Wat is er oprecht aan? Je vindt dat ze hem bemoedert, dus je hebt je mening al gevormd.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je verwijst naar Benny, maar wat is jou mening over het gedrag van deze user? Oprechte vraag.
Dat had je toch al gevraagd? Waarom hier nu weer?quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je verwijst naar Benny, maar wat is jou mening over het gedrag van deze user? Oprechte vraag.
Iedereen mag het toch weten wat jou mening is. Proef ik een geagiteerde reactie?quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat had je toch al gevraagd? Waarom hier nu weer?
Wat ik er van vind weet Mario en de andere mods. Voel mij niet geroepen het er hier verder over te hebben.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Iedereen mag het toch weten wat jou mening is. Proef ik een geagiteerde reactie?
Het geklaag duurt al 3 RLS, dus het is niet van vandaag of gisteren. Verder zal ik aan je gehoor voldoen en het met rust laten en afwachten waar het zal eindigen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ik er van vind weet Mario en de andere mods. Voel mij niet geroepen het er hier verder over te hebben.
We zijn hier niet om iemand aan de schandpaal te hangen.
Vind ook wel dat er genoeg geklaagd is over dit onderwerp.
Benny spreekt namens alle mods hier als hij zegt dat er aan gewerkt wordt.
Dat zegt John de Mol ookquote:Op donderdag 20 januari 2022 18:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ik er van vind weet Mario en de andere mods. Voel mij niet geroepen het er hier verder over te hebben.
We zijn hier niet om iemand aan de schandpaal te hangen.
Vind ook wel dat er genoeg geklaagd is over dit onderwerp.
Benny spreekt namens alle mods hier als hij zegt dat er aan gewerkt wordt.
John de Mol heeft gezegd dat @Benny namens alle mods spreekt?quote:
Ik geef je een advies. Zet bepaalde personen op block. Ik kan je vertellen, dat werkt verhelderend..quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:22 schreef Moonlight het volgende:
[..]
jij komt ook altijd om te rellen
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 20 januari 2022 20:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik geef je een advies. Zet bepaalde personen op block. Ik kan je vertellen, dat werkt verhelderend..
Nee, dat gaat niet 😉quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:47 schreef -sabine- het volgende:
Oprechte vraag: kun je jezelf blokken?
quote:Op zondag 23 januari 2022 19:36 schreef utopia2.0 het volgende:
Even een vraag. Hoeveel accounts mag je hebben op Fok en wat gebeurt er als een bepaalde user een ban krijgt en deze post dan met één van zijn/haar accounts die niet geblokt is, wat gebeurt er dan?
Same eigenlijk. Rinardo maakt al tijden, ook vorig jaar, streamverslagen. Dat het dan van Fok! gejat wordt, kan hij ook niks aan doen.quote:Op zondag 23 januari 2022 19:38 schreef Harry het volgende:
Ik lees bij het Topic Streamverslagen van @:Rinardo de volgende quote:
"Na een vraag van de MOD of ik dit wel zelf geschreven had, wilde ik het eerst verwijderen, maar vond dat ook wel kinderachtig van mezelf, dus bij deze laat ik het staan. Is wel Mn laatste schrijven in dit gedeelte, hou niet van beschuldigingen op dit gebied."
Heeft Rinardo al oprechte excuses ontvangen, want Stream- verslaggevers zijn goud waard!
Geband ben je om een reden. Een account gebruiken om zo toch te posten is natuurlijk niet de bedoeling.quote:Op zondag 23 januari 2022 19:36 schreef utopia2.0 het volgende:
Even een vraag. Hoeveel accounts mag je hebben op Fok en wat gebeurt er als een bepaalde user een ban krijgt en deze post dan met één van zijn/haar accounts die niet geblokt is, wat gebeurt er dan?
Dit heb ik gemist. Ga ik even nachecken.quote:Op zondag 23 januari 2022 19:38 schreef Harry het volgende:
"Na een vraag van de MOD of ik dit wel zelf geschreven had, wilde ik het eerst verwijderen, maar vond dat ook wel kinderachtig van mezelf, dus bij deze laat ik het staan. Is wel Mn laatste schrijven in dit gedeelte, hou niet van beschuldigingen op dit gebied."
Heeft Rinardo al oprechte excuses ontvangen, want Stream- verslaggevers zijn goud waard!
Jij schrijft al langer dan dat deze BB 2022 in de lucht is en jouw streamverslag is dus duidelijk geleend en op een ander forom of FB geplaatst zonder de schrijver en bron erbij de vermelden: rinardo, forum Fok. Begrijp heel goed dat je gekwetst bent. Had er nou maar een soort stempel op het streamverslag gestaan, rinardo, forum Fok.quote:Op zondag 23 januari 2022 10:11 schreef rinardo het volgende:
Na een vraag van de MOD of ik dit wel zelf geschreven had, wilde ik het eerst verwijderen, maar vond dat ook wel kinderachtig van mezelf, dus bij deze laat ik het staan. Is wel Mn laatste schrijven in dit gedeelte, hou niet van beschuldigingen op dit gebied.
De bewoners worden wakker 8.30 uur, wanneer Kristof de slaapkamerdeur van de groene kamer open doet ziet hij direct een grote witte wand. Deze wand staat van voor naar achter door het midden van het huis geplaatst. Ook ziet hij een luik in de scheidingsmuur
De groene kamer heeft toegang tot het loungegedeelte bij het beeldscherm, de gouden kamer heeft toegang tot de zithoekjes De wand loopt door tot achter in de tuin, ook de tuin is opgedeeld in twee gedeeltes. De groene slaapkamer heeft toegang tot het rechter gedeelte van de tuin. De gouden slaapkamer tot het linker gedeelte, waar de hottub staat.
De groene kamer kan niet meer bij de luxe keuken, douches en toiletten en daarom kunnen zij gebruik maken van de wc douche en kooktoestel in de voorraadkamer. De dames roepen daar hangt wel een heftige camera in. In de voorraadkamer staan ingrediënten om zeep, shampoo en dergelijke te maken. De gouden slaapkamer heeft toegang tot de gebruikelijke douches en toiletten. Eveline en Vera ontdekken dat ze geen warm water hebben in de voorraadkamer. De dagboekkamer is voor beide kanten bereikbaar. Ze ontdekken dat de klok is afgeplakt, ze hebben dus geen besef van tijd meer.
Buiten in de tuin vindt Vera kisten met eten.
In de kisten zitten boontjes, varkenshaas en noodles. Ook staat er een pot met een dobbelsteen aan beide kanten van de muur. In het tuin van “team goud” ligt hetzelfde.
Kristof peter Vera Eveline Nawel julio groene slk
Dimitri Tobias Salar Hanne Leroy Grace nouchine gouden slk
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
(Foto's van meerdere personen uit het forum)
!!!!!quote:Op zondag 23 januari 2022 20:06 schreef Benny het volgende:
Dit heb ik gemist. Ga ik even nachecken.
Maar laat het duidelijk zijn dat we streamverslagen enorm kunnen waarderen
Ok bedankt voor je antwoord, dan weet ik voldoendequote:Op zondag 23 januari 2022 20:06 schreef Benny het volgende:
[..]
Geband ben je om een reden. Een account gebruiken om zo toch te posten is natuurlijk niet de bedoeling.
[..]
Dit heb ik gemist. Ga ik even nachecken.
Maar laat het duidelijk zijn dat we streamverslagen enorm kunnen waarderen
Iemand wees er op in topic sv naar een andere link. In overleg heb ik gevraagd of rinardo dat zelf heeft geschreven of dat die andere site het van hem had gekopieerd. Was geen beschuldiging maar een vraag. Ik heb rinardo ook gezegd dat hij even contact met die site moest opnemen omdat ze zijn verslagen pikken. Was geen verwijt gewoon een vraag. Hem ook gezegd dat ik graag zijn verslagen lees en andere users ook.quote:Op zondag 23 januari 2022 19:38 schreef Harry het volgende:
Na wat ik begreep is dit een breed probleem en zou Chrome hierin een rol spelen. Heb iets anders nog niet geprobeerd. Maar dat zou je zelf ook kunnen doen.quote:Op zondag 23 januari 2022 20:18 schreef Stijfkopie het volgende:
Wat streamverslagen bereft ben ik daar echt blij mee. Maar het lijkt soms wel te veel ook al zit het achter een spoiler als ik die open klik en er zit een bewegende gif achter is het al drama. Ligt niet aan mijn laptop om dat even voor te zijn. Al weet ik niet hoe groot die bestanden zijn. En dat is jammer maar ik lees er liever niet
Klopt ik zit op chrome, ik heb er meer maar dat versjouwen gaat me te ver. Ik blijf er wel wegquote:Op zondag 23 januari 2022 20:34 schreef Benny het volgende:
^
Er is dan ook contact opgenomen met Rinardo, in de hoop dat hij streamverslagen wil blijven schrijven.
[..]
Na wat ik begreep is dit een breed probleem en zou Chrome hierin een rol spelen. Heb iets anders nog niet geprobeerd. Maar dat zou je zelf ook kunnen doen.
De gifjes staan bewust onder spoilers omdat het het topic traag maaktquote:Op zondag 23 januari 2022 20:43 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Klopt ik zit op chrome, ik heb er meer maar dat versjouwen gaat me te ver. Ik blijf er wel weg
Her helemaal niet meer op teruggekomen. Excuus.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Erm... je leest mijn zin nogal verkeerd, er staat dus in andere woordvolgorde: ik heb de afgelopen maanden gezien dat nogal wat mensen hem dagelijks waarschuwen en bemoederen.
Overigens heb ik noch de behoefte om te rellen, noch een heksenjacht op wie dan ook, noch om een discussie aan te gaan met een crewlid maar ik wilde deze misverstand nog even uit de wereld helpen.
Zie hieronder mijn originele post:
[..]
-knip-quote:Op maandag 24 januari 2022 14:10 schreef Benny het volgende:
[..]
Her helemaal niet meer op teruggekomen. Excuus.
En ook excuus dat ik je post helemaal verkeerd heb gelezen.
Doelend op de posts in de COS nu? Zoals je misschien ook zelf hebt kunnen zien wordt er naar gehandeld.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:25 schreef utopia2.0 het volgende:
Die fluwelen handschoen waarmee Mario hier behandeld word, moet maar eens over zijn. Geen knuffel mario meer, maar eens actie ondernemen. Lang genoeg geduurd nu.
er worden nu kusje kroel waarschuwingen gegeven, dan houdt hij een dag of twee zich in en dan begint het hele gezeik en gezever weer van voren af aan.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:37 schreef Benny het volgende:
[..]
Doelend op de posts in de COS nu? Zoals je misschien ook zelf hebt kunnen zien wordt er naar gehandeld.
Er hangt nu een algeheel sentiment dat men pas tevreden is wanneer mario is geband. Dat is ook verre van oke.
Er zijn tal van voorbeelden waarbij het echt wel verder gaat dan een kusjekroel hoor.quote:Op maandag 24 januari 2022 16:11 schreef Verida het volgende:
[..]
er worden nu kusje kroel waarschuwingen gegeven, dan houdt hij een dag of twee zich in en dan begint het hele gezeik en gezever weer van voren af aan.
Als ik tijdens een voetbalwedstrijd iemand op zijn enkel trap krijg ik een waarschuwing. Trap ik in diezelfde wedstrijd nog iemand op zijn enkel, dan krijg ik een waarschuwing. De tegenstander is furieus, verwacht een gele kaart, maar de scheids blijft bij zijn standpunt en blijft bij zijn waarschuwing. Hetzelfde gebeurt nog 5x en het blijft telkens bij een waarschuwing. De volgende wedstrijd gebeurt hetzelfde weer en weer houd diezelfde scheidrechter het bij een waarschuwing. Dat is een vrijbrief om iemand een gebroken enkel te trappen. Ik ben totaal niet uit op een ban voor Mario, maar zijn eigen gedrag in de COS zorgt voor frustratie en naar het schijnt helpen de waarschuwingen niet meer, want zijn gedrag blijft telkens hetzelfde. Ik ben het met je eens, dat negeren het beste medicijn is, daarom heb ik ook enkele users op block staan en dat is een verademing. Nu heb ik een Abbo en kan ze blokken, maar niet iedereen kan zich een Abbo veroorloven en moeten zich dan inhouden en op de tanden bijten en dat kan verdomde moeilijk zijn. Maar in grote lijnen ben ik het met je eens.quote:Op maandag 24 januari 2022 16:34 schreef Benny het volgende:
[..]
Er zijn tal van voorbeelden waarbij het echt wel verder gaat dan een kusjekroel hoor.
Open kaart: Als je objectief gezien kijkt naar de postings zijn ze vaag, soms wat vulgair en met hier een daar een scheldwoord. Vaak niet eens noemenswaardig of überhaupt de moeite waard om aandacht aan te besteden. Zo zijn er zovelen in de COS. Posts en users. Er wordt een persoonlijke irritatie naar/over hem uitgesproken waar anderen zich in herkennen. Er ontstaat een discussie. Hij maakt wat los. Er wordt meer op gelet. Er wordt meer op gereageerd. In veel gevallen is het probleem persoonlijk te negeren. Hoewel hij dat zelf ook wat lastig maakt (oa. door zijn eigen posts te herhalen).
Dat zijn de individuele posts. Kijken we naar het grotere plaatje, dan wordt hij daar geregeld op aangesproken. Door ons en jullie, users en mods, openbaar en privé. En zo nodig ook verder naar gehandeld. Als hij wordt uitgelokt dan kunnen we er alleen niks mee. Het wordt er alleen minder gezellig op. Met een heksenjacht wint niemand.
Ik ben mij ervan bewust dat hij behoorlijk wat teweeg brengt of los maakt. Maar een groot deel valt ook te negeren. In dat geval doe je jezelf en anderen ook een plezier.
Op negeer zettenquote:Op maandag 24 januari 2022 17:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als ik tijdens een voetbalwedstrijd iemand op zijn enkel trap krijg ik een waarschuwing. Trap ik in diezelfde wedstrijd nog iemand op zijn enkel, dan krijg ik een waarschuwing. De tegenstander is furieus, verwacht een gele kaart, maar de scheids blijft bij zijn standpunt en blijft bij zijn waarschuwing. Hetzelfde gebeurt nog 5x en het blijft telkens bij een waarschuwing. De volgende wedstrijd gebeurt hetzelfde weer en weer houd diezelfde scheidrechter het bij een waarschuwing. Dat is een vrijbrief om iemand een gebroken enkel te trappen. Ik ben totaal niet uit op een ban voor Mario, maar zijn eigen gedrag in de COS zorgt voor frustratie en naar het schijnt helpen de waarschuwingen niet meer, want zijn gedrag blijft telkens hetzelfde. Ik ben het met je eens, dat negeren het beste medicijn is, daarom heb ik ook enkele users op block staan en dat is een verademing. Nu heb ik een Abbo en kan ze blokken, maar niet iedereen kan zich een Abbo veroorloven en moeten zich dan inhouden en op de tanden bijten en dat kan verdomde moeilijk zijn. Maar in grote lijnen ben ik het met je eens.
Gast Hoe durf je Mario een onterechte ban aan te naaien ... @admin mario is anders en verdient dit nietquote:Op maandag 24 januari 2022 17:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als ik tijdens een voetbalwedstrijd iemand op zijn enkel trap krijg ik een waarschuwing. Trap ik in diezelfde wedstrijd nog iemand op zijn enkel, dan krijg ik een waarschuwing. De tegenstander is furieus, verwacht een gele kaart, maar de scheids blijft bij zijn standpunt en blijft bij zijn waarschuwing. Hetzelfde gebeurt nog 5x en het blijft telkens bij een waarschuwing. De volgende wedstrijd gebeurt hetzelfde weer en weer houd diezelfde scheidrechter het bij een waarschuwing. Dat is een vrijbrief om iemand een gebroken enkel te trappen. Ik ben totaal niet uit op een ban voor Mario, maar zijn eigen gedrag in de COS zorgt voor frustratie en naar het schijnt helpen de waarschuwingen niet meer, want zijn gedrag blijft telkens hetzelfde. Ik ben het met je eens, dat negeren het beste medicijn is, daarom heb ik ook enkele users op block staan en dat is een verademing. Nu heb ik een Abbo en kan ze blokken, maar niet iedereen kan zich een Abbo veroorloven en moeten zich dan inhouden en op de tanden bijten en dat kan verdomde moeilijk zijn. Maar in grote lijnen ben ik het met je eens.
mario is zeg maar een soort Johny de Mol jongere, op leeftijdquote:Op woensdag 26 januari 2022 01:13 schreef pid1961 het volgende:
Ik ben een trouwe lezer maar vooral geen schrijver. Maar ik stoor me mateloos aan zijn reacties. Maar vooral ben ik verbaasd dat hij er altijd mee wegkomt. Is het zijn charme vanwege zijn beperkte nedrlandse vocabulaire?????? Ik walg van het merendeel van zijn opmerkingen. En ben er zeer verbaasd over dat dit al jaren zo kan gaan. Maar vooral snap ik niet dat dit geaccepteerd word.
En dus.... moet daar een halt aan geroepen worden. Dit kan echt niet.quote:Op woensdag 26 januari 2022 01:20 schreef chufi het volgende:
[..]
mario is zeg maar een soort Johny de Mol jongere, op leeftijd
Mario is ok .. en wat is het probleem ook al weer ?quote:Op woensdag 26 januari 2022 01:28 schreef pid1961 het volgende:
[..]
En dus.... moet daar een halt aan geroepen worden. Dit kan echt niet.
Om hier even op te reageren, want vind je opmerking nogal kort door de bocht. Als je goed leest, zie je staan" ik ben niet uit op een ban voor Mario". Ik uit mijn frustratie over hem, terwijl de halve cos hem uitkotst en zich niet via FB laat gelden. Verder maak ik geen woord meer vuil over hem. Staat ook op blok bij mij, dus zie zijn postings sowieso niet meer.quote:Op woensdag 26 januari 2022 00:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Gast Hoe durf je Mario een onterechte ban aan te naaien ... @:admin mario is anders en verdient dit niet
Hoi wolffie,quote:
Neemt niet weg dat Wolffies's statement wel degelijk waar is en dat deze poster het volste recht heeft dat te melden waar hij dat passend vindt ...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:52 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Hoi wolffie,
In dit topic kun je over Big Brother babbelen:
BB / [COS #326] gebeurt geen moer....
eens, zolang er zo gepraat wordt over vrouwen , lees ik alleen, hoeren , hoertje, gaat mij echt te ver .quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:11 schreef Ptr67 het volgende:
vind de tendens in de topics er zwaar over... om zomaar H-woorden te gebruiken, en matras...
Wil bewoners niet beschermen hiermee... maar heb toch in godsnaam iets meer respect zeg !
Lees post 1 van dit topic eens.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:03 schreef wolffie het volgende:
Grace past toch totaal niet bij Tobias vinden jullie wel? Tobias en Vera past beter😉
Nee. Vrijwel geen mensen hier komt omdat er momenteel gewoon geen feedback te geven valt. Er is de SC om te ouwehoeren, er is de COS voor commentaar op wat je ziet en er zijn bewonerstopics. De keuze is reuze. En dit werkt. Al vanaf de eerste BB.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:03 schreef wolffie het volgende:
Wat een onzin zeg, zoveel topics en vrijwel geen mensen hier. Toch veel makkelijker 1 topic voor de streams en 1 voor je mening te geven.
Je kunt je mening ook delen in de COS. Daar is het de COS voorquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:03 schreef wolffie het volgende:
Wat een onzin zeg, zoveel topics en vrijwel geen mensen hier. Toch veel makkelijker 1 topic voor de streams en 1 voor je mening te geven.
Ik zie dat je amper 1 week lid bent en ook maar in amper 6 topicjes hebt gereageerd. Mogelijk snap je het nog niet zo goed wat de bedoeling is. Ik leg het je ff in het kort uit.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:03 schreef wolffie het volgende:
Wie zegt dat het bij foei is gebleven, jij ziet niet wat er verder gebeurd?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:08 schreef utopia2.0 het volgende:
Kan de moderatie iets strenger zijn bij een topic kaap. Zelfde user 2x achter elkaar. Komt het eerste topic binnen wat hij kaapte met een posting waar andere mensen een ban van 30 dagen voor aan de broek hebben gekregen, om vervolgens het tweede topic wat hij kaapte te beginnen dat hij het vorige topic niet gekaapt had. Foei word er gezegd niet weer doen en hier heb je je lolly weer. Je mag best wat toelaten, maar er zijn grenzen, vooral die posting in het eerste topic wat hij kaapte. Kan het mis hebben hoor of vind mij maar een zeikerd, maar hier is de FB voor.
Dus je geeft wel toe dat het een foei was. Dat is al winst. Als een user een ban krijgt van 30 dagen, voor een bijna zelfde posting, dan zit het moderatieteam niet op één lijn. Nogmaals, hier is de FB voor om dit te melden.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie zegt dat het bij foei is gebleven, jij ziet niet wat er verder gebeurd?
Dit is een duidelijk verhaal. Kan ik mee verder. Maar dit wat je net sommeerde, had Dotteke dat ook niet kunnen vermelden als moderator? Zij was diegene die antwoorde net op mijn vraag/stelling/mening en daar was het antwoord niet duidelijk. Gewoon een vraag.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:49 schreef Benny het volgende:
Het schelden is weggehaald en hij is erop gewezen. Net als op het topickapen.
Er zijn ook verschillende middelen die we gebruiken, die minder publiekelijk zijn. Lees: DM, note, discussie achter de schermen en een ban kunnen we niet zelf zetten.
Er wordt meer gedaan dan te zien is
Uitslagen van de OS idem.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:08 schreef Pino112 het volgende:
Hoe doen we het qua spoilers in de COS-titel?
Als je bijv op zoek bent naar het Livetopic, of je bent gewoon in je MyAT bezig zonder dat je live BB kijkt ben je al meteen de lul.
Dat is dan vanavond niet gelukt.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:18 schreef Benny het volgende:
De regel is... Geen TTs die het spelverloop voor tv kijkers kunnen spoileren.
Die niet-spoilers gelden alleen voor live tv kijkers. Het is niet te doen om ook met alle uitgesteld kijken kijkers rekening te houden. Dus niet spoilen wat nog niet in de uitzending is geweest.quote:
Tja ik keek eerst WIDM en keek bewust niet in het COS-topic. Maar om 21.08u zat de spoiler al in de titel, vind dat vrij snel.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die niet-spoilers gelden alleen voor live tv kijkers. Het is niet te doen om ook met alle uitgesteld kijken kijkers rekening te houden. Dus niet spoilen wat nog niet in de uitzending is geweest.
Ik ontwijk de MyAT tijdens widm en blijf alleen in het widm forum hangen. Pas nadat ik BB heb terug gekeken kijk ik op FoK pas buiten widm.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tja ik keek eerst WIDM en keek bewust niet in het COS-topic. Maar om 21.08u zat de spoiler al in de titel, vind dat vrij snel.
Dan COS maar ontvolgen als het niet verandert.
Jawel, misschien niet in de titel, maar als ik teruglees in de cos heb ik geen trek in uitslagen van de OS van de nacht. Dat wil ik gewoon terugkijken.quote:
Als er op dat moment net een topic vol is dan kan dat gebeuren dat het er zo snel in staat.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tja ik keek eerst WIDM en keek bewust niet in het COS-topic. Maar om 21.08u zat de spoiler al in de titel, vind dat vrij snel.
Dan COS maar ontvolgen als het niet verandert.
Sowieso is de COS niet bedoeld voor de OWS daar is een apart topic voorquote:Op zondag 6 februari 2022 00:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Jawel, misschien niet in de titel, maar als ik teruglees in de cos heb ik geen trek in uitslagen van de OS van de nacht. Dat wil ik gewoon terugkijken.
Gedaanquote:Op maandag 7 februari 2022 19:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Foutje gemaakt met nieuwe COS, werd : "veel gezever". Mag weg
Eens, voor mij hoeft Scanman ook niet. Ook al zijn de bewoners 24/7 op stream, ze geven op stream (en via het contract) ook heel duidelijk aan dat ze niet naakt in beeld willen. Dus de caps in Scanman overschrijden ook eigenlijk die grens.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Weet niet of dit het juiste topic is, maar persoonlijk vindt ik scanman ongepast. Het is natuurlijk een druppel op een gloeiende plaat hier op fok dat besef ik ook, maar elke stap in de goede richting is er één.
Gaat het om de foto’s of het gedrag wat daaruit voortvloeit ..quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Eens, voor mij hoeft Scanman ook niet. Ook al zijn de bewoners 24/7 op stream, ze geven op stream (en via het contract) ook heel duidelijk aan dat ze niet naakt in beeld willen. Dus de caps in Scanman overschrijden ook eigenlijk die grens.
Ik realiseer me dat er op meer plekken op FOK! foto's van naakte dames zijn te vinden, maar als het goed is zijn die gemaakt met instemming van de betreffende dame. Dat is in het Scanman topic niet het geval.
@Paul sluit de COS omdat ik er in kom trollen. Dat hoeft nou ook weer niet he Paul!quote:
Hou dat even lekker daar Maan.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
@:paul sluit de COS omdat ik er in kom trollen. Dat hoeft nou ook weer niet he Paul!
Ik denk dat je het punt een beetje mist als je het topic gelijkstelt met porno.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:40 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik denk dat we nu een beetje doorslaan. Haal ook alle pornografie dan maar van internet, want het staat er vol van. Omdat de machtige heren van deze aardbol zich genoodzaakt voelen om hun macht te misbruiken, hoeft niet over te slaan in complete distantiëring van pornografisch materiaal. Ik begrijp de discussie, maar we kunnen er ook in doorslaan.
Waar?quote:
Probeer dit eens:quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:38 schreef Sociologica het volgende:
Vraag, ik kan het streamverslagen topic niet openen? Heb 2 dagen gemist, wilde even goed bij lezen
Ja top, dankjewel!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Probeer dit eens:
Li0nHeart in BB / Big Brother 2022 Streamverslagen
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:12 schreef 5thencounter het volgende:
Laat ik gelijk maar beginnen hier..
ik ben dat gezeik in de COS over "Spoiler TT" en zoiezo alle spoilergezeik verschrikkelijk beu.. als "mensen" die geen BB hebben gekeken ineens op FOK! gaan kijken en mekkeren over de vroegtijdige uitslag , hadden ze niet eerst op FOK! moeten gaan kijken maar naar de TV uitzending![]()
Tering wat een zinloze discussie
Dit had ik vorige week ook al aangegeven. Op het moment dat het op tv is geweest is het geen spoiler meer. Waar ligt dan de grens met terug kijken een dag. Een weekend?quote:Op zondag 6 februari 2022 06:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als er op dat moment net een topic vol is dan kan dat gebeuren dat het er zo snel in staat.
Er zullen ook mensen zijn die het pas de volgende dag of twee dagen later terug kijken. Misschien wel alles opsparen en op zaterdag alle afleveringen terug kijken.
Met uitgesteld kijken is geen rekening te houden.
De regel is hier zoals Benny ook al eerder aangaf...
Geen TTs die het spelverloop voor tv kijkers kunnen spoileren.
FOK moet van dat hele spoiler gezeik af, mensen die te laat zijn met kijken moeten dan ook maar te laat zijn met zeiken.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Dit had ik vorige week ook al aangegeven. Op het moment dat het op tv is geweest is het geen spoiler meer. Waar ligt dan de grens met terug kijken een dag. Een weekend?
BAM. Niets aan toe te voegenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:12 schreef 5thencounter het volgende:
Laat ik gelijk maar beginnen hier..
ik ben dat gezeik in de COS over "Spoiler TT" en zoiezo alle spoilergezeik verschrikkelijk beu.. als "mensen" die geen BB hebben gekeken ineens op FOK! gaan kijken en mekkeren over de vroegtijdige uitslag , hadden ze niet eerst op FOK! moeten gaan kijken maar naar de TV uitzending![]()
Tering wat een zinloze discussie
Dat is ook hoe het werkt. Alleen als het uit de klauwen loopt gaan ze gastmodden.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:32 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik stel wat voor, dat alleen de mods van het onderdeel BB zich bemoeien met hetgeen wat daar gebeurd en dat bezoekende mods zich als gast opstellen en niet als leidinggevende van dat onderdeel. Wie kan zich hierin vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |