Graag.quote:Op maandag 13 december 2021 13:27 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Al die waarschuwingen ook overal..
"Houdt afstand"
"Denk om elkaar"
Looplijnen.. pijltjes.. hier naar binnen.. daar naar buiten..
Zullen we stoppen met dit micro managen? Met het behandelen van mensen alsof ze het syndroom van Down hebben?
Dus 31 december wordt niet gehaald.quote:Op maandag 13 december 2021 13:43 schreef Scrummie het volgende:
Ter illustratie; vandaag mocht jaartal 58 een afspraak maken. Zojuist voor pa gedaan; 23 december staat ie.
10 dagen dus.
Maar weinig paniek in de UK vind ik eigenlijk; niet alsof ze daar naar lockdowns grijpen. Ze zijn snel met het geven van boosters, maar dat staat los van paniek in dit geval denk ik.quote:Op maandag 13 december 2021 13:40 schreef RipCity het volgende:
Als je de ‘paniek’ ziet in Engeland en hoe alles afgezegd wordt om iedereen maar booster te geven deze 2 weken zou je denken dat ze in eu toch ook eens sneller gaan prikken.
UK is toch ook veel eerder begonnen met vaccineren??quote:Op maandag 13 december 2021 13:52 schreef Mondkapje het volgende:
GGD houdt zich gewoon eigenwijs aan eigen termijn van half maart 2022. Dan heeft Omicron ons al overspoeld. In VK is al iemand overleden aan Omicron.
LONDEN - De Britse premier Boris Johnson heeft zondag een versnelling van het boosterprogramma in zijn land aangekondigd. Alle volwassenen in het Verenigd Koninkrijk zullen vanaf volgende week worden uitgenodigd voor een boosterprik, zei Johnson in een televisietoespraak. Dat is een maand sneller dan tot nu toe was gepland.
https://www.telegraaf.nl/(...)llen-vanwege-omicron
Paniekreactie is toch niet per definitie naar maatregelen grijpen? Ik vind het ook aardig panisch over komen wat daar nu gebeurt.quote:Op maandag 13 december 2021 13:51 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Maar weinig paniek in de UK vind ik eigenlijk; niet alsof ze daar naar lockdowns grijpen. Ze zijn snel met het geven van boosters, maar dat staat los van paniek in dit geval denk ik.
LCPS-goden.quote:Op maandag 13 december 2021 14:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Erg mooie cijfers.
Mokerdruk in de regio. Boss-bedden bezet, niemand overnamecapaciteit.
Is dat PECC-beeld eigenlijk voor jullie in te zien? @:oliver23 @:chratnox
Misschien wel eens interessant om te zien hoe belachelijk scheef het verdeeld is. En hoe geweldig LCPS dus bezig is.
Wat gebeurd daar dan allemaal? Meer snelheid maken met boosters zetten is alleen maar verstandig volgens mij? Straalt niet echt paniek uit vind ikquote:Op maandag 13 december 2021 14:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Paniekreactie is toch niet per definitie naar maatregelen grijpen? Ik vind het ook aardig panisch over komen wat daar nu gebeurt.
Misschien is het een idee om na bijna 2400 delen van dit topic een andere grap te verzinnen.quote:Op maandag 13 december 2021 14:09 schreef Caland het volgende:
Mooie cijfers.
Thaise massagesalons open na 17.00u graag
Ik zou niet weten waarom.quote:Op maandag 13 december 2021 14:11 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Misschien is het een idee om na bijna 2400 delen van dit topic een andere grap te verzinnen.
Dat doen we pas bij 2440-2445quote:Op maandag 13 december 2021 14:11 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Misschien is het een idee om na bijna 2400 delen van dit topic een andere grap te verzinnen.
Uiteraard verstandig. Maar het is wel redelijk panisch, we moeten NU boosten want Omikron komt eraan!quote:Op maandag 13 december 2021 14:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Wat gebeurd daar dan allemaal? Meer snelheid maken met boosters zetten is alleen maar verstandig volgens mij? Straalt niet echt paniek uit vind ikOf zijn er ontwikkelingen gaande die ik gemist heb?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |