https://nos.nl/l/2409477quote:Het percentage positieve testen stijgt wel: naar 23,4, waar het over de 7 dagen daarvoor 21,3 was. Het RIVM verklaart dat door de wijziging in het testbeleid en denkt dat het percentage de komende tijd nog verder kan oplopen. Er meldden zich in totaal afgelopen week bijna 453.000 mensen bij de teststraten van de GGD, tegenover 622.000 een week eerder.
Nee. Dat is echt zó 2020quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:11 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Zit je -na de fallusbewegingen- ook al likbewegingen te maken in de winkel dan?
Dan zeg jij gewoon 'que?' net zoals Manuel in Fawlty Towers.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:09 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Tuurlijk is ook. Naja hier zijn ze er ook gewoon streng op. Als ik zonder beflapje een winkel hier zou inlopen word ik ws meteen in het Spaans uitgekafferd.
Dus ik doe het omdat het moet, niet omdat ik er zelf perse achter sta of een voorstander van ben.
Zeker, een hoop voorbereidingen van basisscholen kunnen de prullenbak ingesmeten worden. Kerstdiner enzo. Dat had bij een eerdere aankondiging allemaal prima deze week nog gekund, maar nu wordt het wel erg krap.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:09 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, misschien werd er eindelijk weer iets leuks met Kerst gedaan op de scholen. Dat kan ook weer in de prullenbak dan.
Keurig. Niet testen = geen besmettingen en de kroegen kunnen gewoon weer openquote:Op dinsdag 14 december 2021 15:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
https://nos.nl/l/2409477
Bijna 30% minder testen..
I speak English very well, I learn it from a book!quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dan zeg jij gewoon 'que?' net zoals Manuel in Fawlty Towers.
Werkelijk geen idee wie dat is.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dan zeg jij gewoon 'que?' net zoals Manuel in Fawlty Towers.
Kunnen ze misschien het kerst diner in de klas nog naar maandag tillen. Of dinsdag achter de laptop. Zo jammer dit.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:09 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, misschien werd er eindelijk weer iets leuks met Kerst gedaan op de scholen. Dat kan ook weer in de prullenbak dan.
Trump en Tjerry-stylo!quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Keurig. Niet testen = geen besmettingen en de kroegen kunnen gewoon weer open.
Nee, in cafe's, resto's en hotels. Staat buiten de vinmonopolet, die mag wel gewoon blijven verkopen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Ook in winkels? Ze verkopen daar sowieso op sommige uren geen alcohol en beperkt in het weekend, in de avond gaat het alcohol dan achter slot en grendel in supermarkten (al voor covid).
quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:06 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja maar dan liggen ze alsnog iedereen met Kerst te besmetten. En daar ging het toch om. (Niet mijn idee hoor).
Ken je klassiekers! Maar als je ze echt niet kent, zeker een keer opzoeken, zijn maar 13 afleveringen. De een nog beter dan de ander.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:13 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Werkelijk geen idee wie dat is.
Maar like gegeven, just because I'm a nice guy
Thuistesten is nu meer de norm, best te verklaren.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
https://nos.nl/l/2409477
Bijna 30% minder testen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |