Te opvallend maat je weet tochquote:Op woensdag 15 december 2021 22:36 schreef IkEetSlakken het volgende:
[..]
The Adult Entertainment Group
Vrij zijn, ik wil alleen maar vrij zijnquote:Op woensdag 15 december 2021 22:31 schreef Edje_NL_ het volgende:
[..]
Wim Kan wel
Liedje voor de leuk
Ja de teksten zijn of gejat of door die ewbank gejat "geschreven". Je moet ergens je zorgen kwijt... Liedjes, dagboek.. Ik weet het niet hoor maar dit stinkt echt heel erg vermoed ik.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:38 schreef Tengano het volgende:
[..]
Vrij zijn, ik wil alleen maar vrij zijn
Liefde was ooit, maar ik wil nu alleen maar vrij zijn.
De tering dus voor jullie allemaal. Het staat er echt allemaal in.
Maar gek genoeg is dit nog steeds de meest recente registratie: Wijziging huwelijkse voorwaardenquote:Op woensdag 15 december 2021 21:19 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hier staat wel een bevestiging van zijn management dat de scheiding officieel rond is. Voor wat dat waard is,. Zouden ze ook aardig snel erdoorheen hebben geknald dan.
Ik vertrouw op John van den Heuvel en mijn eigen bronnenquote:Op woensdag 15 december 2021 22:55 schreef Edje_NL_ het volgende:
Ik hoop echt dat de aanklaagster echt echt niet liegt.
Een Italiaanse lover liegt altijdquote:Op woensdag 15 december 2021 22:55 schreef Edje_NL_ het volgende:
Ik hoop echt dat de aanklaagster echt echt niet liegt.
Verbaast mij niks. Leek me ook al erg stug. Heb altijd ergens het idee gehad dat het enigszins voor de bühne was.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:49 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Maar gek genoeg is dit nog steeds de meest recente registratie: Wijziging huwelijkse voorwaarden
Rechtbank: Den Haag
Verleden op: 29-05-2012
En er gaat wel eens iets mis, maar toch.
Deze wel iig, daar hoeft niet twijfels meer over te hebben.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:57 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Een Italiaanse lover liegt altijd
Ik vertrouw geen enkele Italiaan op welke manier dan ookquote:Op woensdag 15 december 2021 22:56 schreef Tengano het volgende:
Ik vertrouw op John van den Heuvel en mijn eigen bronnen.
We hebben het hier niet over mediterraanse zeevruchten toch?quote:Op woensdag 15 december 2021 22:57 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Een Italiaanse lover liegt altijd
Serieus, wat was dat nou weer,quote:Op woensdag 15 december 2021 22:54 schreef Tengano het volgende:
[..]
Zo dan. Die hebben een heavy cast dit keer!
Niks nieuws en andere gasten aan die tafel. Shownieuws fakkelt nu vooral het Koninklijk huis af.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:28 schreef blanket het volgende:
Ferry kan ook alles
Sorry geen MB....ik heb alles gemist van Beau en shownieuws![]()
Prettige afleiding ....quote:Op woensdag 15 december 2021 23:32 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Niks nieuws en andere gasten aan die tafel. Shownieuws fakkelt nu vooral het Koninklijk huis af.
Ja maken ze gretig gebruik van, en nu over de nieuwe kamerquote:
Hennie had een glazen bol begin van het jaar. Wat Hennie toen zei, blijkt nu uit te komen.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:49 schreef MaJo het volgende:
Ik heb niet alles terug kunnen lezen maar wat heeft Henny Huisman er nu weer mee te maken?
Dank!quote:Op woensdag 15 december 2021 23:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hennie had een glazen bol begin van het jaar. Wat Hennie toen zei, blijkt nu uit te komen.
Scheelt je drie topics.
Ga niet zitten lullen joh. Feit blijft wel: hij heeft het niet ontkent. Hij heeft alleen om een onderzoek gevraagd naar de bron. Hij kan het ook gewoon ontkennen en ook naar een onderzoek vragen. Nu zegt dat Knoops dat hij dat indirect heeft gedaan, maar wat is er zo moeilijk om dat meteen te zeggen?quote:Op woensdag 15 december 2021 10:01 schreef LoveProfuzion het volgende:
[..]
Dat klopt niet altijd. Zo was er ooit eens een oud-collega beschuldigd van het slaan van de zus van een kind dat ze behandelde. Het ging als een lopend vuurtje door de wijk. De moeder dumpte haar verhaal bij alles en iedereen. Bij het zien van de camerabeelden bleek echter dat de collega niks had gedaan en dat de zus haar had geslagen. Moeder zei toen “ja natuurlijk weet ik dat wel maar ik was boos”. Zulke mensen heb je ook… moeder en haar dochter boden excuses aan en per direct werden alle contacten met hun verbroken, maar de roddel ging nog steeds. Die collega was geknakt en een emotioneel wrak en kort erna vertrokken.
Als er echt bewijs is dan moet het gerecht dat uitmaken. Ja ik vind het een kwal en slijmbal, maar ik vind wel dat iemand pas veroordeeld moet worden door de rechter.
Matig grappig. Leuk gevonden dat wel.quote:Op donderdag 16 december 2021 00:32 schreef ikweethetookniet het volgende:
Kom je langs?
https://www.dumpert.nl/item/100017468_081329ea
![]()
Tuurlijk, minderjarig meisje nodigt zélf ouwe lul uit. Zo niet grappig.quote:Op donderdag 16 december 2021 00:32 schreef ikweethetookniet het volgende:
Kom je langs?
![]()
quote:Op donderdag 16 december 2021 00:32 schreef ikweethetookniet het volgende:
Kom je langs?
![]()
Dit is ook een heel vies liedje geworden samen met Roodquote:Op donderdag 16 december 2021 00:40 schreef Edje_NL_ het volgende:
[..]
Matig grappig. Leuk gevonden dat wel.
en het hondje dan?quote:Op woensdag 15 december 2021 18:36 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Voor mij is het vooralsnog de koe die er getuige van was dat Marco een wel heel prettig intense intieme meet and greet met een fan in een weiland had.
Hij heeft wel degelijk ontkenD.quote:Op donderdag 16 december 2021 00:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ga niet zitten lullen joh. Feit blijft wel: hij heeft het niet ontkent. Hij heeft alleen om een onderzoek gevraagd naar de bron. Hij kan het ook gewoon ontkennen en ook naar een onderzoek vragen. Nu zegt dat Knoops dat hij dat indirect heeft gedaan, maar wat is er zo moeilijk om dat meteen te zeggen?
waar heeft hij dat zelf gezegd? los van dat persbericht via zijn advocatenquote:Op donderdag 16 december 2021 05:34 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Hij heeft wel degelijk ontkenD.
Ik begrijp niet zo goed waarom die kinderen niet gelijk al hun Social Media hebben uitgezet voor wat betreft reacties.quote:Op donderdag 16 december 2021 05:13 schreef Eightyone het volgende:
Zoon Senna heeft z'n Insta nog open staan, en de sfeer is daar niet best.
Kinderachtige mensen.
Hoezo los daarvan, waarom zou een persbericht via zijn advocaten niet tellen? Dat is gewoon namens hen uitgegaan hoor. Het js vrij gebruikelijk om dat via advocatente doen en lijkt me ook het verstandigst.quote:Op donderdag 16 december 2021 05:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
waar heeft hij dat zelf gezegd? los van dat persbericht via zijn advocaten
Ik vind het vrij duidelijk.quote:Ik ontken zoals bekend alle aantijgingen
De Henny Tapes... Zin inquote:Op donderdag 16 december 2021 00:31 schreef matthijst het volgende:
Henny: "Door een showbizzjournalist die mij de geestelijk vader vond van Marco, werd ik erop gewezen dat ik hem had kunnen waarschuwen om niet vreemd te gaan met zangeres Maan. Ja hallo, ik presenteerde de Soundmixshow waarvan hij in 1990 de finale won. Ik ben niet zijn mentor. Waar hij zijn p*emel in steekt, moet hij zelf weten".
Die reactiesquote:Op donderdag 16 december 2021 00:32 schreef ikweethetookniet het volgende:
Kom je langs?
![]()
Is dat verhaal over Maan bij hem afkomstig? Want volgens mij is dit verder nooit bevestigd. Waarom zegt Maan hier bijvoorbeeld niets overquote:Op donderdag 16 december 2021 00:31 schreef matthijst het volgende:
Henny: "Door een showbizzjournalist die mij de geestelijk vader vond van Marco, werd ik erop gewezen dat ik hem had kunnen waarschuwen om niet vreemd te gaan met zangeres Maan. Ja hallo, ik presenteerde de Soundmixshow waarvan hij in 1990 de finale won. Ik ben niet zijn mentor. Waar hij zijn p*emel in steekt, moet hij zelf weten".
Dat weet ik, maar vraag me af welke deskundigheid zij dan meebrengt.quote:Op donderdag 16 december 2021 09:00 schreef Samhain het volgende:
Over de expertise van Anouk: zij was fotomodel.
Heb haar echt in alle meisjes- en damesbladen gezien die ik vroeger las: van de Yes naar de Viva, naar de Libelle van m'n moeder.
Heeft dus in ieder geval, net als Leontine, zelf een carrière (gehad) en lift niet puur op de bekendheid van haar man mee.
quote:Op donderdag 16 december 2021 09:00 schreef Samhain het volgende:
Over de expertise van Anouk: zij was fotomodel.
Heb haar echt in alle meisjes- en damesbladen gezien die ik vroeger las: van de Yes naar de Viva, naar de Libelle van m'n moeder.
Heeft dus in ieder geval, net als Leontine, zelf een carrière (gehad) en lift niet puur op de bekendheid van haar man mee.
Precies. Voor mij niets meer dan een type als Samantha Steenwijk die momenteel werkelijk overal op tv opduikt en zelfbenoemd expert is op vrijwel alle gebieden.quote:Op donderdag 16 december 2021 09:10 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar vraag me af welke deskundigheid zij dan meebrengt.
Ze was ooit "de nieuwe Karen Mulder" zelfs, heel erg succesvol.quote:Op donderdag 16 december 2021 09:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]ze was best een topmodel. Je werkt niet zomaar voor Dior, YSL etc
Zo niet raar staan te kijken als ze meer binnen bracht dan die plaatjesschieter van haar.
Vreselijk. Los van haar optreden inzake de Kotsato's vind ik haar niets toevoegen, een koude uitstraling en geen humor.quote:Op donderdag 16 december 2021 09:18 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Precies. Voor mij niets meer dan een type als Samantha Steenwijk die momenteel werkelijk overal op tv opduikt en zelfbenoemd expert is op vrijwel alle gebieden.
Ja Hallo?quote:Op donderdag 16 december 2021 09:23 schreef 297534 het volgende:
Dan moeten ze misschien even Karen Mulder bellen en vragen wat die van deze kwestie vindt.
quote:Op donderdag 16 december 2021 09:41 schreef Duiveltja het volgende:
Zullen die kinderen nu niet ineens hun naam veranderen in Ruiters?
Bram Moscovicz met zijn betrouwbare bronquote:
Ah, Leontien, de kids en Bram hebben al gestemd, gezien de 3 procent.quote:Op donderdag 16 december 2021 09:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
Heeft u zin om Anouk Smulders nog terug te zien bij shownieuws![]()
Nee, kan zij alstublieft aan de kant worden geschoven
97%
Ja leuk! haar kijk op de Borsato kant is toch interessant
3%
https://www.mediacourant.(...)stie-anouk-smulders/
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel ervaringsdeskundigequote:Op donderdag 16 december 2021 09:48 schreef Tengano het volgende:
Bram Moscovicz met zijn betrouwbare brondat het om wraak zou gaan
![]()
Wat een walgelijke vent zeg.
Ik heb nee gestemd. Ik wil wel zien hoe ze haar eigen graf graaft.quote:Op donderdag 16 december 2021 08:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kut verkeerd geklikt, natuurlijk moet die gecanceld worden.
Nikki Herr heeft wel iets van haar weg. Alleen is Nikki een stuk zelfverzekerder; dat hoeft dus blijkbaar niet door je uiterlijk te komen.quote:Op donderdag 16 december 2021 09:33 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Overigens was Karen wel enorm van de complottheorieën en #MeToo avant la lettre
NEEEEE, waarom?
[ afbeelding ]
Ik begrijp niet zo goed waarom mensen die kinderen lastig vallen.quote:Op donderdag 16 december 2021 05:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik begrijp niet zo goed waarom die kinderen niet gelijk al hun Social Media hebben uitgezet voor wat betreft reacties.
Dat zullen wel mensen/kinderen zijn van hun eigen leeftijd denk ik zo.quote:Op donderdag 16 december 2021 10:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik begrijp niet zo goed waarom mensen die kinderen lastig vallen.
Ook dit is een mooi staaltje victim blaming
.quote:"Je moet in een natuurgebied altijd wel heel goed oppassen…" was te horen in Ruuds radioprogramma, waarin een luisteraar de zin moest afmaken met de volgende mogelijkheden
Bij Shownieuws niet, maar gelukkig steunen John en Mick het vermeende slachtoffer.quote:Op donderdag 16 december 2021 10:15 schreef Benny het volgende:
[..]
Mooi man, al die dubbele agenda's
Zo gaan we natuurlijk nooit het volledige verhaal horen
Ja, en mijn stem om het op 3% te krijgen.quote:Op donderdag 16 december 2021 09:50 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ah, Leontien, de kids en Bram hebben al gestemd, gezien de 3 procent.
Maar John en Mick zijn dus al leeggelopen met alle info die er te melden was. De rest van de informatie houden ze achter omdat anders het onderzoek of een proces belemmerd kan worden. Ik heb het idee dat het verhaal voorlopig wel weer opgedroogd is.quote:Op donderdag 16 december 2021 10:21 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Bij Shownieuws niet, maar gelukkig steunen John en Mick het vermeende slachtoffer.
En die heb ik toch heel wat hoger zitten dan die vieze Shownieuws kliek.
quote:Op woensdag 15 december 2021 21:22 schreef praadje het volgende:
Dat Bram nogal naief (no pun intended) reageerde verbaast me trouwens niets. Zijn zoon is de manager van Jade Borsato.
Aha, de social media experts van Mediacourant hebben dit topic ook gevonden. Haaaiiiiquote:
Is GTST al gecanceld?quote:Op donderdag 16 december 2021 10:24 schreef praadje het volgende:
[..]
[..]
Aha, de social media experts van Mediacourant hebben dit topic ook gevonden. Haaaiiii![]()
Dus nu kan Plasman bij Beau, OP1 of bij Shownieuws aanschuiven!quote:Advocaat: 'Aangeefster Borsato niet uit op schadevergoeding'
AMSTERDAM - De 22-jarige jonge vrouw die maandag aangifte deed van aanranding door Marco Borsato is absoluut niet uit op een schadevergoeding van de zanger. Dat zegt advocaat Peter Plasman, die het slachtoffer sinds woensdag (vandaag!
) bijstaat.
De aangeefster, die claimt dat Borsato haar vanaf haar vijftiende regelmatig onzedelijk betastte, wil volgens haar advocaat vooral genoegdoening en erkenning van het misbruik. Plasman: ,,Zij voelt zich beschadigd."
'Ernstige consequenties'
Over de aangifte tegen Borsato zegt de advocaat: ,,Het doen van aangifte in een zedenzaak is vaak een grote stap. Zeker wanneer zoals nu de aangifte zich richt tegen een BN'er heeft dat voor alle betrokkenen ernstige consequenties. Mijn cliënte wordt partij in een strafrechtelijke procedure waarin mogelijk alles wordt opgerakeld, uiteraard afhankelijk van de proceshouding van de heer Borsato."
Volgens Plasman worstelt het meisje al heel lang met wat er gebeurd zou zijn, maar is zij nu sterk genoeg om de mogelijke gevolgen van haar stap aan te kunnen. ,,Zij voelt zich beschadigd en zij heeft de vurige hoop dat erkend zal worden dat er dingen gebeurd zijn die niet hadden moeten gebeuren."
https://www.telegraaf.nl/(...)-op-schadevergoeding
quote:
quote:Je verwacht het niet, het zóveelste evalletje Belangenverstrengeling. Moszkowicz in showmedia is al een degradatie, maar schuift goed genoeg. Fam. de Mol, na Noa nu ook Julian in the Voice, de Frogers, Bauers, Roelvink, Wendy/ Xander, Krabbe, WTF moeten ze allen op tv? 🤮🤮
Wat heeft Franske nou weer verkeerd gedaanquote:
Die hoort niet op die kaartquote:Op donderdag 16 december 2021 10:38 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Wat heeft Franske nou weer verkeerd gedaan
Nou inderdaad, 'ons' Franske die zet zijn kids niet zo in de media.quote:Op donderdag 16 december 2021 10:39 schreef maily het volgende:
[..]
Die hoort niet op die kaart
Goei menneke
Ja dat zegt ook wel wat over hoe geloofwaardig haar zaak is als allerlei grote namen zich eraan willen verbinden.quote:Op donderdag 16 december 2021 10:40 schreef maily het volgende:
[..]
Fijn dat ze een grote naam als advocaat heeft
Mwah, bij Peter Plasman zegt dat nou net niks, als die ergens een hekel aan heeft (PCL) dan staat hij mensen gratis bij met kansloze rechtszaken.quote:Op donderdag 16 december 2021 10:42 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja dat zegt ook wel wat over hoe geloofwaardig haar zaak is als allerlei grote namen zich eraan willen verbinden.
Zal gelukkig wel door John van den Heuvel komen. Die kent het wereldje. Maar inderdaad heel blij voor haar. Ik weet niet of ze dit leest maar van onze kant heb je onze support meid! Zet hem op en hou je schrap, je staat er niet alleen voor!quote:Op donderdag 16 december 2021 10:40 schreef maily het volgende:
[..]
Fijn dat ze een grote naam als advocaat heeft
Aaaand it's gone?quote:Op donderdag 16 december 2021 05:13 schreef Eightyone het volgende:
Zoon Senna heeft z'n Insta nog open staan, en de sfeer is daar niet best.
Kinderachtige mensen.
Karen Mulder is een slecht voorbeeld, die heeft een mental breakdown gekregen na een paar jaar en leeft nu in de anonimiteit.quote:Op donderdag 16 december 2021 09:18 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Ze was ooit "de nieuwe Karen Mulder" zelfs, heel erg succesvol.
Dat valt wel mee. Er zijn wel vaker grote namen die zich aan een vrij kansloze, maar prestigieuze zaak verbinden.quote:Op donderdag 16 december 2021 10:42 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja dat zegt ook wel wat over hoe geloofwaardig haar zaak is als allerlei grote namen zich eraan willen verbinden.
Piemels?quote:Op donderdag 16 december 2021 10:49 schreef Noek het volgende:
Ben wel bang dat Ruud en Olcay hier niet tegen kunnen schilderen als steun. Zijn ze inmiddels al aan het kleien?
Kleien is weer een andere gatequote:Op donderdag 16 december 2021 10:49 schreef Noek het volgende:
Ben wel bang dat Ruud en Olcay hier niet tegen kunnen schilderen als steun. Zijn ze inmiddels al aan het kleien?
Ohhh dat sowieso natuurlijk. Dacht dat dit wel logisch was. Als ik ergens nooit aan meedoe hier is het wel victim blaming. Maar dat kun jij natuurlijk niet weten aangezien je zelden/nooit in SHO postquote:Op donderdag 16 december 2021 10:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik begrijp niet zo goed waarom mensen die kinderen lastig vallen.
Ook dit is een mooi staaltje victim blaming
Uiteindelijk komen alle eindjes wel bijeen. Niets is wat het lijkt.quote:Op donderdag 16 december 2021 10:53 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Kleien is weer een andere gate
Leef je eigen leven op de dag die je wist dat zou komen.quote:Op donderdag 16 december 2021 10:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Uiteindelijk komen alle eindjes wel bijeen. Niets is wat het lijkt.
OpEN jE oGEn!
Tja, wie weet is in de showbizz vertoeven gewoon genoeg.quote:Op donderdag 16 december 2021 09:10 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar vraag me af welke deskundigheid zij dan meebrengt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |