Lopen zich het vuur uit de sloffen!quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:22 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Als een lopend vuurtje gaat het daar.
En ze hebben ook wel voor hetere vuren gestaan.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:22 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Als een lopend vuurtje gaat het daar.
Zo'n leeg Gelredome werkt ook wel goed bij ons natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
België met dezelfde daling en een sluitingstijd van 23:00 lacht ons breed toe.
Dit.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:17 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Thuistesten is nu meer de norm, best te verklaren.
Idd, aantal bejaarden weer met 74 afgenomen in 1 dagquote:Op dinsdag 14 december 2021 15:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gaat snel naar beneden, prima.
Hahaha je hebt nog gelijk ook!quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:25 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Laat die krasloten maar zitten. Meer kans bij de teststraat op iets positiefs!
Rules for thee, not for me.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:01 schreef zoost het volgende:
zoveel van dit soort hypocrieten
[ afbeelding ]
Dat voorkom je door de verantwoordelijkheid te leggen bij de personen die een risico lopen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, volgens mij is de logica dat kinderen het van huis meenemen naar de familiefeesten bij kerst, dat voorkom je bij een week eerder. Plus die week voor de kerstvakantie is op bijna alle basisscholen nou niet bepaald de meest relevante.
Dit had gewoon twee weken eerder aangekondigd moeten worden. Dat was prima geweest, dan hadden ouders de tijd gehad dingen te regelen en hadden de scholen hun lesprogramma’s kunnen aanpassen. Dit is gewoon te laat.
Carnaval vier je in kleine groepjesquote:Op dinsdag 14 december 2021 15:29 schreef bloodymary1 het volgende:
Je ziet wel duidelijk verplaatsing van het hoogtepunt hier (Noord-Limburg/Oost-Brabant) naar Holland/het Westen.
Hoho, er zijn al meerdere onschuldige groepen genaaid he. Waarvan je er zelf een paar opnoemt. Ik durf zelfs te zeggen dat de scholen/ouders schuldiger zijn dan de droge horeca en sportscholen/zwembaden.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:31 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Dat voorkom je door de verantwoordelijkheid te leggen bij de personen die een risico lopen.
Of de verantwoordelijkheid te leggen bij de mensen zelf.
Nu wordt er een onschuldige groep genaaid door het kabinet.
We hadden ook de horeca, kantoren, sportscholen en zwembaden kunnen sluiten met precies dezelfde argumentatie maar dat doen we ook niet.
Het is gewoon weer wanbeleid en het afwentelen op de groep die er niet toe doen in de ogen van het kabinet.
BSO dicht!quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:31 schreef woxxel het volgende:
Wat worden de maatregelen voor bso?
Worden de kinderen met de kerstvakantie verplaatst naar bso, of gaan ze ook dicht?
bso dichtquote:Op dinsdag 14 december 2021 15:31 schreef woxxel het volgende:
Wat worden de maatregelen voor bso?
Worden de kinderen met de kerstvakantie verplaatst naar bso, of gaan ze ook dicht?
Het is ook nog eens de groep die er niets aan gaat doen, ik vraag me echt af hoe ze zoiets berekenen als ze dat uberhaupt al doenquote:Op dinsdag 14 december 2021 15:31 schreef Kickinalfa het volgende:
Het is gewoon weer wanbeleid en het afwentelen op de groep die er niet toe doen in de ogen van het kabinet.
Doet Tilburg toch nog mee voor de titel.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Top 4. Lekker is dit.
@:psvcl @:doublepain check deze ranglijst. Waar is dat Eindhoven van jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |