SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bronquote:In de laatste acht weken was daarmee de kans om als volledig gevaccineerd persoon met het coronavirus in het ziekenhuis te worden opgenomen 12,5 keer lager dan voor een niet-gevaccineerde. Voor opname op de IC was die kans als volledig gevaccineerde 25 keer zo klein.
(Bron)Makkelijk eerste![]()
Heb je nog meer goede ideeën?quote:Op maandag 13 december 2021 13:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gewoon lekker kappen met corona.ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
Valt me een beetje tegen dat vrijwel elk land heeft geprobeerd om het virus uit te roeien met allerlei maatregelen, maar dat er niemand zo slim is geweest om te bedenken dat ze gewoon rustig het gesprek aan moeten gaan met het virus. Als ik de overheid moet geloven heeft het virus een persoonlijkheid en is het virus er op uit om ons met bosjes om te laten vallen; misschien moeten we het virus gewoon even vriendelijk vragen om te stoppen omdat wij er klaar mee zijn.quote:Op maandag 13 december 2021 13:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gewoon lekker kappen met corona.![]()
Hou ook eens rekening met de gevoelens van het virus! Heeft er ooit iemand al gevraagd wat het virus precies zelf wil?quote:Op maandag 13 december 2021 13:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Valt me een beetje tegen dat vrijwel elk land heeft geprobeerd om het virus uit te roeien met allerlei maatregelen, maar dat er niemand zo slim is geweest om te bedenken dat ze gewoon rustig het gesprek aan moeten gaan met het virus. Als ik de overheid moet geloven heeft het virus een persoonlijkheid en is het virus er op uit om ons met bosjes om te laten vallen; misschien moeten we het virus gewoon even vriendelijk vragen om te stoppen omdat wij er klaar mee zijn.Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Nee, gewoon weg met dat hele Corona. Veel te veel gedoe en het levert nog weinig leuks op.quote:Op maandag 13 december 2021 13:10 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Heb je nog meer goede ideeën?Makkelijk eerste![]()
Het is nooit verstandig om in te gaan op de eisen van een virus. Daarmee schep je een precedent voor andere virussen. Dan kun je op wachten dat de griep ook opeens gaat denken ons iets te kunnen maken.quote:Op maandag 13 december 2021 13:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Valt me een beetje tegen dat vrijwel elk land heeft geprobeerd om het virus uit te roeien met allerlei maatregelen, maar dat er niemand zo slim is geweest om te bedenken dat ze gewoon rustig het gesprek aan moeten gaan met het virus. Als ik de overheid moet geloven heeft het virus een persoonlijkheid en is het virus er op uit om ons met bosjes om te laten vallen; misschien moeten we het virus gewoon even vriendelijk vragen om te stoppen omdat wij er klaar mee zijn.![]()
Virus probeert ons alleen maar te helpen om de wereldbevolking wat te verkleinen. Onze schuld dat we er een probleem van makenquote:Op maandag 13 december 2021 13:11 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Hou ook eens rekening met de gevoelens van het virus! Heeft er ooit iemand al gevraagd wat het virus precies zelf wil?![]()
![]()
Ik heb het gevraagd. Zij wil overleven door zich voort te planten.quote:Op maandag 13 december 2021 13:11 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Hou ook eens rekening met de gevoelens van het virus! Heeft er ooit iemand al gevraagd wat het virus precies zelf wil?Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.![]()
Korte klap genotquote:Op maandag 13 december 2021 13:17 schreef Nober het volgende:
Thuis blijven de rest van het jaar!!
[ twitter ]![]()
quote:Op maandag 13 december 2021 13:17 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik heb het gevraagd. Zij wil overleven door zich voort te planten.![]()
![]()
Zoiets kwam er inderdaad uit. Wij zijn de plaag en zij vindt zichzelf de oplossing. Ik ben het er eigenlijk wel mee eens.quote:Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.![]()
Na 3 lange dagen met je camera op straat zitten dan toch in het wild gespot: Een heus mondkapjesduo, en netjes over het neusje!quote:Op maandag 13 december 2021 13:17 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]I'll give you something to do![]()
7/10, gemiste kans dat ze niet ook een matchende ANWB-regenjas dragen.quote:Op maandag 13 december 2021 13:22 schreef galantis het volgende:
[..]
Na 3 lange dagen met je camera op straat zitten dan toch in het wild gespot: Een heus mondkapjesduo, en netjes over het neusje!![]()
En ANWB mondkapjes natuurlijk.quote:Op maandag 13 december 2021 13:23 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
7/10, gemiste kans dat ze niet ook een matchende ANWB-regenjas dragen.Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Al die waarschuwingen ook overal..quote:Op maandag 13 december 2021 13:17 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
"Houdt afstand"
"Denk om elkaar"
Looplijnen.. pijltjes.. hier naar binnen.. daar naar buiten..
Zullen we stoppen met dit micro managen? Met het behandelen van mensen alsof ze het syndroom van Down hebben?Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Nee. Mensen zijn robots die blind op moeten volgen wat er op de muur gekalkt staat, en elke situatie waarin ze zelf kunnen nadenken moet worden afgedekt.quote:Op maandag 13 december 2021 13:27 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Al die waarschuwingen ook overal..
"Houdt afstand"
"Denk om elkaar"
Zullen we stoppen met dit micro managen? Met het behandelen van mensen alsof ze het syndroom van Down hebben?
(c) Mark Rutte.Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Ja, maar dan komen er meer mensen in het ziekenhuis.quote:Op maandag 13 december 2021 13:27 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
"Houdt afstand"
"Denk om elkaar"
Zullen we stoppen met dit micro managen? Met het behandelen van mensen alsof ze het syndroom van Down hebben?![]()
Ja, maar de zorg!quote:Op maandag 13 december 2021 13:27 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
"Houdt afstand"
"Denk om elkaar"
Zullen we stoppen met dit micro managen? Met het behandelen van mensen alsof ze het syndroom van Down hebben?wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Als je de ‘paniek’ ziet in Engeland en hoe alles afgezegd wordt om iedereen maar booster te geven deze 2 weken zou je denken dat ze in eu toch ook eens sneller gaan prikken.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
De EU? Nederland bedoel je.quote:Op maandag 13 december 2021 13:40 schreef RipCity het volgende:
Als je de ‘paniek’ ziet in Engeland en hoe alles afgezegd wordt om iedereen maar booster te geven deze 2 weken zou je denken dat ze in eu toch ook eens sneller gaan prikken."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Half maart heeft iedereen die het wil de prik! Tranquillo, tranquillo.quote:Op maandag 13 december 2021 13:40 schreef RipCity het volgende:
Als je de ‘paniek’ ziet in Engeland en hoe alles afgezegd wordt om iedereen maar booster te geven deze 2 weken zou je denken dat ze in eu toch ook eens sneller gaan prikken.When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue![]()
Graag.quote:Op maandag 13 december 2021 13:27 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
"Houdt afstand"
"Denk om elkaar"
Zullen we stoppen met dit micro managen? Met het behandelen van mensen alsof ze het syndroom van Down hebben?
Met de persco-adviezen hoort men zich prima te redden. We zijn niet voor niets nog bij lange na niet weggeconcurreerd door robots.
En als het met adviezen niet lukt dan is het gewoon onwil en dan heeft dit gedoe alleen maar averechts effect.
Toen ik in de sportschool destijds trouw de looproute volgde - die ze gelukkig al hebben weggeschraapt - kwam ik doorgaans veel meer mensen tegen dan wanneer je mij simpelweg de opdracht gaf om een route te kiezen waarbij ik anderen zoveel mogelijk vermeed.I'll give you something to do![]()
Ter illustratie; vandaag mocht jaartal 58 een afspraak maken. Zojuist voor pa gedaan; 23 december staat ie.
10 dagen dus.![]()
Dus 31 december wordt niet gehaald.quote:Op maandag 13 december 2021 13:43 schreef Scrummie het volgende:
Ter illustratie; vandaag mocht jaartal 58 een afspraak maken. Zojuist voor pa gedaan; 23 december staat ie.
10 dagen dus.![]()
Maar weinig paniek in de UK vind ik eigenlijk; niet alsof ze daar naar lockdowns grijpen. Ze zijn snel met het geven van boosters, maar dat staat los van paniek in dit geval denk ik.quote:Op maandag 13 december 2021 13:40 schreef RipCity het volgende:
Als je de ‘paniek’ ziet in Engeland en hoe alles afgezegd wordt om iedereen maar booster te geven deze 2 weken zou je denken dat ze in eu toch ook eens sneller gaan prikken.![]()
GGD houdt zich gewoon eigenwijs aan eigen termijn van half maart 2022. Dan heeft Omicron ons al overspoeld. In VK is al iemand overleden aan Omicron.
LONDEN - De Britse premier Boris Johnson heeft zondag een versnelling van het boosterprogramma in zijn land aangekondigd. Alle volwassenen in het Verenigd Koninkrijk zullen vanaf volgende week worden uitgenodigd voor een boosterprik, zei Johnson in een televisietoespraak. Dat is een maand sneller dan tot nu toe was gepland.
https://www.telegraaf.nl/(...)llen-vanwege-omicron![]()
UK is toch ook veel eerder begonnen met vaccineren??quote:Op maandag 13 december 2021 13:52 schreef Mondkapje het volgende:
GGD houdt zich gewoon eigenwijs aan eigen termijn van half maart 2022. Dan heeft Omicron ons al overspoeld. In VK is al iemand overleden aan Omicron.
LONDEN - De Britse premier Boris Johnson heeft zondag een versnelling van het boosterprogramma in zijn land aangekondigd. Alle volwassenen in het Verenigd Koninkrijk zullen vanaf volgende week worden uitgenodigd voor een boosterprik, zei Johnson in een televisietoespraak. Dat is een maand sneller dan tot nu toe was gepland.
https://www.telegraaf.nl/(...)llen-vanwege-omicronblablablabla![]()
Paniekreactie is toch niet per definitie naar maatregelen grijpen? Ik vind het ook aardig panisch over komen wat daar nu gebeurt.quote:Op maandag 13 december 2021 13:51 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Maar weinig paniek in de UK vind ik eigenlijk; niet alsof ze daar naar lockdowns grijpen. Ze zijn snel met het geven van boosters, maar dat staat los van paniek in dit geval denk ik.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
LCPS-goden.quote:Op maandag 13 december 2021 14:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Erg mooie cijfers.
Mokerdruk in de regio. Boss-bedden bezet, niemand overnamecapaciteit.
Is dat PECC-beeld eigenlijk voor jullie in te zien? @:oliver23 @:chratnox
Misschien wel eens interessant om te zien hoe belachelijk scheef het verdeeld is. En hoe geweldig LCPS dus bezig is.![]()
Mijn goede vriend @onlogisch heeft daar een scherpe mening over.Where law ends, tyrrany begins.![]()
Wat gebeurd daar dan allemaal? Meer snelheid maken met boosters zetten is alleen maar verstandig volgens mij? Straalt niet echt paniek uit vind ikquote:Op maandag 13 december 2021 14:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Paniekreactie is toch niet per definitie naar maatregelen grijpen? Ik vind het ook aardig panisch over komen wat daar nu gebeurt.Of zijn er ontwikkelingen gaande die ik gemist heb?
![]()
Misschien is het een idee om na bijna 2400 delen van dit topic een andere grap te verzinnen.quote:Op maandag 13 december 2021 14:09 schreef Caland het volgende:
Mooie cijfers.
Thaise massagesalons open na 17.00u graagHier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Ik zou niet weten waarom.quote:Op maandag 13 december 2021 14:11 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Misschien is het een idee om na bijna 2400 delen van dit topic een andere grap te verzinnen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dat doen we pas bij 2440-2445quote:Op maandag 13 december 2021 14:11 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Misschien is het een idee om na bijna 2400 delen van dit topic een andere grap te verzinnen.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Uiteraard verstandig. Maar het is wel redelijk panisch, we moeten NU boosten want Omikron komt eraan!quote:Op maandag 13 december 2021 14:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Wat gebeurd daar dan allemaal? Meer snelheid maken met boosters zetten is alleen maar verstandig volgens mij? Straalt niet echt paniek uit vind ikOf zijn er ontwikkelingen gaande die ik gemist heb?
'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Dit is het beeld op de IC over de regio's:
Volgens deze fair share verdeling liggen er bijvoorbeeld in Euregio 8 te weinig en in West 5 teveel. Lijkt weinig, maar dit geeft behoorlijke druk op de regio's waar het in korte tijd drukker is geworden
Er wordt niks vrijgegeven. Niemand kan overnemen. LCPSED
En dan presenteer ik nu het pronkstuk van de LCPS, de kliniek:
Boooh, kijk het goed verdeeld zijn dan52 klinische patiënten te weinig in Oost en 53 teveel in Brabant. Topsysteem dit.
LCPSGoden. Misschien moeten we die gast van het LCPS minister maken ofzo. Wat een held.![]()
Dus het is wél redelijk panisch als een land versnelt boosters uit gaat delen; maar als een land uit voorzorg allerlei beperkingen oplegt lever jij juist vaak commentaar op mensen hier als ze dat een paniekreactie noemenquote:Op maandag 13 december 2021 14:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Uiteraard verstandig. Maar het is wel redelijk panisch, we moeten NU boosten want Omikron komt eraan!
Wat ik zeg is net zo hypocriet (bij gebrek aan beter woord - ik bedoel het niet negatief of aanvallend!) hoor; want ik vind maatregelen nemen uit voorzorg juist een paniek reactie (en dit juist niet), maar ik vind het wel wat grappig![]()
![]()
Kan Cijfertjesman deze stukken vanavond openbaar makenquote:Op maandag 13 december 2021 14:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dit is het beeld op de IC over de regio's:
[ afbeelding ]
Volgens deze fair share verdeling liggen er bijvoorbeeld in Euregio 8 te weinig en in West 5 teveel. Lijkt weinig, maar dit geeft behoorlijke druk op de regio's waar het in korte tijd drukker is geworden
Er wordt niks vrijgegeven. Niemand kan overnemen. LCPSED
En dan presenteer ik nu het pronkstuk van de LCPS, de kliniek:
[ afbeelding ]
Boooh, kijk het goed verdeeld zijn dan52 klinische patiënten te weinig in Oost en 53 teveel in Brabant. Topsysteem dit.
LCPSGoden. Misschien moeten we die gast van het LCPS minister maken ofzo. Wat een held.Want dit slaat natuurlijk helemaal nergens op wat LCPS doet
![]()
Jazeker. Mijn moeder is van 1959. Midden juli tweede prik AZ gekregen. Mag nu mooi wachten tot midden januari om een afspraak te maken, en dan is ze pas begin februari aan de beurt voor de booster.quote:Op maandag 13 december 2021 14:19 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Is dat zo? Zijn die mensen eind juni pas geprikt?![]()
![]()
Dat kan Cijfertjesman denk ik wel.quote:Op maandag 13 december 2021 14:19 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Kan Cijfertjesman deze stukken vanavond openbaar maken
Ik heb geen idee hoe deze cijfers op FOK! terecht zijn gekomen.
Walgelijk dat iemand informatie lekt.![]()
![]()
Dan was ze wel schappelijk laat met een afspraak maken, Ik ben van 1981 en heb hem eind juli gehad (de tweede)quote:Op maandag 13 december 2021 14:20 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Jazeker. Mijn moeder is van 1959. Midden juli tweede prik AZ gekregen. Mag nu mooi wachten tot midden januari om een afspraak te maken, en dan is ze pas begin februari aan de beurt voor de booster.blablablabla![]()
Ik hoop dat ze dit ook al bedacht hebben bij de GGD....quote:Op maandag 13 december 2021 14:20 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Jazeker. Mijn moeder is van 1959. Midden juli tweede prik AZ gekregen. Mag nu mooi wachten tot midden januari om een afspraak te maken, en dan is ze pas begin februari aan de beurt voor de booster.![]()
Wat een onzin joh. Ze moeten niet zo zeuren met die 6 maanden. Wat boeit het of nou 5 of 6 maanden is.quote:Op maandag 13 december 2021 14:20 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Jazeker. Mijn moeder is van 1959. Midden juli tweede prik AZ gekregen. Mag nu mooi wachten tot midden januari om een afspraak te maken, en dan is ze pas begin februari aan de beurt voor de booster.
Zelf ook de booster ruim binnen de 6 maanden gehad.![]()
Ze zijn daar toch streng op dat het minimaal 6 maanden moet zijn?quote:Op maandag 13 december 2021 14:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat een onzin joh. Ze moeten niet zo zeuren met die 6 maanden. Wat boeit het of nou 5 of 6 maanden is.
Zelf ook de booster ruim binnen de 6 maanden gehad.![]()
Bij AZ zat er meer tijd tussen prikken.quote:Op maandag 13 december 2021 14:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan was ze wel schappelijk laat met een afspraak maken, Ik ben van 1981 en heb hem eind juli gehad (de tweede)![]()
Dat is die groep die AZ heeft gehad toch? Daar zat mokerlang tussen eerste en tweede prik.quote:Op maandag 13 december 2021 14:19 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Is dat zo? Zijn die mensen eind juni pas geprikt?![]()
OverigensAd blogquote:Denemarken breidt de groep van mensen die een boosterprik mogen halen uit naar iedereen ouder dan 40. Vier en halve maand na de laatste prik, kan iedereen boven de 40 zich aanmelden voor zo'n derde prik. Hiermee hoopt het land de snellere verspreiding van de omikronvariant tegen te gaan.blablablabla![]()
Ik snap er niks meer van.quote:Op maandag 13 december 2021 14:19 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Is dat zo? Zijn die mensen eind juni pas geprikt?
M’n pa heeft toch echt 23e afspraak staan.![]()
quote:Op maandag 13 december 2021 14:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan was ze wel schappelijk laat met een afspraak maken, Ik ben van 1981 en heb hem eind juli gehad (de tweede)Klopt, AstraZeneca had volgens drie maanden tussen de twee prikken zitten.quote:Op maandag 13 december 2021 14:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Bij AZ zat er meer tijd tussen prikken.![]()
Wanneer heeft hij zijn tweede prik gehad?quote:Op maandag 13 december 2021 14:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik snap er niks meer van.
M’n pa heeft toch echt 23e afspraak staan.![]()
Wie is ze? De GGD? Mogelijk ja. Maar dat is niet echt fatsoenlijk te onderbouwen.quote:Op maandag 13 december 2021 14:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze zijn daar toch streng op dat het minimaal 6 maanden moet zijn?
Hier in het ziekenhuis boeide het niet echt. De artsen gaven ook tegen het personeel aan dat het geen reet uitmaakte of het nou 6 maanden of 5 maanden was. Dus vrijwel niemand heeft daar rekening mee gehouden met het plannen van de prik.![]()
Ga ik even navragen. In elk geval wel AZ.quote:Op maandag 13 december 2021 14:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Wanneer heeft hij zijn tweede prik gehad?![]()
Yes, uiteindelijk kon het met net wat minder tijd ertussen maar langer dan bij de andere vaccinsquote:Op maandag 13 december 2021 14:24 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
[..]
Klopt, AstraZeneca had volgens drie maanden tussen de twee prikken zitten.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Klopt. Ik had de eerste 25 maart. Tweede 17 juni.quote:Op maandag 13 december 2021 14:24 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
[..]
Klopt, AstraZeneca had volgens drie maanden tussen de twee prikken zitten.
Was het daar 3 maanden? Ook daar gefaald dan.
En de Pfizer is een paar weken terug gezet. Staat nog niet in m'n Corona check app omdat ze het niet gekoppeld krijgen bij het RIVM ofzo.![]()
Ik zie dit wel gebeuren eigenlijk als die mensen een afspraak willen maken.quote:Op maandag 13 december 2021 14:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wie is ze? De GGD? Mogelijk ja. Maar dat is niet echt fatsoenlijk te onderbouwen.
Hier in het ziekenhuis boeide het niet echt. De artsen gaven ook tegen het personeel aan dat het geen reet uitmaakte of het nou 6 maanden of 5 maanden was. Dus vrijwel niemand heeft daar rekening mee gehouden met het plannen van de prik.
Maar weet niet of ze dat echt zo streng controleren, Hugo vermelde wel elke keer dat het minimaal 6 maanden moet zijn.![]()
![]()
![]()
Vraag mij alleen af als je bij deze vraag gewoon ''Ja'' invult en een afspraak maakt, of de GGD je dan weer terug stuurt omdat het geen zes maanden geleden is, maar 5.5 maand geleden![]()
![]()
Is niet overal hetzelfde. @Wirelessmouse maakte een afspraak voor zijn moeder voor dezelfde dag en schoonmoeder de volgende dag.quote:Op maandag 13 december 2021 13:43 schreef Scrummie het volgende:
10 dagen dus.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
![]()
Het Nederlandse systeem kennende krijg je dan gelijk een boete op je mat voor poging tot fraude.quote:Op maandag 13 december 2021 14:28 schreef Oliver23 het volgende:
[ afbeelding ]
Vraag mij alleen af als je bij deze vraag gewoon ''Ja'' invult en een afspraak maakt, of de GGD je dan weer terug stuurt omdat het geen zes maanden geleden is, maar 5.5 maand geledenHier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Als je een grens trekt dan moet je je daar ook aan houden. De vraag is of je nog grenzen moet stellen of dat je het aan de verantwoordelijkheid van de mensen zelf over laat. Helaas hebben beide opties voordelen maar zeker ook nadelen.quote:Op maandag 13 december 2021 14:31 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Het Nederlandse systeem kennende krijg je dan gelijk een boete op je mat voor poging tot fraude.![]()
Ja je wordt geweigerd aan de digitale voordeur als het korter is dan 6 maanden.quote:Op maandag 13 december 2021 14:28 schreef Oliver23 het volgende:
[ afbeelding ]
Vraag mij alleen af als je bij deze vraag gewoon ''Ja'' invult en een afspraak maakt, of de GGD je dan weer terug stuurt omdat het geen zes maanden geleden is, maar 5.5 maand geleden
Been there checked that.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
6 maanden vanaf je fysieke prik of 6 maanden vanaf je administratieve prik? (ivm die 2 weken wachttijd toen)quote:Op maandag 13 december 2021 14:33 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ja je wordt geweigerd aan de digitale voordeur als het korter is dan 6 maanden.
Been there checked that.![]()
Fysieke.quote:Op maandag 13 december 2021 14:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
6 maanden vanaf je fysieke prik of 6 maanden vanaf je administratieve prik? (ivm die 2 weken wachttijd toen)wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Ik vind maatregelen nemen omdat je cijfers skyhigh zijn en je ziekenhuizen vol liggen wat anders dan op voorhand iedereen en z'n moeder mobiliseren en ze een boost geven vanwege de dreiging van een nieuwe variant.quote:Op maandag 13 december 2021 14:19 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dus het is wél redelijk panisch als een land versnelt boosters uit gaat delen; maar als een land uit voorzorg allerlei beperkingen oplegt lever jij juist vaak commentaar op mensen hier als ze dat een paniekreactie noemen
Wat ik zeg is net zo hypocriet (bij gebrek aan beter woord - ik bedoel het niet negatief of aanvallend!) hoor; want ik vind maatregelen nemen uit voorzorg juist een paniek reactie (en dit juist niet), maar ik vind het wel wat grappig'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
1e afspraak 23 april. 2e 9 juli.quote:Op maandag 13 december 2021 14:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Wanneer heeft hij zijn tweede prik gehad?![]()
Dan zou hij pas in januari officieel zijn 3de prik mogen krijgen, maar ze zullen hem nu wel niet weigeren met zijn afspraak en hij is in het goede jaar geboren.quote:Op maandag 13 december 2021 14:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
1e afspraak 23 april. 2e 9 juli.![]()
Dit is wel een hele clickbaity take of niet? Was te verwachten dat er ook mensen sterven aan Omicron.quote:Op maandag 13 december 2021 14:39 schreef Za het volgende:
Breaking: Omicron zaait dood en verderf in de UK
[ twitter ]![]()
Ach ja, we laten het lekker zo staan. Zien dan de 23e wel of hij weer naar huis kan zonder prikje.quote:Op maandag 13 december 2021 14:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Dan zou hij pas in januari officieel zijn 3de prik mogen krijgen, maar ze zullen hem nu wel niet weigeren met zijn afspraak en hij is in het goede jaar geboren.![]()
Maar dan krijg je volgend jaar wel weer gewoon 30k op je rekening.quote:Op maandag 13 december 2021 14:31 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Het Nederlandse systeem kennende krijg je dan gelijk een boete op je mat voor poging tot fraude.
Zomaar. No questions asked.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Het is nog niet eens bevestigd of die ene dode te wijten valt áán Omicron, of dat het een sterfgeval was mét Omicron.quote:Op maandag 13 december 2021 14:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit is wel een hele clickbaity take of niet? Was te verwachten dat er ook mensen sterven aan Omicron.Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Ontzettend Nederlands om weer zo te gaan janken over de precieze 6 maanden.
Hele strakke datum waar het virus zich netjes aan houdt. Tot 6 maanden ben je goed beschermd door de eerste 2 prikken en verneukt een booster het alleen maar.![]()
One person is in hospital in Wales with the Omicron variant
New restrictions in Wales likely within weeks - health minister
Mark Drakeford gives update on omicron variant
Mum stunned by note on car windscreen after Christmas shopping
Curbs on people meeting in Wales before Christmas being considered
HomeNewsUK News
First confirmed Omicron death in the UK
"I think the idea that this is somehow a milder version of the virus, I think that’s something we need to set on one side"
walesonline
SHARE
5
COMMENTS
Enter your postcode for local news and info
Enter your postcode
BORIS JOHNSON REVEALS FIRST KNOWN DEATH FROM OMICRON VARIANT
Keep up to date with the latest stories with our twice daily WalesOnline newsletter
Enter your email...
Sign up now
We use your sign-up to provide content in ways you've consented to and to improve our understanding of you. This may include adverts from us and 3rd parties based on our understanding. You can unsubscribe at any time. More info
Boris Johnson said that at least one patient has been confirmed to have died with Omicron.
Speaking during a visit to a vaccination clinic near Paddington, in west London, the Prime Minister said: “Sadly yes Omicron is producing hospitalisations and sadly at least one patient has been confirmed to have died with Omicron.
“So I think the idea that this is somehow a milder version of the virus, I think that’s something we need to set on one side and just recognise the sheer pace at which it accelerates through the population. So the best thing we can do is all get our boosters.”
Boris Johnson said that Omicron now represents about 40% of coronavirus cases in London and “tomorrow it’ll be the majority of the cases” in the capital.
He told broadcasters: “The risk is plainly there, we can see Omicron spiking now in London and some other parts of the country.
“Here in the capital it probably represents about 40% of the cases. By tomorrow it’ll be the majority of the cases and it’s increasing the whole time.”
Asked how many people are in hospital with Omicron, Health Secretary Sajid Javid told Sky News: “In England, there’s about 10 people that are confirmed, in England, with Omicron.”
He added: “At this point in time I can’t confirm a death.”
https://www.walesonline.c(...)on-death-uk-22444096![]()
Je bedrijfsarts kan het niet sturenquote:Op maandag 13 december 2021 14:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Klopt. Ik had de eerste 25 maart. Tweede 17 juni.
Was het daar 3 maanden? Ook daar gefaald dan.
En de Pfizer is een paar weken terug gezet. Staat nog niet in m'n Corona check app omdat ze het niet gekoppeld krijgen bij het RIVM ofzo.
RIVM is hier probleem niet dit keer
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Zorrugvuldigquote:Op maandag 13 december 2021 14:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hele strakke datum waar het virus zich netjes aan houdt. Tot 6 maanden ben je goed beschermd door de eerste 2 prikken en verneukt een booster het alleen maar.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Ik had ook beter moeten weten. JaapGOAT.quote:Op maandag 13 december 2021 14:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Je bedrijfsarts kan het niet sturen
RIVM is hier probleem niet dit keer![]()
Eensquote:Op maandag 13 december 2021 14:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hele strakke datum waar het virus zich netjes aan houdt. Tot 6 maanden ben je goed beschermd door de eerste 2 prikken en verneukt een booster het alleen maar.
Is ook zeer dikke onzin
Net als de twee weken tussen griepprik en Covidprik in
Je moet natuurlijk ook nog een vrijgeleide A38 aanvragen voordat je die booster mag krijgen.quote:Op maandag 13 december 2021 14:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hele strakke datum waar het virus zich netjes aan houdt. Tot 6 maanden ben je goed beschermd door de eerste 2 prikken en verneukt een booster het alleen maar.Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
De vraag is of het vaststaat.quote:Op maandag 13 december 2021 14:41 schreef Momo het volgende:
Dit is wel een hele clickbaity take of niet? Was te verwachten dat er ook mensen sterven aan Omicron.
De UK is ism de BBC bezig met een werkelijk ongekende angstcampagne.![]()
Jaapiejoquote:Op maandag 13 december 2021 14:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik had ook beter moeten weten. JaapGOAT.
Nou ja in samenwerking met de BBC... Misschien dat Johnson ze gebruikt maar ik zou het toch niet zomaar 'samen met' noemen als je daar geen bewijs voor hebt.quote:Op maandag 13 december 2021 14:45 schreef Za het volgende:
[..]
De vraag is of het vaststaat.
De UK is ism de BBC bezig met een werkelijk ongekende angstcampagne.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
De Jonge: boosterprikcampagne verder versneld
Het zetten van boosterprikken wordt verder versneld. Dat zegt demissionair minister De Jonge van Volksgezondheid. Volgens hem werkt een extra prik tegen de omicronvariant van het coronavirus.
"De muur van immuniteit die we hebben opgebouwd lijkt onvoldoende bestand tegen omicron. Maar we zien dat de variant zich wel wat aantrekt van de derde prik", zegt De Jonge, die zich baseert op onderzoek in Groot-Brittannië.
Hóe het vaccinatieprogramma versneld wordt, weet de minister nu nog niet. De Jonge denkt er morgen meer over te kunnen zeggen. "Het RIVM maakt op dit moment een plan van aanpak."![]()
quote:Op maandag 13 december 2021 14:44 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk ook nog een vrijgeleide A38 aanvragen voordat je die booster mag krijgen.![]()
![]()
Booster op je boosterrrrrrrquote:Op maandag 13 december 2021 14:48 schreef Momo het volgende:
De Jonge: boosterprikcampagne verder versneld
Het zetten van boosterprikken wordt verder versneld. Dat zegt demissionair minister De Jonge van Volksgezondheid. Volgens hem werkt een extra prik tegen de omicronvariant van het coronavirus.
"De muur van immuniteit die we hebben opgebouwd lijkt onvoldoende bestand tegen omicron. Maar we zien dat de variant zich wel wat aantrekt van de derde prik", zegt De Jonge, die zich baseert op onderzoek in Groot-Brittannië.
Hóe het vaccinatieprogramma versneld wordt, weet de minister nu nog niet. De Jonge denkt er morgen meer over te kunnen zeggen. "Het RIVM maakt op dit moment een plan van aanpak."
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Forum Opties Forumhop: Hop naar: