Hij heeft ook een oudelullenbak, dus opzichquote:Op donderdag 16 december 2021 14:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tenzij jij je huis in 1985 hebt gekocht is dat totaal krankzinnig.
Blij dat ik hier woonquote:Op donderdag 16 december 2021 14:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Welkom op de Nederlandse huizenmarkt.![]()
Ook dat.quote:Op donderdag 16 december 2021 14:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Minder risicovol dan met een romantische partner.
Niet wanneer je de juiste partner treft. *wink*wink*quote:Op donderdag 16 december 2021 14:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Minder risicovol dan met een romantische partner.
quote:Op donderdag 16 december 2021 14:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij heeft ook een oudelullenbak, dus opzich.
Ik ben heel blij dat we voorlopig nog wel even goed zitten qua huis én dat partner zo'n huis heeft wat verdubbeld is in waarde.quote:
met een kogel?quote:Op donderdag 16 december 2021 14:28 schreef rival het volgende:
[..]
Niet wanneer je de juiste partner treft. *wink*wink*
Wel eerst even het eea vastleggen dan.quote:
zodra je bij de notaris naar buiten looptquote:Op donderdag 16 december 2021 14:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel eerst even het eea vastleggen dan.
quote:Op donderdag 16 december 2021 14:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een beetje Hakuna matata en zo.
Zo fijn als deze reeks full circle komtquote:
door dit plaatje moest ik er ook eigenlijk aan denkenquote:Op donderdag 16 december 2021 14:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
[..]
Zo fijn als deze reeks full circle komt.
Opzich wel een pluspunt zoveel geldquote:Op donderdag 16 december 2021 14:28 schreef rival het volgende:
[..]
Niet wanneer je de juiste partner treft. *wink*wink*
Das wel mazzel ja. Als alleenstaande vanuit huur naar koop gaan is onmogelijk daar.quote:Op donderdag 16 december 2021 14:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben heel blij dat we voorlopig nog wel even goed zitten qua huis én dat partner zo'n huis heeft wat verdubbeld is in waarde.
quote:Op donderdag 16 december 2021 14:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
door dit plaatje moest ik er ook eigenlijk aan denken
6 jaar geleden, dus niet 1985quote:Op donderdag 16 december 2021 14:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tenzij jij je huis in 1985 hebt gekocht is dat totaal krankzinnig.
Ja, het is echt verschrikkelijk. Kopen is een ramp, maar huurhuizen zijn er ook amper.quote:Op donderdag 16 december 2021 14:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das wel mazzel ja. Als alleenstaande vanuit huur naar koop gaan is onmogelijk daar.
Onze woning konden we zelfs kopen op mijn of m'n vriendins' salaris alleen.
het is de schuld van de rabobank!quote:Op donderdag 16 december 2021 15:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, het is echt verschrikkelijk. Kopen is een ramp, maar huurhuizen zijn er ook amper.
Vooral van de rabobank.quote:Op donderdag 16 december 2021 15:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is de schuld van de rabobank!
en van al die bejaarden die maar niet dood willen gaan
en al die vluchteling
en die vrijgezellen!
en die huisjesmelkersquote:
Uiteindelijk zaten we er om 11:55 inquote:
Ik moet meteen denken aan die Stef Blok rant die je ooit vol overgave deed toen we een drankje gingen doen.quote:
Fijn dat hij dan toch nog iets positiefs heeft gedaan.quote:Op donderdag 16 december 2021 15:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik moet meteen denken aan die Stef Blok rant die je ooit vol overgave deed toen we een drankje gingen doen.
Ik kan die man ook niet meer zien of horen zonder aan jou te denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |