Oh, die heb ik even gemist. Dat is inderdaad niet zoquote:Op donderdag 16 december 2021 11:03 schreef Samhain het volgende:
[..]
Tja, wie weet is in de showbizz vertoeven gewoon genoeg.
Ik wilde een beetje tegengas geven op het beeld dat ze alleen maar zou meeliften op het succes van haar man.
My thoughts exactly. Net als de ‘aap uit de mouw’. Word natuurlijk wel vaker gebruikt maar samen met dat nieuws van jou is het wel toevallig,quote:Op donderdag 16 december 2021 10:24 schreef praadje het volgende:
[..]
[..]
Aha, de social media experts van Mediacourant hebben dit topic ook gevonden. Haaaiiii![]()
Het ding is... Shownieuws is Talpa. Marco en de familie Borsato is daar een ding. Talpa heeft tig nieuwsbronnen en mediakanalen tot z'n beschikking / onder z'n hoede.quote:Op donderdag 16 december 2021 10:21 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Bij Shownieuws niet, maar gelukkig steunen John en Mick het vermeende slachtoffer.
En die heb ik toch heel wat hoger zitten dan die vieze Shownieuws kliek.
Wel heel sterk dat ze eigenlijk geen financiele claim neerlegt. Dat maakt al die schreeuwers dat het haar alleen maar om het geld gaat vleugellam en maakt haar aanklacht ook een stuk geloofwaardiger.quote:
Maar wie is er dan het litigieuze boek aan het schrijven en is dat ook gratis?quote:Op donderdag 16 december 2021 11:24 schreef Tengano het volgende:
[..]
Wel heel sterk dat ze eigenlijk geen financiele claim neerlegt. Dat maakt al die schreeuwers dat het haar alleen maar om het geld gaat vleugellam en maakt haar beklag een stuk geloofwaardiger.
Niet automatischquote:Op donderdag 16 december 2021 10:42 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja dat zegt ook wel wat over hoe geloofwaardig haar zaak is als allerlei grote namen zich eraan willen verbinden.
Kuch!quote:Het hele Borsato-gezin ligt een beetje onder vuur.
OK, Doutzen!quote:Op donderdag 16 december 2021 10:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Uiteindelijk komen alle eindjes wel bijeen. Niets is wat het lijkt.
OpEN jE oGEn!
quote:John den Heuvel riep vervolgens andere slachtoffers op om zich ook te melden en het lijkt erop dat er na zijn oproep twee nieuwe meldingen omtrent misbruik van Marco zijn binnengekomen. Dat maakte Mick van de Wely, met wie Van den Heuvel het verhaal publiceerde, dinsdagavond bekend bij praatprogramma Beau.
Het zou gaan om
‘twee partijen die spreken namens de vermeende slachtoffers’. (let op het meervoud van slachtoffers)
“We zullen met hen gaan praten en ik ben benieuwd naar hun verhaal”, zei Van Wely. Meer details werden er nog niet losgelaten.
quote:Op donderdag 16 december 2021 10:49 schreef Noek het volgende:
Ben wel bang dat Ruud en Olcay hier niet tegen kunnen schilderen als steun. Zijn ze inmiddels al aan het kleien?
Er ligt al een veroordeling begrijp ik?quote:Op donderdag 16 december 2021 01:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Dit is ook een heel vies liedje geworden samen met Rood![]()
@:zipportal @:coco @:afcniels @:wereldgozer @:nober @:karina bah
Mee naar de psychologen, een zgnde bekentenis zich huilend op de grond storten excuses makend was onvoldoende?quote:Op donderdag 16 december 2021 10:36 schreef Tengano het volgende:
De aangeefster, die claimt dat Borsato haar vanaf haar vijftiende regelmatig onzedelijk betastte, wil volgens haar advocaat vooral genoegdoening en erkenning van het misbruik.
TETTENquote:Op donderdag 16 december 2021 09:33 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Overigens was Karen wel enorm van de complottheorieën en #MeToo avant la lettre
NEEEEE, waarom?
[ afbeelding ]
Je kunt het blijven bagatelliseren, maar het blijft strafbaar plus het slachtoffer heeft laten weten er psychische schade van te ondervinden. Het is niet aan jou om aan te geven of dat wel of niet terecht is.quote:Op donderdag 16 december 2021 12:28 schreef Za het volgende:
[..]
Mee naar de psychologen, een zgnde bekentenis zich huilend op de grond storten excuses makend was onvoldoende?
(verhaal van de aangeefster)
Er moet een publieke executie op het karakter van Marco B plaatsvinden voor de genoegdoening?
quote:Op donderdag 16 december 2021 12:31 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
InstaStory is hier te bekijken: https://www.instagram.com(...)2729898543800457519/
quote:Dit account is privé
Volg je reality.fbi al?
Meld je aan
om zijn/haar foto's en video's te bekijken.
Wellicht om te voorkomen dat dergelijk (of nog erger) misbruik van minderjarige meisjes zich BLIJFT herhalen..?quote:Op donderdag 16 december 2021 12:28 schreef Za het volgende:
[..]
Mee naar de psychologen, een zgnde bekentenis zich huilend op de grond storten excuses makend was onvoldoende?
Er moet een publieke executie op het karakter van Marco B plaatsvinden voor de genoegdoening?
Is allemaal leuk en aardig, maar ze hebben een bekentenis van De Zingende coltrui op band, dus is er geen sprake van onwaarheden.quote:Op donderdag 16 december 2021 12:31 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
InstaStory is hier te bekijken: https://www.instagram.com(...)2729898543800457519/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je hebt het bewijsmateriaal gehoord, begrijp ik?quote:Op donderdag 16 december 2021 12:38 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Is allemaal leuk en aardig, maar ze hebben een bekentenis van De Zingende coltrui op band, dus is er geen sprake van onwaarheden.
Hij ontkent nu toch dat hij het gedaan heeft? Dan zullen die excuses niet zo welgemeend zijn geweest.quote:Op donderdag 16 december 2021 12:28 schreef Za het volgende:
[..]
Dan heb ik deze heren ook voor het eerst gezien.quote:Op donderdag 16 december 2021 12:24 schreef Tengano het volgende:
Dit is eigenlijk beter te verteren dan wat je op tv ziet. Heel erg leuk zelfs zeker met die muziek en die plaatjes op de achtergrond
Ik kreeg het net mee inderdaad. Dat zijn de mensen die ook wat gemakkelijker slachtoffer gemaakt kunnen worden van een sexueel of ander delict. Past nog steeds in het plaatje dus en matcht niet met een voorgenomen plan om de carriere van de heer B op te blazen.quote:Op donderdag 16 december 2021 12:42 schreef Za het volgende:
[..]
Dan heb ik deze heren ook voor het eerst gezien.
Meisje/aangeefster is zwakbegaafd volgens deze twee, hadden jullie die al?
Het verhaal wordt steeds ongeloofwaardiger inmiddels, een zwakbegaafd kind dat net haar vader kwijt is, en daar gaat Marco zgn op af om zijn lusten op bot te vieren.quote:Op donderdag 16 december 2021 12:40 schreef mazaru het volgende:
Hij ontkent nu toch dat hij het gedaan heeft? Dan zullen die excuses niet zo welgemeend zijn geweest.
Van een rancuneuze moeders?quote:Op donderdag 16 december 2021 12:45 schreef Tengano het volgende:
Ik kreeg het net mee inderdaad. Dat zijn de mensen die ook wat gemakkelijker als slachtoffer gemaakt kunnen worden.
De meeste moeders nemen het voor hun kind op als die wat overkomt. En gelukkig maar.quote:
Waar komt dat "huilend op de grond" eindelijk vandaan?quote:Op donderdag 16 december 2021 12:28 schreef Za het volgende:
[..]
Het schijnt dat er een 4-gesprek was, slachtoffer, Marco en 2 psychologen (corrigeer me als ik het verkeerd heb onthouden uit deze reeks), waarbij Marco zich ter aarde had geworpen uit schuldbesef.quote:Op donderdag 16 december 2021 12:56 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Waar komt dat "huilend op de grond" eindelijk vandaan?
Jaja.quote:Op donderdag 16 december 2021 12:51 schreef Tengano het volgende:
De meeste moeders nemen het voor hun kind op als die wat overkomt. En gelukkig maar.
Vader (toen nog in leven) en moeder zijn destijds ook verhaal gaan halen bij de heer B om hen te confronteren. Daar zou je uit op kunnen maken dat ze het voor hun dochter hebben opgenomen.
quote:Op donderdag 16 december 2021 12:58 schreef loveli het volgende:
Het schijnt dat er een 4-gesprek was, slachtoffer, Marco en 2 psychologen (corrigeer me als ik het verkeerd heb onthouden uit deze reeks), waarbij Marco zich ter aarde had geworpen uit schuldbesef.
Marco B van de Entertainment Group (Laat dit even tot u doordringen)quote:Op donderdag 16 december 2021 12:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Het schijnt dat er een 4-gesprek was, slachtoffer, Marco en 2 psychologen (corrigeer me als ik het verkeerd heb onthouden uit deze reeks), waarbij Marco zich ter aarde had geworpen uit schuldbesef.
Je valt een beetje in herhaling.quote:Op donderdag 16 december 2021 12:58 schreef Za het volgende:
[..]
Jaja.
Marco Borsato vergrijpt zich jarenlang aan verstandelijk beperkt kind.
Geloof u het zelf nog?
En de moeder ging niet naar de politie maar naar de Story en de Juice channels.
Zelfs Evert Santegoed geloofde er geen woord van, vertelde hoe ze 2 jaar lang bij alle roddelbladen shopte net haar verhaal.
Man man wat een tragiek om zo een persoonlijke vendetta uit te spelen.
Mijn hersens blijven dit maar registreren als: Marco Bakkerquote:Op donderdag 16 december 2021 13:00 schreef Tengano het volgende:
[..]
Marco B van de Entertainment Group
Nee het verhaal is op geen enkele manier geloofwaardig meer.quote:Op donderdag 16 december 2021 12:58 schreef Guanabana het volgende:
Eventuele obsessie/verliefdheid en misbruik kan natuurlijk gewoon naast elkaar bestaan. Sterker nog, in zo'n positie ben je veel kwetsbaarder voor groomingpraktijken (moeder/kind).
Die had last van zijn cruise controlquote:Op donderdag 16 december 2021 13:03 schreef JourneyBlue het volgende:
Mijn hersens blijven dit maar registreren als: Marco Bakker
Ja, las het ook maar vraag me af wat de bron is. Dus wie dat aspect uit de aangifte heeft geopenbaard.quote:Op donderdag 16 december 2021 12:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Volgens John stond dat in de aangifte.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:08 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ja, las het ook maar vraag me af wat de bron is. Dus wie dat aspect uit de aangifte heeft geopenbaard.
Het meisje in kwestie ziet er echt wel oké uit, voor wat het waard is.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:07 schreef Za het volgende:
[..]
Nee het verhaal is op geen enkele manier geloofwaardig meer.
Met wat fantasie kun je je nog een 15 jarige voorstellen die eruitziet als sexy 18 jarige, en een van nature handtastelijk persoon dat niet in de gaten heeft dat zijn menselijke genegenheid anders wordt opgevat.
Maar nu opeens betreft het een verstandelijk beperkt kind, en moet ik geloven dat Marco daar 5 jaar zijn lusten op bot vierde tot haar moeder naar de Story stapte, sorry maar nee dank u.
Ook versie 1 geloofde ik niet, maar nu wordt het te gortig.
Bij versie 1 wist hij ook hoe oud ze was. Hij kwam daar thuis.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:07 schreef Za het volgende:
[..]
Nee het verhaal is op geen enkele manier geloofwaardig meer.
Met wat fantasie kun je je nog een 15 jarige voorstellen die eruitziet als sexy 18 jarige, en een van nature handtastelijk persoon dat niet in de gaten heeft dat zijn menselijke genegenheid anders wordt opgevat.
Maar nu opeens betreft het een verstandelijk beperkt kind, en moet ik geloven dat Marco daar 5 jaar zijn lusten op bot vierde tot haar moeder naar de Story stapte, sorry maar nee dank u.
Ook versie 1 geloofde ik niet, maar nu wordt het te gortig.
Yvonnes koosnaampje voor Marco nadat hij Leontien op nogal smerige wijze manipuleerde via de media.quote:
Het zou wel fijn zijn eigenlijk als we die teksten en uitspraken heel precies in de OP hebben staan, want ik zie iedere keer dat het elke keer weer een beetje verschuift. Daarom heb ik ook die tekst van Mick hier net nog een keer geplaatst. En het is dus niet meer dan wat Mick zegt, maar tegelijkertijd wel veelzeggend.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:10 schreef Za het volgende:
[..]
Volgens John stond dat in de aangifte.
Ik meen ook zeker te weten dat ik gehoord heb dat zowel vader als moeder naar Marco zijn gegaan om verhaal te halen op 4 juli 2019 inzake dat dagboek. Die datum klopt in ieder geval 100% Maar leefde die vader toen nog wel?quote:John den Heuvel riep vervolgens andere slachtoffers op om zich ook te melden en het lijkt erop dat er na zijn oproep twee nieuwe meldingen omtrent misbruik van Marco zijn binnengekomen. Dat maakte Mick van de Wely, met wie Van den Heuvel het verhaal publiceerde, dinsdagavond bekend bij praatprogramma Beau.
Het zou gaan om
‘twee partijen die spreken namens de vermeende slachtoffers’. (let op het meervoud van slachtoffers)
“We zullen met hen gaan praten en ik ben benieuwd naar hun verhaal”, zei Van Wely. Meer details werden er nog niet losgelaten.
Juice die nog niemand weet!!!quote:
Sterker nog: mensen met een licht verstandelijke beperking zijn in allerlei opzichten kwetsbaarder. Het maakt het verhaal niet minder geloofwaardig maar past precies in het misbruikplaatje.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:13 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Het meisje in kwestie ziet er echt wel oké uit, voor wat het waard is.
Ik zie niet in waarom het niet zou kunnen.
Niet de vader van de eerste dame die aangifte heeft gedaan dan. Want na diens overlijden heeft Marco zich juist opgeworpen als vaderfiguur, dus dat moet al langer geleden geweest zijn.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:17 schreef Tengano het volgende:
[..]
Het zou wel fijn zijn eigenlijk als we die teksten en uitspraken heel precies in de OP hebben staan, want ik zie iedere keer dat het elke keer weer een beetje verschuift. Daarom heb ik ook die tekst van Mick hier net nog een keer geplaatst. En het is dus niet meer dan wat Mick zegt, maar tegelijkertijd wel veelzeggend.
[..]
Ik meen ook zeker te weten dat ik gehoord heb dat zowel vader als moeder naar Marco zijn gegaan om verhaal te halen op 4 juli 2019 inzake dat dagboek. Die datum klopt in ieder geval 100% Maar leefde die vader toen nog wel?
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:20 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Niet de vader van de eerste dame die aangifte heeft gedaan dan. Want na diens overlijden heeft Marco zich juist opgeworpen als vaderfiguur, dus dat moet al langer geleden geweest zijn.
Vader is in 2013 overledenquote:Op donderdag 16 december 2021 13:17 schreef Tengano het volgende:
[..]
Het zou wel fijn zijn eigenlijk als we die teksten en uitspraken heel precies in de OP hebben staan, want ik zie iedere keer dat het elke keer weer een beetje verschuift. Daarom heb ik ook die tekst van Mick hier net nog een keer geplaatst. En het is dus niet meer dan wat Mick zegt, maar tegelijkertijd wel veelzeggend.
[..]
Ik meen ook zeker te weten dat ik gehoord heb dat zowel vader als moeder naar Marco zijn gegaan om verhaal te halen op 4 juli 2019 inzake dat dagboek. Die datum klopt in ieder geval 100% Maar leefde die vader toen nog wel?
Aha, dat zou dan eigenlijk in die timeline van de OP opgenomen kunnen worden.quote:
Nou dat, dit komt geregeld voor.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Sterker nog: mensen met een licht verstandelijke beperking zijn in allerlei opzichten kwetsbaarder. Het maakt het verhaal niet minder geloofwaardig maar past precies in het misbruikplaatje.
Dit lijkt me gewoon doorgestuurd door Anouk csquote:Op donderdag 16 december 2021 12:44 schreef Tengano het volgende:
Als je in staat bent om telefoons te hacken en zo whatsapp berichten kunt afvangen, krijg je wel en heel smeuïg beeld van wat er allemaal gaande is.
Of ze er OK uitziet is niet relevant, en ook maar zeer de vraag want bij mijn weten is haar identiteit niet vrijgegeven.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:13 schreef letmehearyouscream het volgende:
Het meisje in kwestie ziet er echt wel oké uit, voor wat het waard is.
Ik zie niet in waarom het niet zou kunnen.
Klopt, dat zijn ook vaak meiden die in aanraking komen met bijvoorbeeld loverboys. Dus ja, je kunt prima verstandelijk beperkt zijn en tegelijk aantrekkelijk voor vieze mannetjes.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Sterker nog: mensen met een licht verstandelijke beperking zijn in allerlei opzichten kwetsbaarder. Het maakt het verhaal niet minder geloofwaardig maar past precies in het misbruikplaatje.
Als je op andere kanalen kijkt, kun je de naam overal vinden. Maar op fok gaan we geen foto's of namen plaatsen.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:23 schreef Za het volgende:
[..]
Of ze er OK uitziet is niet relevant, en ook maar zeer de vraag want bij mijn weten is haar identiteit niet vrijgegeven.
Daarom vind ik het zo belangrijk dat we hier van de meest oorspronkelijke berichten uit moeten gaan, maar dat is best lastig. Enige mogelijkheid daarvoor is uitspraken van bronnen te borgen in de OP.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:24 schreef Za het volgende:
[..]
En toch confronteerde hij Marco in 2019!
Soms zijn ze ook de inzet van hun eigen moeders, je kunt zo'n kind van alles laten beweren immers.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:23 schreef letmehearyouscream het volgende:
Klopt, dat zijn ook vaak meiden die in aanraking komen met bijvoorbeeld loverboys. Dus ja, je kunt prima verstandelijk beperkt zijn en tegelijk aantrekkelijk voor vieze mannetjes.
Jemig wat spreek jij jezelf weer tegen. Je zegt net nog dat je kunt begrijpen dat een 15-jarige eruit kan zien als een sexy 18-jarige en dat je het plaatje icm een handtastelijk persoon nog wel kan begrijpen. Vervolgens zeg je dat het feit dat ze verstandelijk beperkt is het plaatje dan weer ongeloofwaardig maakt.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:23 schreef Za het volgende:
[..]
Of ze er OK uitziet is niet relevant, en ook maar zeer de vraag want bij mijn weten is haar identiteit niet vrijgegeven.
Overigens denk ik dat het mss de nieuwe partner van moeder is geweest die meeging.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:21 schreef Tengano het volgende:
[..]
Aha, dat zou dan eigenlijk in die timeline van de OP opgenomen kunnen worden.
Ah je beproefde trucje: niet reageren maar het tegendeel gaan beweren. Zoals met die stelling van je over de aanwezigheid van een vermeende misbruiker bij een sessie.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:26 schreef Za het volgende:
[..]
Soms zijn ze ook de inzet van hun eigen moeders, je kunt zo'n kind van alles laten beweren immers.
Maan en Ali B?quote:Op donderdag 16 december 2021 12:24 schreef Tengano het volgende:
Dit is eigenlijk beter te verteren dan wat je op tv ziet. Heel erg leuk zelfs zeker met die muziek en die plaatjes op de achtergrond
Het past precies inderdaad, opeens geloof ik het ook allemaal.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:18 schreef Claudia_x het volgende:
Eens. Misbruik van mensen met een verstandelijke beperking komt helaas heel vaak voor.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als Marco dit misbruik op TV zou toegeven, zou je het dan wel kunnen geloven en binnenlaten?quote:Op donderdag 16 december 2021 13:31 schreef Za het volgende:
[..]
Het past precies inderdaad, opeens geloof ik het ook allemaal.
Ik ga alvast kerstbomen reserveren voor de brandstapel voor Marco, u komt toch ook Claudia_x?
Nee, dan wordt hij onder schot gehouden door een rancuneuze moeder.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:32 schreef Tengano het volgende:
[..]
Als Marco dit misbruik op TV zou toegeven, zou je het dan wel kunnen geloven en binnenlaten?
Het maakt juist deel uit van hun aantrekkingskracht: het is makkelijker om misbruik van hen te maken.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:23 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Klopt, dat zijn ook vaak meiden die in aanraking komen met bijvoorbeeld loverboys. Dus ja, je kunt prima verstandelijk beperkt zijn en tegelijk aantrekkelijk voor vieze mannetjes.
Ik moet mijn woorden zorgvuldig wegen,, anders wordt ik beschuldigd van in herhaling vallen.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:29 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ah je beproefde trucje: niet reageren maar het tegendeel gaan beweren. Zoals met die stelling van je over de aanwezigheid van een vermeende misbruikers bij een sessie.
Uiteraard, ik verwacht ook dat hij dat gaat doen van de week ergens op prime time.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:32 schreef Tengano het volgende:
Als Marco dit misbruik op TV zou toegeven, zou je het dan wel kunnen geloven en binnenlaten?
In herhaling vallen doen er wel meer, dat is niet eens zo erg. Jezelf tegenspreken en je fouten niet toe durven geven, is irritanter imo.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:36 schreef Za het volgende:
[..]
Ik moet mijn woorden zorgvuldig wegen,, anders wordt ik beschuldigd van in herhaling vallen.
Is Marco B zelf ook verstandelijk beperkt?
Het zou zo maar kunnen, het past precies, zo iemand kan dan niet inschatten waar hij mee bezig is, tot hij door Story op de vingers wordt getikt.
RoddelPraat (Dennis) zegt in de laatste uitzending dat ze een verlaagd iq schijnt te hebben (9:53 min)quote:Op donderdag 16 december 2021 13:46 schreef Deisyy het volgende:
Waar komt dan het verhaal vandaan dat het meisje verstandelijk beperkt is?
Ik schat wel in dat hij toch een persoonlijkheidsstoornis heeft. De man heeft gewoon een heel dik dubbelleven waar hij zelf voor kiest. Er is niemand die hem daartoe dwingt behalve zijn gespleten psyche. En wat de man doet gaat echt iets verder dan een beetje flirten af en toe.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:36 schreef Za het volgende:
[..]
Ik moet mijn woorden zorgvuldig wegen,, anders wordt ik beschuldigd van in herhaling vallen.
Het zou zo maar kunnen, het past precies, zo iemand kan dan niet inschatten waar hij mee bezig is, tot hij door Story op de vingers wordt getikt.
In het filmpje van Roddelpraat wordt gezegd dat het vermeende slachtoffer en verlaagd IQ zou hebben.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:46 schreef Deisyy het volgende:
Waar komt dan het verhaal vandaan dat het meisje verstandelijk beperkt is?
Ik merk dat je sarcastisch en boos bent.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:39 schreef Za het volgende:
[..]
Uiteraard, ik verwacht ook dat hij dat gaat doen van de week ergens op prime time.
Op het zich ter plekke dan weer ter aarde storten hoeft hij iig niet meer te oefenen, wanneer ze daar dan een paar violisten bij zetten voor het effect wordt het een waar spektakel.
quote:Op donderdag 16 december 2021 13:00 schreef Tengano het volgende:
[..]
Marco B van de Entertainment Group (Laat dit even tot u doordringen)
Ja, ik denk het wel.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:36 schreef Za het volgende:
[..]
Oeiii, een lelijk uitglijdertje.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:24 schreef Za het volgende:
[..]
En toch confronteerde hij Marco in 2019!
Ik zie wel wat narcistische trekjes daar.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:47 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik schat wel in dat hij toch een persoonlijkheidsstoornis heeft. De man heeft gewoon een heel dik dubbelleven waar hij zelf voor kiest. Er is niemand die hem daartoe dwingt behalve zijn gespleten psyche. En wat de man doet gaat echt iets verder dan een beetje flirten af en toe.
Wat de man zijn vrouw en kinderen aandoet is meer dan pijnlijk allemaal ten gunste van zijn eigen sexuele verlangens maar het gaat vast verder dan dat. Tegelijkertijd profileert hij zich als de ideale vaderfiguur die door het publiek ook wel cute genoemd wordt. Er klopt iets duidelijk niet met de gedachtehuishouding en de congruentie van zijn gedrag en uitlatingen, daar hoe je geen geschoold psychiater voor te zijn om dat vast te stellen. En dat staat nog even los van het gemak waarmee hij zijn omgeving en intimi leugens voor kan schotelen. Wat ook niet normaal is voor iemand die zich zo opwerpt om de lieflijke en integere allemans vriend uit te hangen.
Als je zulk buitensporig gedrag op een verborgen wijze vertoont heb je iets te vervullen in jezelf waar je in je normale leven niet aan toekomt. Een leegte, gebrek aan liefde bijvoorbeeld die hij wellicht nooit van zijn moeder heeft gekregen en nu grenzeloos probeert in te halen.
quote:Op donderdag 16 december 2021 13:36 schreef Za het volgende:
Absoluut. Ik heb het alleen nog steeds niet aangedurfd om te roepen in welke categorie of soort hij precies past omdat dat bij narcisme ontzettend moeilijk en complex is. Tenminste dat vind ik zelf. In elk geval durf ik wel te zeggen dat het in elk geval een 'verborgen' narcist is. Hij gedraagt zich onopvallend zodat zijn buitensporig gedrag niet wordt opgemerkt. Maar daar heb je nog allerlei verschillende smaken in.quote:Op donderdag 16 december 2021 14:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik zie wel wat narcistische trekjes daar.
https://www.psyq.nl/perso(...)oonlijkheidsstoornis
Gaat dit weer over de sessies met het vermeende sexueel misbruikte kind en de psychologen waarbij de vermeende dader aanwezig was, bekende zich vervolgens ter aarde wierp, en huilend excuses maakte voor het misbruik?quote:Op donderdag 16 december 2021 13:45 schreef letmehearyouscream het volgende:
In herhaling vallen doen er wel meer, dat is niet eens zo erg. Jezelf tegenspreken en je fouten niet toe durven geven, is irritanter imo.
Och je weet het weer leuk te draaien. Jij beweerde dat het volstrekt onmogelijk was dat professionals een sessie uitvoeren met slachtoffer en misbruiker. Ik gaf toen een voorbeeld van een tv-programma waarin dat gebeurde.quote:Op donderdag 16 december 2021 14:09 schreef Za het volgende:
[..]
Gaat dit weer over de sessies met het vermeende sexueel misbruikte kind en de psychologen waarbij de vermeende dader aanwezig was, bekende zich vervolgens ter aarde wierp, en huilend excuses maakte voor het misbruik?
Indien dit klopt volgens jou, dan zijn we toch klaar, verklaring van de 2 psychologen, basta.
De veroordeling is nog slechts een formaliteit. See you next Christmas.
Ja en erg constructief is het ook niet om vanaf de zolderkamer voor amateurpsycholoog te gaan spelen. Maar dat er iets diagnostiseerbaars in zijn bovenkamer afspeelt, lijkt me geheel niet onwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 16 december 2021 14:09 schreef Tengano het volgende:
[..]
Absoluut. Ik heb het alleen nog steeds niet aangedurfd om te roepen in welke categorie of soort hij precies past omdat dat bij narcisme ontzettend moeilijk en complex is. Tenminste dat vind ik zelf.
Met kinderen?quote:Op donderdag 16 december 2021 14:12 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik gaf toen een voorbeeld van een tv-programma waarin dat gebeurde.
Ach, we weten wie het zegt...quote:Op donderdag 16 december 2021 14:12 schreef Za het volgende:
Mensen die dit soort plaatjes posten zijn niet goed bij hun hoofd.
Ach ja.gifquote:Op donderdag 16 december 2021 14:12 schreef Za het volgende:
[..]
Dit heb ik toen ook al beantwoord. Nogmaals: het waren tijdens het misbruik minderjarigen, tijdens de sessie meerderjarigen. Net als het vermeende slachtoffer van Marco.quote:Op donderdag 16 december 2021 14:14 schreef Za het volgende:
[..]
Met kinderen?
Ik ben ff weg, de huidige sfeer hier is niet mijn ding. Ik zie de link later wel.
Marco is echt niet verstandelijk beperkt of enigszins minder intelligent dan gemiddeld. Niemand heeft daar ooit iets over opgemerkt.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:36 schreef Za het volgende:
[..]
Dat paste niet in het straatjequote:Op donderdag 16 december 2021 14:16 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Dit heb ik toen ook al beantwoord. Nogmaals: het waren tijdens het misbruik minderjarigen, tijdens de sessie meerderjarigen. Net als het vermeende slachtoffer van Marco.
Kalm aan he, de plaatjes die @Nine op fok post zijn altijd van een geweldig niveau en hebben een hoog lekkere-wijven-dichtheid.quote:Op donderdag 16 december 2021 14:12 schreef Za het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |