Ik ben meer hier van: https://www.ad.nl/opinie/(...)t-een-kans~a3cb7fc0/quote:Op woensdag 15 december 2021 13:26 schreef BasEnAad het volgende:
Tja dit kabinet kan gewoon niet zo veel meer goed doen. En dan hebben ze volledig aan zichzelf te danken.
Microfoon staat gewoon (veel) te hard, dan hoor je zijn ademhaling volledig. En ja, die is wat duidelijker bij iemand van 70 dan bij iemand van 30.quote:
Kettingroker toch?quote:
ik moest er wel om lachen om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 15 december 2021 13:35 schreef Tomatenboer het volgende:
Ongepast woordgrapje van Remkes.
Dat zegt meer over jou dan over het 'grapje'.quote:Op woensdag 15 december 2021 13:36 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
ik moest er wel om lachen om eerlijk te zijn.
Ik ookquote:Op woensdag 15 december 2021 13:36 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
ik moest er wel om lachen om eerlijk te zijn.
Dat hij geen zuur peentje is?quote:Op woensdag 15 december 2021 13:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over het 'grapje'.
Wordt het gehost bij de GGD?quote:Op woensdag 15 december 2021 13:39 schreef Hexagon het volgende:
Haha die download is natuurlijk supertraag
Idd, ik heb er ook last van. Beetje jaren 90 gevoel (nog 20 min resterend bij 1mb).quote:Op woensdag 15 december 2021 13:39 schreef Hexagon het volgende:
Haha die download is natuurlijk supertraag
Laat in ieder geval de noodzaak van een minister van digitale zaken zien.quote:Op woensdag 15 december 2021 13:40 schreef Raw85 het volgende:
De formatiesite loopt niet echt lekker..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |