SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bronquote:In de laatste acht weken was daarmee de kans om als volledig gevaccineerd persoon met het coronavirus in het ziekenhuis te worden opgenomen 12,5 keer lager dan voor een niet-gevaccineerde. Voor opname op de IC was die kans als volledig gevaccineerde 25 keer zo klein.
(Bron)Makkelijk eerste![]()
Heb je nog meer goede ideen?quote:Op maandag 13 december 2021 13:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gewoon lekker kappen met corona.ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
Valt me een beetje tegen dat vrijwel elk land heeft geprobeerd om het virus uit te roeien met allerlei maatregelen, maar dat er niemand zo slim is geweest om te bedenken dat ze gewoon rustig het gesprek aan moeten gaan met het virus. Als ik de overheid moet geloven heeft het virus een persoonlijkheid en is het virus er op uit om ons met bosjes om te laten vallen; misschien moeten we het virus gewoon even vriendelijk vragen om te stoppen omdat wij er klaar mee zijn.quote:Op maandag 13 december 2021 13:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gewoon lekker kappen met corona.![]()
Hou ook eens rekening met de gevoelens van het virus! Heeft er ooit iemand al gevraagd wat het virus precies zelf wil?quote:Op maandag 13 december 2021 13:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Valt me een beetje tegen dat vrijwel elk land heeft geprobeerd om het virus uit te roeien met allerlei maatregelen, maar dat er niemand zo slim is geweest om te bedenken dat ze gewoon rustig het gesprek aan moeten gaan met het virus. Als ik de overheid moet geloven heeft het virus een persoonlijkheid en is het virus er op uit om ons met bosjes om te laten vallen; misschien moeten we het virus gewoon even vriendelijk vragen om te stoppen omdat wij er klaar mee zijn.Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Nee, gewoon weg met dat hele Corona. Veel te veel gedoe en het levert nog weinig leuks op.quote:Makkelijk eerste![]()
Het is nooit verstandig om in te gaan op de eisen van een virus. Daarmee schep je een precedent voor andere virussen. Dan kun je op wachten dat de griep ook opeens gaat denken ons iets te kunnen maken.quote:Op maandag 13 december 2021 13:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Valt me een beetje tegen dat vrijwel elk land heeft geprobeerd om het virus uit te roeien met allerlei maatregelen, maar dat er niemand zo slim is geweest om te bedenken dat ze gewoon rustig het gesprek aan moeten gaan met het virus. Als ik de overheid moet geloven heeft het virus een persoonlijkheid en is het virus er op uit om ons met bosjes om te laten vallen; misschien moeten we het virus gewoon even vriendelijk vragen om te stoppen omdat wij er klaar mee zijn.![]()
Virus probeert ons alleen maar te helpen om de wereldbevolking wat te verkleinen. Onze schuld dat we er een probleem van makenquote:Op maandag 13 december 2021 13:11 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Hou ook eens rekening met de gevoelens van het virus! Heeft er ooit iemand al gevraagd wat het virus precies zelf wil?![]()
![]()
Ik heb het gevraagd. Zij wil overleven door zich voort te planten.quote:Op maandag 13 december 2021 13:11 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Hou ook eens rekening met de gevoelens van het virus! Heeft er ooit iemand al gevraagd wat het virus precies zelf wil?Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.![]()
Korte klap genotquote:Op maandag 13 december 2021 13:17 schreef Nober het volgende:
Thuis blijven de rest van het jaar!!
[ twitter ]![]()
quote:Op maandag 13 december 2021 13:17 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik heb het gevraagd. Zij wil overleven door zich voort te planten.![]()
![]()
Zoiets kwam er inderdaad uit. Wij zijn de plaag en zij vindt zichzelf de oplossing. Ik ben het er eigenlijk wel mee eens.quote:Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.![]()
Na 3 lange dagen met je camera op straat zitten dan toch in het wild gespot: Een heus mondkapjesduo, en netjes over het neusje!quote:Op maandag 13 december 2021 13:17 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]I'll give you something to do![]()
7/10, gemiste kans dat ze niet ook een matchende ANWB-regenjas dragen.quote:Op maandag 13 december 2021 13:22 schreef galantis het volgende:
[..]
Na 3 lange dagen met je camera op straat zitten dan toch in het wild gespot: Een heus mondkapjesduo, en netjes over het neusje!![]()
En ANWB mondkapjes natuurlijk.quote:Op maandag 13 december 2021 13:23 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
7/10, gemiste kans dat ze niet ook een matchende ANWB-regenjas dragen.Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Al die waarschuwingen ook overal..quote:Op maandag 13 december 2021 13:17 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
"Houdt afstand"
"Denk om elkaar"
Looplijnen.. pijltjes.. hier naar binnen.. daar naar buiten..
Zullen we stoppen met dit micro managen? Met het behandelen van mensen alsof ze het syndroom van Down hebben?Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Nee. Mensen zijn robots die blind op moeten volgen wat er op de muur gekalkt staat, en elke situatie waarin ze zelf kunnen nadenken moet worden afgedekt.quote:Op maandag 13 december 2021 13:27 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Al die waarschuwingen ook overal..
"Houdt afstand"
"Denk om elkaar"
Zullen we stoppen met dit micro managen? Met het behandelen van mensen alsof ze het syndroom van Down hebben?
(c) Mark Rutte.Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Ja, maar dan komen er meer mensen in het ziekenhuis.quote:Op maandag 13 december 2021 13:27 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
"Houdt afstand"
"Denk om elkaar"
Zullen we stoppen met dit micro managen? Met het behandelen van mensen alsof ze het syndroom van Down hebben?![]()
Ja, maar de zorg!quote:Op maandag 13 december 2021 13:27 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
"Houdt afstand"
"Denk om elkaar"
Zullen we stoppen met dit micro managen? Met het behandelen van mensen alsof ze het syndroom van Down hebben?wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Als je de ‘paniek’ ziet in Engeland en hoe alles afgezegd wordt om iedereen maar booster te geven deze 2 weken zou je denken dat ze in eu toch ook eens sneller gaan prikken.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
De EU? Nederland bedoel je.quote:Op maandag 13 december 2021 13:40 schreef RipCity het volgende:
Als je de ‘paniek’ ziet in Engeland en hoe alles afgezegd wordt om iedereen maar booster te geven deze 2 weken zou je denken dat ze in eu toch ook eens sneller gaan prikken."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Half maart heeft iedereen die het wil de prik! Tranquillo, tranquillo.quote:Op maandag 13 december 2021 13:40 schreef RipCity het volgende:
Als je de ‘paniek’ ziet in Engeland en hoe alles afgezegd wordt om iedereen maar booster te geven deze 2 weken zou je denken dat ze in eu toch ook eens sneller gaan prikken.When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue![]()
Graag.quote:Op maandag 13 december 2021 13:27 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
"Houdt afstand"
"Denk om elkaar"
Zullen we stoppen met dit micro managen? Met het behandelen van mensen alsof ze het syndroom van Down hebben?
Met de persco-adviezen hoort men zich prima te redden. We zijn niet voor niets nog bij lange na niet weggeconcurreerd door robots.
En als het met adviezen niet lukt dan is het gewoon onwil en dan heeft dit gedoe alleen maar averechts effect.
Toen ik in de sportschool destijds trouw de looproute volgde - die ze gelukkig al hebben weggeschraapt - kwam ik doorgaans veel meer mensen tegen dan wanneer je mij simpelweg de opdracht gaf om een route te kiezen waarbij ik anderen zoveel mogelijk vermeed.I'll give you something to do![]()
Ter illustratie; vandaag mocht jaartal 58 een afspraak maken. Zojuist voor pa gedaan; 23 december staat ie.
10 dagen dus.![]()
Dus 31 december wordt niet gehaald.quote:Op maandag 13 december 2021 13:43 schreef Scrummie het volgende:
Ter illustratie; vandaag mocht jaartal 58 een afspraak maken. Zojuist voor pa gedaan; 23 december staat ie.
10 dagen dus.![]()
Maar weinig paniek in de UK vind ik eigenlijk; niet alsof ze daar naar lockdowns grijpen. Ze zijn snel met het geven van boosters, maar dat staat los van paniek in dit geval denk ik.quote:Op maandag 13 december 2021 13:40 schreef RipCity het volgende:
Als je de ‘paniek’ ziet in Engeland en hoe alles afgezegd wordt om iedereen maar booster te geven deze 2 weken zou je denken dat ze in eu toch ook eens sneller gaan prikken.![]()
GGD houdt zich gewoon eigenwijs aan eigen termijn van half maart 2022. Dan heeft Omicron ons al overspoeld. In VK is al iemand overleden aan Omicron.
LONDEN - De Britse premier Boris Johnson heeft zondag een versnelling van het boosterprogramma in zijn land aangekondigd. Alle volwassenen in het Verenigd Koninkrijk zullen vanaf volgende week worden uitgenodigd voor een boosterprik, zei Johnson in een televisietoespraak. Dat is een maand sneller dan tot nu toe was gepland.
https://www.telegraaf.nl/(...)llen-vanwege-omicron![]()
UK is toch ook veel eerder begonnen met vaccineren??quote:Op maandag 13 december 2021 13:52 schreef Mondkapje het volgende:
GGD houdt zich gewoon eigenwijs aan eigen termijn van half maart 2022. Dan heeft Omicron ons al overspoeld. In VK is al iemand overleden aan Omicron.
LONDEN - De Britse premier Boris Johnson heeft zondag een versnelling van het boosterprogramma in zijn land aangekondigd. Alle volwassenen in het Verenigd Koninkrijk zullen vanaf volgende week worden uitgenodigd voor een boosterprik, zei Johnson in een televisietoespraak. Dat is een maand sneller dan tot nu toe was gepland.
https://www.telegraaf.nl/(...)llen-vanwege-omicronblablablabla![]()
Paniekreactie is toch niet per definitie naar maatregelen grijpen? Ik vind het ook aardig panisch over komen wat daar nu gebeurt.quote:Op maandag 13 december 2021 13:51 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Maar weinig paniek in de UK vind ik eigenlijk; niet alsof ze daar naar lockdowns grijpen. Ze zijn snel met het geven van boosters, maar dat staat los van paniek in dit geval denk ik.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
LCPS-goden.quote:Op maandag 13 december 2021 14:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Erg mooie cijfers.
Mokerdruk in de regio. Boss-bedden bezet, niemand overnamecapaciteit.
Is dat PECC-beeld eigenlijk voor jullie in te zien? @:oliver23 @:chratnox
Misschien wel eens interessant om te zien hoe belachelijk scheef het verdeeld is. En hoe geweldig LCPS dus bezig is.![]()
Mijn goede vriend @onlogisch heeft daar een scherpe mening over.Where law ends, tyrrany begins.![]()
Wat gebeurd daar dan allemaal? Meer snelheid maken met boosters zetten is alleen maar verstandig volgens mij? Straalt niet echt paniek uit vind ikquote:Op maandag 13 december 2021 14:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Paniekreactie is toch niet per definitie naar maatregelen grijpen? Ik vind het ook aardig panisch over komen wat daar nu gebeurt.Of zijn er ontwikkelingen gaande die ik gemist heb?
![]()
Misschien is het een idee om na bijna 2400 delen van dit topic een andere grap te verzinnen.quote:Op maandag 13 december 2021 14:09 schreef Caland het volgende:
Mooie cijfers.
Thaise massagesalons open na 17.00u graagHier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Ik zou niet weten waarom.quote:Op maandag 13 december 2021 14:11 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Misschien is het een idee om na bijna 2400 delen van dit topic een andere grap te verzinnen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dat doen we pas bij 2440-2445quote:Op maandag 13 december 2021 14:11 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Misschien is het een idee om na bijna 2400 delen van dit topic een andere grap te verzinnen.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Uiteraard verstandig. Maar het is wel redelijk panisch, we moeten NU boosten want Omikron komt eraan!quote:Op maandag 13 december 2021 14:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Wat gebeurd daar dan allemaal? Meer snelheid maken met boosters zetten is alleen maar verstandig volgens mij? Straalt niet echt paniek uit vind ikOf zijn er ontwikkelingen gaande die ik gemist heb?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Dit is het beeld op de IC over de regio's:
Volgens deze fair share verdeling liggen er bijvoorbeeld in Euregio 8 te weinig en in West 5 teveel. Lijkt weinig, maar dit geeft behoorlijke druk op de regio's waar het in korte tijd drukker is geworden
Er wordt niks vrijgegeven. Niemand kan overnemen. LCPSED
En dan presenteer ik nu het pronkstuk van de LCPS, de kliniek:
Boooh, kijk het goed verdeeld zijn dan52 klinische patinten te weinig in Oost en 53 teveel in Brabant. Topsysteem dit.
LCPSGoden. Misschien moeten we die gast van het LCPS minister maken ofzo. Wat een held.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: