SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Of Benfica. Of Villarreal.quote:'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Of Sporting.quote:'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
1500quote:Op maandag 13 december 2021 14:01 schreef dimmak het volgende:
Wanneer gaan ze die loting nu doen dan?![]()
Ik woon niet in Engelandquote:Op maandag 13 december 2021 14:08 schreef damsco het volgende:
[..]
Tenzij je in Engeland woont, dan is het 1400![]()
Dit verzin je niet.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Snotnondenjukes, ik had net een ticket naar Milaan geboekt en een peperduur hotel daar![]()
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
quote:Op maandag 13 december 2021 15:00 schreef TLC het volgende:
Snotnondenjukes, ik had net een ticket naar Milaan geboekt en een peperduur hotel daar![]()
![]()
Hoeren voor op de kamer ook al besteld. Dit kan niet.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Waren de data al bekend? Je zal maar al geboekt hebben..quote:Op maandag 13 december 2021 15:00 schreef TLC het volgende:
Snotnondenjukes, ik had net een ticket naar Milaan geboekt en een peperduur hotel daar
No bitch to me![]()
Benfica, dat moet kunnen lukken
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Onana haalt ook opgelucht adem.quote:Op maandag 13 december 2021 15:12 schreef dimmak het volgende:
Voel ik mij toch iets beter bij dan Inter.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Benfica staat 4 punten achter Sporting in de Portugese competitie. lolOp woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik heb het juist andersom. Benfica hadden we vorige keer ook meer dan genoeg moeite mee.quote:Op maandag 13 december 2021 15:12 schreef dimmak het volgende:
Voel ik mij toch iets beter bij dan Inter.Life is what you make it.![]()
Iets met in het verleden behaalde resultaten..quote:Op maandag 13 december 2021 15:18 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik heb het juist andersom. Benfica hadden we vorige keer ook meer dan genoeg moeite mee.
Benfica kan dit jaar nog lang niet overtuigen.Uitvinder van de biersmiley.![]()
Wij een punt achter PSV. (lol)quote:Op maandag 13 december 2021 15:18 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Benfica staat 4 punten achter Sporting in de Portugese competitie. lol![]()
Bal is rond.quote:Op maandag 13 december 2021 15:24 schreef PicoMMP het volgende:
Benfica moet te doen zijn, maar het kunnen wel vervelende wedstrijden worden![]()
Dat is een wonder, we hadden al een straatlengte voor moeten staan. Ik betwijfel of dat bij Benfica ook zo is.quote:Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Benfica staat trouwens niet eens tweede in hun competitie, maar slechts derde."You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Ah gelukkig maar! Dat is slechter dan Ajax, dat tweede staat in hun competitiequote:Op maandag 13 december 2021 15:45 schreef TLC het volgende:
Benfica staat trouwens niet eens tweede in hun competitie, maar slechts derde.![]()
Straks halve finale in de CL en met 2 punten achter PSV 2e worden in de Eredivisie. Wel met 3123123 goals voor en 9 tegen.quote:Op maandag 13 december 2021 15:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hou eens op. Wat zijn we toch ronduit bedroevend in de eredivisie bezig zeg.![]()
Portugees.quote:Op maandag 13 december 2021 16:01 schreef Intint het volgende:
Ik weet echt vrij weinig over dit Benfica. Wat voor een soort team is dat tegenwoordig?![]()
Ik geloof dat de selectie niet zo veel veranderd sinds de vorige confrontatie. Severovic nog steeds als een statische spits die wel z'n kansen afrondt en Rafa Silva is hun technicus en dribbelaar. Verder vond ik ze tegen PSV erg tegenvallen, maar het is wel een ploeg die heel bedreven is in de kunst van het tijdrekken en etteren. Ze zullen ook vertongen zeker niet op Antony zetten want dat is zelfmoord.quote:Op maandag 13 december 2021 16:01 schreef Intint het volgende:
Ik weet echt vrij weinig over dit Benfica. Wat voor een soort team is dat tegenwoordig?![]()
Gewoon die Portugezen pakken en de competitie vergetenquote:Op maandag 13 december 2021 15:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Straks halve finale in de CL en met 2 punten achter PSV 2e worden in de Eredivisie. Wel met 3123123 goals voor en 9 tegen.![]()
Ze staan nummer 3 in de Portguese competitie, net als Ajax een subtopper dus.quote:Op maandag 13 december 2021 16:01 schreef Intint het volgende:
Ik weet echt vrij weinig over dit Benfica. Wat voor een soort team is dat tegenwoordig?And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Voor de CL zijn ze nog wel gemotiveerd te krijgenquote:Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Precies. Wie geeft een fuck om de ED. CL is wat teltquote:Op maandag 13 december 2021 16:16 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Gewoon die Portugezen pakken en de competitie vergeten![]()
![]()
kampioen > 1 ronde verder komen in de cl.quote:Op maandag 13 december 2021 16:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Precies. Wie geeft een fuck om de ED. CL is wat teltDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Kampioen interesseert mij echt geen reet. Daar hebben we er al zat van. Europees shinen en meedoen is wat telt.quote:Op maandag 13 december 2021 16:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
kampioen > 1 ronde verder komen in de cl.![]()
![]()
Zou je toch echt kampioen moeten worden. Om überhaupt te kunnen shinen in de CL. (ja of 2e kan ook nog)quote:Op maandag 13 december 2021 16:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kampioen interesseert mij echt geen reet. Daar hebben we er al zat van. Europees shinen en meedoen is wat telt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Nee hoor gewoon CL winnen dan mag je volgend jaar ook meedoen.quote:Op maandag 13 december 2021 16:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zou je toch echt kampioen moeten worden. Om überhaupt te kunnen shinen in de CL. (ja of 2e kan ook nog)![]()
De eredivisie is toch een beetje de paralympics onder de competities. Doe mij maar overwinteren in de CL, binnen 10 jaar is er toch wel een Super League, om daarbij aan te mogen schuiven zul je toch wat recente Europese merites moeten kunnen overleggen.quote:Op maandag 13 december 2021 16:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
kampioen > 1 ronde verder komen in de cl.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Plus dat 1 rondje verder komen in de CL al meer oplevert dan de ED winnenquote:Op maandag 13 december 2021 16:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De eredivisie is toch een beetje de paralympics onder de competities. Doe mij maar overwinteren in de CL, binnen 10 jaar is er toch wel een Super League, om daarbij aan te mogen schuiven zul je toch wat recente Europese merites moeten kunnen overleggen.![]()
![]()
Ik heb ook wat moeite met de eredivisie maar zolang de weg naar CL het kampioenschap is moet je daar toch voor gaan, wat de clubs buiten Engeland zouden moeten doen is een League starten die met de PL concurreert, ik zie de Engelsen hun kip met de gouden eieren niet slachten.quote:Op maandag 13 december 2021 16:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De eredivisie is toch een beetje de paralympics onder de competities. Doe mij maar overwinteren in de CL, binnen 10 jaar is er toch wel een Super League, om daarbij aan te mogen schuiven zul je toch wat recente Europese merites moeten kunnen overleggen.![]()
Dat zou inderdaad ook een optie zijn, zeker gezien de Italiaanse en Spaanse clubs blijvend de aansluiting met de Engelse clubs lijken te hebben verloren, maar de eredivisie hebben we na 35 titels wel een beetje uitgespeeld voor mijn gevoel, dat zie ik meer als een noodzakelijk kwaad om CL te mogen spelen.quote:Op maandag 13 december 2021 16:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb ook wat moeite met de eredivisie maar zolang de weg naar CL het kampioenschap is moet je daar toch voor gaan, wat de clubs buiten Engeland zouden moeten doen is een League starten die met de PL concurreert, ik zie de Engelsen hun kip met de gouden eieren niet slachten.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
eens, dat idee leeft bij de spelers ook lijkt hetquote:Op maandag 13 december 2021 17:00 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad ook een optie zijn, zeker gezien de Italiaanse en Spaanse clubs blijvend de aansluiting met de Engelse clubs lijken te hebben verloren, maar de eredivisie hebben we na 35 titels wel een beetje uitgespeeld voor mijn gevoel, dat zie ik meer als een noodzakelijk kwaad om CL te mogen spelen.![]()
Zijn wel een stuk beter dan toen hoor.quote:Op maandag 13 december 2021 16:08 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Ik geloof dat de selectie niet zo veel veranderd sinds de vorige confrontatie. Severovic nog steeds als een statische spits die wel z'n kansen afrondt en Rafa Silva is hun technicus en dribbelaar. Verder vond ik ze tegen PSV erg tegenvallen, maar het is wel een ploeg die heel bedreven is in de kunst van het tijdrekken en etteren. Ze zullen ook vertongen zeker niet op Antony zetten want dat is zelfmoord.Groot fan van User Wotte![]()
Zo'n PSG zweeft ook een beetje dus je zou top 4-5 van Italie Duitsland, Spanje en dan top 2-3 Frankrijk, NL, Portugal kunnen doenquote:Op maandag 13 december 2021 17:00 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad ook een optie zijn, zeker gezien de Italiaanse en Spaanse clubs blijvend de aansluiting met de Engelse clubs lijken te hebben verloren, maar de eredivisie hebben we na 35 titels wel een beetje uitgespeeld voor mijn gevoel, dat zie ik meer als een noodzakelijk kwaad om CL te mogen spelen.![]()
Ja, of eventueel Celtic en Brugge/Anderlecht erbij, al vraag ik me af of zo'n league kunnen concurreren met de premier league maar ik heb het idee dat de topclubs in Spanje en Italie echt heel erg naar een internationale league snakken.quote:Op maandag 13 december 2021 17:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo'n PSG zweeft ook een beetje dus je zou top 4-5 van Italie Duitsland, Spanje en dan top 2-3 Frankrijk, NL, Portugal kunnen doenIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
De tv gelden van de PL zijn ruim 3 miljard daar komt geen enkele andere league aan dus je moet wel iets doen om dat gat te dichten.quote:Op maandag 13 december 2021 17:12 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja, of eventueel Celtic en Brugge/Anderlecht erbij, al vraag ik me af of zo'n league kunnen concurreren met de premier league maar ik heb het idee dat de topclubs in Spanje en Italie echt heel erg naar een internationale league snakken.![]()
Ja daar snakken ze zeker na, omdat ze financieel aan het infuus hangen koekoekquote:Op maandag 13 december 2021 17:12 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja, of eventueel Celtic en Brugge/Anderlecht erbij, al vraag ik me af of zo'n league kunnen concurreren met de premier league maar ik heb het idee dat de topclubs in Spanje en Italie echt heel erg naar een internationale league snakken.![]()
![]()
Ja precies, en aangezien er geen sterspeler meer naar die clubs (en de Spaanse/Italiaanse competitie) wil komen zullen ze alleen maar verder achteruit gaan en in de problemen komen. Wat dat betreft is de toekomst voor Ajax echt een stuk rooskleuriger dan voor Real, Barcelona of Juventus.quote:Op maandag 13 december 2021 17:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja daar snakken ze zeker na, omdat ze financieel aan het infuus hangen koekoekIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
100% op zeker, flip flop.quote:Op maandag 13 december 2021 17:31 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja precies, en aangezien er geen sterspeler meer naar die clubs (en de Spaanse/Italiaanse competitie) wil komen zullen ze alleen maar verder achteruit gaan en in de problemen komen. Wat dat betreft is de toekomst voor Ajax echt een stuk rooskleuriger dan voor Real, Barcelona of Juventus.![]()
Dit klinkt echt vies arrogant, dat weet je toch?quote:Op maandag 13 december 2021 17:00 schreef -XOR- het volgende:
maar de eredivisie hebben we na 35 titels wel een beetje uitgespeeld voor mijn gevoel, dat zie ik meer als een noodzakelijk kwaad om CL te mogen spelen.
Uitgespeeld. Ja, als dat 35x met hetzelfde team tegen dezelfde tegenstand was geweest...![]()
Ja joh, als je daar tegen eruit vliegt heb je ook niks te zoeken in de knockout fase van het toernooi. Gewoon prima tegenstander om tegen op te warmen.quote:Op maandag 13 december 2021 17:43 schreef Cupfighter het volgende:
Benfica moet toch te doen zijn lijkt me toch![]()
Ik plaatste die opmerking dan ook voornamelijk om een inventarisatie op te maken van alle stille informanten, die slaan op dergelijke branie altijd zo lekker aan.quote:Op maandag 13 december 2021 17:52 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Dit klinkt echt vies arrogant, dat weet je toch?
Uitgespeeld. Ja, als dat 35x met hetzelfde team tegen dezelfde tegenstand was geweest...
Verder vind ik vooral de eredivisie geen reet meer aan, los van Ajax. Het niveau is gewoon niet meer te hachelen, vroeger keek ik voor mijn plezier rustig naar een Groningen-Heerenveen, daar kan ik mezelf nu niet meer toe zetten.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Gisteren was Ajax ook niet zo leuk vond ik. Dacht dat het na de 1-1 nog wel 2-1 zou worden en daar zag het er ook naar uit maar neen.quote:Op maandag 13 december 2021 17:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik plaatste die opmerking dan ook voornamelijk om een inventarisatie op te maken van alle stille informanten, die slaan op dergelijke branie altijd zo lekker aan.
Verder vind ik vooral de eredivisie geen reet meer aan, los van Ajax. Het niveau is gewoon niet meer te hachelen, vroeger keek ik voor mijn plezier rustig naar een Groningen-Heerenveen, daar kan ik mezelf nu niet meer toe zetten.
Verder ben ik erg blij met de loting en Benfica moet zeker te doen zijn.![]()
60quote:Op maandag 13 december 2021 19:29 schreef Tjacka het volgende:
geboekt![]()
Vluchten voor 60 eurocovidgod
![]()
![]()
De tering
Bezine + parkeren naar het vliegveld kost al bijna meer tegenwoordig
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Jammer van die herloting, ik had een wedstrijd tegen Internazionale leuker gevonden.
Maar goed, het is niet anders. Ben benieuwd of Real Madrid al protest heeft aangetekend, dit is voor hun natuurlijk weer een extra reden om weer over de Europese Super League te beginnen. Ik principe ben ik daar geen voorstander van, maar het mag ook niet zo zijn dan een blunderende corrupte organisatie als de UEFA de volledige en absolute macht heeft over het Europese voetbal.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Nee, helemaal niet, waar baseer je dat precies op? Omdat ze boven het slechtste Barcelona van de laatste 20 jaar zijn geëindigd?quote:Op maandag 13 december 2021 17:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zijn wel een stuk beter dan toen hoor.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Club Brugge en Anderlecht zijn niveau Utrecht, Vitesse, Twente. Hebben niets te zoeken in zo een league.quote:Op maandag 13 december 2021 17:12 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja, of eventueel Celtic en Brugge/Anderlecht erbij, al vraag ik me af of zo'n league kunnen concurreren met de premier league maar ik heb het idee dat de topclubs in Spanje en Italie echt heel erg naar een internationale league snakken.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee omdat ik de Portugese competitie volgquote:Op maandag 13 december 2021 20:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet, waar baseer je dat precies op? Omdat ze boven het slechtste Barcelona van de laatste 20 jaar zijn geëindigd?Groot fan van User Wotte![]()
Benfica is wel iets sterker dan toen inderdaad. Denk eigenlijk dat het een 50/50 gaat worden, al zal Ajax favoriet zijn voor de bookies.quote:Op maandag 13 december 2021 22:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee omdat ik de Portugese competitie volg![]()
Heeft ook wel een beetje met het aanbod te maken, ik kijk ook liever de Premier Leaguequote:Op maandag 13 december 2021 17:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik plaatste die opmerking dan ook voornamelijk om een inventarisatie op te maken van alle stille informanten, die slaan op dergelijke branie altijd zo lekker aan.
Verder vind ik vooral de eredivisie geen reet meer aan, los van Ajax. Het niveau is gewoon niet meer te hachelen, vroeger keek ik voor mijn plezier rustig naar een Groningen-Heerenveen, daar kan ik mezelf nu niet meer toe zetten.![]()
Ze hebben weinig snelheid achterin en dat kan ze wel eens gaan opbreken.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:52 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Benfica is wel iets sterker dan toen inderdaad. Denk eigenlijk dat het een 50/50 gaat worden, al zal Ajax favoriet zijn voor de bookies.
Groot fan van User Wotte![]()
Alle ballen op Antonyquote:Op dinsdag 14 december 2021 17:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ze hebben weinig snelheid achterin en dat kan ze wel eens gaan opbreken.![]()
Ja, daar staan ze derde, vier punten onder Sporting Portugal die al twee keer pak slaag heeft gehad van Ajax.quote:Op maandag 13 december 2021 22:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee omdat ik de Portugese competitie volgOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
En bij ons staat Psv eerste en die hebben pak slaag gekregen van Ajax.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, daar staan ze derde, vier punten onder Sporting Portugal die al twee keer pak slaag heeft gehad van Ajax.![]()
De stelling was:quote:Op woensdag 15 december 2021 00:34 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
En bij ons staat Psv eerste en die hebben pak slaag gekregen van Ajax.Hierbij ging het om Benfica.quote:Op maandag 13 december 2021 17:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zijn wel een stuk beter dan toen hoor.
Het presteren van Ajax en/of PSV in de eredivisie heeft totaal geen invloed op het spel van Benfica en of ze al dan niet beter zijn dan toen. Dus dat PSV pak slaag heeft gekregen van Ajax is in deze totaal niet relevant.
Als je kijkt hoe Benfica presteert in de Portugese competitie blijkt nergens uit dat ze beter zijn dan eerder dit seizoen. Twaalf dagen geleden verloren ze bijvoorbeeld nog kansloos van Sporting Portugal.
Dus ik vraag me af waar de stelling dat ze zelfs een stuk beter zijn dan toen, op gebaseerd is.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: