Vreselijk. Los van haar optreden inzake de Kotsato's vind ik haar niets toevoegen, een koude uitstraling en geen humor.quote:Op donderdag 16 december 2021 09:18 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Precies. Voor mij niets meer dan een type als Samantha Steenwijk die momenteel werkelijk overal op tv opduikt en zelfbenoemd expert is op vrijwel alle gebieden.
Ja Hallo?quote:Op donderdag 16 december 2021 09:23 schreef 297534 het volgende:
Dan moeten ze misschien even Karen Mulder bellen en vragen wat die van deze kwestie vindt.
quote:Op donderdag 16 december 2021 09:41 schreef Duiveltja het volgende:
Zullen die kinderen nu niet ineens hun naam veranderen in Ruiters?
Bram Moscovicz met zijn betrouwbare bronquote:
Ah, Leontien, de kids en Bram hebben al gestemd, gezien de 3 procent.quote:Op donderdag 16 december 2021 09:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
Heeft u zin om Anouk Smulders nog terug te zien bij shownieuws![]()
Nee, kan zij alstublieft aan de kant worden geschoven
97%
Ja leuk! haar kijk op de Borsato kant is toch interessant
3%
https://www.mediacourant.(...)stie-anouk-smulders/
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel ervaringsdeskundigequote:Op donderdag 16 december 2021 09:48 schreef Tengano het volgende:
Bram Moscovicz met zijn betrouwbare brondat het om wraak zou gaan
![]()
Wat een walgelijke vent zeg.
Ik heb nee gestemd. Ik wil wel zien hoe ze haar eigen graf graaft.quote:Op donderdag 16 december 2021 08:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kut verkeerd geklikt, natuurlijk moet die gecanceld worden.
Nikki Herr heeft wel iets van haar weg. Alleen is Nikki een stuk zelfverzekerder; dat hoeft dus blijkbaar niet door je uiterlijk te komen.quote:Op donderdag 16 december 2021 09:33 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Overigens was Karen wel enorm van de complottheorieën en #MeToo avant la lettre
NEEEEE, waarom?
[ afbeelding ]
Ik begrijp niet zo goed waarom mensen die kinderen lastig vallen.quote:Op donderdag 16 december 2021 05:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik begrijp niet zo goed waarom die kinderen niet gelijk al hun Social Media hebben uitgezet voor wat betreft reacties.
Dat zullen wel mensen/kinderen zijn van hun eigen leeftijd denk ik zo.quote:Op donderdag 16 december 2021 10:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik begrijp niet zo goed waarom mensen die kinderen lastig vallen.
Ook dit is een mooi staaltje victim blaming
.quote:"Je moet in een natuurgebied altijd wel heel goed oppassen…" was te horen in Ruuds radioprogramma, waarin een luisteraar de zin moest afmaken met de volgende mogelijkheden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |