Je kan er ook voor kiezen het te negeren in plaats van te voeden....quote:Op woensdag 19 januari 2022 12:17 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mjah... Maar om users nou te dwingen om een abo te nemen, omdat één user het verstiert, dat gaat me te ver.
Zelf opgelost. Scriptje gemaakt.
[ afbeelding ]
Rust
Doe ik toch ook? Blocken lijkt me de ultieme vorm van negeren.quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:26 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Je kan er ook voor kiezen het te negeren in plaats van te voeden....
Er zijn er erg veel die zijn gedrag voeden. En dan zo dat de weten dat hij gaat flippen.quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:28 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Doe ik toch ook? Blocken lijkt me de ultieme vorm van negeren.
Of negeren van een probleem de beste oplossing is, dat is een tweede. Momenteel lijkt het de énige oplossing.
Kom op zeg. 90% van zijn sexistische shit is volledig onaangekondigd/onuitgelokt. En ja, dáár reageren users op. En uiteraard reageert hij daar weer op.quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:32 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Er zijn er erg veel die zijn gedrag voeden. En dan zo dat de weten dat hij gaat flippen.
Waar ligt dan de schuld?
Ben ik gedeeltelijk met je eens Mickytjuh. Dat steek ik ook niet onder stoelen of banken, maar hij veroorzaakt wel veel discussies in de cos, door ook vooral zijn eigen gedrag. Het irritatie level word meermaals op de proef gesteld en dat kun ook jij niet ontkennen. Maar goed ik heb hem geblockt en zal er geen hinder meer van ondervinden. Leek mij de verstandigste keuze.quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:32 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Er zijn er erg veel die zijn gedrag voeden. En dan zo dat de weten dat hij gaat flippen.
Waar ligt dan de schuld?
Mee eens Suuz. Ik weet ook wel welke mod hem vooral loopt te bemoederen, maar daar laat ik mij verder niet over uit. Ik ga uit van het goede van de mods. Het is voor hun ook op vrijwillige basis, dus zal ze daar niet op aanvallen.quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:45 schreef suzi1 het volgende:
het lijkt soms echt of een mod loopt te moederen over hem ipv modereren. alsof hij een beperking heeft. of moet ik zeggen bijzonder persoon.
verder maakt t me geen zak uit wat hij zegt, ik ga er tenslotte ook op in. het is toch een tamagotchi he
hoe gemeen weer, stoute suzi
Ah, de afgelopen maanden heb ik hem dagelijks gewaarschuwd en bemoederd zien worden door nogal wat mensen. Ben inmiddels gestopt met me te verbazen dat hij vogelvrij is en met alles wegkomt waar anderen voor minder al een ban krijgen.quote:Op woensdag 19 januari 2022 19:52 schreef Benny het volgende:
Dat gebeurt ook zeker wel. Is een paar keer in de COS gebeurt, is een paar keer privé geweest. Dus het gebeurt ook echt wel
Gezien je postgeschiedenis... Dit is je tweede post in BB. Van een dagelijkse waarschuwing kan dan ook niet gesproken worden in dit geval. Als je komt rellen om mario ben je momenteel op de verkeerde plek.quote:Op donderdag 20 januari 2022 12:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ah, de afgelopen maanden heb ik hem dagelijks gewaarschuwd en bemoederd zien worden door nogal wat mensen. Ben inmiddels gestopt met me te verbazen dat hij vogelvrij is en met alles wegkomt waar anderen voor minder al een ban krijgen.
Hoe kan je blokkeren?quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:54 schreef utopia2.0 het volgende:
Dat blokkeren bevalt me trouwens prima. Weer één op blokkeer gezet. Als member hier, heb je toch net wat meer mogelijkheden. Je bant de trollen uit en de leuke users blijven over. Win win situatie.
Er staat in dit geval wel "heb ik hem gewaarschuwd"quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:11 schreef suzi1 het volgende:
"Van een dagelijkse waarschuwing kan dan ook niet gesproken worden in dit geval."
gaat er ook niet over dat solid hem waarschuwde, maar anderen
Neem contact op met een mod en vraag hem/haarquote:Op donderdag 20 januari 2022 15:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hoe kan je blokkeren?
* Ireth vraagt dit voor een vriend
Die jagen dan al jaren op dezelfde user? Roept die user dat ook niet over zichzelf af? Daar ook wel eens bij stilgestaan? Ben benieuwd waar de grens van het toelaatbare ligt.quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:15 schreef Benny het volgende:
[..]
Er staat in dit geval wel "heb ik hem gewaarschuwd"
Het klopt dat er vaak genoeg wat van is gezegd. Maar nogmaals... Ik zie ook wel een bepaalde groep op hem jagen. Bouwend op vorig jaar, andere plekken, etc. Ik geef enkel aan dat ik oordeel op wat ik nu in BB zie.
Er is/wordt naar gehandeldquote:Op donderdag 20 januari 2022 15:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die jagen dan al jaren op dezelfde user? Roept die user dat ook niet over zichzelf af? Daar ook wel eens bij stilgestaan? Ben benieuwd waar de grens van het toelaatbare ligt.
Je bent nu aan het zuigen. En behoorlijk ook.quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:38 schreef suzi1 het volgende:
naar leeftijd en bijzonderheden gaat dat enzo
Erm... je leest mijn zin nogal verkeerd, er staat dus in andere woordvolgorde: ik heb de afgelopen maanden gezien dat nogal wat mensen hem dagelijks waarschuwen en bemoederen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:04 schreef Benny het volgende:
Gezien je postgeschiedenis... Dit is je tweede post in BB. Van een dagelijkse waarschuwing kan dan ook niet gesproken worden in dit geval. Als je komt rellen om mario ben je momenteel op de verkeerde plek.
quote:Op donderdag 20 januari 2022 12:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ah, de afgelopen maanden heb ik hem dagelijks gewaarschuwd en bemoederd zien worden door nogal wat mensen. Ben inmiddels gestopt met me te verbazen dat hij vogelvrij is en met alles wegkomt waar anderen voor minder al een ban krijgen.
Als je een abo hebt dan kan dat ..quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hoe kan je blokkeren?
* Ireth vraagt dit voor een vriend
quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:07 schreef Mrsloveable het volgende:
Wordt Mario op zijn gedrag aangesproken als mensen een tr zetten of aangeven dat hij bepaalde post/caps niet moet plaatsen?
Zo ja waarom gaat hij er dan mee door, doet hij zich dommer voor dan dat ie is.. wordt er minder streng opgetreden en ja ik weet dat een Mod ook niet veel kan doen dan TR's afvinken en het door geven aan Admin of FA's
Zelf vind ik Mario een prima user, als hij net zoals alle andere users in welke topic dan ook gewoon leuk mee post..
quote:
Je verwijst naar Benny, maar wat is jou mening over het gedrag van deze user? Oprechte vraag.quote:
Wat is er oprecht aan? Je vindt dat ze hem bemoedert, dus je hebt je mening al gevormd.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je verwijst naar Benny, maar wat is jou mening over het gedrag van deze user? Oprechte vraag.
Dat had je toch al gevraagd? Waarom hier nu weer?quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je verwijst naar Benny, maar wat is jou mening over het gedrag van deze user? Oprechte vraag.
Iedereen mag het toch weten wat jou mening is. Proef ik een geagiteerde reactie?quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat had je toch al gevraagd? Waarom hier nu weer?
Wat ik er van vind weet Mario en de andere mods. Voel mij niet geroepen het er hier verder over te hebben.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Iedereen mag het toch weten wat jou mening is. Proef ik een geagiteerde reactie?
Het geklaag duurt al 3 RLS, dus het is niet van vandaag of gisteren. Verder zal ik aan je gehoor voldoen en het met rust laten en afwachten waar het zal eindigen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ik er van vind weet Mario en de andere mods. Voel mij niet geroepen het er hier verder over te hebben.
We zijn hier niet om iemand aan de schandpaal te hangen.
Vind ook wel dat er genoeg geklaagd is over dit onderwerp.
Benny spreekt namens alle mods hier als hij zegt dat er aan gewerkt wordt.
Dat zegt John de Mol ookquote:Op donderdag 20 januari 2022 18:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ik er van vind weet Mario en de andere mods. Voel mij niet geroepen het er hier verder over te hebben.
We zijn hier niet om iemand aan de schandpaal te hangen.
Vind ook wel dat er genoeg geklaagd is over dit onderwerp.
Benny spreekt namens alle mods hier als hij zegt dat er aan gewerkt wordt.
John de Mol heeft gezegd dat @Benny namens alle mods spreekt?quote:
Ik geef je een advies. Zet bepaalde personen op block. Ik kan je vertellen, dat werkt verhelderend..quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:22 schreef Moonlight het volgende:
[..]
jij komt ook altijd om te rellen
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 20 januari 2022 20:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik geef je een advies. Zet bepaalde personen op block. Ik kan je vertellen, dat werkt verhelderend..
Nee, dat gaat niet 😉quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:47 schreef -sabine- het volgende:
Oprechte vraag: kun je jezelf blokken?
quote:Op zondag 23 januari 2022 19:36 schreef utopia2.0 het volgende:
Even een vraag. Hoeveel accounts mag je hebben op Fok en wat gebeurt er als een bepaalde user een ban krijgt en deze post dan met één van zijn/haar accounts die niet geblokt is, wat gebeurt er dan?
Same eigenlijk. Rinardo maakt al tijden, ook vorig jaar, streamverslagen. Dat het dan van Fok! gejat wordt, kan hij ook niks aan doen.quote:Op zondag 23 januari 2022 19:38 schreef Harry het volgende:
Ik lees bij het Topic Streamverslagen van @:Rinardo de volgende quote:
"Na een vraag van de MOD of ik dit wel zelf geschreven had, wilde ik het eerst verwijderen, maar vond dat ook wel kinderachtig van mezelf, dus bij deze laat ik het staan. Is wel Mn laatste schrijven in dit gedeelte, hou niet van beschuldigingen op dit gebied."
Heeft Rinardo al oprechte excuses ontvangen, want Stream- verslaggevers zijn goud waard!
Geband ben je om een reden. Een account gebruiken om zo toch te posten is natuurlijk niet de bedoeling.quote:Op zondag 23 januari 2022 19:36 schreef utopia2.0 het volgende:
Even een vraag. Hoeveel accounts mag je hebben op Fok en wat gebeurt er als een bepaalde user een ban krijgt en deze post dan met één van zijn/haar accounts die niet geblokt is, wat gebeurt er dan?
Dit heb ik gemist. Ga ik even nachecken.quote:Op zondag 23 januari 2022 19:38 schreef Harry het volgende:
"Na een vraag van de MOD of ik dit wel zelf geschreven had, wilde ik het eerst verwijderen, maar vond dat ook wel kinderachtig van mezelf, dus bij deze laat ik het staan. Is wel Mn laatste schrijven in dit gedeelte, hou niet van beschuldigingen op dit gebied."
Heeft Rinardo al oprechte excuses ontvangen, want Stream- verslaggevers zijn goud waard!
Jij schrijft al langer dan dat deze BB 2022 in de lucht is en jouw streamverslag is dus duidelijk geleend en op een ander forom of FB geplaatst zonder de schrijver en bron erbij de vermelden: rinardo, forum Fok. Begrijp heel goed dat je gekwetst bent. Had er nou maar een soort stempel op het streamverslag gestaan, rinardo, forum Fok.quote:Op zondag 23 januari 2022 10:11 schreef rinardo het volgende:
Na een vraag van de MOD of ik dit wel zelf geschreven had, wilde ik het eerst verwijderen, maar vond dat ook wel kinderachtig van mezelf, dus bij deze laat ik het staan. Is wel Mn laatste schrijven in dit gedeelte, hou niet van beschuldigingen op dit gebied.
De bewoners worden wakker 8.30 uur, wanneer Kristof de slaapkamerdeur van de groene kamer open doet ziet hij direct een grote witte wand. Deze wand staat van voor naar achter door het midden van het huis geplaatst. Ook ziet hij een luik in de scheidingsmuur
De groene kamer heeft toegang tot het loungegedeelte bij het beeldscherm, de gouden kamer heeft toegang tot de zithoekjes De wand loopt door tot achter in de tuin, ook de tuin is opgedeeld in twee gedeeltes. De groene slaapkamer heeft toegang tot het rechter gedeelte van de tuin. De gouden slaapkamer tot het linker gedeelte, waar de hottub staat.
De groene kamer kan niet meer bij de luxe keuken, douches en toiletten en daarom kunnen zij gebruik maken van de wc douche en kooktoestel in de voorraadkamer. De dames roepen daar hangt wel een heftige camera in. In de voorraadkamer staan ingrediënten om zeep, shampoo en dergelijke te maken. De gouden slaapkamer heeft toegang tot de gebruikelijke douches en toiletten. Eveline en Vera ontdekken dat ze geen warm water hebben in de voorraadkamer. De dagboekkamer is voor beide kanten bereikbaar. Ze ontdekken dat de klok is afgeplakt, ze hebben dus geen besef van tijd meer.
Buiten in de tuin vindt Vera kisten met eten.
In de kisten zitten boontjes, varkenshaas en noodles. Ook staat er een pot met een dobbelsteen aan beide kanten van de muur. In het tuin van “team goud” ligt hetzelfde.
Kristof peter Vera Eveline Nawel julio groene slk
Dimitri Tobias Salar Hanne Leroy Grace nouchine gouden slk
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
(Foto's van meerdere personen uit het forum)
!!!!!quote:Op zondag 23 januari 2022 20:06 schreef Benny het volgende:
Dit heb ik gemist. Ga ik even nachecken.
Maar laat het duidelijk zijn dat we streamverslagen enorm kunnen waarderen
Ok bedankt voor je antwoord, dan weet ik voldoendequote:Op zondag 23 januari 2022 20:06 schreef Benny het volgende:
[..]
Geband ben je om een reden. Een account gebruiken om zo toch te posten is natuurlijk niet de bedoeling.
[..]
Dit heb ik gemist. Ga ik even nachecken.
Maar laat het duidelijk zijn dat we streamverslagen enorm kunnen waarderen
Iemand wees er op in topic sv naar een andere link. In overleg heb ik gevraagd of rinardo dat zelf heeft geschreven of dat die andere site het van hem had gekopieerd. Was geen beschuldiging maar een vraag. Ik heb rinardo ook gezegd dat hij even contact met die site moest opnemen omdat ze zijn verslagen pikken. Was geen verwijt gewoon een vraag. Hem ook gezegd dat ik graag zijn verslagen lees en andere users ook.quote:Op zondag 23 januari 2022 19:38 schreef Harry het volgende:
Na wat ik begreep is dit een breed probleem en zou Chrome hierin een rol spelen. Heb iets anders nog niet geprobeerd. Maar dat zou je zelf ook kunnen doen.quote:Op zondag 23 januari 2022 20:18 schreef Stijfkopie het volgende:
Wat streamverslagen bereft ben ik daar echt blij mee. Maar het lijkt soms wel te veel ook al zit het achter een spoiler als ik die open klik en er zit een bewegende gif achter is het al drama. Ligt niet aan mijn laptop om dat even voor te zijn. Al weet ik niet hoe groot die bestanden zijn. En dat is jammer maar ik lees er liever niet
Klopt ik zit op chrome, ik heb er meer maar dat versjouwen gaat me te ver. Ik blijf er wel wegquote:Op zondag 23 januari 2022 20:34 schreef Benny het volgende:
^
Er is dan ook contact opgenomen met Rinardo, in de hoop dat hij streamverslagen wil blijven schrijven.
[..]
Na wat ik begreep is dit een breed probleem en zou Chrome hierin een rol spelen. Heb iets anders nog niet geprobeerd. Maar dat zou je zelf ook kunnen doen.
De gifjes staan bewust onder spoilers omdat het het topic traag maaktquote:Op zondag 23 januari 2022 20:43 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Klopt ik zit op chrome, ik heb er meer maar dat versjouwen gaat me te ver. Ik blijf er wel weg
Her helemaal niet meer op teruggekomen. Excuus.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Erm... je leest mijn zin nogal verkeerd, er staat dus in andere woordvolgorde: ik heb de afgelopen maanden gezien dat nogal wat mensen hem dagelijks waarschuwen en bemoederen.
Overigens heb ik noch de behoefte om te rellen, noch een heksenjacht op wie dan ook, noch om een discussie aan te gaan met een crewlid maar ik wilde deze misverstand nog even uit de wereld helpen.
Zie hieronder mijn originele post:
[..]
-knip-quote:Op maandag 24 januari 2022 14:10 schreef Benny het volgende:
[..]
Her helemaal niet meer op teruggekomen. Excuus.
En ook excuus dat ik je post helemaal verkeerd heb gelezen.
Doelend op de posts in de COS nu? Zoals je misschien ook zelf hebt kunnen zien wordt er naar gehandeld.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:25 schreef utopia2.0 het volgende:
Die fluwelen handschoen waarmee Mario hier behandeld word, moet maar eens over zijn. Geen knuffel mario meer, maar eens actie ondernemen. Lang genoeg geduurd nu.
er worden nu kusje kroel waarschuwingen gegeven, dan houdt hij een dag of twee zich in en dan begint het hele gezeik en gezever weer van voren af aan.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:37 schreef Benny het volgende:
[..]
Doelend op de posts in de COS nu? Zoals je misschien ook zelf hebt kunnen zien wordt er naar gehandeld.
Er hangt nu een algeheel sentiment dat men pas tevreden is wanneer mario is geband. Dat is ook verre van oke.
Er zijn tal van voorbeelden waarbij het echt wel verder gaat dan een kusjekroel hoor.quote:Op maandag 24 januari 2022 16:11 schreef Verida het volgende:
[..]
er worden nu kusje kroel waarschuwingen gegeven, dan houdt hij een dag of twee zich in en dan begint het hele gezeik en gezever weer van voren af aan.
Als ik tijdens een voetbalwedstrijd iemand op zijn enkel trap krijg ik een waarschuwing. Trap ik in diezelfde wedstrijd nog iemand op zijn enkel, dan krijg ik een waarschuwing. De tegenstander is furieus, verwacht een gele kaart, maar de scheids blijft bij zijn standpunt en blijft bij zijn waarschuwing. Hetzelfde gebeurt nog 5x en het blijft telkens bij een waarschuwing. De volgende wedstrijd gebeurt hetzelfde weer en weer houd diezelfde scheidrechter het bij een waarschuwing. Dat is een vrijbrief om iemand een gebroken enkel te trappen. Ik ben totaal niet uit op een ban voor Mario, maar zijn eigen gedrag in de COS zorgt voor frustratie en naar het schijnt helpen de waarschuwingen niet meer, want zijn gedrag blijft telkens hetzelfde. Ik ben het met je eens, dat negeren het beste medicijn is, daarom heb ik ook enkele users op block staan en dat is een verademing. Nu heb ik een Abbo en kan ze blokken, maar niet iedereen kan zich een Abbo veroorloven en moeten zich dan inhouden en op de tanden bijten en dat kan verdomde moeilijk zijn. Maar in grote lijnen ben ik het met je eens.quote:Op maandag 24 januari 2022 16:34 schreef Benny het volgende:
[..]
Er zijn tal van voorbeelden waarbij het echt wel verder gaat dan een kusjekroel hoor.
Open kaart: Als je objectief gezien kijkt naar de postings zijn ze vaag, soms wat vulgair en met hier een daar een scheldwoord. Vaak niet eens noemenswaardig of überhaupt de moeite waard om aandacht aan te besteden. Zo zijn er zovelen in de COS. Posts en users. Er wordt een persoonlijke irritatie naar/over hem uitgesproken waar anderen zich in herkennen. Er ontstaat een discussie. Hij maakt wat los. Er wordt meer op gelet. Er wordt meer op gereageerd. In veel gevallen is het probleem persoonlijk te negeren. Hoewel hij dat zelf ook wat lastig maakt (oa. door zijn eigen posts te herhalen).
Dat zijn de individuele posts. Kijken we naar het grotere plaatje, dan wordt hij daar geregeld op aangesproken. Door ons en jullie, users en mods, openbaar en privé. En zo nodig ook verder naar gehandeld. Als hij wordt uitgelokt dan kunnen we er alleen niks mee. Het wordt er alleen minder gezellig op. Met een heksenjacht wint niemand.
Ik ben mij ervan bewust dat hij behoorlijk wat teweeg brengt of los maakt. Maar een groot deel valt ook te negeren. In dat geval doe je jezelf en anderen ook een plezier.
Op negeer zettenquote:Op maandag 24 januari 2022 17:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als ik tijdens een voetbalwedstrijd iemand op zijn enkel trap krijg ik een waarschuwing. Trap ik in diezelfde wedstrijd nog iemand op zijn enkel, dan krijg ik een waarschuwing. De tegenstander is furieus, verwacht een gele kaart, maar de scheids blijft bij zijn standpunt en blijft bij zijn waarschuwing. Hetzelfde gebeurt nog 5x en het blijft telkens bij een waarschuwing. De volgende wedstrijd gebeurt hetzelfde weer en weer houd diezelfde scheidrechter het bij een waarschuwing. Dat is een vrijbrief om iemand een gebroken enkel te trappen. Ik ben totaal niet uit op een ban voor Mario, maar zijn eigen gedrag in de COS zorgt voor frustratie en naar het schijnt helpen de waarschuwingen niet meer, want zijn gedrag blijft telkens hetzelfde. Ik ben het met je eens, dat negeren het beste medicijn is, daarom heb ik ook enkele users op block staan en dat is een verademing. Nu heb ik een Abbo en kan ze blokken, maar niet iedereen kan zich een Abbo veroorloven en moeten zich dan inhouden en op de tanden bijten en dat kan verdomde moeilijk zijn. Maar in grote lijnen ben ik het met je eens.
Gast Hoe durf je Mario een onterechte ban aan te naaien ... @admin mario is anders en verdient dit nietquote:Op maandag 24 januari 2022 17:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als ik tijdens een voetbalwedstrijd iemand op zijn enkel trap krijg ik een waarschuwing. Trap ik in diezelfde wedstrijd nog iemand op zijn enkel, dan krijg ik een waarschuwing. De tegenstander is furieus, verwacht een gele kaart, maar de scheids blijft bij zijn standpunt en blijft bij zijn waarschuwing. Hetzelfde gebeurt nog 5x en het blijft telkens bij een waarschuwing. De volgende wedstrijd gebeurt hetzelfde weer en weer houd diezelfde scheidrechter het bij een waarschuwing. Dat is een vrijbrief om iemand een gebroken enkel te trappen. Ik ben totaal niet uit op een ban voor Mario, maar zijn eigen gedrag in de COS zorgt voor frustratie en naar het schijnt helpen de waarschuwingen niet meer, want zijn gedrag blijft telkens hetzelfde. Ik ben het met je eens, dat negeren het beste medicijn is, daarom heb ik ook enkele users op block staan en dat is een verademing. Nu heb ik een Abbo en kan ze blokken, maar niet iedereen kan zich een Abbo veroorloven en moeten zich dan inhouden en op de tanden bijten en dat kan verdomde moeilijk zijn. Maar in grote lijnen ben ik het met je eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |