Te opvallend maat je weet tochquote:Op woensdag 15 december 2021 22:36 schreef IkEetSlakken het volgende:
[..]
The Adult Entertainment Group
Vrij zijn, ik wil alleen maar vrij zijnquote:Op woensdag 15 december 2021 22:31 schreef Edje_NL_ het volgende:
[..]
Wim Kan wel
Liedje voor de leuk
Ja de teksten zijn of gejat of door die ewbank gejat "geschreven". Je moet ergens je zorgen kwijt... Liedjes, dagboek.. Ik weet het niet hoor maar dit stinkt echt heel erg vermoed ik.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:38 schreef Tengano het volgende:
[..]
Vrij zijn, ik wil alleen maar vrij zijn
Liefde was ooit, maar ik wil nu alleen maar vrij zijn.
De tering dus voor jullie allemaal. Het staat er echt allemaal in.
Maar gek genoeg is dit nog steeds de meest recente registratie: Wijziging huwelijkse voorwaardenquote:Op woensdag 15 december 2021 21:19 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hier staat wel een bevestiging van zijn management dat de scheiding officieel rond is. Voor wat dat waard is,. Zouden ze ook aardig snel erdoorheen hebben geknald dan.
Ik vertrouw op John van den Heuvel en mijn eigen bronnenquote:Op woensdag 15 december 2021 22:55 schreef Edje_NL_ het volgende:
Ik hoop echt dat de aanklaagster echt echt niet liegt.
Een Italiaanse lover liegt altijdquote:Op woensdag 15 december 2021 22:55 schreef Edje_NL_ het volgende:
Ik hoop echt dat de aanklaagster echt echt niet liegt.
Verbaast mij niks. Leek me ook al erg stug. Heb altijd ergens het idee gehad dat het enigszins voor de bühne was.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:49 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Maar gek genoeg is dit nog steeds de meest recente registratie: Wijziging huwelijkse voorwaarden
Rechtbank: Den Haag
Verleden op: 29-05-2012
En er gaat wel eens iets mis, maar toch.
Deze wel iig, daar hoeft niet twijfels meer over te hebben.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:57 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Een Italiaanse lover liegt altijd
Ik vertrouw geen enkele Italiaan op welke manier dan ookquote:Op woensdag 15 december 2021 22:56 schreef Tengano het volgende:
Ik vertrouw op John van den Heuvel en mijn eigen bronnen.
We hebben het hier niet over mediterraanse zeevruchten toch?quote:Op woensdag 15 december 2021 22:57 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Een Italiaanse lover liegt altijd
Serieus, wat was dat nou weer,quote:Op woensdag 15 december 2021 22:54 schreef Tengano het volgende:
[..]
Zo dan. Die hebben een heavy cast dit keer!
Niks nieuws en andere gasten aan die tafel. Shownieuws fakkelt nu vooral het Koninklijk huis af.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:28 schreef blanket het volgende:
Ferry kan ook alles
Sorry geen MB....ik heb alles gemist van Beau en shownieuws![]()
Prettige afleiding ....quote:Op woensdag 15 december 2021 23:32 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Niks nieuws en andere gasten aan die tafel. Shownieuws fakkelt nu vooral het Koninklijk huis af.
Ja maken ze gretig gebruik van, en nu over de nieuwe kamerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |