Welnee. Dat is nou juist het grote voordeel van muziek. Muziek doet veel met het brein. Je kunt als artiest de grootste schoft zijn. Als je muziek bij genoeg mensen lekker in de oren klinkt, kun je gewoon je ding blijven doen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:26 schreef Perrin het volgende:
Waar of niet, dit is wel einde carriere.
Al was het wel bewezen. Zo werkt het gewoon niet met muziek. MJ zijn vermeende liefde voor kinderen en zijn muzikale capaciteiten staan los van elkaar.quote:Op woensdag 15 december 2021 07:53 schreef Hexagon het volgende:
Als het onwaar blijkt te zijn en Marco hiervan wordt vrijgesproken dan is hij glad genoeg om hier een flink slaatje uit te slaan. Dan voorzie ik lange interviews bij Linda hoe erg hij maar vooral zijn gezin geleden heeft. En hij zal er ook vast een hit over kunnen schrijven.
Ik heb het idee dat Michael Jackson ook niet veel fans verloren is door alle beschuldigingen. Er is er nooit een bewezen.
Gisteren nog in de Volkskrant. Maar blijf maar vooral hangen in je eigen wappie cirkeltje.quote:Op woensdag 15 december 2021 03:04 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Die worden dan weer nergens als bron genoemd.![]()
Zoveel haat van de MSM.
Wat is vooral opvallend vind is het ontbreken van ontlastende verklaringen. De aangifte daarentegen komt juist heel authentiek over, omdat het in feite om vrienden gaat.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:21 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Voorlopig is het 'wordt beschuldigd van', niet 'heeft gedaan'.
Ik sta altijd als eerste met de hooivork klaar, maar toen ik dit verhaal las had ik zoiets van 'opvallende gang van zaken'.
Ontlastende verklaringen? Wat bedoel je daar mee?quote:Op woensdag 15 december 2021 10:51 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Wat is vooral opvallend vind is het ontbreken van ontlastende verklaringen.
Nee, maar als hij er hier naast zit heeft John wel een mega-probleem. Dan kan hij zelf beter emigreren. Dus hij moet wel vrij zeker van zijn zaak zijn.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:25 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het is en blijft gewoon een gok, hoor. John van den Heuvel vindt wat hij heeft gezien en/of gehoord overtuigend genoeg. Maar John van den Heuvel heeft vaak genoeg mis gegokt. Het is geen superman ofzo.
Hoe kom je daar nu bij? het is niet alsof hij al de uitspraak van de rechter weet. Marco wordt bijgestaan door een uitstekende advocaat.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee, maar als hij er hier naast zit heeft John wel een mega-probleem. Dan kan hij zelf beter emigreren. Dus hij moet wel vrij zeker van zijn zaak zijn.
Nouja hij moet in ieder geval de zaak zo inschatten dat het kans van slagen heeft bij een rechter. Als John een meisje aanzet om een valse aangifte te doen en zonder reden Marco publiekelijk loopt te besmeuren dan zal er van John weinig over blijven.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu bij? het is niet alsof hij al de uitspraak van de rechter weet. Marco wordt bijgestaan door een uitstekende advocaat.
Gewoon een duet opnemen met Bilal Wahibquote:Op woensdag 15 december 2021 11:00 schreef theunderdog het volgende:
De mensen die denken dat Marco zijn carrière voorbij is.
Ja, natuurlijk. Maar dat is heel iets anders. Het moet wel gegrond zijn om überhaupt een rechtszaak aan te spannen. Maar van de uitslag weet je nog niets. En als John het verkeerd heeft ingeschat, heeft dat echt geen gevolgen voor hem.quote:Op woensdag 15 december 2021 11:02 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nouja hij moet in ieder geval de zaak zo inschatten dat het kans van slagen heeft bij een rechter. Als John een meisje aanzet om een valse aangifte te doen en zonder reden Marco publiekelijk loopt te besmeuren dan zal er van John weinig over blijven.
Haha. Dat zou wel een perfecte trolololol zijn.quote:Op woensdag 15 december 2021 11:03 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Gewoon een duet opnemen met Bilal Wahib
Nou dat hangt er helemaal vanaf hoe het onderbouwd is. Als John allerlei verdachtmakingen uit zijn duim zuigt en daarmee Marco Borsato veel schade berokkend, dan denk ik niet dat die nog veel op de tv gaat verschijnen. Eerder in een beklaagdenbankje.quote:Op woensdag 15 december 2021 11:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Maar dat is heel iets anders. Het moet wel gegrond zijn om überhaupt een rechtszaak aan te spannen. Maar van de uitslag weet je nog niets. En als John het verkeerd heeft ingeschat, heeft dat echt geen gevolgen voor hem.
Ja hehe. Maar dat is toch heel iets anders ? Het moet natuurlijk niet een duidelijke vorm van smaad/laster zijn. Maar in juridische context kunnen er allerlei redenen zijn waarom Marco wordt vrijgesproken.quote:Op woensdag 15 december 2021 11:06 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nou dat hangt er helemaal vanaf hoe het onderbouwd is. Als John allerlei verdachtmakingen uit zijn duim zuigt en daarmee Marco Borsato veel schade berokkend, dan denk ik niet dat die nog veel op de tv gaat verschijnen. Eerder in een beklaagdenbankje.
Goed fimpje. Die komt in de OPquote:
Daarom zeg ik ook "ook niet goed". Gewoon afblijven. Maar dan nog zit er verschil in. Al zit hij dus als ik alles lees niet bepaald aan de "voorzichtige" kant...quote:Op woensdag 15 december 2021 10:08 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
De beschuldigingen tegen Borsato zijn veel ernstiger.
Maar ook als jij mijn dochter "een keer een tik tegen de kont" zou geven, dan kan je van mij een paar beuken op je smoelwerk terug verwachten.
Hooguit een taakstraf, paar weken daarna gaat hij huilen in een talkshow, paar maanden daarna brengt hij een nieuw album uit met songteksten dat hij zichzelf enorm is tegengekomen het afgelopen jaar en hij heeft weer een nieuwe nummer 1 hit.quote:Op woensdag 15 december 2021 11:00 schreef theunderdog het volgende:
Ergens stagneert dat toch wel, er zijn maar weinig vrouwen van mijn leeftijd die ik nog aantrekkelijk kan vinden. Ik kom dan toch meestal terecht in de categorie 25-35 jaar.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:19 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Bij de meeste gezonde kerels groeit waar ze zich toe aangetrokken voelen ook mee met de leeftijd.
Is allemaal niet eens nodig. Gewoon muziek blijven uitbrengen, en je blijft toch wel een fanbase houden.quote:Op woensdag 15 december 2021 11:42 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Hooguit een taakstraf, paar weken daarna gaat hij huilen in een talkshow, paar maanden daarna brengt hij een nieuw album uit met songteksten dat hij zichzelf enorm is tegengekomen het afgelopen jaar en hij heeft weer een nieuwe nummer 1 hit.
Muziek die niemand gaat draaien bij een veroordeling.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Is allemaal niet eens nodig. Gewoon muziek blijven uitbrengen, en je blijft toch wel een fanbase houden.
Had Marco zelf niet wat meer aan zijn kinderen kunnen denken?quote:Op woensdag 15 december 2021 12:45 schreef Mondkapje het volgende:
Twee keer RTL aan en twee keer een kwartier over Marco. Het lijkt alsof niemand denkt aan zijn gezin. Het is al erg genoeg als het waar is, maar waarom meteen iemand op de nationale tv door het slijk halen?
Met Peter R. waren ze heel correct en terecht heel veel aandacht, maar dit is echt niet netjes.
Denk eens een keer aan zijn kinderen.
Marco heeft misschien een probleem maar leef je nu eens in wat zijn kinderen doormaken. Die kunnen er niets aan doen.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:53 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Had Marco zelf niet wat meer aan zijn kinderen kunnen denken?
Ze worden onder het groepje "juice channels" geschaard.quote:Op woensdag 15 december 2021 03:04 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Die worden dan weer nergens als bron genoemd.![]()
Zoveel haat van de MSM.
Ik weet nu nooit wat ik erger vind, lui die troep uitzenden of lui er naar kijken.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:45 schreef Mondkapje het volgende:
Twee keer RTL aan en twee keer een kwartier over Marco. Het lijkt alsof niemand denkt aan zijn gezin. Het is al erg genoeg als het waar is, maar waarom meteen iemand op de nationale tv door het slijk halen?
Met Peter R. waren ze heel correct en terecht heel veel aandacht, maar dit is echt niet netjes.
Je verwacht dat het wel stopt na vijf minuten, maar ze gaan maar door. Terwijl er nog helemaal niets bewezen is.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:55 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik weet nu nooit wat ik erger vind, lui die troep uitzenden of lui er naar kijken.
De meeste Borsato-nummers zijn door John Ewbank geschreven. Borsato verdient daar geen hol aan, tenzij hij blijft optreden en dat zie ik in de nabije toekomst niet zo snel gebeuren.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Is allemaal niet eens nodig. Gewoon muziek blijven uitbrengen, en je blijft toch wel een fanbase houden.
Vaker in SHO komenquote:Op woensdag 15 december 2021 12:55 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Ze worden onder het groepje "juice channels" geschaard.
Wie heeft die achterlijke term eigenlijk bedacht? Ik heb dat tot voor kort nog nooit gehoord.
Zus van. Of bedoel je de oude de Mol?quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Begrijp dat nooit. Je bent dochter van een miljardair. Ik zou echt volledig schijt hebben. Had de gehele tv wereld, media kapot lopen trollen.
Je kijkt naar RTL Boulevard en verwacht een genuanceerd moreel verhaaltje?quote:Op woensdag 15 december 2021 12:57 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Je verwacht dat het wel stopt na vijf minuten, maar ze gaan maar door. Terwijl er nog helemaal niets bewezen is.
Ik vind niet dat je een minderjarige verkrachten kan gelijkstellen aan dickpicks vragen aan een minderjarige. Marco is daarbij ook een stuk bekender dan die hariboquote:Op woensdag 15 december 2021 13:46 schreef Grishenko_ het volgende:
Er was steekhoudend bewijs dat Whalid Bilal een minderjarig jongetje onder druk zette om zijn geslachtsdeel te laten zien, en hij mag gewoon verder waar hij mee bezig was. Bij Marco Borsato zijn er enkel onbewezen geruchten en hij wordt al door jan en alleman helemaal kapot gemaakt.
Waarom mag de eerste, met bewezen feiten, wel doorgaan met zijn carrière alsof er niets is gebeurd, terwijl de tweede al publiekelijk wordt opgehangen alvorens er een rechtszaak is? Er wordt ineens wel heel selectief het hand boven het hoofd gehouden bij bepaalde mensen.
Daarnaast wacht ik de rechtszaak af: mochten er bewijzen komen, zoals bij Bilal het geval was, mag hij van mijn part strafrechtelijk worden vervolgd. Hopelijk krijgt hij dan ook een gepaste straf.
Als het waar is en het echt jarenlang aan de gang was komt die dickpic of filmpje ook nog wel boven waterquote:Op woensdag 15 december 2021 14:33 schreef KroketBroodje het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je een minderjarige verkrachten kan gelijkstellen aan dickpicks vragen aan een minderjarige. Marco is daarbij ook een stuk bekender dan die haribo
Yvonne gebruikt het woord iig ongeveer om de minuut in haar filmpjes.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:55 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Wie heeft die achterlijke term eigenlijk bedacht? Ik heb dat tot voor kort nog nooit gehoord.
Verklaringen die de ontkenning van B. ondersteunen. Zo'n verklaring zou kunnen komen van mensen die vermeende dader en slachtoffer kennen en bijvoorbeeld zeggen dat het slachtoffer een fantast of aansteller is. Of die getuige zijn geweest van de omgang tussen hen en hierover een ontlastende verklaring kunnen afleggen. Of ook maar iets in die richting die B. kan vrijpleiten waarvan hij wordt beschuldigd.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:55 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ontlastende verklaringen? Wat bedoel je daar mee?
Iets met Juicy Story’s..? oftewel sappige verhalen..?quote:Op woensdag 15 december 2021 14:51 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Yvonne gebruikt het woord iig ongeveer om de minuut in haar filmpjes.
Het zal wel uit Amerika komen.
Geen idee wat er in die beker zit die bijna aan haar hand vastgegroeid lijkt, maar 'juice' lijkt het me iig lang niet altijd, als ze met een verwarde blik wat staat te blèren.
Ja, misschien heeft B. zich ook wel vergrepen aan zijn eigen kinderen. Dat sluit ik niet uit.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:45 schreef Mondkapje het volgende:
Wappiequote:Op woensdag 15 december 2021 10:48 schreef Document1 het volgende:
[..]
Gisteren nog in de Volkskrant. Maar blijf maar vooral hangen in je eigen wappie cirkeltje.
Om maar geen reclame te maken omdat er al zoveel mensen naar kijken.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:55 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan hoe betrouwbaar de verklaring is, of er nog iets van bewijs is, of er meer mogelijke slachtoffers zich nu (durven te) melden.quote:Op woensdag 15 december 2021 11:00 schreef theunderdog het volgende:
"We wisten het eigenlijk ook wel maar ach Marco was toch zo'n lieve jongen, stiekem hadden we gehoopt dat het alleen bij één keer bleef" *shockedpickachu*quote:Op woensdag 15 december 2021 14:59 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Hoe is het überhaupt mogelijk dat een volwassen man waarvan al bekend is dat hij regelmatig vreemdgaat blijkbaar jarenlang in de gelegenheid is geweest om geheel alleen en onbespied tijd door te brengen met een meisje van 15 -18 jaar?
En hoe is jouw hypothetische dochter er bij gebaat als ze je 10 jaar als vader mist?quote:Op woensdag 15 december 2021 15:32 schreef sirdanilot het volgende:
Moesten ze eens bij mijn (godzijdank hypothetische en niet-bestaande) dochter proberen ik ontdarm ze met m'n blote handen.
Ik vind wat Bilal gedaan heeft ook echt dom en misselijk. Maar het is wel een impulsieve actie van een tweeëntwintigjarige. Dit terwijl Marco Borsato ten tijde van het vermeende misbruik veel doelbewuster te werk ging en al een veertiger/vijftiger was.quote:Op woensdag 15 december 2021 13:46 schreef Grishenko_ het volgende:
Er was steekhoudend bewijs dat Whalid Bilal een minderjarig jongetje onder druk zette om zijn geslachtsdeel te laten zien, en hij mag gewoon verder waar hij mee bezig was. Bij Marco Borsato zijn er enkel onbewezen geruchten en hij wordt al door jan en alleman helemaal kapot gemaakt.
Waarom mag de eerste, met bewezen feiten, wel doorgaan met zijn carrière alsof er niets is gebeurd, terwijl de tweede al publiekelijk wordt opgehangen alvorens er een rechtszaak is? Er wordt ineens wel heel selectief het hand boven het hoofd gehouden bij bepaalde mensen.
Daarnaast wacht ik de rechtszaak af: mochten er bewijzen komen, zoals bij Bilal het geval was, mag hij van mijn part strafrechtelijk worden vervolgd. Hopelijk krijgt hij dan ook een gepaste straf.
Ik vind het ook wel opvallend dat dit ontbreekt, de zaak ziet er voor Borsato echt wel gitzwart uit. En dan vooral omdat Van den Heuvel en Van Wely het slachtoffer steunen. Die zetten hun reputatie echt niet voor een sappige roddel op het spel.quote:Op woensdag 15 december 2021 14:59 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Verklaringen die de ontkenning van B. ondersteunen. Zo'n verklaring zou kunnen komen van mensen die vermeende dader en slachtoffer kennen en bijvoorbeeld zeggen dat het slachtoffer een fantast of aansteller is. Of die getuige zijn geweest van de omgang tussen hen en hierover een ontlastende verklaring kunnen afleggen. Of ook maar iets in die richting die B. kan vrijpleiten waarvan hij wordt beschuldigd.
Er is een groot verschil tussen een vreemdganger en iemand die aan minderjarige meisjes zit.quote:Hoe is het überhaupt mogelijk dat een volwassen man waarvan al bekend is dat hij regelmatig vreemdgaat blijkbaar jarenlang in de gelegenheid is geweest om geheel alleen en onbespied tijd door te brengen met een meisje van 15 -18 jaar?
Zou jij je dochter van 15 alleen laten met oom Marco? Misschien bij gelegenheid een enkele keer als er bijzondere omstandigheden zijn die spontaan leiden tot die situatie. Maar toch niet structureel en jarenlang?
Heel leuk die stoere praat, maar net zoals alle andere internethelden eindig je dan gewoon in de gevangenis voor moord.quote:Op woensdag 15 december 2021 15:32 schreef sirdanilot het volgende:
Moesten ze eens bij mijn (godzijdank hypothetische en niet-bestaande) dochter proberen ik ontdarm ze met m'n blote handen.
Klopt. Als hij dat eerste nog een keer had geflikt iN plaats van dit had je ook wel weer ophef gehad maar was het te overzien geweest.quote:Op woensdag 15 december 2021 16:31 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel opvallend dat dit ontbreekt, de zaak ziet er voor Borsato echt wel gitzwart uit. En dan vooral omdat Van den Heuvel en Van Wely het slachtoffer steunen. Die zetten hun reputatie echt niet voor een sappige roddel op het spel.
[..]
Er is een groot verschil tussen een vreemdganger en iemand die aan minderjarige meisjes zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |