Oh dan ben jij de pracht-OP-moordenaarquote:Op maandag 13 december 2021 18:33 schreef klaasweetalles het volgende:
Mooi foto
o wacht die heb ik gepost
Er is ook een geschreven regel die stelt dat de wedstrijdleider daar van af mag wijken.quote:Op maandag 13 december 2021 18:28 schreef wdn het volgende:
[..]
Jawel. De beschreven regel is: bij VC mogen rijdens ontlappen.
Dat is gedeeltelijk gebeurd: namelijk alleen maar om Max achter Lewis te krijgen
Normaal zou de race zijn ge-eindigd onder de gele vlag als ze dat voor alle coureurs hadden gedaan.
Die woorden van Lauda… Held was datquote:Op maandag 13 december 2021 18:17 schreef RAVW het volgende: blijft mooi ... de dag dat de MAX gekke begon
Doordat Verstappen pitte kwam hij bewust terecht achter een aantal backmarkers.quote:Op maandag 13 december 2021 18:26 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
1. Mercedes had 2x de kans gehad om te pitten.
Nee, maar voor een faire battle was het wellicht meer toepasselijk geweest, en dat is wat ze wilden als je kijkt naar het feit dat ze de backmarkers tussen Verstappen en Hamilton in lieten halen.quote:2. Een rode vlag was niet noodzakelijk op deze plek.
Niet alleen geluk, maar hij werd nu natuurlijk wel redelijk geholpen.quote:3. Als Hamilton geluk heeft, noem je het 'racing' en het hoort bij de sport. Heeft Max een keer geluk ga je weer lopen klagen dat ze alles anders hadden moeten doen.
Sorry maar dit is totale onzinquote:4. Je hebt hier zelf al toegegeven dat je vaak een andere mening pakt om reacties uit te lokken.
5. Het is dus wel een act.
Leuk voor je.quote:Proost. Ik kon gisteren geen alcohol drinken, dus ik ga er nu één op het meest verdiende kampioenschap in jaren drinken.
Ergquote:Op maandag 13 december 2021 18:33 schreef klaasweetalles het volgende:
Mooi foto
o wacht die heb ik gepost
Luisterquote:Op maandag 13 december 2021 18:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Er is ook een geschreven regel die stelt dat de wedstrijdleider daar van af mag wijken.
Regels zijn prima nageleefd, lees de verklaring van de stewards er maar op na.
gelul.....een rode vlag was nog veel meer niet volgens de regels.quote:Op maandag 13 december 2021 18:31 schreef FYazz het volgende:
[..]
Het gaat niet om de andere keren.
Het gaat om gister, waar reglementen niet geheel zijn gevolgd puur voor de sensatie.
En nogmaals, ergens begrijp ik dat heus wel omdat ze de F1 graag promoten als een spannende sport en geen sport waar de winnaar al in de zomer duidelijk is, maar uiteindelijk draait sport om de sportieve prestatie van de sporters en niet om een Masi die een heel ander belang heeft dan de sporters zelf.
Niet gelezen.quote:Op maandag 13 december 2021 18:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Luister
Als Mercedes naar het CAS gaat dan winnen zij
Maar het zal niet Mercedes tegen Redbull zijn in deze rechtszaak
Maar het zal een rechtszaak van Mercedes tegen de beslissingen van de FIA
Max zal wereldkampioen blijven
Mercedes gaat gelijk krijgen
Waarom?
HAM Heeft een aantal achterblijvers moeten inhalen
inhalen kost energie en kracht
De FIa besloot dat Max zonder enige moeite die achterblijvers kon passeren
Daarmee gaf de FIA een voordeel aan max terwijl Ham wel die achterblijvers heeft moeten inhalen
Met deze actie heeft Max voordeel gehad in de race zonder duidelijke redenen.
Heeft Redbull hier schuld aan? Nee
De FIA is de enige schuldige
Daarom denk ik dat Mercedes deze zaak gaat winnen.
Wat zal er uit die uitspraak moeten komen.
Ik denk dat de FIA Mercedes een paar 100 miljoen euro schadevergoeding zal moeten betalen vanwege deze fout
Max blijft gewoon wereldkampioen omdat hij en Redbull niets fouts hebben gedaan en alleen maar mee zijn gegaan in de beslisingen van de FIA.
Aldus de man die net 3 races heeft gezien...quote:Op maandag 13 december 2021 18:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Luister
Waarom?
Daarmee gaf de FIA een voordeel aan max terwijl Ham wel die achterblijvers heeft moeten inhalen
Ik denk dat de FIA Mercedes een paar 100 miljoen euro schadevergoeding zal moeten betalen vanwege deze fout
Max blijft gewoon wereldkampioen omdat hij en Redbull niets fouts hebben gedaan en alleen maar mee zijn gegaan in de beslisingen van de FIA.
It’s called motor racing…quote:Op maandag 13 december 2021 18:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Luister
Waarom?
ze zijn kansloos bij het CAS, de FIA heeft dit prima gedaan zo........quote:Op maandag 13 december 2021 18:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Luister
Waarom?
Imola bijv.....quote:Op maandag 13 december 2021 18:45 schreef JanGroen het volgende:
Bij een SC mogen rijders die een ronde achterstand hebben verder om zit van de ronde achterstand te ontdoen. Zo is het nu eenmaal. Lewis had pech (moest ze zelf inhalen) en Max een beetje geluk door de SC.
Hetzelfde is met pitstops: als je net gestopt bent kost het je 24 seconden, en als je de baan op komt en er is een SC dan kan je concurrent een gratis stop maken. Is ook oneerlijk, maar zo zijn de regels.
dat inhalen van die voorgangers was voordat het dat SC op de baan kwam , als die niet was gekomen had Max het zelfde gehad , dus van voordeel kun je niet spreken , rijden onder groen en geel is het zelfde als water en vuurquote:Op maandag 13 december 2021 18:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Luister
Mercedes gelijk krijgen
Waarom?
Kees had rode vlag ook beter gevonden hoorde ikquote:
Serieus ingaan op klaasweetallesquote:Op maandag 13 december 2021 18:55 schreef RAVW het volgende:
[..]
dat inhalen van die voorgangers was voordat het dat SC op de baan kwam , als die niet was gekomen had Max het zelfde gehad , dus van voordeel kun je niet spreken , rijden onder groen en geel is het zelfde als water en vuur
Dus daar gaan ze al de fout in , zo wel Ham inde race zegt al dat het team een foute beslissing heeft egmaakt door niet binnen te komen voor nieuwe banden , wat Max dus wel doet ( dus dan zou je zeggen dat Max hier tijd verliest )
dus dat zou dan voordeel voor Ham moeten zijn , dat er afspraken zijn geweest om niet te eindigen onder geel wist iedereen , dus had MB het kunnen weten dat er 1 ronde aan zal komen
dus nog en fout van het team
en dan natuurlijk niet te spreken over de manier waarop en hoe Wolf reageert
dat is natuurlijk niet allen schadelijk voor Merc maar voor de hele sport
Dus al mocht er al een schade claim komen dan zal het wel richting Merc gaan
En daarbij als ze bij de Cas in beroep gaan nemen, zullen ze ook de eerdere dingen gaan meenemen bij de Cas
en persoonlijk denk ik dat Merc daar veel slechter mee weg komt dan nu even zich gedeisd houden
denk dat zelf het auto merk dat nu ook wel gaat beseffen
helaas pindakaas......dit was geen rode vlag waardigquote:Op maandag 13 december 2021 18:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kees had rode vlag ook beter gevonden hoorde ik
Anders had hij niet eens kunnen herstarten, zijn veel mensen vergeten.quote:Op maandag 13 december 2021 18:50 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Imola bijv.....
en tijdens de rode vlag bij Silverstone konden ze zelfs reparaties uitvoeren bij lewis nadat hij mac eraf had geknalt, ook niet echt eerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |