Ik ben er ook nog.quote:
Gelukkig wel.quote:
Valt wel mee. Het is in de Viva sc wel gezellig.quote:Op woensdag 15 december 2021 01:18 schreef chufi het volgende:
Maar eigenlijk lurk je mee en zit je bij de vrouwen van de Fok in het Viva topic toch of zo ..
Die is door de DTS gekaaptquote:Op woensdag 15 december 2021 01:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Valt wel mee. Het is in de Viva sc wel gezellig.
Misschien beter om dat niet te bespreken.quote:
Oh sorryquote:Op woensdag 15 december 2021 01:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien beter om dat niet te bespreken.
Geeft niet maar er zwerven al genoeg verhalen erover rond.quote:
Ok ik heb het min of meer zien gebeurenquote:Op woensdag 15 december 2021 01:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geeft niet maar er zwerven al genoeg verhalen erover rond.
Ik meer dan min.quote:Op woensdag 15 december 2021 01:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok ik heb het min of meer zien gebeuren
De meeste waren er al niet meer, bovendien iedereen is er welkom.quote:Op woensdag 15 december 2021 01:30 schreef chufi het volgende:
Ik hoop dat het de echte Viva mensen niet heeft afgeschrokken ,,,
Er zijn meerdere redenen waarom mensen daar zijn gaan posten en het is er wel gezellig.quote:Op woensdag 15 december 2021 01:33 schreef chufi het volgende:
Ja OK maar soms ... ok ik volg het half of minder
De druk van de DTS is er af en dat speelt meequote:Op woensdag 15 december 2021 01:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er zijn meerdere redenen waarom mensen daar zijn gaan posten en het is er wel gezellig.
Dat zal wel weer tijdelijk zijn.quote:Op woensdag 15 december 2021 01:37 schreef chufi het volgende:
[..]
De druk van de DTS is er af en dat speelt mee
ja wie weetquote:Op woensdag 15 december 2021 01:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zal wel weer tijdelijk zijn.
Wel jammer dat het gebeurt is.quote:
Juist de mensen die zich gedragen en er voor hun plezier zitten zijn weggegaan.quote:Op woensdag 15 december 2021 02:03 schreef chufi het volgende:
We zien wel weer .. gedraag jullie en dan komt het goed
'Das kut ... maar Viva heeft ook een doorstart gemaakt op het forumquote:Op woensdag 15 december 2021 02:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Juist de mensen die zich gedragen en er voor hun plezier zitten zijn weggegaan.
Maar of dat blijft? Een forum overeindhouden met alleen maar een sc...quote:Op woensdag 15 december 2021 02:14 schreef chufi het volgende:
[..]
'Das kut ... maar Viva heeft ook een doorstart gemaakt op het forum
Ja we haan het meemakem ... Ik volg het daar verder nietquote:Op woensdag 15 december 2021 02:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar of dat blijft? Een forum overeindhouden met alleen maar een sc...
Ik heb zoiets van laat het maar even zijn zoals het is tot het weer lekker rustig is.quote:Op woensdag 15 december 2021 02:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja we haan het meemakem ... Ik volg het daar verder niet
quote:
Altijd goedquote:
Vele malen bekeken, het hele oeuvre van Saura trouwensquote:
Wauw, dat is een aparte, mooi hoor.quote:
O hier viel het wel mee gisteren.quote:Op woensdag 15 december 2021 07:38 schreef pullup het volgende:
Hopende op wat minder motregen dan gisteren
Dan mag ie je toch wel bij je reallife naam aanspreken hoop ik?quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat gaat op meets toch lastig worden
quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook een leuke SC ja!Leuk subforum sowieso
Maar aanhaken in een SC zomaar vind ik vaak ook zo awkward, van "hi ik ben nieuw" enzoHier had ik nog @:Koen66 en @:Prisha als excuus omdat ik hen al van ESF ken
Zit dat niet in het programma van je smartlampen?quote:Op woensdag 15 december 2021 09:33 schreef Prisha het volgende:
Tevens: goedemorgen peeps![]()
weer een prachtige grijzige treurige dag![]()
Ik ga een daglichtlamp kopen. Het moet gewoon.
Ik wil wel wat uittikken maar zonde zo tegen het einde van topic aan.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:52 schreef engine het volgende:
Ik ben ook nieuwsgierig... Is dat net zoiets als een wake up light?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |