abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 december 2021 @ 13:06:47 #1
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_202629579
Ik heb nog geen goede bron gevonden, maar het motto van Rutte 4 schijnt 'Omzien naar elkaar en vooruitkijken naar de toekomst' te worden.

Ideaal momentje voor een poll lijkt me;
POLL

Aanvullingen zijn natuurlijk van harte welkom. :)

En nu ook met bron;
quote:
Het regeerakkoord moet nog worden gepresenteerd, maar met het motto ’Omzien naar elkaar en vooruitkijken naar de toekomst’ heeft de nieuwe coalitie van VVD, D66, CDA en CU alvast één fan achter zich weten te scharen: ouderenbond KBO-PCOB. „’Omzien naar elkaar’ is al jaren een van ónze speerpunten”, jubelt de organisatie in een persbericht.
https://www.telegraaf.nl/(...)j-met-motto-rutte-iv

[ Bericht 44% gewijzigd door thedeedster op 15-12-2021 13:17:57 ]
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_202629659
We neuken jullie allemaal weer in de kont deel 4.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  woensdag 15 december 2021 @ 13:22:15 #3
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_202629788
Rutte Poetin in de Polder.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_202629807
Beter motto zou zijn:

'De Zakkenvullersbrigade'
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_202629809
"Het is niet anders"

0f

"Veroordeeld tot elkaar"
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
  woensdag 15 december 2021 @ 13:26:54 #6
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_202629859
Tja dit kabinet kan gewoon niet zo veel meer goed doen. En dan hebben ze volledig aan zichzelf te danken.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 15 december 2021 @ 13:38:54 #7
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202630073
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 13:23 schreef sirdanilot het volgende:
Beter motto zou zijn:

'De Zakkenvullersbrigade'
Haha, ja!
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_202630085
Omzien naar elkaar, ja komen ze zeker direct met een vaccinatieplicht, want dat omzien werkt elke keer maar één kant op.
pi_202630244
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 13:39 schreef Sapstengel het volgende:
Omzien naar elkaar, ja komen ze zeker direct met een vaccinatieplicht, want dat omzien werkt elke keer maar één kant op.
Ze steken die boosters maar in hun reet ik ben er echt he-le-maal klaar mee.

Er is verdomme nog een pil uitgebracht ook waardoor je er niet meer zo ziek van wordt zodra je besmet raakt, en de omicron is ook lang niet zo gevaarlijk als de eerdere corona.

Ik pin al mijn geld wel op als ze met boetes gaan lopen dreigen en ik steek de rest in crypto. Ik koop wel een brand- en inbraakveilige kluis het is best. Crypto op hardware wallet.

Ben gewoon gevaccineerd trouwens maar die boosters vind ik onnodig. Als je een oud obees vrouwtje van 60 bent misschien met astma en COPD.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_202630291
"what you choose is wat you get"
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  woensdag 15 december 2021 @ 20:52:51 #11
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_202637918
"We kunnen eigenlijk net zo goed niks doen want de klagerige Nederlander blijft zuur"
pi_202638317
"Oude vrouwtjes huilen, gestoorde gekken glunderen"
Rutte4 is aan de macht

zoiets?
pi_202639551
Geef je lijf voor geen rutte vijf
pi_202642317
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 20:52 schreef Hexagon het volgende:
"We kunnen eigenlijk net zo goed niks doen want de klagerige Nederlander blijft zuur"
Je zal maar slachtoffer zijn van de toeslagenaffaire, een huis hebben dat vol scheuren zit, van flexcontractje naar flexcontractje hoppen, als woningzoekende de huizenprijzen weer zien stijgen, wonen op een plek waar de bodem volgespoten wordt met toxisch afvalwater, ongerust zijn over het klimaat maar een staatssecretaris van het groenste kabinet ooit lobbyist zien worden voor de olie en gas branche of een rot gebit hebben omdat de tandarts niet in het basispakket zit. Gelukkig schijnt soms ook de zon en op zo'n mooie dag kies je dan om te gaan wandelen om zo het piekeren even te dempen. Maar als je dan zo'n liberale positivo tegenkomt die je haarfijn gaat uitleggen dat je niet mag klagen want vanaf nu wordt alles echt veel beter dan is je dag snel weer verpest hoor.
pi_202642328
Als je kijkt naar de verkiezingsslogan van D666 dan zie je dat dit motto uit dezelfde koker komt. Kaag sprak ook expliciet haar bewondering uit voor het motto. Het is dus afkomstig van een van de aarslikkers uit haar clubje.

Maar laten we het motto desondanks toch eens onder de loep nemen:

1. Omzien naar elkaar.

Prima, maar wie is "elkaar" in dit verband? Je zou denken: alle Nederlanders! Mooi, dan hoeven dus niet meer om te kijken naar de ruim 8000 migranten die ons land jaarlijks bedreigen. Of horen die volgens Kaag c.s. ook bij dat "elkaar"?

2. Vooruitkijken naar de toekomst.

Hoe moet je anders naar de toekomst kijken? Achteruit is niet mogelijk. Een platte tautologie.

Ademen door lucht te inhaleren. Beffen door de kut te likken.

De D666-stank die nu al opstijgt uit deze coalitie is niet harden. Gatverdamme.
pi_202642523
The Great Reset had ik echt een schitterend motto gevonden om wat lui te trollen
  donderdag 16 december 2021 @ 07:46:06 #17
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_202642608
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 05:22 schreef Bondsrepubliek het volgende:

[..]
Je zal maar slachtoffer zijn van de toeslagenaffaire, een huis hebben dat vol scheuren zit, van flexcontractje naar flexcontractje hoppen, als woningzoekende de huizenprijzen weer zien stijgen, wonen op een plek waar de bodem volgespoten wordt met toxisch afvalwater, ongerust zijn over het klimaat maar een staatssecretaris van het groenste kabinet ooit lobbyist zien worden voor de olie en gas branche of een rot gebit hebben omdat de tandarts niet in het basispakket zit. Gelukkig schijnt soms ook de zon en op zo'n mooie dag kies je dan om te gaan wandelen om zo het piekeren even te dempen. Maar als je dan zo'n liberale positivo tegenkomt die je haarfijn gaat uitleggen dat je niet mag klagen want vanaf nu wordt alles echt veel beter dan is je dag snel weer verpest hoor.
Die slogan is inderdaad vrij treffend zo te zien. Wat er ook gebeurt het schijn allemaal toch weer kut te zijn.

Wel een handige levensinstelling om de regering werkelijk van alles de schuld te geven.
pi_202650597
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 07:46 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Die slogan is inderdaad vrij treffend zo te zien. Wat er ook gebeurt het schijn allemaal toch weer kut te zijn.

Wel een handige levensinstelling om de regering werkelijk van alles de schuld te geven.
Oké, de BV Nederland handelt immer volledig correct en mocht je je toch benadeeld weten dan ligt het altijd helemaal aan jezelf.
  donderdag 16 december 2021 @ 18:43:33 #19
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_202651493
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 17:31 schreef Bondsrepubliek het volgende:

[..]
Oké, de BV Nederland handelt immer volledig correct en mocht je je toch benadeeld weten dan ligt het altijd helemaal aan jezelf.
Zeker niet, maar ook zeker ligt niet alles aan die grote boze neoliberale regering.

Bovendien is ieder verbeterplan bij voorbaat afkraken natuurlijk ook bepaald geen instelling waar iemand verder mee komt.
pi_202659268
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 18:43 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Zeker niet, maar ook zeker ligt niet alles aan die grote boze neoliberale regering.

Bovendien is ieder verbeterplan bij voorbaat afkraken natuurlijk ook bepaald geen instelling waar iemand verder mee komt.
Maar er is nogal wat mis gegaan de afgelopen jaren dus verwachten dat burgers met de komst van een nieuw kabinet dat zomaar even terzijde schuiven en het kabinet met open armen ontvangen is nogal naïef gedacht. Vertrouwen dat ernstig is beschadigd herstel je namelijk niet zomaar eventjes. Om burgers dan toch weg te zetten als zure klagers terwijl ze echt wel goede redenen kunnen hebben voor hun onvrede daarmee doe je ze geen recht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')