Ik denk het wel. Ze waren ten tijde van het misbruik minderjarig en ten tijde van de sessie niet meer. Volgens de Telegraaf hebben de sessies van dit slachtoffer veel later plaatgevonden, aangezien ze pas het misbruik pas na deze sessies aan de kaak stelde. Ze was dus hoogstwaarschijnlijk geen minderjarige meer.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:34 schreef Za het volgende:
[..]
Kinderen die seksueel misbruikt zijn in gesprek met hun daders?
Denk het niet.
Ja, die therapie was volgens de Telegraaf dus redelijk recent.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:39 schreef Za het volgende:
[..]
De therapie was onlangs?
Dat is bevestigd door al de psychologen die eraan te pas kwamen en Marco lieten deelnemen aan de sessies?
Het heeft toch geen zin wat je zegt. Tegen ontkenning is geen kruid gewassen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:42 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Ze waren ten tijde van het misbruik minderjarig en ten tijde van de sessie niet meer. Volgens de Telegraaf hebben de sessies van dit slachtoffer veel later plaatgevonden, aangezien ze pas het misbruik pas na deze sessies aan de kaak stelde. Ze was dus hoogstwaarschijnlijk geen minderjarige meer.
Maar goed, jij zult nimmer je ongelijk toegeven.
Is ook zo.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:43 schreef Tengano het volgende:
[..]
Het heeft toch geen zin wat je zegt. Tegen ontkenning is geen kruid gewassen.
quote:Pas na sessies met psychologen waarbij volgens de aangifte ook Borsato aanwezig was en huilend zijn verontschuldigingen aanbood, voelde de inmiddels jonge vrouw zich gesterkt om de gedragingen van de zanger aan de kaak te stellen.
Nu is die deksel wel van de beerput, Marco B al gesignaleerd op Schiphol?quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:44 schreef RipCity het volgende:
Er zijn er nog veel meer
[ link | afbeelding ]
Ali B wel.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:47 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nu is die deksel wel van de beerput, Marco B al gesignaleerd op Schiphol?
OMGquote:Op dinsdag 14 december 2021 15:44 schreef RipCity het volgende:
Er zijn er nog veel meer
[ link | afbeelding ]
Dat gegeven moment was al toen de aanteigingen bekend werden.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:51 schreef Za het volgende:
[..]
OMG
Tja, op gegeven moment houdt het voor mij ook op tegenwicht te bieden.
Las al ergens dat ie stukje grond heeft in Italiequote:Op dinsdag 14 december 2021 15:47 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nu is die deksel wel van de beerput, Marco B al gesignaleerd op Schiphol?
In de Roddelloog (met Fawry) werd eind november al gesproken dat er drie meiden een aanklacht zouden gaan indienen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:44 schreef RipCity het volgende:
Er zijn er nog veel meer
[ link | afbeelding ]
zou het kunnen dat Marco meteen ná de therapie hulp zocht bij het advocatenkantoor met de gedachte hier komt ellende van? Dat was de zomer van 2020 ofzo wat ze laatst zeiden? Dan heb je zowat een datum van de therapie sessie...quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:43 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ja, die therapie was volgens de Telegraaf dus redelijk recent.
Entertainmentindustrie zit vol met dit soort verhalen. Dit is echt niet schokkend naar mijn idee.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:54 schreef Tengano het volgende:
Als dit misbruikgeval waar is dan zijn er ook ongetwijfeld meer gevallen. Dat blijft meestal niet bij een enkel incident.
Plus dat het nu voor andere slachtoffers veiliger is om naar buiten te komen.
Omdat dat account alleen maar onzin post en juist uit is om anderen te lopen pesten.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:55 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Nee. Maar wel frappant dat het klopt met wat hij of zij wist te melden voor het weekend. Wie zegt dat dit onzin is?
Je kent het account?quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Omdat dat account alleen maar onzin post en juist uit is om anderen te lopen pesten.
Je mag het allemaal blijven bagateliseren hoor. Sexueel misbruik, kindermisbruik, pedofilie en wat dies meer zij.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Entertainmentindustrie zit vol met dit soort verhalen. Dit is echt niet schokkend naar mijn idee.
Er is een boekje wat verkocht moet worden. Teveel prijs geven houdt misschien de verkoop tegen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:35 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik snap niet zo heel goed waarom John van de Heuvel en Mick dan een half jaar aan zo'n zaak werken en er dan niks naar buiten komt? Zouden ze dan wachten tot het laatste moment zoals nu zodat ze dan pas al hun kaarten op tafel leggen?
Eens.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:59 schreef TjjWester het volgende:
Vergeet niet zowel bij de schietpartij in alphen aan de rijn als de aanslag op konginnendag 2009 claimde mensen emotioneel slachtoffer te zijn. Sommige woonde aan de geheel andere kant van nederland en hadden het alleen op tv gezien.
Honing trekt bijen aan en dit soort oproepen gelukszoekers. Ben benieuwd wat er van de rest overblijft.
En dus is t ok?quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Entertainmentindustrie zit vol met dit soort verhalen. Dit is echt niet schokkend naar mijn idee.
Oh shit...quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:44 schreef RipCity het volgende:
Er zijn er nog veel meer
[ link | afbeelding ]
Nee hoor ik bagatelliseer het niet. De overheid pakt pedofilie al tientallen jaren niet aan. Dit is wat je krijgt. Sterker nog de VVD pleitte jaren geleden VOOR het decriminaliseren van kindermisbruik oftewel het gedogen/toestaan. Zie screenshot: https://i.gyazo.com/6c5c3372fe25c05e717eb3aa85ea1b2e.png Wel grappig dat die walgelijke Joris Demmink er ook op staat. Ook daar zijn tientallen aangiftes tegen wegens misbruik etc. Het is in en in triest.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:59 schreef Tengano het volgende:
[..]
Je mag het allemaal blijven bagateliseren hoor. Kindermisbruik, pedofilie en wat dies meer zij.
Maar voor normale mensen is dit een terrein wat niet ok en niet geaccepteerd is. Maar in jouw brein blijkbaar wel. Succes ermee verder
Het gaat mij er niet om wat de mening van de VVD is.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee hoor ik bagatelliseer het niet. De overheid pakt pedofilie al tientallen jaren niet aan. Dit is wat je krijgt. Sterker nog de VVD pleitte jaren geleden VOOR het decriminaliseren van kindermisbruik oftewel het gedogen/toestaan. Zie screenshot: https://i.gyazo.com/6c5c3372fe25c05e717eb3aa85ea1b2e.png Wel grappig dat die walgelijke Joris Demmink er ook op staat. Ook daar zijn tientallen aangiftes tegen wegens misbruik etc. Het is in en in triest.
quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het is zeker triest richting slachtoffers, maar schokkend nee. Schokkend als in de zin van dit is niks nieuws of iets wat zelden voorkomt. Nederland is het pedofielenland van de wereld, dat moet nu onderhand toch wel bekend zijn neem ik aan. Ik walg van pedofielen ala Jos B. en Marco B., etc etc maar de overheid WIL er niets tegen doen, dus wat moeten we ermee verder?quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:08 schreef Tengano het volgende:
[..]
Het gaat mij er niet om wat de mening van de VVD is.
Het ging mij vooral om jouw bagatellisatie en downplayen van dit onderwerp wat ik hier al vaker in dit topic heb gezien. En daar hou ik niet zo van. Ik vind dat schokkend en wreed naar mensen die slachtoffer zijn (geweest) van dit type preditors.
Je gaat er vanuit dat er een slachtoffer is in deze zaak.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:08 schreef Tengano het volgende:
[..]
Het ging mij vooral om jouw bagatellisatie en downplayen van dit onderwerp wat ik hier al vaker in dit topic heb gezien. En daar hou ik niet zo van. Ik vind dat schokkend en wreed naar mensen die slachtoffer zijn (geweest) van dit type preditors.
[..]
Misbruik verwoest levens. Beschuldigingen van misbruik verwoest ook levens.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:08 schreef Tengano het volgende:
[..]
Meerdere, ook de kids van Marco nu. Het zal allemaal maar gezegd worden over je vader.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:12 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Je gaat er vanuit dat er een slachtoffer is in deze zaak.
Zou kunnen. Het kan hem ook goed via andere kanalen hebben bereikt. Van mijn bron bij RTL weet ik dat de geruchten daar al eerder bekend waren. Wellicht hangt daar ook het feit dat hij stopte met The Voice Kids mee samen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:55 schreef BufordTJustice het volgende:
[..]
zou het kunnen dat Marco meteen ná de therapie hulp zocht bij het advocatenkantoor met de gedachte hier komt ellende van? Dat was de zomer van 2020 ofzo wat ze laatst zeiden? Dan heb je zowat een datum van de therapie sessie...
Ik probeer puzzelstukjes in elkaar te passen maar dat lukt nog niet helemaal. En het verhaal van Roddelpraat klopt wel en ook weer niet?
Sinds wanneer is Marco B een pedofiel? De geruchten hebben daar in elk geval geen betrekking op.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het is zeker triest richting slachtoffers, maar schokkend nee. Schokkend als in de zin van dit is niks nieuws of iets wat zelden voorkomt. Nederland is het pedofielenland van de wereld, dat moet nu onderhand toch wel bekend zijn neem ik aan. Ik walg van pedofielen ala Jos B. en Marco B., etc etc maar de overheid WIL er niets tegen doen, dus wat moeten we ermee verder?
oh ja, die "burn out" was er ook nog...quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:15 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Zou kunnen. Het kan hem ook goed via andere kanalen hebben bereikt. Van mijn bron bij RTL weet ik dat de geruchten daar al eerder bekend waren. Wellicht hangt daar ook het feit dat hij stopte met The Voice Kids mee samen.
Het wordt nog erger als pappa straks gejokt blijkt te hebben.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:14 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Meerdere, ook de kids van Marco nu. Het zal allemaal maar gezegd worden over je vader.
Nespresso Borsato Lungo - prettig intensquote:Op dinsdag 14 december 2021 15:18 schreef maily het volgende:
[..]
Kuch ....![]()
"Prettig intens" vind ik eerder een koffie reclame-slogan ....
Klasgenoten??quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:23 schreef Tengano het volgende:
[..]
Het wordt nog erger als pappa straks gejokt blijkt te hebben.
Daar weten je klasgenootjes wel raad mee.
quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:55 schreef BufordTJustice het volgende:
[..]
zou het kunnen dat Marco meteen ná de therapie hulp zocht bij het advocatenkantoor met de gedachte hier komt ellende van? Dat was de zomer van 2020 ofzo wat ze laatst zeiden? Dan heb je zowat een datum van de therapie sessie...
Ik probeer puzzelstukjes in elkaar te passen maar dat lukt nog niet helemaal. En het verhaal van Roddelpraat klopt wel en ook weer niet?
quote:Op donderdag 2 december 2021 09:21 schreef AgnesGru het volgende:
N. is in september 2019 gestopt met haar werkzaamheden voor Marco, sindsdien geen enkel contact meer gehad.
In januari 2020 kwam naar buiten dat Marco mogelijk het seizoen van TVK niet af zou maken: https://www.telegraaf.nl/(...)ids-mogelijk-niet-af
Maart 2020: Ilse vervangt Marco bij de finale van TVK:
https://www.televizier.nl(...)e-van-the-voice-kids
Juni 2020: Marco keert niet terug bij TVK:
https://www.televizier.nl(...)co-borsato-op-straat
Borsato Lungo coffeequote:Op dinsdag 14 december 2021 16:24 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Nespresso Borsato Lungo - prettig intens
Of het was juist een burn-out door de stress dat hij hier niet meer mee weg ging komen en zijn carrière in duigen zag vallen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:30 schreef Piperidine het volgende:
En het is nu ook meer dan duidelijk dat de burn-out van begin 2020 een excuus is geweest nadat hij nattigheid voelde.
Precies! smerige leugenaarquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:30 schreef Piperidine het volgende:
En het is nu ook meer dan duidelijk dat de burn-out van begin 2020 een excuus is geweest nadat hij nattigheid voelde.
En daarna zijn de therapie sessies begonnen en in die periode is ook het advocatenbureau benaderdquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Of het was juist een burn-out door de stress dat hij hier niet meer mee weg ging komen en zijn carrière in duigen zag vallen.
Nou kom op met je timelinequote:Op dinsdag 14 december 2021 16:34 schreef Piperidine het volgende:
[..]
En daarna zijn de therapie sessies begonnen en in die periode is ook het advocatenbureau benaderd.
Zowieso een viezerik die misbruik maakt van zijn sterrenstatus, waarbij hij zijn lusten botviert op jonge meisjes die hem vertrouwen, en tegen hem opkijken, en wellicht kalverliefd op hem zijn..quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:29 schreef Confetti het volgende:
We kunnen nu wel concluderen dat de rook vuur heeft veroorzaakt.
De enige vraag is nog hoe ziek deze man is. Viespeuk, aanrander of verkrachter.
De hele zaak kan ook de oorzaak zijn van de burn out. Niet zo vroeg conclusies trekken.quote:
Bwahahahaquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:37 schreef MarkyMarkyeah het volgende:
Hij stopt als ambassadeur van War Child.
https://www.telegraaf.nl/(...)sadeur-van-war-child
@Zaquote:Kijk jij nu anders tegen Marco Borsato aan?
Door NAOMI VAN ASPEREN
https://www.telegraaf.nl/(...)en-marco-borsato-aan
"Wat zou je doen"quote:
quote:
quote:Als er nooit meer een morgen zou zijn
En de zon viel in slaap met de maan
Marco leest mee en houdt de eer aan zichzelfquote:Op dinsdag 14 december 2021 14:42 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Heeft Warchild hun samenwerking met Marco al opgezegd?
Dat nummer vandaag is Rood ofzo is natuurlijk een verwijzing naar het feit dat marco doorneukt ook al is het de tijd van de maand voor de vrouw.quote:
Je zou inderdaad maar zo'n wagelijke man als vader hebben.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:14 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Meerdere, ook de kids van Marco nu. Het zal allemaal maar gezegd worden over je vader.
Dankjewel voor je verslagquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:50 schreef Duiveltja het volgende:
John heeft zaken gelezen, gezien en gehoord. John is overtuigd van het verhaal van het meisje.
Ai, en die neem ik dan weer wel serieus. In tegenstelling tot alle hijgerige roddelaars en Jan Dijkgraaf.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:50 schreef Duiveltja het volgende:
John heeft zaken gelezen, gezien en gehoord. John is overtuigd van het verhaal van het meisje.
Kan vrijwel zeker zeggen dat vd Heuvel bij Boulevard zal zitten. Of in ieder geval een verklaring doet. Hij is nu bezig met een media rondje denk ik.quote:
Dank voor de samenvatting. Ik snap alleen niet dat het is gestopt nadat moeder de dochter confronteerde. Durfde dochter daarna van zich af te bijten, en daarvoor niet? Of heeft moeder ook Marco geconfronteerd?quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:49 schreef Duiveltja het volgende:
Moeder heeft het dagboek gevonden van haar dochter, daarin stonden de verhalen over het misbruik van Marco.
Moeder confronteerde dochter en toen is het gestopt. John is nu onderzoek aan het doen met meerder slachtoffers. Komen wellicht meer slachtoffers met een aangifte.
Het huidige slachtoffer weet dat er meer slachtoffers zijn.
Vanuit Marco wel natuurlijk. Leontine is zo onder invloed van Marco dat ze eigenlijk geen zelfstandige keuze kan maken.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:51 schreef Mylene het volgende:
Zou de hereniging met Leontien een vooropgezet plan zijn geweest? Dan snap ik haar niet.
Same. `Eerlijk gezegd was het tot zover een beetje spielerij, maar nu ik hem dit heb horen zeggen .... wel serious shit hoor.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:51 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ai, en die neem ik dan weer wel serieus. In tegenstelling tot alle hijgerige roddelaars en Jan Dijkgraaf.
Dat is ook iets wat zelf verzonnen is. Niemand weet precies wanneer het gestopt zou zijn.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:53 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Dank voor de samenvatting. Ik snap alleen niet dat het is gestopt nadat moeder de dochter confronteerde. Durfde dochter daarna van zich af te bijten, en daarvoor niet? Of heeft moeder ook Marco geconfronteerd?
Moeder heeft toen haar samenwerking met Marco stopgezet.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:53 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Dank voor de samenvatting. Ik snap alleen niet dat het is gestopt nadat moeder de dochter confronteerde. Durfde dochter daarna van zich af te bijten, en daarvoor niet? Of heeft moeder ook Marco geconfronteerd?
Wil er niemand mij vertellen.. dat ik alles heb gedroomdquote:
Maan is er ook op geschoven, maar goed die heeft nu een sprankelende carrière.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:56 schreef Nielsch het volgende:
Verkeerde tijdperk Marco. Andre Hazes kwam nog wel weg met een 14 jarige Rachel neuken (ook omdat haar vader dat prachtig vond) maar tegenwoordig kan dat echt niet meer.
Kunnen we ook niet een schandaal aan Ali B. laten kleven? Ben die aardig zat onderhand.quote:
Of hij gaat juist alle ellende van zich af zingen op een nieuw album vol overdramatische tearjerkers.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:56 schreef MacDeMarco het volgende:
Einde van een tijdperk![]()
Geen duffe, makkelijke en irritante cash-grab liedjes meer van de zingende coltrui
Verzin er een?quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:59 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Kunnen we ook niet een schandaal aan Ali B. laten kleven? Ben die aardig zat onderhand.
Ben benieuwd of hij in bv de top2000 blijft staan ....quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:59 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Of hij gaat juist alle ellende van zich af zingen op een nieuw album vol overdramatische tearjerkers.
Of de radio die nieuwe nog zal gaan draaien is weer wat anders.
quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:59 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Of hij gaat juist alle ellende van zich af zingen op een nieuw album vol overdramatische tearjerkers.
Of de radio die nieuwe nog zal gaan draaien is weer wat anders.
Dat zijn er nu nog 598.007. Dat is voor iedereen met een account te zien.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:40 schreef Piperidine het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar het aantal volgers op Instagram. Is vast wel iemand die weet waar je dat kan zien en daar een mooi grafiekje van kan maken.
Drank & cokeprobleem oid.quote:
quote:
Is een indie singer-songwriter die niks te maken heeft met deze salami-zangerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |