quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:16 schreef Tegan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
[..]Ik moest hier heel hard om lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[..]Zo leer je elke dag weer watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
Het is vast geen verrassing dat er mensen zijn die als fetisj hebben hun hoofd in zo'n opening te steken en/of te willen zien dat iemand anders een hoofd in zo'n opening steekt. Een willekeurig citaat op een niet-relevante afbeelding maakt vervolgens dat er mensen zullen zijn die het ook daadwerkelijk doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik moest lachen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is vast geen verrassing dat er mensen zijn die als fetisj hebben hun hoofd in zo'n opening te steken en/of te willen zien dat iemand anders een hoofd in zo'n opening steekt. Een willekeurig citaat op een niet-relevante afbeelding maakt vervolgens dat er mensen zullen zijn die het ook daadwerkelijk doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:26 schreef Tegan het volgende:
[..]Waarom kun jij hier een relevante post van twee weken geleden over citeren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Ik geef het antwoord al in de spoilerquote:Op vrijdag 17 december 2021 14:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom kun jij hier een relevante post van twee weken geleden over citeren?
Ik schaam mij hier niet voor.quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:27 schreef Tegan het volgende:
Vijf quotes in 3 minuten. Dat is een persoonlijk record. Bedankt jullie perverts
.
Ah, ik moest de quote aanklikken om te zien dat het een reactie was op een post van jou.quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:29 schreef Tegan het volgende:
Ik geef het antwoord al in de spoiler![]()
.
Druk op zoek naar 'rebirthing' filmpjes.quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Druk op zoek naar 'rebirthing' filmpjes.
Eens.quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:52 schreef Tegan het volgende:
.
De grenzen van de menselijke geest fascineren me, maar ik word hier verre van opgewonden van.
Ik heb niet het idee dat we elkaar ooit kwijt zijn geweest, hooguit dat de onderlinge afstand op momenten wat groter was.quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:03 schreef Tegan het volgende:
Gelukkig hebben we elkaar weer gevonden.
[..]Ik zag deze vanmorgen op 9gag langs komen. Ik wist meteen dat er comments over siswet bij zouden staan. Ik werd niet teleurgesteldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Betrapt. Ik ben niet grappig, ik herhaal gewoon wat ik online tegenkomquote:Op vrijdag 17 december 2021 15:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zag deze vanmorgen op 9gag langs komen. Ik wist meteen dat er comments over siswet bij zouden staan. Ik werd niet teleurgesteld
Bij sommige van jouw kinks ben je me wel kwijt hoorquote:Op vrijdag 17 december 2021 15:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat we elkaar ooit kwijt zijn geweest, hooguit dat de onderlinge afstand op momenten wat groter was.
Het is je vergeven. Er staat zo veel op internet dat het moeilijk is origineel te blijvenquote:Op vrijdag 17 december 2021 15:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Betrapt. Ik ben niet grappig, ik herhaal gewoon wat ik online tegenkom.
Verschillende voorkeuren maakt dat je nog eens iets hebt om over te praten.quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:13 schreef Tegan het volgende:
Bij sommige van jouw kinks ben je me wel kwijt hoor.
Ik moet dan denken aan die gozer die met zijn kop vast komt te zitten in de kont van een olifantquote:Op vrijdag 17 december 2021 14:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Druk op zoek naar 'rebirthing' filmpjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |