SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdBig Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)
Hier ook en Nawel ookquote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik heb niet echt een favoriet op dit moment. Nouchine voert mijn irritatie lijst aan op dit moment, gevolgd door Salar.
Moet dat nu dat schelden steeds?quote:
ik ben super zenuwachtig en pissig, sorryquote:
quote:
Waarom ben je zenuwachtig en pissig dan?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:45 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ik ben super zenuwachtig en pissig, sorry
Gaat ie???quote:
voor vanavond, ik wil niet in tranen eindigen als Nawel eruit moet, ik wil gewoon dat ze net 1 week langer erinblijft dan Salarquote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom ben je zenuwachtig en pissig dan?
Kan je gerust stellen je bent niet te de enige die hoopt dat Nawel blijft, maar dan wel met Salar en zonder Dimi.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:47 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
voor vanavond, ik wil niet in tranen eindigen als Nawel eruit moet, ik wil gewoon dat ze net 1 week langer erinblijft dan Salar
dat gun ik haar, maar goed ben daarin misschien de enige
Het is nog geen 11 uur in de ochtend....quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:47 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
voor vanavond, ik wil niet in tranen eindigen als Nawel eruit moet, ik wil gewoon dat ze net 1 week langer erinblijft dan Salar
Dan leef je wel heel erg mee. Maar met schelden en tieren verander je er ook niets aan.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:47 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Ik zei dat 'n keer over Martien Meiland op FB, kreeg ik toch 30 dagen 'n banquote:
ja oké, fair enoughquote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan leef je wel heel erg mee. Maar met schelden en tieren verander je er ook niets aan.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:25 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ja ik ook
Kristof, Nawel, Nouchine, Peter
4 belgen voor mij, die voor mij waardige finalisten zijn
en dan Peter als de winnaar, dat zou ik hem echt gunnen
Vera of Peter ?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:24 schreef TheVoice4ever het volgende:
de winnares van BBNLBE2022![]()
![]()
wat een sterke powervrouw
Tranen om een tv spel?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:47 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
true,,maar eerst nawel weg ..quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:56 schreef Kinga het volgende:
Goedemorgenvandaag is de dag dat we Dimi uitzwaaien! :-w (nah, bb manipuleert weer de voel en laat Nawel gaan)
Maar ergens wil ik dat zijn arrogantie een tik krijgt.. niet alleen door Salar uitgeschakeld maar ook door Nawel. Zou heerlijk zijn. En dan heeft ie zichzelf genaaid eigenlijk door Salar te nomineren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |