Dat lijkt me ook een leuke SC ja!quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Hier is gewoon leuker![]()
CUL is trouwens ook leuk, maar ik vergeet daar momenteel steeds te kijken
Wat zeg je?quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:44 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ben je een beetje doof aan het worden Koen?
De shampoos ken ik juist niet. Ik kan er nu in ieder geval eentje uitproberen uit het pakket. Ik ben vooral fan van de body mist en de doucheschuim producten. Maar het leuke van zo'n pakket is dat je heel veel andere dingen eens kan proberen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, die dingen gaan soms heel hard en voor je het weet is alles uitverkochtDit jaar er ook bewust vroeg bij geweest. Mama is op 1 november jarig en ik geef haar dit standaard elk jaar, en dan kijk ik een beetje naar de prijs/kwaliteitsverhouding qua vormgeving of ik de duurdere of de goedkopere versie neem. Vaak neem ik de goedkopere omdat die er ook altijd leuk uitziet, maar dit kerstdorpje kon ik echt gewoon NIET niet nemen
![]()
![]()
Rituals heeft sowieso heel fijne producten, met lekkere geurenIk koop ook vaak shampoo's van hen
Is intussen wel weer nieuwquote:Op dinsdag 14 december 2021 22:45 schreef drakin het volgende:
Dat zere neus grapje heb ik niet meer gehoord sinds ik 10 was
Een zere neus kan toch best een serieuze zaak zijn hoor.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:45 schreef drakin het volgende:
Dat zere neus grapje heb ik niet meer gehoord sinds ik 10 was
Ik haak zo nu en dan aan danwel af in verschillende SC topics, hoef je geen users voor te kennen,zolang je maar meelult.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook een leuke SC ja!Leuk subforum sowieso
Maar aanhaken in een SC zomaar vind ik vaak ook zo awkward, van "hi ik ben nieuw" enzoHier had ik nog @:Koen66 en @:Prisha als excuus omdat ik hen al van ESF ken
Of de instructeur vond dat je op moest houden met gillenquote:Op dinsdag 14 december 2021 22:44 schreef Sodeknetters het volgende:
Als je na een parachutesprong een zere neus hebt, heb je bij de landing iets verkeerd gedaan.
Ach ik heb wel vaker een zere neus gehadquote:Op dinsdag 14 december 2021 22:44 schreef Sodeknetters het volgende:
Als je na een parachutesprong een zere neus hebt, heb je bij de landing iets verkeerd gedaan.
Ben van nature nogal verlegen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik haak zo nu en dan aan danwel af in verschillende SC topics, hoef je geen users voor te kennen,zolang je maar meelult.
Ze zitten er ook iets meer in een eigen wereldje. Er wordt veel gedeeld, veel diepere persoonlijke verhalen. En daarover praten ze sneller met de bekende cullers dan met iemand die nieuw is of maar af en toe post.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar aanhaken in een SC zomaar vind ik vaak ook zo awkward, van "hi ik ben nieuw" enzoHier had ik nog @:Koen66 en @:Prisha als excuus omdat ik hen al van ESF ken
Bij parachutespringen welquote:Op dinsdag 14 december 2021 22:46 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Een zere neus kan toch best een serieuze zaak zijn hoor.
De instructeurs die ik ken hebben daar een extra sok voor bij zich.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:47 schreef D. het volgende:
[..]
Of de instructeur vond dat je op moest houden met gillen
Als je een zere neus hebt is in elk geval je parachute open gegaanquote:Op dinsdag 14 december 2021 22:44 schreef Sodeknetters het volgende:
Ik ook. Maar dat was niet na een parachutesprong.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach ik heb wel vaker een zere neus gehad
Ja precies het is een heel fijne mix altijd qua geuren en soorten productenquote:Op dinsdag 14 december 2021 22:45 schreef -Shii- het volgende:
[..]
De shampoos ken ik juist niet. Ik kan er nu in ieder geval eentje uitproberen uit het pakket. Ik ben vooral fan van de body mist en de doucheschuim producten. Maar het leuke van zo'n pakket is dat je heel veel andere dingen eens kan proberen.
Truequote:Op dinsdag 14 december 2021 22:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik haak zo nu en dan aan danwel af in verschillende SC topics, hoef je geen users voor te kennen,zolang je maar meelult.
Nu precies weet ik niet maar ze was hier eerder vanavond welquote:
Dan moet je dames ook niet boven de 35 inschatten.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach ik heb wel vaker een zere neus gehad
Ja. En als je ballen zeer doen zaten je beenriemen te los.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als je een zere neus hebt is in elk geval je parachute open gegaan
Nou Koen, wanneer gaan we de invasie beginnen?quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:47 schreef Koen66 het volgende:
Behalve CUL zijn er niet veel SCs meer waar ik nooit gepost heb
Waar invasie?quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou Koen, wanneer gaan we de invasie beginnen?
Zolang het ruim onder de daadwerkelijke leeftijd blijft kan dat primaquote:Op dinsdag 14 december 2021 22:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dan moet je dames ok niet boven de 35 inschatten.
quote:
Dat heb ik ook wel hoor.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
TrueIs een stukje onzekerheid van mij of ik dan wel welkom ben ofzo
maar 35 is gewoon veilig, waarom zou je je neus willen pijnigen woor een wilde gok?quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:52 schreef D. het volgende:
[..]
Zolang het ruim onder de daadwerkelijke leeftijd blijft kan dat prima
Nee, wat is het?quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:53 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ennuh, heb golden circle gezien. Deels leuk en deels net wat over de top.
Zal eens kijken of er bekenden rondhangenquote:Op dinsdag 14 december 2021 22:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou Koen, wanneer gaan we de invasie beginnen?
Meestal slaan ze niet gelijk hoorquote:Op dinsdag 14 december 2021 22:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
maar 35 is gewoon veilig, waarom zou je je neus willen pijnigen woor een wilde gok?
Haha! Je hebt mijn neus gemist!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:57 schreef D. het volgende:
[..]
Haha! Je hebt mijn neus gemist!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
CULquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:57 schreef D. het volgende:
[..]
Haha! Je hebt mijn neus gemist!Ja had mijn bril niet op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
Ja en overal waar ik ooit binnen ben gekomen was iedereen aardig en bleek het nergens voor nodigquote:
Nee zo snel kan ik niet alles zien, ligt nog een hele stapel te kijken series en films.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:54 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kingsman deel 2. Waar we het over hadden gisteren of de dag ervoor.
Ze kan toch gewoon vragen hoe je een blik soep opwarmt? Legitieme vraag, lijkt me.quote:
Wat een heerlijke flauwe CUL grapquote:
Magnetron open, blik erin, klaarquote:Op dinsdag 14 december 2021 22:59 schreef notturna het volgende:
[..]
Ze kan toch gewoon vragen hoe je een blik soep opwarmt? Legitieme vraag, lijkt me.
Als ze dan maar foto’s maakt en vooral ook post.quote:
Benieuwd wat ze daar in CUL van gaan vindenquote:
En een nieuwe magnetron kan kopen ...quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:01 schreef notturna het volgende:
[..]
Als ze dan maar foto’s maakt en vooral ook post.
waarom met die nieuwewetse methodes? je pakt gewoon een paar stukken hout die je verkoolt en legt daar je blikje zout op.quote:
Volgens mij zijn het daar allemaal eigenwijze betweters, dus ze zullen het wel afkeurenquote:Op dinsdag 14 december 2021 23:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Benieuwd wat ze daar in CUL van gaan vinden
Oh? Dat heb ik dan gemist.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
En een nieuwe magnetron kan kopen ...
Had Prisha dat ook niet gedaan een tijdje terug
Net ff gekeken naar Aggrjjkhvekujhefdvsuko. Laten we erop houden dat ik hele andere verwachtingen had en dat dit helaas net buiten mijn wilikkijkenmeuk valt.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee zo snel kan ik niet alles zien, ligt nog een hele stapel te kijken series en films.
Vanavond seizoen 2 van Aggretsuko uit gezien
Ik denk dat je recepten krijgt voor soep die niet uit blik komt.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Benieuwd wat ze daar in CUL van gaan vinden
Dat Kerstdiner topic is wel elk jaar heerlijk hoorquote:Op dinsdag 14 december 2021 23:03 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het daar allemaal eigenwijze betweters, dus ze zullen het wel afkeuren
quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:03 schreef Aoibhin het volgende:
@:drakin wat een draak ben je toch ook![]()
Viel het eten tegen?quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar is 40+ zelfs een tijdje gehuisvest geweest
Lekker dan moet je nog aan het werk ook.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik denk dat je recepten krijgt voor soep die niet uit blik komt.
probeer hetquote:Op dinsdag 14 december 2021 23:03 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het daar allemaal eigenwijze betweters, dus ze zullen het wel afkeuren
Lekkerquote:Op dinsdag 14 december 2021 23:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik denk dat je recepten krijgt voor soep die niet uit blik komt.
Ik doelde dan ook op de SCquote:Op dinsdag 14 december 2021 23:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat Kerstdiner topic is wel elk jaar heerlijk hoor
Sauerkraut mit bratwurst.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Laten we gaahaaaan!!
[ afbeelding ]
*ziet een knop zittenquote:Op dinsdag 14 december 2021 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar is 40+ zelfs een tijdje gehuisvest geweest
Als je een paar groenten door de blender heen gooit, en die opwarmt, heb je eigenlijk al een soep. en zo nie een gazpacio of groentensap,of babyvoeding,afhankelijk van de structuur en hoe je het vind smaken.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:05 schreef notturna het volgende:
[..]
Lekker dan moet je nog aan het werk ook.
Toen werd er door Fok! en beetje met ons gesold. Het subforum was opgeheven maar de SC bleef nog wel open ... en die is allerlei subfora langs gemanoevreerd dooer FA's .. tot het subforum weer terug kwam.. vandaar ook the rebootquote:
Koken is dus een hoop blabla, maar als je wat bij elkaar flikkert heb je zomaar een gerecht.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je een paar groenten door de blender heen gooit, en die opwarmt, heb je eigenlijk al een soep. en zo nie een gazpacio of groentensap,of babyvoeding,afhankelijk van hoe je het vind smaken.
De kunst is het zo doseren dat het lekker isquote:Op dinsdag 14 december 2021 23:09 schreef notturna het volgende:
[..]
Koken is dus een hoop blabla, maar als je wat bij elkaar flikkert heb je zomaar een gerecht.
Dat doe ik ook meestal ... kookboeken weg er meequote:Op dinsdag 14 december 2021 23:09 schreef notturna het volgende:
[..]
Koken is dus een hoop blabla, maar als je wat bij elkaar flikkert heb je zomaar een gerecht.
Ik ben iemand die doet een beetje kruiden hier, een snufje van dit en vaak restjes groenten etc die ik nog in huis heb liggen. Komen de lekkerste dingen uit.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:10 schreef D. het volgende:
[..]
De kunst is het zo doseren dat het lekker is
Kan me nog wel herinneren dat 40+ heropend werd. Al postte ik er zelf toen nog niet.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Toen werd er door Fok! en beetje met ons gesold. Het subforum was opgeheven maar de SC bleef nog wel open ... en die is allerlei subfora langs gemanoevreerd dooer FA's .. tot het subforum weer terug kwam.. vandaar ook the reboot
Ah welnee, in gedachten zijn we bij je. Dat moet je een warm gevoel geven.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:10 schreef drakin het volgende:
Ik voel me nu wel wat in de steek gelaten door jullie daar
Zolang jullie beiden tevreden zijn, vooral zo doorgaanquote:Op dinsdag 14 december 2021 23:12 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik ben iemand die doet een beetje kruiden hier, een snufje van dit en vaak restjes groenten etc die ik nog in huis heb liggen. Komen de lekkerste dingen uit.
Ja hoor. Blijft elke keer weer een verrassing wat het nou weer word.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:12 schreef D. het volgende:
[..]
Zolang jullie beiden tevreden zijn, vooral zo doorgaan
Bij mij gaat het ook zo ... kijk wat ik nog heb en probeer er iets van te maken ... of het gaat in de soepquote:Op dinsdag 14 december 2021 23:13 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja hoor. Blijft elke keer weer een verrassing wat het nou weer word.
Ja ik zie het al voor me.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je een paar groenten door de blender heen gooit, en die opwarmt, heb je eigenlijk al een soep. en zo nie een gazpacio of groentensap,of babyvoeding,afhankelijk van de structuur en hoe je het vind smaken.
Geef maar toe, je durft gewoon nietquote:Op dinsdag 14 december 2021 23:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ah welnee, in gedachten zijn we bij je. Dat moet je een warm gevoel geven.
Werkt dat nog bij jouw ouders? Als ik ze lief aankijk kijken ze de andere kant op.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:16 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben wel echt gek op koken trouwens, geen grapBakken vind ik ook fantastisch
En ik wil heel graag dit kookboek hebben voor kerst en heb paps en mams al lief aangekeken:
https://www.bol.com/nl/nl/p/dishoom/9200000132860137/
Ik waag me dan ook niet aan soep.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja ik zie het al voor me.![]()
Visite: wat gaan we eten vanavond Para?
Para: Lekkere tomatensoep!
*zet blender aan en bekijkt daarna het resultaat*
Para: kut, nou oke we gaan babyvoeding eten.
En waarom dat kookboek?quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:16 schreef Aoibhin het volgende:
En ik wil heel graag dit kookboek hebben voor kerst en heb paps en mams al lief aangekeken:
Bij die van mij werkt datquote:Op dinsdag 14 december 2021 23:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Werkt dat nog bij jouw ouders? Als ik ze lief aankijk kijken ze de andere kant op.
quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Geef maar toe, je durft gewoon niet
Iemand vroeg hoe kruid je je pastasaus, nou een beetje van dit en een snufje dat en voor al veel proeven. Dat antwoord viel tegen, want die persoon wilde alles afgemeten. Tja...quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij mij gaat het ook zo ... kijk wat ik nog heb en probeer er iets van te maken ... of het gaat in de soep
Ik hou erg van Indiaas - sowieso Oosters - eten, en dat boek heeft ook heel veel mooie informatie over Bombay erin staan, je maakt eigenlijk een soort reis door Bombay heen in een soort doorlopend verslag. Reisverslagen vind ik ook geweldig om te lezen, dus voor mij een gouden combiquote:
Veel plezier er dan meequote:Op dinsdag 14 december 2021 23:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik hou erg van Indiaas - sowieso Oosters - eten, en dat boek heeft ook heel veel mooie informatie over Bombay erin staan, je maakt eigenlijk een soort reis door Bombay heen in een soort doorlopend verslag. Reisverslagen vind ik ook geweldig om te lezen, dus voor mij een gouden combi
Staan je ouders nog open voor adoptie van een volwassenen man?quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bij die van mij werkt dat![]()
Maar ik geef hen ook mooie kerstcadeaus elk jaar, dus dat weegt wel op
Veel is ook op gevoel en wat je zelf lekker vindt. Helemaal met je eens dat je ook gewoon zelf moet uitvinden wat je lekker vindt. Zo doe ik bij recepten met knoflook ook standaard meer tenen erdoorheen dan een recept zegt. Heb ik een Allerhande recept voor een ovenschotel en dan gaat er 1 teen knoflook doorheen voor 4 personen. Ja jemig zeg, dat is gewoon te weinig voor mijquote:Op dinsdag 14 december 2021 23:18 schreef notturna het volgende:
[..]
Iemand vroeg hoe kruid je je pastasaus, nou een beetje van dit en een snufje dat en voor al veel proeven. Dat antwoord viel tegen, want die persoon wilde alles afgemeten. Tja...
Ze slapen misschien al. Ik app het morgen evenquote:Op dinsdag 14 december 2021 23:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Staan je ouders nog open voor adoptie van een volwassenen man?
Veel knoflook hier ook altijdquote:Op dinsdag 14 december 2021 23:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Veel is ook op gevoel en wat je zelf lekker vindt. Helemaal met je eens dat je ook gewoon zelf moet uitvinden wat je lekker vindt. Zo doe ik bij recepten met knoflook ook standaard meer tenen erdoorheen dan een recept zegt. Heb ik een Allerhande recept voor een ovenschotel en dan gaat er 1 teen knoflook doorheen voor 4 personen. Ja jemig zeg, dat is gewoon te weinig voor mij
Jij hebt smaak!quote:
Mooi boek lijkt me dat.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:16 schreef Aoibhin het volgende:
quote:
Heeft toch met een bepaald gen te maken wanneer je het naar zeep vindt smaken?quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik merk wel dat ik het minder vies vind dan een 10-tal jaren geleden
Of je pan gewoon even afspoelen voordat je gaat koken.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:26 schreef chufi het volgende:
Maar niet teveel van dat groene zeep kruid ,...
Ik ga dit jaar een Indiaas kerstdiner organiseren voor de familie. Dus ik heb al wat gedeeld in het CUL kerstdiner topic. Wij hebben elk jaar als thema een land of een bepaalde keuken.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:24 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Mooi boek lijkt me dat.![]()
Ik ben ook dol op Indiaas en heb ook wel een aantal Indiase kookboeken.
Jij hebt smaakquote:
Volgens mij heb je bijna iedereen intussen wel gemeetquote:Op dinsdag 14 december 2021 23:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
MeMo en Fietsie heb ik ook wel eens gemeet
Smaakervaring verandert met de jarenquote:Op dinsdag 14 december 2021 23:28 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Heeft toch met een bepaald gen te maken wanneer je het naar zeep vindt smaken?
Koen mag zijn waar hij zijn wilquote:Op dinsdag 14 december 2021 23:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ze willen je!
Of vooral @:drakin wil dat je daar bent
Jobi nog nietquote:Op dinsdag 14 december 2021 23:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Volgens mij heb je bijna iedereen intussen wel gemeet
Ja klopt, bepaalde mensen hebben dat en anderen weer nietquote:Op dinsdag 14 december 2021 23:28 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Heeft toch met een bepaald gen te maken wanneer je het naar zeep vindt smaken?
Ik voel me haast bijzonderquote:Op dinsdag 14 december 2021 23:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Volgens mij heb je bijna iedereen intussen wel gemeet
True, maar heb je groene zeep geproefd om de smaak te vergelijken? mssn dat je nl groene zeep kunt gebruiken om de smaak te vervangen, zonder dat je deze kruiden hoeft te gebruiken.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Smaakervaring verandert met de jaren
Wie is Jobi?quote:
Deze uitspraak sla ik op!quote:
Ikquote:
Kom meeten danquote:
Lijkt het een beetje op de correcte uitspraak?quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik![]()
Bijnaam die ik heb gekregen in mijn thuishonk ESF omdat mijn username moeilijk is uit te spreken
Ik hoef hem ook niet uit te spreken, ik lees hemquote:Op dinsdag 14 december 2021 23:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik![]()
Bijnaam die ik heb gekregen in mijn thuishonk ESF omdat mijn username moeilijk is uit te spreken
Die ruik ik idd als ik moet plassen en ik ze heb gegetenquote:Op dinsdag 14 december 2021 23:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja klopt, bepaalde mensen hebben dat en anderen weer niet
Bij zo'n DNA test om te achterhalen waar je roots vandaan komen, heb je dat ook; dat je in kunt zien of je genetisch gezien een grotere kans hebt om asperges te kunnen ruiken
vroeger hadden we idd groene zeep thuis.. maar de geur zei al genoeg om het niet te proevenquote:Op dinsdag 14 december 2021 23:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
True, maar heb je groene zeep geproefd om de smaak te vergelijken? mssn dat je nl groene zeep kunt gebruiken om de smaak te vervangen, zonder dat je deze kruiden hoeft te gebruiken.
Jawel hoorquote:Op dinsdag 14 december 2021 23:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Gelukkig kan jij mijn nickname niet foutloos schrijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Ja graag wanneer?quote:
Die zat er altijd alquote:
ergens in 2022 denk ikquote:
Nee, je spreekt het uit als het Engelse "even", dus echt "ieh-ven".quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Lijkt het een beetje op de correcte uitspraak?
Dat gaat op meets toch lastig wordenquote:Op dinsdag 14 december 2021 23:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik hoef hem ook niet uit te spreken, ik lees hem
Herkenningquote:Op dinsdag 14 december 2021 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Die ruik ik idd als ik moet plassen en ik ze heb gegeten
Hier soms wel soms niet ... maar ik klik regelmatig onbewust dingen weg uit mn AT.. vooral omdat ik dan op mn touchscreen ergens net naast klikquote:
zeker na wat alcoholquote:Op dinsdag 14 december 2021 23:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat gaat op meets toch lastig worden
Hee Aloa, kom je ook even in CUL?quote:
Ik eet ze niet vaak, maar ja ze smaken altijd wel ..quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
HerkenningAltijd weer mensen waarschuwen als ze voor het eerst asperges gaan eten
Asperges zijn wel lekker hoorZolang die langs de smaakpapillen gaan
quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Jawel hoorNa een edit werkt de mention niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nee dat is geen grap.
Maar ik heb hem opgezocht en geliked![]()
En zelfs de makkelijkere naam moet ik altijd uitleggenquote:Op dinsdag 14 december 2021 23:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, je spreekt het uit als het Engelse "even", dus echt "ieh-ven".
Maar er is dan fonetisch vaak "Aa-joo-bien" van gemaakt, en daar is Jobi van gekomen
Op meets gebruiken we echte namenquote:Op dinsdag 14 december 2021 23:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gelukkig luister ik naar veel. Even wijzen en HE JIJ DAAR doet het ook welquote:
ik moet altijd eerst duidelijk maken dat ik GEEN Koen heetquote:Op dinsdag 14 december 2021 23:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Op meets gebruiken we echte namen![]()
Al is dat wel even wennen.
Je had hem al gezien, anders zag je de a teveel immers ook niet.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Na een edit werkt de mention niet meer.En nee dat is geen grap.
Maar ik heb hem opgezocht en geliked
Ik ben je echte naam alweer vergetenquote:Op dinsdag 14 december 2021 23:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik moet altijd eerst duidelijk maken dat ik GEEN Koen heet
Heet jij echt Zwelgje?quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben je echte naam alweer vergeten
daarom luister ik ook gewoon wel naar Koen hoorquote:Op dinsdag 14 december 2021 23:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb dat met tomaten, vooral cherry-tomaten. Daar krijg ik blaren van in mijn gehemelte.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Er is maar een groente die ik absoluut niet uit kan staan en dat is paprika, ik weet niet waarom, maar als er ook maar een sliertje van op mn tong beland spuug ik het uit, en zo niet krijg ik last last man maag of darmen..
Het gekke is dat zodra het zeg maar echte pepers (jalapenos oid) zijn, dat ik daar vrijwel geen negatieve reactie op heb(afgezien van de evt hete smaak).
Hee MCHquote:
Het ligt eraan. Sommigen heb je nooit gemeet, en dan toch uit moeten leggen wie je bent. En elke meet, zeker grotere, komen er weer nieuwe mensen bij, en is het weer uitlegtijdquote:Op dinsdag 14 december 2021 23:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Op meets gebruiken we echte namen![]()
Al is dat wel even wennen.
Hihiquote:Op dinsdag 14 december 2021 23:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja het mietje, en dan niet eens op de meet op komen dagen met zijn ramonaquote:
Omdat ik zelf erheen ging en de reacties ging doorlezen en plots een fout gespelde solid zag staanquote:Op dinsdag 14 december 2021 23:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Je had hem al gezien, anders zag je de a teveel immers ook niet.
En:
Ik had nog goede hoop dat ie er toch nog zou zijn maar helaas...quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja het mietje, en dan niet eens op de meet op komen dagen met zijn ramona
Mijne ben je ook vergetenquote:Op dinsdag 14 december 2021 23:52 schreef Koen66 het volgende:
ik ben echt slecht met namen. Denk dat ik er alweer aardig wat kwijt ben van de meet van 2 weken terug
yepquote:
Zit die überhaupt nog op Fok? Ik heb ook geen idee meer.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yepen van de organisator destijds ook. En z'n nick ook
ssstquote:Op dinsdag 14 december 2021 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Die van jou is ook wel anders dan gewoon
je rug staat er vast vol meequote:Op dinsdag 14 december 2021 23:54 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik vergeet nooit namen, ik laat ze allemaal tatoeëren op mijn armen.
Dit jaar ook?quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ohja D. is die gene die me altijd pmmetjs stuurt om te stemmen op de top 2000.
Wat liefquote:Op dinsdag 14 december 2021 23:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ohja @:D. is die gene die me altijd pmmetjs stuurt om te stemmen op de top 2000.
engine, aangenaamquote:Op dinsdag 14 december 2021 23:54 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik vergeet ze ook bijna nooit. Maar jouw naam heb ik niet meegekregen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:54 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Slet!quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:54 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
* SolidasRock maakt de tatoospullen klaar en rolt zijn mouw alvast op om een plekje te zoeken.quote:
Na de eerstvolgende meet staat er 'Aoibhin' op je arm en krijg je vragenquote:Op dinsdag 14 december 2021 23:54 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
quote:
Ik heb het wel gezegd toen Dees en GOA buiten stonden. Jij kwam volgens mij erna naar buiten.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik vergeet ze ook bijna nooit. Maar jouw naam heb ik niet meegekregen.
Waarschijnlijk zal er aoidinges staan aangezien je naam niet zo 1 2 3 foutloos zal kunnen schrijvenquote:Op woensdag 15 december 2021 00:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Na de eerstvolgende meet staat er 'Aoibhin' op je arm en krijg je vragenIk waarschuw je
En alles nu duidelijk?quote:Op woensdag 15 december 2021 00:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Vanmiddag naar de orthopeed om eens uitgelegd te krijgen waarom de huisarts wel aan de foto's dat er een afwijking is in mijn linkerheup waardoor ik al een week of 5 thuis zit, maar niet kanpinpointen wat het specifiek is.
Hoop dat ik er wat wijzer van word iig.
Thanks! Daar word ik wijzer vanquote:Op woensdag 15 december 2021 00:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik heb het wel gezegd toen Dees en GOA buiten stonden. Jij kwam volgens mij erna naar buiten.
quote:
Neuh, nu is het max aantal pijnstillers per dag om pijn te bestrijden, en wekelijks bezoek aan de fysio om pijn die er in andere lichaamsdelen bij komt kijken te verlichten.quote:
Aoibodinges was eerst mijn bijnaam voordat Jobi werd verzonnenquote:Op woensdag 15 december 2021 00:04 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zal er aoidinges staan aangezien je naam niet zo 1 2 3 foutloos zal kunnen schrijven
Sterktequote:Op woensdag 15 december 2021 00:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Vanmiddag naar de orthopeed om eens uitgelegd te krijgen waarom de huisarts wel aan de foto's dat er een afwijking is in mijn linkerheup waardoor ik al een week of 5 thuis zit, maar niet kanpinpointen wat het specifiek is.
Hoop dat ik er wat wijzer van word iig.
quote:Op woensdag 15 december 2021 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
FF aan oma vragen of er nog iets bij de gevonden voorwerpen ligt
Pass eens naar ons door wat hij daar zit uit te spoken?quote:Op woensdag 15 december 2021 00:07 schreef chufi het volgende:
Ik zie nu dat er een speciaal tv-programma op de Spaanse TV is ... "La noche D."
Voor jou zou het drugs forum weer open moetenquote:
Geen idee of het werkt zonder VPNquote:Op woensdag 15 december 2021 00:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Pass eens naar ons door wat hij daar zit uit te spoken?
Ik hoop niet dat ik ,zoals vorige week, bij het verkeerde ziekenhuis sta, omdat er ergens een administratief foutje gemaakt isquote:
Nou zo erg is het ook weer niet.quote:Op woensdag 15 december 2021 00:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Voor jou zou het drugs forum weer open moeten
Geen idee, maar ik zou gaan daar waar de fotos gemaakts zijnquote:Op woensdag 15 december 2021 00:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ik ,zoals vorige week, bij het verkeerde ziekenhuis sta, omdat er ergens een administratief foutje gemaakt is
op de locatie waar de fotos gemaakt zijn hebben ze dus geen polikliniek orthopedie meer.quote:Op woensdag 15 december 2021 00:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik zou gaan daar waar de fotos gemaakts zijn
Waar heb je dan precies last van? Naast pijn dan, maar wanneer en hoe doet het pijn?quote:Op woensdag 15 december 2021 00:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Neuh, nu is het max aantal pijnstillers per dag om pijn te bestrijden, en wekelijks bezoek aan de fysio om pijn die er in andere lichaamsdelen bij komt kijken te verlichten.
vanmiddag om 1500 pas orthopeed.
Ik vind dat mooi, hoe zo’n naam op een forum kan ontstaan. Die naam hoort dan gewoon bij jou.quote:Op woensdag 15 december 2021 00:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Aoibodinges was eerst mijn bijnaam voordat Jobi werd verzonnen
Volgens mij wordt er van gewone zorg niet veel uitgesteld. Die hebben meestal niets met IC-bedden te maken.quote:Op woensdag 15 december 2021 00:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
en daarnaast word er zoveel uitgesteld vanwege Covid, dat het me niks zou verbazen als de orthopeed zegt dat ik er voorlopig maar mee zou moeten leven.
Ja preciesquote:Op woensdag 15 december 2021 00:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik vind dat mooi, hoe zo’n naam op een forum kan ontstaan. Die naam hoort dan gewoon bij jou.
Lijkt mij ookquote:Op woensdag 15 december 2021 00:19 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er van gewone zorg niet veel uitgesteld. Die hebben meestal niets met IC-bedden te maken.
pijn vanaf de linker onderkant van mn rug die via de achterkant van mn heup doortrekt naar de binnenkant van de knie.quote:Op woensdag 15 december 2021 00:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Waar heb je dan precies last van? Naast pijn dan, maar wanneer en hoe doet het pijn?
Mij niet, aangezien je binnen 24 uur foto's kunt laten maken, maar het een maand kost voor je bij een orthopeed terecht kunt.quote:
Trustenquote:
Sterkte ermee Paro... Ik hoop dat ze iets voor je kunnen doen.quote:Op woensdag 15 december 2021 00:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
pijn vanaf de linker onderkant van mn rug die via de achterkant van mn heup doortrekt naar de binnenkant van de knie.
Opstaan doet pijn, lopen doet pijn, fietsen doet dan weer geen pijn(maar hoef dat niet te gaan proberen omdat het op een fiets stappen dat wel weer doet), het houd niet echt over.
Je beschrijft exact hoe een bepaalde spier loopt waar ik de naam even niet van weet. Waar je erg last van kan krijgen door verkeerde houding of door teveel zitten.quote:Op woensdag 15 december 2021 00:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
pijn vanaf de linker onderkant van mn rug die via de achterkant van mn heup doortrekt naar de binnenkant van de knie.
Opstaan doet pijn, lopen doet pijn, fietsen doet dan weer geen pijn(maar hoef dat niet te gaan proberen omdat het op een fiets stappen dat wel weer doet), het houd niet echt over.
Die zijn drukker dan de fotografen ...quote:Op woensdag 15 december 2021 00:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mij niet, aangezien je binnen 24 uur foto's kunt laten maken, maar het een maand kost voor je bij een orthopeed terecht kunt.
hamstringquote:Op woensdag 15 december 2021 00:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Je beschrijft exact hoe een bepaalde spier loopt waar ik de naam even niet van weet. Waar je erg last van kan krijgen door verkeerde houding of door teveel zitten.
neequote:
En dat heb ik beide in het afgelopen anderhalf jaar waar mee ik met deze klachten loop ws ook teveel gedaan, maar het werd afgeschreven als een slijmbeurs doorde HA, dus cortizonen er in na aandringen, en daarna meer overbelast.quote:Op woensdag 15 december 2021 00:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Je beschrijft exact hoe een bepaalde spier loopt waar ik de naam even niet van weet. Waar je erg last van kan krijgen door verkeerde houding of door teveel zitten.
nee nog steeds niet, ik weet welke spier je de hamstring noemt en die veroorzaakt dit soort klachten nietquote:
Ik ben na een jaar gestopt met fysio dus klachten analyse ken ik nietquote:Op woensdag 15 december 2021 00:30 schreef drakin het volgende:
[..]
nee nog steeds niet, ik weet welke spier je de hamstring noemt en die veroorzaakt dit soort klachten niet
Er bleken op de foto's afwijkijkingen te zijn tussen linker en rechterheup, dus er zou ook best iets anders aan de hand kunnen zijn wat meer met de manier bewegen te maken heeft, dan met die spier opzich.quote:Op woensdag 15 december 2021 00:30 schreef drakin het volgende:
[..]
nee nog steeds niet, ik weet welke spier je de hamstring noemt en die veroorzaakt dit soort klachten niet
Dus daarom een chiroprakter die je botten recht gaat zetten ...quote:Op woensdag 15 december 2021 00:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Er bleken op de foto's afwijkijkingen te zijn tussen linker en rechterheup, dus er zou ook best iets anders aan de hand kunnen zijn wat meer met de manier bewegen te maken heeft, dan met die spier opzich.
Heb je beenlengte verschil? Dan zou je eens bij Dorn therapie kunnen kijken wat ze voor je kunnen betekenen.quote:Op woensdag 15 december 2021 00:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Er bleken op de foto's afwijkijkingen te zijn tussen linker en rechterheup, dus er zou ook best iets anders aan de hand kunnen zijn wat meer met de manier bewegen te maken heeft, dan met die spier opzich.
Die geeft wel wat uitstralingspijn zie ik ,,,quote:Op woensdag 15 december 2021 00:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb je beenlengte verschil? Dan zou je eens bij Dorn therapie kunnen kijken wat ze voor je kunnen betekenen.
Het spiertje wat binnen in je bil zit heet de piriformis, vraag morgen maar of ze daar naar willen kijken.
Punt naast het heiligbeen en punt bij de heup kan erg gevoelig zijn en ja straalt uit naar waar de pijn werd beschreven, naar deze spier wordt niet snel gekeken terwijl dit net is wat Paro beschrijft.quote:Op woensdag 15 december 2021 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Die geeft wel wat uitstralingspijn zie ik ,,,
Zou mooi zijn ..quote:Op woensdag 15 december 2021 00:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Punt naast het heiligbeen en punt bij de heup kan erg gevoelig zijn en ja straalt uit naar waar de pijn werd beschreven, naar deze spier wordt niet snel gekeken terwijl dit net is wat Paro beschrijft.
Dus even noemen morgen die spier en kijken of het inderdaad hiermee te maken heeft en wat daar mee gedaan kan worden.
Morgen hoor ik het wel. De factuur volgt daarna
Goodbyeeeequote:Op woensdag 15 december 2021 00:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Enorme dank voor de input
maar ik ga denk ik eens slapen
verstandig, voorzichtig opstaan nu en lekker slapenquote:Op woensdag 15 december 2021 00:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Enorme dank voor de input
maar ik ga denk ik eens slapen
Slaap lekkerquote:
Ik ben er ook nog.quote:
Gelukkig wel.quote:
Valt wel mee. Het is in de Viva sc wel gezellig.quote:Op woensdag 15 december 2021 01:18 schreef chufi het volgende:
Maar eigenlijk lurk je mee en zit je bij de vrouwen van de Fok in het Viva topic toch of zo ..
Die is door de DTS gekaaptquote:Op woensdag 15 december 2021 01:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Valt wel mee. Het is in de Viva sc wel gezellig.
Misschien beter om dat niet te bespreken.quote:
Oh sorryquote:Op woensdag 15 december 2021 01:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien beter om dat niet te bespreken.
Geeft niet maar er zwerven al genoeg verhalen erover rond.quote:
Ok ik heb het min of meer zien gebeurenquote:Op woensdag 15 december 2021 01:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geeft niet maar er zwerven al genoeg verhalen erover rond.
Ik meer dan min.quote:Op woensdag 15 december 2021 01:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok ik heb het min of meer zien gebeuren
De meeste waren er al niet meer, bovendien iedereen is er welkom.quote:Op woensdag 15 december 2021 01:30 schreef chufi het volgende:
Ik hoop dat het de echte Viva mensen niet heeft afgeschrokken ,,,
Er zijn meerdere redenen waarom mensen daar zijn gaan posten en het is er wel gezellig.quote:Op woensdag 15 december 2021 01:33 schreef chufi het volgende:
Ja OK maar soms ... ok ik volg het half of minder
De druk van de DTS is er af en dat speelt meequote:Op woensdag 15 december 2021 01:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er zijn meerdere redenen waarom mensen daar zijn gaan posten en het is er wel gezellig.
Dat zal wel weer tijdelijk zijn.quote:Op woensdag 15 december 2021 01:37 schreef chufi het volgende:
[..]
De druk van de DTS is er af en dat speelt mee
ja wie weetquote:Op woensdag 15 december 2021 01:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zal wel weer tijdelijk zijn.
Wel jammer dat het gebeurt is.quote:
Juist de mensen die zich gedragen en er voor hun plezier zitten zijn weggegaan.quote:Op woensdag 15 december 2021 02:03 schreef chufi het volgende:
We zien wel weer .. gedraag jullie en dan komt het goed
'Das kut ... maar Viva heeft ook een doorstart gemaakt op het forumquote:Op woensdag 15 december 2021 02:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Juist de mensen die zich gedragen en er voor hun plezier zitten zijn weggegaan.
Maar of dat blijft? Een forum overeindhouden met alleen maar een sc...quote:Op woensdag 15 december 2021 02:14 schreef chufi het volgende:
[..]
'Das kut ... maar Viva heeft ook een doorstart gemaakt op het forum
Ja we haan het meemakem ... Ik volg het daar verder nietquote:Op woensdag 15 december 2021 02:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar of dat blijft? Een forum overeindhouden met alleen maar een sc...
Ik heb zoiets van laat het maar even zijn zoals het is tot het weer lekker rustig is.quote:Op woensdag 15 december 2021 02:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja we haan het meemakem ... Ik volg het daar verder niet
quote:
Altijd goedquote:
Vele malen bekeken, het hele oeuvre van Saura trouwensquote:
Wauw, dat is een aparte, mooi hoor.quote:
O hier viel het wel mee gisteren.quote:Op woensdag 15 december 2021 07:38 schreef pullup het volgende:
Hopende op wat minder motregen dan gisteren
Dan mag ie je toch wel bij je reallife naam aanspreken hoop ik?quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zit dat niet in het programma van je smartlampen?quote:Op woensdag 15 december 2021 09:33 schreef Prisha het volgende:
Tevens: goedemorgen peeps![]()
weer een prachtige grijzige treurige dag![]()
Ik ga een daglichtlamp kopen. Het moet gewoon.
Ik wil wel wat uittikken maar zonde zo tegen het einde van topic aan.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:52 schreef engine het volgende:
Ik ben ook nieuwsgierig... Is dat net zoiets als een wake up light?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |