Kan vrijwel zeker zeggen dat vd Heuvel bij Boulevard zal zitten. Of in ieder geval een verklaring doet. Hij is nu bezig met een media rondje denk ik.quote:
Dank voor de samenvatting. Ik snap alleen niet dat het is gestopt nadat moeder de dochter confronteerde. Durfde dochter daarna van zich af te bijten, en daarvoor niet? Of heeft moeder ook Marco geconfronteerd?quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:49 schreef Duiveltja het volgende:
Moeder heeft het dagboek gevonden van haar dochter, daarin stonden de verhalen over het misbruik van Marco.
Moeder confronteerde dochter en toen is het gestopt. John is nu onderzoek aan het doen met meerder slachtoffers. Komen wellicht meer slachtoffers met een aangifte.
Het huidige slachtoffer weet dat er meer slachtoffers zijn.
Vanuit Marco wel natuurlijk. Leontine is zo onder invloed van Marco dat ze eigenlijk geen zelfstandige keuze kan maken.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:51 schreef Mylene het volgende:
Zou de hereniging met Leontien een vooropgezet plan zijn geweest? Dan snap ik haar niet.
Same. `Eerlijk gezegd was het tot zover een beetje spielerij, maar nu ik hem dit heb horen zeggen .... wel serious shit hoor.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:51 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ai, en die neem ik dan weer wel serieus. In tegenstelling tot alle hijgerige roddelaars en Jan Dijkgraaf.
Dat is ook iets wat zelf verzonnen is. Niemand weet precies wanneer het gestopt zou zijn.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:53 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Dank voor de samenvatting. Ik snap alleen niet dat het is gestopt nadat moeder de dochter confronteerde. Durfde dochter daarna van zich af te bijten, en daarvoor niet? Of heeft moeder ook Marco geconfronteerd?
Moeder heeft toen haar samenwerking met Marco stopgezet.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:53 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Dank voor de samenvatting. Ik snap alleen niet dat het is gestopt nadat moeder de dochter confronteerde. Durfde dochter daarna van zich af te bijten, en daarvoor niet? Of heeft moeder ook Marco geconfronteerd?
Wil er niemand mij vertellen.. dat ik alles heb gedroomdquote:
Maan is er ook op geschoven, maar goed die heeft nu een sprankelende carrière.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:56 schreef Nielsch het volgende:
Verkeerde tijdperk Marco. Andre Hazes kwam nog wel weg met een 14 jarige Rachel neuken (ook omdat haar vader dat prachtig vond) maar tegenwoordig kan dat echt niet meer.
Kunnen we ook niet een schandaal aan Ali B. laten kleven? Ben die aardig zat onderhand.quote:
Of hij gaat juist alle ellende van zich af zingen op een nieuw album vol overdramatische tearjerkers.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:56 schreef MacDeMarco het volgende:
Einde van een tijdperk![]()
Geen duffe, makkelijke en irritante cash-grab liedjes meer van de zingende coltrui
Verzin er een?quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:59 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Kunnen we ook niet een schandaal aan Ali B. laten kleven? Ben die aardig zat onderhand.
Ben benieuwd of hij in bv de top2000 blijft staan ....quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:59 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Of hij gaat juist alle ellende van zich af zingen op een nieuw album vol overdramatische tearjerkers.
Of de radio die nieuwe nog zal gaan draaien is weer wat anders.
quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:59 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Of hij gaat juist alle ellende van zich af zingen op een nieuw album vol overdramatische tearjerkers.
Of de radio die nieuwe nog zal gaan draaien is weer wat anders.
Dat zijn er nu nog 598.007. Dat is voor iedereen met een account te zien.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:40 schreef Piperidine het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar het aantal volgers op Instagram. Is vast wel iemand die weet waar je dat kan zien en daar een mooi grafiekje van kan maken.
Drank & cokeprobleem oid.quote:
quote:
Is een indie singer-songwriter die niks te maken heeft met deze salami-zangerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |