Als je een paar groenten door de blender heen gooit, en die opwarmt, heb je eigenlijk al een soep. en zo nie een gazpacio of groentensap,of babyvoeding,afhankelijk van de structuur en hoe je het vind smaken.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:05 schreef notturna het volgende:
[..]
Lekker dan moet je nog aan het werk ook.
Toen werd er door Fok! en beetje met ons gesold. Het subforum was opgeheven maar de SC bleef nog wel open ... en die is allerlei subfora langs gemanoevreerd dooer FA's .. tot het subforum weer terug kwam.. vandaar ook the rebootquote:
Koken is dus een hoop blabla, maar als je wat bij elkaar flikkert heb je zomaar een gerecht.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je een paar groenten door de blender heen gooit, en die opwarmt, heb je eigenlijk al een soep. en zo nie een gazpacio of groentensap,of babyvoeding,afhankelijk van hoe je het vind smaken.
De kunst is het zo doseren dat het lekker isquote:Op dinsdag 14 december 2021 23:09 schreef notturna het volgende:
[..]
Koken is dus een hoop blabla, maar als je wat bij elkaar flikkert heb je zomaar een gerecht.
Dat doe ik ook meestal ... kookboeken weg er meequote:Op dinsdag 14 december 2021 23:09 schreef notturna het volgende:
[..]
Koken is dus een hoop blabla, maar als je wat bij elkaar flikkert heb je zomaar een gerecht.
Ik ben iemand die doet een beetje kruiden hier, een snufje van dit en vaak restjes groenten etc die ik nog in huis heb liggen. Komen de lekkerste dingen uit.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:10 schreef D. het volgende:
[..]
De kunst is het zo doseren dat het lekker is
Kan me nog wel herinneren dat 40+ heropend werd. Al postte ik er zelf toen nog niet.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Toen werd er door Fok! en beetje met ons gesold. Het subforum was opgeheven maar de SC bleef nog wel open ... en die is allerlei subfora langs gemanoevreerd dooer FA's .. tot het subforum weer terug kwam.. vandaar ook the reboot
Ah welnee, in gedachten zijn we bij je. Dat moet je een warm gevoel geven.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:10 schreef drakin het volgende:
Ik voel me nu wel wat in de steek gelaten door jullie daar
Zolang jullie beiden tevreden zijn, vooral zo doorgaanquote:Op dinsdag 14 december 2021 23:12 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik ben iemand die doet een beetje kruiden hier, een snufje van dit en vaak restjes groenten etc die ik nog in huis heb liggen. Komen de lekkerste dingen uit.
Ja hoor. Blijft elke keer weer een verrassing wat het nou weer word.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:12 schreef D. het volgende:
[..]
Zolang jullie beiden tevreden zijn, vooral zo doorgaan
Bij mij gaat het ook zo ... kijk wat ik nog heb en probeer er iets van te maken ... of het gaat in de soepquote:Op dinsdag 14 december 2021 23:13 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja hoor. Blijft elke keer weer een verrassing wat het nou weer word.
Ja ik zie het al voor me.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je een paar groenten door de blender heen gooit, en die opwarmt, heb je eigenlijk al een soep. en zo nie een gazpacio of groentensap,of babyvoeding,afhankelijk van de structuur en hoe je het vind smaken.
Geef maar toe, je durft gewoon nietquote:Op dinsdag 14 december 2021 23:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ah welnee, in gedachten zijn we bij je. Dat moet je een warm gevoel geven.
Werkt dat nog bij jouw ouders? Als ik ze lief aankijk kijken ze de andere kant op.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:16 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben wel echt gek op koken trouwens, geen grapBakken vind ik ook fantastisch
En ik wil heel graag dit kookboek hebben voor kerst en heb paps en mams al lief aangekeken:
https://www.bol.com/nl/nl/p/dishoom/9200000132860137/
Ik waag me dan ook niet aan soep.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja ik zie het al voor me.![]()
Visite: wat gaan we eten vanavond Para?
Para: Lekkere tomatensoep!
*zet blender aan en bekijkt daarna het resultaat*
Para: kut, nou oke we gaan babyvoeding eten.
En waarom dat kookboek?quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:16 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben wel echt gek op koken trouwens, geen grapBakken vind ik ook fantastisch
En ik wil heel graag dit kookboek hebben voor kerst en heb paps en mams al lief aangekeken:
https://www.bol.com/nl/nl/p/dishoom/9200000132860137/
Bij die van mij werkt datquote:Op dinsdag 14 december 2021 23:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Werkt dat nog bij jouw ouders? Als ik ze lief aankijk kijken ze de andere kant op.
quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Geef maar toe, je durft gewoon niet
Iemand vroeg hoe kruid je je pastasaus, nou een beetje van dit en een snufje dat en voor al veel proeven. Dat antwoord viel tegen, want die persoon wilde alles afgemeten. Tja...quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij mij gaat het ook zo ... kijk wat ik nog heb en probeer er iets van te maken ... of het gaat in de soep
Ik hou erg van Indiaas - sowieso Oosters - eten, en dat boek heeft ook heel veel mooie informatie over Bombay erin staan, je maakt eigenlijk een soort reis door Bombay heen in een soort doorlopend verslag. Reisverslagen vind ik ook geweldig om te lezen, dus voor mij een gouden combiquote:
Veel plezier er dan meequote:Op dinsdag 14 december 2021 23:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik hou erg van Indiaas - sowieso Oosters - eten, en dat boek heeft ook heel veel mooie informatie over Bombay erin staan, je maakt eigenlijk een soort reis door Bombay heen in een soort doorlopend verslag. Reisverslagen vind ik ook geweldig om te lezen, dus voor mij een gouden combi
Staan je ouders nog open voor adoptie van een volwassenen man?quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bij die van mij werkt dat![]()
Maar ik geef hen ook mooie kerstcadeaus elk jaar, dus dat weegt wel op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |