hij werd constant als vaakst gezongen dus de kans is dat we hem vandaag weer horen
TR gezet oprotten met die act.quote:Op donderdag 16 december 2021 11:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ twitter ]
Het is nu echt begonnen
Warm bad, ook voor Yannick de vervelende klootzakquote:Op donderdag 16 december 2021 11:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ twitter ]
Het is nu echt begonnen
Toen Almere de Eredivisie niet had gehaald was ik er even bang voor dat hij er een eind aan zou maken.quote:Op donderdag 16 december 2021 12:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Warm bad, ook voor Yannick de vervelende klootzak
Dat risico ligt natuurlijk ieder jaar op de loer.quote:Op donderdag 16 december 2021 12:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Toen Almere de Eredivisie niet had gehaald was ik er even bang voor dat hij er een eind aan zou maken.
Het is een variatie op dit liedjequote:Op donderdag 16 december 2021 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmm even in de gaten houden dus.
Oeh, nog context ookquote:Op donderdag 16 december 2021 12:06 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Het is een variatie op dit liedje
Maar dan als eerste woord zingen ze iets anders. Bij Price zongen ze 'Wales get battered' denk ik
Een jongen Gerwyn of een meisje Fallon?quote:Op donderdag 16 december 2021 11:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik zal geen kerst vieren ouwe reus dit jaar. Bevalling in aantocht allen.
Meisjequote:Op donderdag 16 december 2021 12:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Een jongen Gerwyn of een meisje Fallon?
Puick naampje voor een kerstkind, wat ik je brom.quote:
Ik kan je melden dat ze niet zo gaat heten GENOT.quote:Op donderdag 16 december 2021 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Puick naampje voor een kerstkind, wat ik je brom.
Daar kun je beter op liggen dan op prikkeldraad ouwe reus.quote:Op donderdag 16 december 2021 12:22 schreef Machielovic het volgende:
Het is hier alweer een warm bad zie ik [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |