En dus is t ok?quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Entertainmentindustrie zit vol met dit soort verhalen. Dit is echt niet schokkend naar mijn idee.
Oh shit...quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:44 schreef RipCity het volgende:
Er zijn er nog veel meer
[ link | afbeelding ]
Nee hoor ik bagatelliseer het niet. De overheid pakt pedofilie al tientallen jaren niet aan. Dit is wat je krijgt. Sterker nog de VVD pleitte jaren geleden VOOR het decriminaliseren van kindermisbruik oftewel het gedogen/toestaan. Zie screenshot: https://i.gyazo.com/6c5c3372fe25c05e717eb3aa85ea1b2e.png Wel grappig dat die walgelijke Joris Demmink er ook op staat. Ook daar zijn tientallen aangiftes tegen wegens misbruik etc. Het is in en in triest.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:59 schreef Tengano het volgende:
[..]
Je mag het allemaal blijven bagateliseren hoor. Kindermisbruik, pedofilie en wat dies meer zij.
Maar voor normale mensen is dit een terrein wat niet ok en niet geaccepteerd is. Maar in jouw brein blijkbaar wel. Succes ermee verder
Het gaat mij er niet om wat de mening van de VVD is.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee hoor ik bagatelliseer het niet. De overheid pakt pedofilie al tientallen jaren niet aan. Dit is wat je krijgt. Sterker nog de VVD pleitte jaren geleden VOOR het decriminaliseren van kindermisbruik oftewel het gedogen/toestaan. Zie screenshot: https://i.gyazo.com/6c5c3372fe25c05e717eb3aa85ea1b2e.png Wel grappig dat die walgelijke Joris Demmink er ook op staat. Ook daar zijn tientallen aangiftes tegen wegens misbruik etc. Het is in en in triest.
quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Entertainmentindustrie zit vol met dit soort verhalen. Dit is echt niet schokkend naar mijn idee.
Het is zeker triest richting slachtoffers, maar schokkend nee. Schokkend als in de zin van dit is niks nieuws of iets wat zelden voorkomt. Nederland is het pedofielenland van de wereld, dat moet nu onderhand toch wel bekend zijn neem ik aan. Ik walg van pedofielen ala Jos B. en Marco B., etc etc maar de overheid WIL er niets tegen doen, dus wat moeten we ermee verder?quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:08 schreef Tengano het volgende:
[..]
Het gaat mij er niet om wat de mening van de VVD is.
Het ging mij vooral om jouw bagatellisatie en downplayen van dit onderwerp wat ik hier al vaker in dit topic heb gezien. En daar hou ik niet zo van. Ik vind dat schokkend en wreed naar mensen die slachtoffer zijn (geweest) van dit type preditors.
Je gaat er vanuit dat er een slachtoffer is in deze zaak.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:08 schreef Tengano het volgende:
[..]
Het ging mij vooral om jouw bagatellisatie en downplayen van dit onderwerp wat ik hier al vaker in dit topic heb gezien. En daar hou ik niet zo van. Ik vind dat schokkend en wreed naar mensen die slachtoffer zijn (geweest) van dit type preditors.
[..]
Misbruik verwoest levens. Beschuldigingen van misbruik verwoest ook levens.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:08 schreef Tengano het volgende:
[..]
Meerdere, ook de kids van Marco nu. Het zal allemaal maar gezegd worden over je vader.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:12 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Je gaat er vanuit dat er een slachtoffer is in deze zaak.
Zou kunnen. Het kan hem ook goed via andere kanalen hebben bereikt. Van mijn bron bij RTL weet ik dat de geruchten daar al eerder bekend waren. Wellicht hangt daar ook het feit dat hij stopte met The Voice Kids mee samen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:55 schreef BufordTJustice het volgende:
[..]
zou het kunnen dat Marco meteen ná de therapie hulp zocht bij het advocatenkantoor met de gedachte hier komt ellende van? Dat was de zomer van 2020 ofzo wat ze laatst zeiden? Dan heb je zowat een datum van de therapie sessie...
Ik probeer puzzelstukjes in elkaar te passen maar dat lukt nog niet helemaal. En het verhaal van Roddelpraat klopt wel en ook weer niet?
Sinds wanneer is Marco B een pedofiel? De geruchten hebben daar in elk geval geen betrekking op.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het is zeker triest richting slachtoffers, maar schokkend nee. Schokkend als in de zin van dit is niks nieuws of iets wat zelden voorkomt. Nederland is het pedofielenland van de wereld, dat moet nu onderhand toch wel bekend zijn neem ik aan. Ik walg van pedofielen ala Jos B. en Marco B., etc etc maar de overheid WIL er niets tegen doen, dus wat moeten we ermee verder?
oh ja, die "burn out" was er ook nog...quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:15 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Zou kunnen. Het kan hem ook goed via andere kanalen hebben bereikt. Van mijn bron bij RTL weet ik dat de geruchten daar al eerder bekend waren. Wellicht hangt daar ook het feit dat hij stopte met The Voice Kids mee samen.
Het wordt nog erger als pappa straks gejokt blijkt te hebben.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:14 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Meerdere, ook de kids van Marco nu. Het zal allemaal maar gezegd worden over je vader.
Nespresso Borsato Lungo - prettig intensquote:Op dinsdag 14 december 2021 15:18 schreef maily het volgende:
[..]
Kuch ....![]()
"Prettig intens" vind ik eerder een koffie reclame-slogan ....
Klasgenoten??quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:23 schreef Tengano het volgende:
[..]
Het wordt nog erger als pappa straks gejokt blijkt te hebben.
Daar weten je klasgenootjes wel raad mee.
quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:55 schreef BufordTJustice het volgende:
[..]
zou het kunnen dat Marco meteen ná de therapie hulp zocht bij het advocatenkantoor met de gedachte hier komt ellende van? Dat was de zomer van 2020 ofzo wat ze laatst zeiden? Dan heb je zowat een datum van de therapie sessie...
Ik probeer puzzelstukjes in elkaar te passen maar dat lukt nog niet helemaal. En het verhaal van Roddelpraat klopt wel en ook weer niet?
quote:Op donderdag 2 december 2021 09:21 schreef AgnesGru het volgende:
N. is in september 2019 gestopt met haar werkzaamheden voor Marco, sindsdien geen enkel contact meer gehad.
In januari 2020 kwam naar buiten dat Marco mogelijk het seizoen van TVK niet af zou maken: https://www.telegraaf.nl/(...)ids-mogelijk-niet-af
Maart 2020: Ilse vervangt Marco bij de finale van TVK:
https://www.televizier.nl(...)e-van-the-voice-kids
Juni 2020: Marco keert niet terug bij TVK:
https://www.televizier.nl(...)co-borsato-op-straat
Borsato Lungo coffeequote:Op dinsdag 14 december 2021 16:24 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Nespresso Borsato Lungo - prettig intens
Of het was juist een burn-out door de stress dat hij hier niet meer mee weg ging komen en zijn carrière in duigen zag vallen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:30 schreef Piperidine het volgende:
En het is nu ook meer dan duidelijk dat de burn-out van begin 2020 een excuus is geweest nadat hij nattigheid voelde.
Precies! smerige leugenaarquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:30 schreef Piperidine het volgende:
En het is nu ook meer dan duidelijk dat de burn-out van begin 2020 een excuus is geweest nadat hij nattigheid voelde.
En daarna zijn de therapie sessies begonnen en in die periode is ook het advocatenbureau benaderdquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Of het was juist een burn-out door de stress dat hij hier niet meer mee weg ging komen en zijn carrière in duigen zag vallen.
Nou kom op met je timelinequote:Op dinsdag 14 december 2021 16:34 schreef Piperidine het volgende:
[..]
En daarna zijn de therapie sessies begonnen en in die periode is ook het advocatenbureau benaderd.
Zowieso een viezerik die misbruik maakt van zijn sterrenstatus, waarbij hij zijn lusten botviert op jonge meisjes die hem vertrouwen, en tegen hem opkijken, en wellicht kalverliefd op hem zijn..quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:29 schreef Confetti het volgende:
We kunnen nu wel concluderen dat de rook vuur heeft veroorzaakt.
De enige vraag is nog hoe ziek deze man is. Viespeuk, aanrander of verkrachter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |