gelukkig is dat morgen pasquote:Op dinsdag 14 december 2021 08:04 schreef TaMieke het volgende:
Planning voor morgen klopt nu al niet. Top
Oké...quote:
Ik ook!quote:Op dinsdag 14 december 2021 09:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo goed geslapen dat ik ben vergeten m'n haren te wassen onder de douche
Welke hem?quote:
Ik word liefje genoemd door een schone deerne, dus met mij gaat het goed.quote:
Goed, ik zit lekker aan de thee. Lekker pauzequote:Op dinsdag 14 december 2021 11:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik word liefje genoemd door een schone deerne, dus met mij gaat het goed.Hoe is het met jou?
Heel goeds, genieten van kleine, alledaagse dingen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:20 schreef Yvie_lu het volgende:
Goed, ik zit lekker aan de thee. Lekker pauze
Wellicht, als zijn nieuwe baan leuk genoeg is.quote:
Dat issie tot nu toe.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wellicht, als zijn nieuwe baan leuk genoeg is.
Log4j dan?quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:26 schreef rival het volgende:
Ik kan het woord Apache niet meer horen
mijne wordt telkens een beetje verder weg geschovenquote:
Ja, maar...quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:26 schreef rival het volgende:
Ik kan het woord Apache niet meer horen
Of gewoon lang weekend voor de boeg.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op dinsdag al zeggen dat het bijna weekend is.![]()
Hier gaat iets mis.
Fucking prachtnummerquote:
De reactie die je wist die zou komen...quote:
Of zijn die ook vrij op woensdag zoals ik?quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op dinsdag al zeggen dat het bijna weekend is.![]()
Hier gaat iets mis.
Maar vind jij de woensdag ook een weekend dan?quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:53 schreef rival het volgende:
[..]
Of zijn die ook vrij op woensdag zoals ik?
Nog steeds op zoek naar een betaalbare goede kwaliteit vinylquote:Op dinsdag 14 december 2021 13:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De reactie die je wist die zou komen...
Beetje zoeken op Discogs doet wonderen. Daar kun je 'm voor ¤ 10 euro wel vinden hoor.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nog steeds op zoek naar een betaalbare goede kwaliteit vinyl
Apache is gewoon fucking legendarisch, geen hip hop en dance zonder dit nummer. Gesampled door o.a. Nas, Beastie Boys, Moby, Kanye West, Sugarhill Gang, Jay-Z, Aphex Twin, DJ Shadow, Goldie, Double Dee & Steinski, Faith Evans, Ultramagnetic MC’s, Leaders Of The New School, UNKLE, IBM Nation and DJ Spinna, The Bizzie Boyz, Schoolly D, LL Cool J, 2 Live Crew, 4 Hero, Godfather Don, Diamond D, Luke Vibert, Sway & King Tech, Rebel MC.
op zich staan hier genoeg namen tussen die we hadden kunnen missen..quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nog steeds op zoek naar een betaalbare goede kwaliteit vinyl
Apache is gewoon fucking legendarisch, geen hip hop en dance zonder dit nummer. Gesampled door o.a. Nas, Beastie Boys, Moby, Kanye West, Sugarhill Gang, Jay-Z, Aphex Twin, DJ Shadow, Goldie, Double Dee & Steinski, Faith Evans, Ultramagnetic MC’s, Leaders Of The New School, UNKLE, IBM Nation and DJ Spinna, The Bizzie Boyz, Schoolly D, LL Cool J, 2 Live Crew, 4 Hero, Godfather Don, Diamond D, Luke Vibert, Sway & King Tech, Rebel MC.
De originele release uit 1973? De enige die ik vind daar is Ŗ44. Er zijn wel rereleases die goedkoper zijn ja.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beetje zoeken op Discogs doet wonderen. Daar kun je 'm voor ¤ 10 euro wel vinden hoor.
Ik zou het bijna een vakantie noemenquote:Op dinsdag 14 december 2021 13:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar vind jij de woensdag ook een weekend dan?
Oh, dat was een verkapte ik-heb-vrij-morgen-post.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:08 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zou het bijna een vakantie noemen
Nee zo zou ik het beide niet noemen. Ik wilde gewoon even vermelden dat ik een vrije dag heb morgen
Nee, dat dan weer niet.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:07 schreef Barbusse het volgende:
De originele release uit 1973? De enige die ik vind daar is Ŗ44. Er zijn wel rereleases die goedkoper zijn ja.
Je bent vast niet de enige purist die een origineel of een speciale release wil hebben.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:16 schreef Barbusse het volgende:
@:AirwiN, ik vind wel deze re-release:
https://www.vinyl-digital(...)go-Rock-0552628.html
Er was ook een 2021 record store day 2LP release, maar die was USA only dacht ik, en binnen een paar uur uitverkocht
Het liefst, maar niet altijd een harde eisquote:Op dinsdag 14 december 2021 14:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent vast niet de enige purist die een origineel of een speciale release wil hebben.
Is een week voor de kerstvakantie.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:34 schreef Barbusse het volgende:
Waarom krijg je daar pushberichten over? Is het dan niet gewoon kerstvakantie?
Die zal zich wel bezighouden met de zaak rondom Marco B.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:30 schreef AirwiN het volgende:
Ik krijg pushberichten over sluiting van de scholen volgende week. Ben benieuwd waar en wanneer opiniemaker Q. verschijnt om hierop te reageren.
Oh, dan is het wel Qlachtwaardig jaquote:Op dinsdag 14 december 2021 14:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is een week voor de kerstvakantie.
Heb op mijn werktelefoon push berichten aanstaan omdat het ook een relevante bron van informatie is voor mijn werk. Na 16:24 zit ik weer in mijn nieuwsloze bubbel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |