Hennie had een glazen bol begin van het jaar. Wat Hennie toen zei, blijkt nu uit te komen.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:49 schreef MaJo het volgende:
Ik heb niet alles terug kunnen lezen maar wat heeft Henny Huisman er nu weer mee te maken?
Dank!quote:Op woensdag 15 december 2021 23:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hennie had een glazen bol begin van het jaar. Wat Hennie toen zei, blijkt nu uit te komen.
Scheelt je drie topics.
Ga niet zitten lullen joh. Feit blijft wel: hij heeft het niet ontkent. Hij heeft alleen om een onderzoek gevraagd naar de bron. Hij kan het ook gewoon ontkennen en ook naar een onderzoek vragen. Nu zegt dat Knoops dat hij dat indirect heeft gedaan, maar wat is er zo moeilijk om dat meteen te zeggen?quote:Op woensdag 15 december 2021 10:01 schreef LoveProfuzion het volgende:
[..]
Dat klopt niet altijd. Zo was er ooit eens een oud-collega beschuldigd van het slaan van de zus van een kind dat ze behandelde. Het ging als een lopend vuurtje door de wijk. De moeder dumpte haar verhaal bij alles en iedereen. Bij het zien van de camerabeelden bleek echter dat de collega niks had gedaan en dat de zus haar had geslagen. Moeder zei toen “ja natuurlijk weet ik dat wel maar ik was boos”. Zulke mensen heb je ook… moeder en haar dochter boden excuses aan en per direct werden alle contacten met hun verbroken, maar de roddel ging nog steeds. Die collega was geknakt en een emotioneel wrak en kort erna vertrokken.
Als er echt bewijs is dan moet het gerecht dat uitmaken. Ja ik vind het een kwal en slijmbal, maar ik vind wel dat iemand pas veroordeeld moet worden door de rechter.
Matig grappig. Leuk gevonden dat wel.quote:Op donderdag 16 december 2021 00:32 schreef ikweethetookniet het volgende:
Kom je langs?
https://www.dumpert.nl/item/100017468_081329ea
![]()
Tuurlijk, minderjarig meisje nodigt zélf ouwe lul uit. Zo niet grappig.quote:Op donderdag 16 december 2021 00:32 schreef ikweethetookniet het volgende:
Kom je langs?
![]()
quote:Op donderdag 16 december 2021 00:32 schreef ikweethetookniet het volgende:
Kom je langs?
![]()
Dit is ook een heel vies liedje geworden samen met Roodquote:Op donderdag 16 december 2021 00:40 schreef Edje_NL_ het volgende:
[..]
Matig grappig. Leuk gevonden dat wel.
en het hondje dan?quote:Op woensdag 15 december 2021 18:36 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Voor mij is het vooralsnog de koe die er getuige van was dat Marco een wel heel prettig intense intieme meet and greet met een fan in een weiland had.
Hij heeft wel degelijk ontkenD.quote:Op donderdag 16 december 2021 00:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ga niet zitten lullen joh. Feit blijft wel: hij heeft het niet ontkent. Hij heeft alleen om een onderzoek gevraagd naar de bron. Hij kan het ook gewoon ontkennen en ook naar een onderzoek vragen. Nu zegt dat Knoops dat hij dat indirect heeft gedaan, maar wat is er zo moeilijk om dat meteen te zeggen?
waar heeft hij dat zelf gezegd? los van dat persbericht via zijn advocatenquote:Op donderdag 16 december 2021 05:34 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Hij heeft wel degelijk ontkenD.
Ik begrijp niet zo goed waarom die kinderen niet gelijk al hun Social Media hebben uitgezet voor wat betreft reacties.quote:Op donderdag 16 december 2021 05:13 schreef Eightyone het volgende:
Zoon Senna heeft z'n Insta nog open staan, en de sfeer is daar niet best.
Kinderachtige mensen.
Hoezo los daarvan, waarom zou een persbericht via zijn advocaten niet tellen? Dat is gewoon namens hen uitgegaan hoor. Het js vrij gebruikelijk om dat via advocatente doen en lijkt me ook het verstandigst.quote:Op donderdag 16 december 2021 05:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
waar heeft hij dat zelf gezegd? los van dat persbericht via zijn advocaten
Ik vind het vrij duidelijk.quote:Ik ontken zoals bekend alle aantijgingen
De Henny Tapes... Zin inquote:Op donderdag 16 december 2021 00:31 schreef matthijst het volgende:
Henny: "Door een showbizzjournalist die mij de geestelijk vader vond van Marco, werd ik erop gewezen dat ik hem had kunnen waarschuwen om niet vreemd te gaan met zangeres Maan. Ja hallo, ik presenteerde de Soundmixshow waarvan hij in 1990 de finale won. Ik ben niet zijn mentor. Waar hij zijn p*emel in steekt, moet hij zelf weten".
Die reactiesquote:Op donderdag 16 december 2021 00:32 schreef ikweethetookniet het volgende:
Kom je langs?
![]()
Is dat verhaal over Maan bij hem afkomstig? Want volgens mij is dit verder nooit bevestigd. Waarom zegt Maan hier bijvoorbeeld niets overquote:Op donderdag 16 december 2021 00:31 schreef matthijst het volgende:
Henny: "Door een showbizzjournalist die mij de geestelijk vader vond van Marco, werd ik erop gewezen dat ik hem had kunnen waarschuwen om niet vreemd te gaan met zangeres Maan. Ja hallo, ik presenteerde de Soundmixshow waarvan hij in 1990 de finale won. Ik ben niet zijn mentor. Waar hij zijn p*emel in steekt, moet hij zelf weten".
Dat weet ik, maar vraag me af welke deskundigheid zij dan meebrengt.quote:Op donderdag 16 december 2021 09:00 schreef Samhain het volgende:
Over de expertise van Anouk: zij was fotomodel.
Heb haar echt in alle meisjes- en damesbladen gezien die ik vroeger las: van de Yes naar de Viva, naar de Libelle van m'n moeder.
Heeft dus in ieder geval, net als Leontine, zelf een carrière (gehad) en lift niet puur op de bekendheid van haar man mee.
quote:Op donderdag 16 december 2021 09:00 schreef Samhain het volgende:
Over de expertise van Anouk: zij was fotomodel.
Heb haar echt in alle meisjes- en damesbladen gezien die ik vroeger las: van de Yes naar de Viva, naar de Libelle van m'n moeder.
Heeft dus in ieder geval, net als Leontine, zelf een carrière (gehad) en lift niet puur op de bekendheid van haar man mee.
Precies. Voor mij niets meer dan een type als Samantha Steenwijk die momenteel werkelijk overal op tv opduikt en zelfbenoemd expert is op vrijwel alle gebieden.quote:Op donderdag 16 december 2021 09:10 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar vraag me af welke deskundigheid zij dan meebrengt.
Ze was ooit "de nieuwe Karen Mulder" zelfs, heel erg succesvol.quote:Op donderdag 16 december 2021 09:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]ze was best een topmodel. Je werkt niet zomaar voor Dior, YSL etc
Zo niet raar staan te kijken als ze meer binnen bracht dan die plaatjesschieter van haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |