ohwquote:
pics van je geribde bloesjequote:Op vrijdag 17 december 2021 10:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n geribde bloesje aan en was bang dat het frisjes zou zijn maar ik leg het af in dit ding.
Geribd for your pleasure?quote:Op vrijdag 17 december 2021 10:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n geribde bloesje aan en was bang dat het frisjes zou zijn maar ik leg het af in dit ding.
Ik welquote:
#lachbandaanquote:
Dan vraag je er ook om he.quote:Op vrijdag 17 december 2021 10:53 schreef Barbusse het volgende:
Ik zit als een ouwe lul naar radio 10 90's hits te luisteren
Waar vraag ik om? Bier? Ik vraag om bier. Kom eens brengen?quote:Op vrijdag 17 december 2021 11:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan vraag je er ook om he.
Lekker kink luisteren hier
Klinkt wel leuk eigenlijk, maar ben somehow nogal allergisch geworden voor reclame op de radio.quote:Op vrijdag 17 december 2021 10:53 schreef Barbusse het volgende:
Ik zit als een ouwe lul naar radio 10 90's hits te luisteren
BACK BY DOPE DEMANDquote:Op vrijdag 17 december 2021 11:03 schreef STING het volgende:
[..]
Klinkt wel leuk eigenlijk, maar ben somehow nogal allergisch geworden voor reclame op de radio.
Kunst is natuurlijk om naar Sky te luisteren en dan niet af te gaan.quote:Op vrijdag 17 december 2021 11:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan vraag je er ook om he.
Lekker kink luisteren hier
Koop dat lekker zelf met je salarisverhogingquote:Op vrijdag 17 december 2021 11:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waar vraag ik om? Bier? Ik vraag om bier. Kom eens brengen?
Sky noemen en dan kink een depressieve ouwe lullen zender noemenquote:Op vrijdag 17 december 2021 11:13 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Kunst is natuurlijk om naar Sky te luisteren en dan niet af te gaan.
Niet die depressieve ouwe lullen zender van je
quote:Op vrijdag 17 december 2021 11:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Koop dat lekker zelf met je salarisverhoging
Ik luister er allebei niet naar. Maar gok dat Kink sowieso geen kerstmuziek heeft.quote:Op vrijdag 17 december 2021 11:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Sky noemen en dan kink een depressieve ouwe lullen zender noemen
Kink is geen ouwe lullen muziek hoorquote:Op vrijdag 17 december 2021 11:13 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Kunst is natuurlijk om naar Sky te luisteren en dan niet af te gaan.
Niet die depressieve ouwe lullen zender van je
Beetje wel. Ik word er depri van. Denk er een grijs huis bij en kijk naar buiten en je winterdepressie is compleetquote:Op vrijdag 17 december 2021 11:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Kink is geen ouwe lullen muziek hoor![]()
Nja soms een nummertje Beatles ofzo. Maar verder juist veel nieuwe rock bandjes enzo. Dat vind ik zo tof
Depri misschien wel. Maar niet oudquote:Op vrijdag 17 december 2021 11:27 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Beetje wel. Ik word er depri van. Denk er een grijs huis bij en kijk naar buiten en je winterdepressie is compleet![]()
Lijkt me wel tof een grijs huisquote:Op vrijdag 17 december 2021 11:27 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Beetje wel. Ik word er depri van. Denk er een grijs huis bij en kijk naar buiten en je winterdepressie is compleet![]()
Oke iets minder oud danquote:Op vrijdag 17 december 2021 11:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Depri misschien wel. Maar niet oud
Ik hou van depri muziek.
En kerstliedjes![]()
Maar die zit ik zelf wel aan op Spotify want bij sky krijg je echt 10x hetzelfde nummer maar dan iedere keer door een andere artiest
Zwart/grijs. Same shit.quote:
Holy shitquote:Op vrijdag 17 december 2021 11:27 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Kleren uit!quote:
En rap een beetje!quote:
Dit kan prima op Kink.quote:Op vrijdag 17 december 2021 11:23 schreef TaMieke het volgende:
Ik luister er allebei niet naar. Maar gok dat Kink sowieso geen kerstmuziek heeft.
Ik dacht vrijdag optijd beginnen en dan lekker vroeg afsluiten. Kei leuk heb al kennis gemaakt met mijn tijdelijke nieuwe teamcoach, topwijf is het. Zo’n zin om straks te beginnenquote:
Weer een easytoys bestelling?quote:Op vrijdag 17 december 2021 12:31 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Vind ik wat koud voor als de pakketbezorger komt
Maar huizen bouwen kan nietquote:Op vrijdag 17 december 2021 12:00 schreef STING het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)centers-in-nederland
Madness
Spinvis is voor mij ook alweer verplaatst.quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:05 schreef gcjoel het volgende:
Godver het grote verplaatsen begint weer. 2 concerten voor januari verplaatst naar einde van het jaar
Mensen die dit zeggen, zijn niet bekend met siswet.quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:11 schreef Senn88 het volgende:
Ja, je zou denken dat de leegte dan toch een keer opgevuld zou moeten zijn toch?
Ik kreeg drank voor kerstpakket. M'n oude werkgever heeft geloof ik nog steeds niet door dat ik ontslag heb genomen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Jammer dat daar geen bon van in mn kerstpakket zit
Zag laatst een documentaire over ontstaan van zwarte gaten.quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen die dit zeggen, zijn niet bekend met siswet.
Je kunt je op FOK! laten sponsoren.quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Jammer dat daar geen bon van in mn kerstpakket zit
Ik zou het wel amusant vinden als ze een filmpje maakt met Supermassive black hole van Muse of Black hole sun van Soundgarden als achtergrondmuziek.quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zag laatst een documentaire over ontstaan van zwarte gaten.
Wil ik het weten?quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt je op FOK! laten sponsoren.
Dat is toch die chick die die enorme dildo’s in dr poes drukt? Formaat amsterdammertje?quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar precies? Ik vraag dit voor een vriendinquote:Op vrijdag 17 december 2021 13:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt je op FOK! laten sponsoren.
Niet in haar poes, wel ergens anders...quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:29 schreef Senn88 het volgende:
Dat is toch die chick die die enorme dildo’s in dr poes drukt? Formaat amsterdammertje?
Owja in dr reet. Ag t zit er vlakbijquote:Op vrijdag 17 december 2021 13:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet in haar poes, wel ergens anders...
quote:
Astu SEX / Fetish update: financieel laten gebruiken door shopmeidenquote:Op vrijdag 17 december 2021 13:30 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Waar precies? Ik vraag dit voor een vriendin
Geldt dit als een valide reden als verklaring voor een evt. misverstand? Ik vraag dit voor een... Hell no, ik wil dit gewoon zelf weten.quote:
Ik heb geen toegang. Laten we dat ook maar zo houden.quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Astu SEX / Fetish update: financieel laten gebruiken door shopmeiden
Mag je daar niet komen dan. Anyway, er waren een paar users die cadeaubonnen uitdeelden. Deze herinner ik me toevallig nog.quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:39 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb geen toegang. Laten we dat ook maar zo houden.
Ow wacht. het is niet eens het keldertje. Nevermind.
Waarom zou ik daar wel toegang hebben dan.quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:39 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb geen toegang. Laten we dat ook maar zo houden.
Ow wacht. het is niet eens het keldertje. Nevermind.
en jij las dat daar omdat?quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag je daar niet komen dan. Anyway, er waren een paar users die cadeaubonnen uitdeelden. Deze herinner ik me toevallig nog.
en je moest niezen waardoor je er per ongeluk op klikte?quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ehm. Het kwam toevallig voorbij in Active Topics?
Van Cali hoor ik andere verhalen. Niet dat het een het ander uitsluit overigens.quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ehm. Het kwam toevallig voorbij in Active Topics?
Die krijgt ook genoeg cadeaus inderdaad; of klaagt ze dat ze er te weinig krijgt?quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van Cali hoor ik andere verhalen. Niet dat het een het ander uitsluit overigens.
Mag wel. Wil ik niet.quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag je daar niet komen dan. Anyway, er waren een paar users die cadeaubonnen uitdeelden. Deze herinner ik me toevallig nog.
Geen idee. Er hebben zoveel mensen toegang tot KPD/KEL. Ik sta nergens meer van te kijken.quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar wel toegang hebben dan.
Ik beschouw het niet als klagen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Die krijgt ook genoeg cadeaus inderdaad; of klaagt ze dat ze er te weinig krijgt?
Wat ze wel/niet showt aan mij doe ik geen uitspraken over.quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Is ze alle cadeaus aan jou aan het schowen dan?
Hmm.quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat ze wel/niet showt aan mij doe ik geen uitspraken over.
quote:
Proeftijd al voorbij?quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:07 schreef Barbusse het volgende:
Ik zit op een terrasje. Te 'werken'.
geniet er van....quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:07 schreef Barbusse het volgende:
Ik zit op een terrasje. Te 'werken'.
quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nee. Maar heb in 4 dagen al wel genoeg gedaan om duidelijk te maken dat ze me nodig hebben.quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:16 schreef Tegan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
[..]Ik moest hier heel hard om lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[..]Zo leer je elke dag weer watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
Het is vast geen verrassing dat er mensen zijn die als fetisj hebben hun hoofd in zo'n opening te steken en/of te willen zien dat iemand anders een hoofd in zo'n opening steekt. Een willekeurig citaat op een niet-relevante afbeelding maakt vervolgens dat er mensen zullen zijn die het ook daadwerkelijk doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik moest lachen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is vast geen verrassing dat er mensen zijn die als fetisj hebben hun hoofd in zo'n opening te steken en/of te willen zien dat iemand anders een hoofd in zo'n opening steekt. Een willekeurig citaat op een niet-relevante afbeelding maakt vervolgens dat er mensen zullen zijn die het ook daadwerkelijk doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:26 schreef Tegan het volgende:
[..]Waarom kun jij hier een relevante post van twee weken geleden over citeren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Ik geef het antwoord al in de spoilerquote:Op vrijdag 17 december 2021 14:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom kun jij hier een relevante post van twee weken geleden over citeren?
Ik schaam mij hier niet voor.quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:27 schreef Tegan het volgende:
Vijf quotes in 3 minuten. Dat is een persoonlijk record. Bedankt jullie perverts
.
Ah, ik moest de quote aanklikken om te zien dat het een reactie was op een post van jou.quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:29 schreef Tegan het volgende:
Ik geef het antwoord al in de spoiler![]()
.
Druk op zoek naar 'rebirthing' filmpjes.quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Druk op zoek naar 'rebirthing' filmpjes.
Eens.quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:52 schreef Tegan het volgende:
.
De grenzen van de menselijke geest fascineren me, maar ik word hier verre van opgewonden van.
Ik heb niet het idee dat we elkaar ooit kwijt zijn geweest, hooguit dat de onderlinge afstand op momenten wat groter was.quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:03 schreef Tegan het volgende:
Gelukkig hebben we elkaar weer gevonden.
[..]Ik zag deze vanmorgen op 9gag langs komen. Ik wist meteen dat er comments over siswet bij zouden staan. Ik werd niet teleurgesteldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Betrapt. Ik ben niet grappig, ik herhaal gewoon wat ik online tegenkomquote:Op vrijdag 17 december 2021 15:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zag deze vanmorgen op 9gag langs komen. Ik wist meteen dat er comments over siswet bij zouden staan. Ik werd niet teleurgesteld
Bij sommige van jouw kinks ben je me wel kwijt hoorquote:Op vrijdag 17 december 2021 15:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat we elkaar ooit kwijt zijn geweest, hooguit dat de onderlinge afstand op momenten wat groter was.
Het is je vergeven. Er staat zo veel op internet dat het moeilijk is origineel te blijvenquote:Op vrijdag 17 december 2021 15:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Betrapt. Ik ben niet grappig, ik herhaal gewoon wat ik online tegenkom.
Verschillende voorkeuren maakt dat je nog eens iets hebt om over te praten.quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:13 schreef Tegan het volgende:
Bij sommige van jouw kinks ben je me wel kwijt hoor.
Ik moet dan denken aan die gozer die met zijn kop vast komt te zitten in de kont van een olifantquote:Op vrijdag 17 december 2021 14:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Druk op zoek naar 'rebirthing' filmpjes.
Misselijk nu.quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik moet dan denken aan die gozer die met zijn kop vast komt te zitten in de kont van een olifant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |