Gewoon gebruik maken van je overwaarde.quote:Op donderdag 16 december 2021 14:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja het probleem is vooral dat een hypotheek qua hoogte van de huizenprijzen niet meer lukt.
Huizenprijzen zijn echt messed up.
dat vind ik ook een risicootje. aangezien je nooit weet wanneer je dood gaat. Ik wil toch zelf plezier hebben van mn geldquote:Op donderdag 16 december 2021 14:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Flink sparen dus maar. En hopen dat ik het nog kan uitgeven voor ik doodga.
Daarom noemde ik het ookquote:Op donderdag 16 december 2021 14:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat vind ik ook een risicootje. aangezien je nooit weet wanneer je dood gaat. Ik wil toch zelf plezier hebben van mn geld
Dit.quote:Op donderdag 16 december 2021 12:51 schreef rival het volgende:
Waarom moeten jullie allemaal tot volgend jaar wachten? Ik heb 1 december al een verhoging gekregen
Ik zag en hoorde het.quote:Op donderdag 16 december 2021 14:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja het probleem is vooral dat een hypotheek qua hoogte van de huizenprijzen niet meer lukt.
Huizenprijzen zijn echt messed up.
hmm, ja, ergens zullen we toch een middenweg moeten vindenquote:Op donderdag 16 december 2021 14:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Daarom noemde ik het ook.
Het alternatief, losbandig geld uitgeven en ongelukkig zijn met mijn woonsituatie is ook niet echt top.
Ik vraag me af van welke we eerder zijn verlost, if any.quote:Op donderdag 16 december 2021 14:09 schreef Yvie_lu het volgende:
Die hele wooncrisis is nog 10x zo deprimerend als dat hele COVID aangezien we daar nog veel langer in zitten.
Hoe zie je dat voor je?quote:Op donderdag 16 december 2021 14:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, ja, ergens zullen we toch een middenweg moeten vinden
Ok boomerquote:Op donderdag 16 december 2021 14:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon gebruik maken van je overwaarde.
Er staat hier in de straat een huis te koop voor bijna het dubbele wat ik 6 jaar geleden voor die van mij heb betaaldquote:Op donderdag 16 december 2021 14:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon gebruik maken van je overwaarde.
Briefje bij de AH ophangen. Hypotheekpartner gezochtquote:Op donderdag 16 december 2021 14:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Samenwonen met een vreemde voor een hogere hypotheek![]()
Als de situatie erger wordt zou ik best met iemand een huis willen flippenquote:Op donderdag 16 december 2021 14:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
beetje sparen en een beetje losbandig uitgeven?quote:
of datquote:Op donderdag 16 december 2021 14:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Met maar een beetje sparen sluit je een huis kopen al uit.quote:Op donderdag 16 december 2021 14:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje sparen en een beetje losbandig uitgeven?
[..]
of dat
Zou op zich best kunnen werken.quote:Op donderdag 16 december 2021 14:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Minder risicovol dan met een romantische partnerquote:Op donderdag 16 december 2021 14:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zou op zich best kunnen werken.
dat misschien wel, maar door het losbandige uitgeven word je misschien wel weer wat gelukkiger en zit je minder in de rats met je woonsituatie.quote:Op donderdag 16 december 2021 14:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Met maar een beetje sparen sluit je een huis kopen al uit.
Tenzij jij je huis in 1985 hebt gekocht is dat totaal krankzinnig.quote:Op donderdag 16 december 2021 14:15 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Er staat hier in de straat een huis te koop voor bijna het dubbele wat ik 6 jaar geleden voor die van mij heb betaald
Kon ik, als controlfreak, maar gelukkig zijn met losbandig zijnquote:Op donderdag 16 december 2021 14:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat misschien wel, maar door het losbandige uitgeven word je misschien wel weer wat gelukkiger en zit je minder in de rats met je woonsituatie.
een beetje Hakuna matata en zo.quote:Op donderdag 16 december 2021 14:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Kon ik, als controlfreak, maar gelukkig zijn met losbandig zijn.
Tis stiekem nog maar een principeakkoord maar ik verwacht wel dat dit het is.quote:
Welkom op de Nederlandse huizenmarkt.quote:Op donderdag 16 december 2021 14:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tenzij jij je huis in 1985 hebt gekocht is dat totaal krankzinnig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |