SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Of Benfica. Of Villarreal.quote:'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Of Sporting.quote:'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
1500quote:Op maandag 13 december 2021 14:01 schreef dimmak het volgende:
Wanneer gaan ze die loting nu doen dan?![]()
Ik woon niet in Engelandquote:Op maandag 13 december 2021 14:08 schreef damsco het volgende:
[..]
Tenzij je in Engeland woont, dan is het 1400![]()
Dit verzin je niet.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Snotnondenjukes, ik had net een ticket naar Milaan geboekt en een peperduur hotel daar![]()
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
quote:Op maandag 13 december 2021 15:00 schreef TLC het volgende:
Snotnondenjukes, ik had net een ticket naar Milaan geboekt en een peperduur hotel daar![]()
![]()
Hoeren voor op de kamer ook al besteld. Dit kan niet.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: