Gelukkig maar dat het kabinet geen besluiten neemt op basis van schrikbeelden die uit de opiniepagina van de Telegraaf geplukt zijn.quote:Op woensdag 15 december 2021 15:07 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dit slaat nergens op. Mensen die maximaal geleend en gefeest hebben krijgen korting en mensen die alles netjes hebben afgelost krijgen dus niks.
Een aantal jonge collega's van me die zo snel mogelijk alles hebben afgelost (en zo min mogelijk geleend) zullen zich nu vrij hard genaaid voelen ja.quote:Op woensdag 15 december 2021 15:07 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dit slaat nergens op. Mensen die maximaal geleend en gefeest hebben krijgen korting en mensen die alles netjes hebben afgelost krijgen dus niks.
Dit. Belachelijk.quote:Op woensdag 15 december 2021 15:07 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 december 2021 14:54 schreef Elan het volgende:
Wanneer gaan de toeslagen in de kinderopvang concreet verdwijnen dan? Lijkt me toch wel een heikel punt, aangezien het vorige kabinet daardoor demissionair werd.
Ik denk dat nog bijna niemand alles heeft afgelost (hij is pas 6 jaar oud, studenten die nooit een beurs hebben gehad zijn dus nog maar net klaar), maar er zijn natuurlijk ook de studievouchers. Ja, niet ideaal. Maar de volledige basisbeurs nu in 1 keer uitkeren heeft ook haken en ogen.quote:Op woensdag 15 december 2021 15:07 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat was toen echt bijna Jiskefet. Wat een cabaret was dat zeg.quote:Op woensdag 15 december 2021 15:03 schreef freako het volgende:
[..]
Het (legendarische) congres in 2010 was een uitzondering, volgens mij is er niet zo'n verplichting bij het CDA.
Ja ik ook wel. En kameraden die een dikke schuld hebben voor wat mooie vakanties lachen zich dood.quote:Op woensdag 15 december 2021 15:09 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Een aantal jonge collega's van me die zo snel mogelijk alles hebben afgelost (en zo min mogelijk geleend) zullen zich nu vrij hard genaaid voelen ja.
Grappig genoeg is een voormalig GroenLinks kamerlid die oa hierom opstapte nu in discussie met Paternotte.quote:Op woensdag 15 december 2021 15:10 schreef Nielsch het volgende:
Gecondoleerd GroenLinks, jullie enige impactvolle bijdrage ooit aan landelijk beleid is vandaag ten grave gedragen. Dag leenstelsel.
Welke cijfers doel je specifiek op?quote:Op woensdag 15 december 2021 15:09 schreef multifase het volgende:
Aan de cijfers te zien vanaf 2025 2026
[..]
Gelukkig maar. Dat had zeer slecht uitgepakt.quote:Op woensdag 15 december 2021 14:59 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Ik dacht eerder in dit topic gelezen te hebben dat de koppeling met (bijstands-)uitkeringen juist losgelaten zou worden?
quote:Op woensdag 15 december 2021 15:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Welke cijfers doel je specifiek op?
De vvd draait alleen nog maar om de positie van Rutte. De rest is ondergeschikt.quote:Op woensdag 15 december 2021 16:08 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ben wel benieuwd waar de lastenverlicht en verzwaring precies terecht gaat komen. Dat is uit de budgettaire plaatjes. Netto is er structureel een half miljard lastenverlichting, betaald uit het uitgavenkader. Maar dat zegt niet zoveel over hoe dit per groep uitpakt. Voor VVD is het wel belangrijk dat het bedrijfsleven daar positief uitkomt. Anders hebben die wel heel weinig binnengehaald
Voor een deel zoals dat de afgelopen 20 jaar gaat, via de koopkracht van mensen.quote:Op woensdag 15 december 2021 16:06 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik lees alleen maar kadootjes en uitgaven. Mis ik de wie gaat dit betalen paragraaf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |