goed puntquote:
Al het andere eten in de wereldquote:Op donderdag 16 december 2021 11:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goed punt
maar wat eet jij dan?
Dat is wel makkelijk met koken.quote:Op donderdag 16 december 2021 12:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Al het andere eten in de wereld. Owja, kaassouffle's zijn ook all yours!
Altijd goed om te horen, dat je makkelijk bentquote:Op donderdag 16 december 2021 12:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat is wel makkelijk met koken.
Of zijn er nog dingen die je niet lust?
Ik ga hier niet op reageren, dit is een valstrikquote:Op donderdag 16 december 2021 12:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Altijd goed om te horen, dat je makkelijk bent.
Huehuequote:Op donderdag 16 december 2021 12:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ga hier niet op reageren, dit is een valstrik
Kan nooit zo hoog zijn als die van mijquote:Op donderdag 16 december 2021 11:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik krijg ook een flinke salarisverhoging per 1 januari.
Maar ik had vorige week ookal een leuke baanquote:Op donderdag 16 december 2021 12:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kan nooit zo hoog zijn als die van mij
Das waar. Ik had bijna 2 jaar soulcrushing bezigheidstherapiequote:Op donderdag 16 december 2021 12:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar ik had vorige week ookal een leuke baan.
quote:Op donderdag 16 december 2021 12:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das waar. Ik had bijna 2 jaar soulcrushing bezigheidstherapie
Bijna voorbij gelukkig. Maar met een huis gekocht en een nieuwe baan was 2021 stiekem zo slecht nog niet.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:01 schreef Tegan het volgende:
[..]. Gelukkig willen we allemaal 2020 en 2021 vergeten.
Baas boven baasquote:Op donderdag 16 december 2021 12:51 schreef rival het volgende:
Waarom moeten jullie allemaal tot volgend jaar wachten? Ik heb 1 december al een verhoging gekregen
of allebeiquote:Op donderdag 16 december 2021 13:45 schreef Yvie_lu het volgende:
Liever extra vrije dagen dan loonsverhoging
Maar momenteel denk ik toch dat ik voor meer geld zou gaan.quote:
Niets om vrij voor te nemen en niet genoeg salarisverhoging om een hypotheek te krijgen. Eigenlijk heb ik dus vrij weinig aan beide.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar momenteel denk ik toch dat ik voor meer geld zou gaan.
en zo blij dat ik al een hypotheek hebquote:Op donderdag 16 december 2021 13:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Niets om vrij voor te nemen en niet genoeg salarisverhoging om een hypotheek te krijgen. Eigenlijk heb ik dus vrij weinig aan beide.
In Nederland is een hypotheek krijgen toch een mythe? Gelijk aan geloven in Sinterklaas?quote:Op donderdag 16 december 2021 13:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Niets om vrij voor te nemen en niet genoeg salarisverhoging om een hypotheek te krijgen. Eigenlijk heb ik dus vrij weinig aan beide.
Nja het probleem is vooral dat een hypotheek qua hoogte van de huizenprijzen niet meer lukt.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In Nederland is een hypotheek krijgen toch een mythe? Gelijk aan geloven in Sinterklaas?
Met zijn tweeen is het nog wel te doenquote:Op donderdag 16 december 2021 13:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In Nederland is een hypotheek krijgen toch een mythe? Gelijk aan geloven in Sinterklaas?
Een hypotheek krijgen lukt nog wel. Voor dat geld een fatsoenlijk huis vinden is wat anders.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Flink sparen dus maar. En hopen dat ik het nog kan uitgeven voor ik doodgaquote:Op donderdag 16 december 2021 14:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja het probleem is vooral dat een hypotheek qua hoogte van de huizenprijzen niet meer lukt.
Huizenprijzen zijn echt messed up.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |