Dan moet je dames ook niet boven de 35 inschatten.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach ik heb wel vaker een zere neus gehad
Ja. En als je ballen zeer doen zaten je beenriemen te los.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als je een zere neus hebt is in elk geval je parachute open gegaan
Nou Koen, wanneer gaan we de invasie beginnen?quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:47 schreef Koen66 het volgende:
Behalve CUL zijn er niet veel SCs meer waar ik nooit gepost heb
Waar invasie?quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou Koen, wanneer gaan we de invasie beginnen?
Zolang het ruim onder de daadwerkelijke leeftijd blijft kan dat primaquote:Op dinsdag 14 december 2021 22:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dan moet je dames ok niet boven de 35 inschatten.
quote:
Dat heb ik ook wel hoor.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
TrueIs een stukje onzekerheid van mij of ik dan wel welkom ben ofzo
maar 35 is gewoon veilig, waarom zou je je neus willen pijnigen woor een wilde gok?quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:52 schreef D. het volgende:
[..]
Zolang het ruim onder de daadwerkelijke leeftijd blijft kan dat prima
Nee, wat is het?quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:53 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ennuh, heb golden circle gezien. Deels leuk en deels net wat over de top.
Zal eens kijken of er bekenden rondhangenquote:Op dinsdag 14 december 2021 22:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou Koen, wanneer gaan we de invasie beginnen?
Meestal slaan ze niet gelijk hoorquote:Op dinsdag 14 december 2021 22:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
maar 35 is gewoon veilig, waarom zou je je neus willen pijnigen woor een wilde gok?
Haha! Je hebt mijn neus gemist!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:57 schreef D. het volgende:
[..]
Haha! Je hebt mijn neus gemist!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
CULquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:57 schreef D. het volgende:
[..]
Haha! Je hebt mijn neus gemist!Ja had mijn bril niet op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
Ja en overal waar ik ooit binnen ben gekomen was iedereen aardig en bleek het nergens voor nodigquote:
Nee zo snel kan ik niet alles zien, ligt nog een hele stapel te kijken series en films.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:54 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kingsman deel 2. Waar we het over hadden gisteren of de dag ervoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |