Onana haalt ook opgelucht adem.quote:Op maandag 13 december 2021 15:12 schreef dimmak het volgende:
Voel ik mij toch iets beter bij dan Inter.
Ik heb het juist andersom. Benfica hadden we vorige keer ook meer dan genoeg moeite mee.quote:Op maandag 13 december 2021 15:12 schreef dimmak het volgende:
Voel ik mij toch iets beter bij dan Inter.
Iets met in het verleden behaalde resultaten..quote:Op maandag 13 december 2021 15:18 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik heb het juist andersom. Benfica hadden we vorige keer ook meer dan genoeg moeite mee.
Wij een punt achter PSV. (lol)quote:Op maandag 13 december 2021 15:18 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Benfica staat 4 punten achter Sporting in de Portugese competitie. lol
Bal is rond.quote:Op maandag 13 december 2021 15:24 schreef PicoMMP het volgende:
Benfica moet te doen zijn, maar het kunnen wel vervelende wedstrijden worden
Dat is een wonder, we hadden al een straatlengte voor moeten staan. Ik betwijfel of dat bij Benfica ook zo is.quote:
Ah gelukkig maar! Dat is slechter dan Ajax, dat tweede staat in hun competitiequote:Op maandag 13 december 2021 15:45 schreef TLC het volgende:
Benfica staat trouwens niet eens tweede in hun competitie, maar slechts derde.
Straks halve finale in de CL en met 2 punten achter PSV 2e worden in de Eredivisie. Wel met 3123123 goals voor en 9 tegen.quote:Op maandag 13 december 2021 15:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hou eens op. Wat zijn we toch ronduit bedroevend in de eredivisie bezig zeg.
Portugees.quote:Op maandag 13 december 2021 16:01 schreef Intint het volgende:
Ik weet echt vrij weinig over dit Benfica. Wat voor een soort team is dat tegenwoordig?
Ik geloof dat de selectie niet zo veel veranderd sinds de vorige confrontatie. Severovic nog steeds als een statische spits die wel z'n kansen afrondt en Rafa Silva is hun technicus en dribbelaar. Verder vond ik ze tegen PSV erg tegenvallen, maar het is wel een ploeg die heel bedreven is in de kunst van het tijdrekken en etteren. Ze zullen ook vertongen zeker niet op Antony zetten want dat is zelfmoord.quote:Op maandag 13 december 2021 16:01 schreef Intint het volgende:
Ik weet echt vrij weinig over dit Benfica. Wat voor een soort team is dat tegenwoordig?
Gewoon die Portugezen pakken en de competitie vergetenquote:Op maandag 13 december 2021 15:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Straks halve finale in de CL en met 2 punten achter PSV 2e worden in de Eredivisie. Wel met 3123123 goals voor en 9 tegen.
Ze staan nummer 3 in de Portguese competitie, net als Ajax een subtopper dus.quote:Op maandag 13 december 2021 16:01 schreef Intint het volgende:
Voor de CL zijn ze nog wel gemotiveerd te krijgenquote:
Precies. Wie geeft een fuck om de ED. CL is wat teltquote:Op maandag 13 december 2021 16:16 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Gewoon die Portugezen pakken en de competitie vergeten
kampioen > 1 ronde verder komen in de cl.quote:Op maandag 13 december 2021 16:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Precies. Wie geeft een fuck om de ED. CL is wat telt
Kampioen interesseert mij echt geen reet. Daar hebben we er al zat van. Europees shinen en meedoen is wat telt.quote:Op maandag 13 december 2021 16:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
kampioen > 1 ronde verder komen in de cl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |