Fysieke.quote:Op maandag 13 december 2021 14:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
6 maanden vanaf je fysieke prik of 6 maanden vanaf je administratieve prik? (ivm die 2 weken wachttijd toen)
Ik vind maatregelen nemen omdat je cijfers skyhigh zijn en je ziekenhuizen vol liggen wat anders dan op voorhand iedereen en z'n moeder mobiliseren en ze een boost geven vanwege de dreiging van een nieuwe variant.quote:Op maandag 13 december 2021 14:19 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dus het is wl redelijk panisch als een land versnelt boosters uit gaat delen; maar als een land uit voorzorg allerlei beperkingen oplegt lever jij juist vaak commentaar op mensen hier als ze dat een paniekreactie noemen
Wat ik zeg is net zo hypocriet (bij gebrek aan beter woord - ik bedoel het niet negatief of aanvallend!) hoor; want ik vind maatregelen nemen uit voorzorg juist een paniek reactie (en dit juist niet), maar ik vind het wel wat grappig
1e afspraak 23 april. 2e 9 juli.quote:Op maandag 13 december 2021 14:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Wanneer heeft hij zijn tweede prik gehad?
Dan zou hij pas in januari officieel zijn 3de prik mogen krijgen, maar ze zullen hem nu wel niet weigeren met zijn afspraak en hij is in het goede jaar geboren.quote:Op maandag 13 december 2021 14:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
1e afspraak 23 april. 2e 9 juli.
Dit is wel een hele clickbaity take of niet? Was te verwachten dat er ook mensen sterven aan Omicron.quote:Op maandag 13 december 2021 14:39 schreef Za het volgende:
Breaking: Omicron zaait dood en verderf in de UK
[ twitter ]
Ach ja, we laten het lekker zo staan. Zien dan de 23e wel of hij weer naar huis kan zonder prikje.quote:Op maandag 13 december 2021 14:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Dan zou hij pas in januari officieel zijn 3de prik mogen krijgen, maar ze zullen hem nu wel niet weigeren met zijn afspraak en hij is in het goede jaar geboren.
Maar dan krijg je volgend jaar wel weer gewoon 30k op je rekening.quote:Op maandag 13 december 2021 14:31 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Het Nederlandse systeem kennende krijg je dan gelijk een boete op je mat voor poging tot fraude.
Het is nog niet eens bevestigd of die ene dode te wijten valt n Omicron, of dat het een sterfgeval was mt Omicron.quote:Op maandag 13 december 2021 14:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit is wel een hele clickbaity take of niet? Was te verwachten dat er ook mensen sterven aan Omicron.
Je bedrijfsarts kan het niet sturenquote:Op maandag 13 december 2021 14:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Klopt. Ik had de eerste 25 maart. Tweede 17 juni.
Was het daar 3 maanden? Ook daar gefaald dan.
En de Pfizer is een paar weken terug gezet. Staat nog niet in m'n Corona check app omdat ze het niet gekoppeld krijgen bij het RIVM ofzo.
Zorrugvuldigquote:Op maandag 13 december 2021 14:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ontzettend Nederlands om weer zo te gaan janken over de precieze 6 maanden.
Hele strakke datum waar het virus zich netjes aan houdt. Tot 6 maanden ben je goed beschermd door de eerste 2 prikken en verneukt een booster het alleen maar.
Ik had ook beter moeten weten. JaapGOAT.quote:Op maandag 13 december 2021 14:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Je bedrijfsarts kan het niet sturen
RIVM is hier probleem niet dit keer
Eensquote:Op maandag 13 december 2021 14:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hele strakke datum waar het virus zich netjes aan houdt. Tot 6 maanden ben je goed beschermd door de eerste 2 prikken en verneukt een booster het alleen maar.
Je moet natuurlijk ook nog een vrijgeleide A38 aanvragen voordat je die booster mag krijgen.quote:Op maandag 13 december 2021 14:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
De vraag is of het vaststaat.quote:Op maandag 13 december 2021 14:41 schreef Momo het volgende:
Dit is wel een hele clickbaity take of niet? Was te verwachten dat er ook mensen sterven aan Omicron.
Jaapiejoquote:Op maandag 13 december 2021 14:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik had ook beter moeten weten. JaapGOAT.
Nou ja in samenwerking met de BBC... Misschien dat Johnson ze gebruikt maar ik zou het toch niet zomaar 'samen met' noemen als je daar geen bewijs voor hebt.quote:Op maandag 13 december 2021 14:45 schreef Za het volgende:
[..]
De vraag is of het vaststaat.
De UK is ism de BBC bezig met een werkelijk ongekende angstcampagne.
quote:Op maandag 13 december 2021 14:44 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk ook nog een vrijgeleide A38 aanvragen voordat je die booster mag krijgen.
Booster op je boosterrrrrrrquote:Op maandag 13 december 2021 14:48 schreef Momo het volgende:
De Jonge: boosterprikcampagne verder versneld
Het zetten van boosterprikken wordt verder versneld. Dat zegt demissionair minister De Jonge van Volksgezondheid. Volgens hem werkt een extra prik tegen de omicronvariant van het coronavirus.
"De muur van immuniteit die we hebben opgebouwd lijkt onvoldoende bestand tegen omicron. Maar we zien dat de variant zich wel wat aantrekt van de derde prik", zegt De Jonge, die zich baseert op onderzoek in Groot-Brittanni.
He het vaccinatieprogramma versneld wordt, weet de minister nu nog niet. De Jonge denkt er morgen meer over te kunnen zeggen. "Het RIVM maakt op dit moment een plan van aanpak."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |