SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on
[ Bericht 1% gewijzigd door wimderon op 14-12-2021 20:53:42 ]
Nee joh. Maar dan nog zou het, met een goede sheet, niet veel werk moeten zijn.quote:Op maandag 13 december 2021 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
God de Vader nog. Gaan die allemaal meedoen? Het was niet zo veel werk zei je
Heb de sheet inmiddels ontvangen van Mexi. Vanavond eens even kijken of ik er een beetje uit ga komen.quote:Op maandag 13 december 2021 16:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nee joh. Maar dan nog zou het, met een goede sheet, niet veel werk moeten zijn.
Het meeste werk zit hem in vervelende figuren die geen voornamen gebruiken waar anderen dat wel doen, spelfouten maken, getallen uitschrijven of 'neen' zetten ipv 'nee'.quote:Op maandag 13 december 2021 16:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nee joh. Maar dan nog zou het, met een goede sheet, niet veel werk moeten zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Kopiko op 14-12-2021 14:59:42 (vraag 23) ]
Oh daar zal ik me ook weleens schuldig aan gemaakt hebben in het verleden. Wist niet dat dat een dingetje was. Ofjah, Nostra deed ik sowieso niet zo aan mee geloof ik ook.quote:Op maandag 13 december 2021 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het meeste werk zit hem in vervelende figuren die geen voornamen gebruiken waar anderen dat wel doen, spelfouten maken, getallen uitschrijven of 'neen' zetten ipv 'nee'.
Van de voornamen heb ik maar even aan de OP toegevoegd.quote:Op maandag 13 december 2021 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het meeste werk zit hem in vervelende figuren die geen voornamen gebruiken waar anderen dat wel doen, spelfouten maken, getallen uitschrijven of 'neen' zetten ipv 'nee'.
Wie gaat Koert hier even naar vragen op Twitterquote:24 Is Bas Muijs minimaal één keer te gast in de studio van RTL7?
Ja dit doen we dus ook niet. Edit dan je originele post anders wordt het helemaal één grote teringbende. Bedankt.quote:Op maandag 13 december 2021 18:22 schreef de_boswachter het volgende:
Schiftingsvraag: Hoeveel sets worden er tijdens het WK gespeeld? 420
quote:3 Wie haalt de halve finale uit het tweede kwart van het speelschema?
4 Bereikt er een ongeplaatste speler de vierde ronde?
Ik neem aan dat dit omgekeerd moest zijn? Of hoe moet het wel? Tot woensdag 20:00 kun je nog aanpassen anders is dit sowieso zéro pointsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Oliver23 op 14-12-2021 15:20:43 ]
Thanks, heb het omgedraaid in m'n oorspronkelijke postquote:Op maandag 13 december 2021 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Ik neem aan dat dit omgekeerd moest zijn? Of hoe moet het wel? Tot woensdag 20:00 kun je nog aanpassen anders is dit sowieso zéro points
Kan niet, Stoner12 had deze al gegokt.quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | 417 420 433 433 438 442 449 450 451 452 456 462 477 501 |
Kan wel, wat mij betreft. Dan gooien we maar een muntje op, in het ultieme geval dat er twee gelijk eindigen die de schiftingsvraag ook nog eens hetzelfde beantwoord hebben.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan niet, Stoner12 had deze al gegokt.
Al gekozen antwoorden schiftingsvraag:
[ code verwijderd ]
Ik hanteerde zelf altijd de regel dat het dan bij gelijkspel om posttijd van antwoord op de schiftingsvraag ging, maar dit is ook prima.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kan wel, wat mij betreft. Dan gooien we maar een muntje op, in het ultieme geval dat er twee gelijk eindigen die de schiftingsvraag ook nog eens hetzelfde beantwoord hebben.
Ik vind het prima, alleen je moet het wel zelf monitoren danquote:Op dinsdag 14 december 2021 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh het grote bemoeien is begonnen hoor![]()
Nee.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:34 schreef DeeBee het volgende:
Woensdag 15 december:
1 Ja
2 Ja
3 Wie haalt de halve finale uit het tweede kwart van het speelschema?
4 Bereikt er een ongeplaatste speler de vierde ronde?
5 Haalt er minimaal één speler van buiten Europa de vierde ronde?
6 Komen er twee of meer whitewashes (verliezer die geen enkele leg wint)?
7 Winnen de Japanse deelnemers minimaal twee sets?
8 Hoeveel Nederlanders bereiken de derde ronde?
9 Wordt er gedurende het toernooi minimaal één pijl gegooid na middernacht Nederlandse tijd?
10 Halen minimaal drie Engelsen de kwartfinale?
11 Wordt minimaal één keer een 132 finish uitgegooid door middel van bullseye-bullseye-dubbel 16?
12 Haalt minimaal één van de seeds 15-18 (Ryan Searle, Stephen Bunting, Dirk van Duijvenbode, Danny Noppert) de kwartfinale?
13 Wordt de dubbel 17 geraakt dit WK?
14 Is er een speler die een finishpercentage van boven de 60% haalt, gezien over zijn of haar gehele WK?
15 Wordt er een score van 100 of meer gebust/doodgegooid tijdens het toernooi?
16 Wint er iemand een wedstrijd zonder minimaal één 180 te gooien?
17 Wordt er minimaal één finish van 99 uitgegooid?
18 Wordt er een 9-darter gegooid?
19 Worden er meer dan vier 170-finishes gegooid?
20 Komen er minimaal twee sudden-death legs (beslissende leg bij 5-5 in legs in de beslissende set, de tiebreak is er vanaf de tweede ronde)?
21 Worden er meer dan 832 180s gegooid tijdens het toernooi?
22 Welke kleur heeft het haar van Peter Wright in zijn wedstrijd tegen Meikle/Schmutzler overwegend?
23 Wie gooit een lager gemiddelde: Lihao Wen of Nitin Kumar?
24 Is Bas Muijs minimaal één keer te gast in de studio van RTL7?
Schiftingsvraag: Hoeveel sets worden er tijdens het WK gespeeld?
Ktumar aangepast. Was eerst Wenquote:Op maandag 13 december 2021 17:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
1. Ja
2. Ja
3. Krystof Ratajski
4. Nee
5. Ja
6. Ja
7. Nee
8. Drie
9. Ja
10. Ja
11. Ja
12. Ja
13. Ja
14. Nee
15. Ja
16. Nee
17. Ja
18. Nee
19. Nee
20. Ja
21. Nee
22. Groen
23. Ktumar
24. Nee
Schiftingsvraag: Hoeveel sets worden er tijdens het WK gespeeld? 442
25 John Norman
26 Nee
27 Nee
28 Ja
29 Stephen Bunting
30 Boris Koltsov
31. God, nee
32. Nee
33. Jim Williams
34. Alan Soutar
35. Steve Beaton
36. Even ver
37. Luke Woodhouse
38. Nee
39 Jason Lowe v Daniel Larsson
40. Ja
41. Ja
42. Nee
43. Glenn Durrant
44. Kim Huybrechts
45. Ja
46. Rob Cross
47. Nee
48. Ja
49. Ja
50. Coos Stompe
51 Nee
52. Single 20
53. 4
54. Avond
55. George Noble
56 Nul
57 Nee
Ktumar voor mij danquote:Op dinsdag 14 december 2021 14:56 schreef Dr_Flash het volgende:
@:de_boswachter
@:Fargo
@:Kopiko
@:Stoner12
@:T3hTommay
@:doornbossie
@:BufordTJustice
@:Oliver23
@:El-Stinho
@:Machielovic
@:hole1988
@:WheeledWarrior
@:Mexicanobakker
@:DeeBee
Lihao Wen doet niet mee. Krijgt geen visum van de dictator. Plz reconsider antwoord op vraag 23.
Ik hoopte dus stiekem dat hij daarmee automatisch een lager gemiddelde zou gooien dan Kumar en dat ik dus m'n eerste punt al binnen hadquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Wen doet niet mee @:Doevelaer vraag23
Het is volgens de laatste berichten nog maar de vraag of Kumar er wel op tijd kan zijn. @wimderon dan schrappen we die hele vraag maar denk ik? Geklier allemaalquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:42 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik hoopte dus stiekem dat hij daarmee automatisch een lager gemiddelde zou gooien dan Kumar en dat ik dus m'n eerste punt al binnen had
Zo goed?quote:
Yesyes. Thank yuuquote:
Die schrappen we gewoon, inderdaad.quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is volgens de laatste berichten nog maar de vraag of Kumar er wel op tijd kan zijn. @:Wimderon dan schrappen we die hele vraag maar denk ik? Geklier allemaal
@Szura @heywoodu 450 was al bezet. 449, 451 en 452 trouwens ook. Graag wat anders kiezenquote:Op woensdag 15 december 2021 07:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Als iedereen 450 gaat zeggen bij die schiftingsvraag heeft het geen zin meer natuurlijk he
Neequote:Op woensdag 15 december 2021 08:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
@:Szura @:heywoodu 450 was al bezet. 449, 451 en 452 trouwens ook. Graag wat anders kiezen
Zelfde geldt overigens voor @WheeledWarrior (want @Kopiko had al eerder 433 gezegd). En niet haten, het is maar behulpzaamheid en oplettendheid van mij hequote:Op woensdag 15 december 2021 08:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee maar: Als het op een schiftingsvraag aankomt en twee man hebben daar hetzelfde antwoord, dan wint degene die dat antwoord het eerste gaf. Zo deed @:Mexicanobakker het ook altijd begreep ik. Dus als je nu 450 kiest terwijl iemand anders dat al gekozen heeft, kun je nooit meer winnen als het op een schiftingsvraag aankomt. Daarom kun je beter wat anders kiezen.
Ik ga voor niks minder dan de winst, dus ben blij dat ik hier even op gewezen werdquote:Op woensdag 15 december 2021 09:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zelfde geldt overigens voor @:WheeledWarrior (want @:Kopiko had al eerder 433 gezegd). En niet haten, het is maar behulpzaamheid en oplettendheid van mij he
quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:52 schreef wimderon het volgende:
BREKEND:
Voor de winnaar van de Nostradamus, editie 2022, ligt het er het volgende setje dartpijlen klaar.
Word jij de nieuwe Vincent van der Voort of Maik Kuivenhoven? Doe mee, win en start hier jouw dartcarrière! Daar Fok! PR-team het danig heeft laten afweten is deze prijs mogelijk gemaakt door wimderon en de Aldi.
[ afbeelding ]
Dan gooit hij toch sowieso een lager gemiddelde dan Kumar?quote:
quote:Op woensdag 15 december 2021 18:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan gooit hij toch sowieso een lager gemiddelde dan Kumar?
Mensen die zoveel vertrouwen hebben in hun kunde dat ze later in willen stromen zijn niet meer welkom in het warme Nostradamus-bad?quote:Op woensdag 15 december 2021 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja de uitzending is begonnen, inzendingstermijn is NU geslotenWe gaan het Nostradamus-spel dit jaar spelen met 33 deelnemers
![]()
Heel veel succes ende plezier allen, en vergeet niet voor de deadline je antwoorden door te geven. Tip: doe dat 's morgens bij de koffie even, stelletje thuis"werkers"
Nou ja kan wel, maar dan missen ze de helft van de vragen. Doe je een beetje mee voor de Spek & Bonen Cup.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mensen die zoveel vertrouwen hebben in hun kunde dat ze later in willen stromen zijn niet meer welkom in het warme Nostradamus-bad?
Sorry, vergeten weg te halen. Ik pas ze even aan.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is precies de bedoeling van die vraagtekens?
De afgelopen 3 jaar heb ik in 1 editie de dartpijlen en 1 keer een dartbord gewonnen. Ik ben wel weer toe aan nieuwe pijlenquote:Op dinsdag 14 december 2021 20:52 schreef wimderon het volgende:
BREKEND:
Voor de winnaar van de Nostradamus, editie 2022, ligt het er het volgende setje dartpijlen klaar.
Word jij de nieuwe Vincent van der Voort of Maik Kuivenhoven? Doe mee, win en start hier jouw dartcarrière! Daar Fok! PR-team het danig heeft laten afweten is deze prijs mogelijk gemaakt door wimderon en de Aldi.
[ afbeelding ]
Ik laat de vragen even staan voor reminder welke ik nog moetquote:Op woensdag 15 december 2021 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Antwoorden hebben we nodig Voldemort. De vragen stonden er al.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijdag 17 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DeeBee in DRT / [Voorspellen] DRT Nostradamus, editie 2022quote:Op donderdag 16 december 2021 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Max23
@:Szura
@:Slechtewoordgrappen
@:Mani89
@:Lordvoldermort
@:papabassie
Deadline vraag 25 en 26 is 14:00 vandaag.
Noted.quote:Op donderdag 16 december 2021 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Nieuwe antwoorden in nieuwe post graag, ik ga niet telkens alles terug lezen om te kijken of er misschien iets veranderd is. Dat is niet te doen. Vriendelijk dank![]()
Ik like posts namelijk bij wijze van "verwerkt".
Als je dan achteraf de boel gaat aanpassen zie ik dat niet.
Hartstikke goedquote:Op donderdag 16 december 2021 11:40 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Noted.
Was die dag aan het editten en niet meer erna, zal vanaf nu nieuwe posts plaatsen.
Komt in plaats vanquote:Op donderdag 16 december 2021 12:32 schreef Machielovic het volgende:
Donderdag 16 december:
25 Wie gooit de minste 180's in de middagsessie? Lisa Asshton
26 Winnen zowel Ryan Meikle, Ron Meulenkamp als Gary Anderson hun eerste wedstrijd? Nee
Neem ik aan?quote:Op maandag 13 december 2021 23:24 schreef Machielovic het volgende:
Donderdag 16 december:
25 Nitin Kumar
26 Ja
De deadline voor vragen 1 t/m 24 is al verstreken. Maar vanwege de aard van vraag 4 kunnen we dit antwoord bij uitzondering nog wel meenemen. Mazzelaarquote:Op donderdag 16 december 2021 12:34 schreef Mad-Bull het volgende:
[..]
Oeps, zal vast een ja zijn geweest...
Dat was een goede aanname, even inkomenquote:Op donderdag 16 december 2021 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Komt in plaats van
[..]
Neem ik aan?
Checkquote:Op donderdag 16 december 2021 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Max23
@:Szura
@:Slechtewoordgrappen
@:Mani89
@:Lordvoldermort
Deadline vraag 25 en 26 is 14:00 vandaag.
Ja lekker kut weerquote:Op donderdag 16 december 2021 18:21 schreef wimderon het volgende:
Antwoord op vraag 25: Razma, Norman en Mitchell, allen met één 180.
Okee bedankt, verwerktquote:
Yes, ik sta in de top 3!!quote:Op donderdag 16 december 2021 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Drie sessies gespeeld, twaalf wedstrijden gehad, de eerste vragen zijn beantwoord, een kleine tussenstand![]()
Kopiko 2
El-Stinho 2
Mexicanobakker 2
Frozen-Assassin 2
MC-M 2
Mani89 2
wimderon 2
de_boswachter 1
Fargo 1
Stoner12 1
Scorpion_17 1
Machielovic 1
WheeledWarrior 1
Doevelaer 1
engine 1
Mad-bull 1
heywoodu 1
Max23 1
Slechtewoordgrappen 1
Timmeehh 1
Pino112 1
DeLuna 1
Neef_wuppie 1
Madhouse11 1
TehTommay 0
doornbossie 0
BufordTJustice 0
Oliver23 0
hole1988 0
maxi-mus 0
DeeBee 0
Szura 0
LordVoldermort 0
Papabassie 0
Er kan nog veel gebeuren.... en er ZAL nog veel gebeuren!quote:
Heb ook geen idee wat de vraag was. En ben te lui om te kijken wat de vraag was ..quote:Op donderdag 16 december 2021 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De deadline voor vragen 1 t/m 24 is al verstreken. Maar vanwege de aard van vraag 4 kunnen we dit antwoord bij uitzondering nog wel meenemen. Mazzelaar
Oh nou dan ga ik hem hier ook niet herhalen want je leest toch nietquote:Op vrijdag 17 december 2021 10:55 schreef Mad-Bull het volgende:
[..]
Heb ook geen idee wat de vraag was. En ben te lui om te kijken wat de vraag was ..
en oranjequote:Op vrijdag 17 december 2021 23:42 schreef Szura het volgende:
22 Welke kleur heeft het haar van Peter Wright in zijn wedstrijd tegen Meikle/Schmutzler overwegend?
Roze/paars, wat is het
Wel een goed idee op zich ja. Hopelijk kan ik de volgende OP zelf pakken. Ik zal even kijken of het allemaal wel loopt zoals het hoort qua punten. Kan best ergens wat mis gegaan zijn.quote:Op zaterdag 18 december 2021 01:46 schreef Szura het volgende:
Is het een optie om ff alle goede antwoorden in de OP te zetten? Dat lijkt me makkelijker dan al die pagina’s te gaan doorzoeken. Zelf heb ik in elk geval een veelvoud van die 2 punten..
Wil je dat ik daar iets over zeg?quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:58 schreef maxi-mus het volgende:
Er klopt iets niet, ik sta in de onderste regionen.
Royden Lam gooide al eerder een 101 tegen de muur tegen Keane Barry trouwens. En qua haar heb ik roze ook goed gerekend. Het was eigenlijk magenta. Maar voor je het weet gaan vrouwen zich ermee bemoeien, slippery slope ditdatquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:00 schreef Szura het volgende:
We hebben in elk geval hetzelfde antwoordenoverzicht en mijn eigen puntenaantal klopt nu ook, dus denk dat het nu wel goed gaat met de sheet
quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar voor je het weet gaan vrouwen zich ermee bemoeien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zondag 19 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maandag 20 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zaterdag 18 december:
31 ja
32 nee
33 Jim Williams
Zondag 19 december:
34 Alan Soutar
35 Fallon Sherrock
36 Jonny Clayton![]()
Aaaaargh ben vandaag vergeten. Nou dan maar door voor de vetlederen medaille:
Zondag 19 december:
34. Portela
35. Beaton
36. Clayton![]()
Ach ja, troost je er maar mee dat je de enige bent die een punt overhield aan het feit dat ik "roze" ook goed gerekend heb bij het haar van Pieduwaajtquote:Op zaterdag 18 december 2021 14:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
Aaaaargh ben vandaag vergeten. Nou dan maar door voor de vetlederen medaille:
Zondag 19 december:
34. Portela
35. Beaton
36. Clayton
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Ja, anders had er winnen beide spelers moeten staan.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
@:wimderon
vraag 7 was toch bedoeld als "bij elkaar" neem ik aan?![]()
Ja, MvG netLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Zondag 19 december:
34 Alan Soutar
35 Steve Beaton
36 Jonny Clayton
Maandag 20 december:
37 Van Barneveld
38 Ja![]()
en 32 = Nee (94,54).quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:38 schreef Szura het volgende:
Ja, MvG netSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
34 Alan Soutar
35 Fallon Sherrock
36 Jose de Sousa♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
34. Alan Soutar
35. Fallon Sherrock
36. Jonny ClaytonLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
39 Mervyn King - Ryan Joycequote:
43 William BorlandJe hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Er zijn gisteren 3 nieuwe beslissingen gevallen, namelijk de vragen 17, 32 en 33.
De tot nu toe beantwoorde vragen met daarbij de goed gerekende antwoorden:
9 Wordt er gedurende het toernooi minimaal één pijl gegooid na middernacht Nederlandse tijd? JA
11 Wordt minimaal één keer een 132 finish uitgegooid door middel van bullseye-bullseye-dubbel 16? JA
15 Wordt er een score van 100 of meer gebust/doodgegooid tijdens het toernooi? JA
17 Wordt er minimaal één finish van 99 uitgegooid? JA
16 Wint er iemand een wedstrijd zonder minimaal één 180 te gooien? JA
18 Wordt er een 9-darter gegooid? JA
22 Welke kleur heeft het haar van Peter Wright in zijn wedstrijd tegen Meikle/Schmutzler overwegend? Roze, Paars, Oranje
25 Wie gooit de minste 180's in de middagsessie? Razma, Norman Jr, Mitchell
26 Winnen zowel Ryan Meikle, Ron Meulenkamp als Gary Anderson hun eerste wedstrijd? JA
27 Wint Roman Benecky minimaal één set? JA
28 Wordt er in de avondsessie een finish van 145 of hoger gegooid? JA
30 Wie gooit de meeste 180s in de wedstrijd tussen Jermaine Wattimena en Boris Koltsov? Beide even veel
32 Gooit Michael van Gerwen tegen Barstow/Norman Jr boven de 100 gemiddeld? NEE
33 Wie wint de partij tussen Ted Evetts en Jim Williams? Jim Williams
Daarmee is de stand na 14 besliste vragen volgens mij als volgt:
Szura 9
Scorpion_17 8
El-Stinho 8
SlechteWoordgrappen 8
Pino112 8
Mani89 8
LordVoldermort 8
Stoner12 7
Frozen-Assassin 7
heywoodu 7
DeLuna 7SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij vragen of onduidelijkheden: DM mij.
Deadline vanmiddag 13:30
[ Bericht 3% gewijzigd door Dr_Flash op 19-12-2021 10:45:52 ]Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Zondag 19 december:
34 Diogo Portela
35 Fallon Sherrock
36 Jonny ClaytonEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
@de_boswachter
@Kopiko
@hole1988
@Madhouse11
@Papabassie
Deadline 13:30
Laatste keer dat ik achter jullie persoonlijke konten aan kom draven, vanaf morgen mag iedereen er wel van op de hoogte zijn. (Morgen is er trouwens alleen maar een avondsessie dus ook dan kun je nog steeds ongestraft retarded zijn).Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Zondag 19 december:
34 Alan Soutar
35 Steve Beaton
36 Jonny Clayton
Maandag 20 december:
37 Van Barneveld
38 JaOud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken![]()
quote:Op zondag 19 december 2021 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
@:de_boswachter
@:Kopiko
@:hole1988
@:madhouse11
Deadline 13:30
Laatste keer dat ik achter jullie persoonlijke konten aan kom draven, vanaf morgen mag iedereen er wel van op de hoogte zijn. (Morgen is er trouwens alleen maar een avondsessie dus ook dan kun je nog steeds ongestraft retarded zijn).Waarom beflikker je me?quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:58 schreef de_boswachter het volgende:
34. Soutar
35. Beaton
36. ClaytonU MAD?![]()
37 Maik Kuivenhoven
38 Ja
39 Jason Lowe - Daniel Larsson
40 Ja
41 Nee
42 Nee
43 Joe Murnan
44 Ryan Searle
45 Ja
46 Rob Cross
47 NeeIk had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Zondag 19 december:
34 Diogo Portela
35 Steve Beaton
36 Jonny Clayton
Maandag 20 december:
37 James Wade
38 JaBoot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
je zondagvragen zijn maar een schamele 3 uur te laat
Je kan wel eens wat vergeten.quote:Op zondag 19 december 2021 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
je zondagvragen zijn maar een schamele 3 uur te laatBoot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Zo kan ik ook wel makkelijk punten scorenquote:
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Niet eens gezien dat ie al gespeeld heeft.quote:Op zondag 19 december 2021 16:35 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Zo kan ik ook wel makkelijk punten scoren
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Ik had je een uur van tevoren nog gementioned mafkeesquote:![]()
Maar goed, er is geen beletsel om je inzendingen voor 35 en 36 alsnog toe te laten. Mazzelaar
Ik zit niet continu op FOK. FOK zou een app moeten hebben zodat je een melding krijgt op je telefoon.quote:Op zondag 19 december 2021 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had je een uur van tevoren nog gementioned mafkees![]()
Maar goed, er is geen beletsel om je inzendingen voor 35 en 36 alsnog toe te laten. MazzelaarBoot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Puntje erbij
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
14 Is er een speler die een finishpercentage van boven de 60% haalt, gezien over zijn of haar gehele WK?
Ja, PortelaLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
14 = JA (Diogo Portela inderdaad, 64,3 %)
35 = Steve BeatonSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Dinsdag 21 december:
39 Mervyn King - Ryan Joyce
40 Ja
41 Nee
Woensdag 22 december:
42 Ja
43 Joe Murnan
44 Dirk van Duijvenbode
Donderdag 23 december:
45 Ja
46 Rob Cross
47 Nee[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Maandag 20 december:
37. Raymond van Barneveld
38. ja
Dinsdag 21 december
39. Lewy Williams - Toyokazu Shibata
40. ja
41. nee![]()
29 = Ross Smith trouwens.
Of eigenlijk "de winnaar van Ross Smith - Jeff Smith"Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Er zijn gisteren 5 nieuwe beslissingen gevallen, namelijk de vragen 13, 14, 29, 34 en 35.
De tot nu toe beantwoorde vragen met daarbij de goed gerekende antwoorden:
9 Wordt er gedurende het toernooi minimaal één pijl gegooid na middernacht Nederlandse tijd? JA
11 Wordt minimaal één keer een 132 finish uitgegooid door middel van bullseye-bullseye-dubbel 16? JA
13 Wordt de dubbel 17 geraakt dit WK? JA
14 Is er een speler die een finishpercentage van boven de 60% haalt, gezien over zijn of haar gehele WK? JA
15 Wordt er een score van 100 of meer gebust/doodgegooid tijdens het toernooi? JA
17 Wordt er minimaal één finish van 99 uitgegooid? JA
16 Wint er iemand een wedstrijd zonder minimaal één 180 te gooien? JA
18 Wordt er een 9-darter gegooid? JA
22 Welke kleur heeft het haar van Peter Wright in zijn wedstrijd tegen Meikle/Schmutzler overwegend? Roze, Paars, Oranje
25 Wie gooit de minste 180's in de middagsessie? Razma, Norman Jr, Mitchell
26 Winnen zowel Ryan Meikle, Ron Meulenkamp als Gary Anderson hun eerste wedstrijd? JA
27 Wint Roman Benecky minimaal één set? JA
28 Wordt er in de avondsessie een finish van 145 of hoger gegooid? JA
29 Wie wint de wedstrijd tussen Stephen Bunting en de winnaar van Ross Smith-Jeff Smith? (de winnaar van) Ross Smith (- Jeff Smith)
30 Wie gooit de meeste 180s in de wedstrijd tussen Jermaine Wattimena en Boris Koltsov? Beide even veel
32 Gooit Michael van Gerwen tegen Barstow/Norman Jr boven de 100 gemiddeld? NEE
33 Wie wint de partij tussen Ted Evetts en Jim Williams? Jim Williams
34 Wie wint het bullen tussen Alan Soutar en Diogo Portela (en mag dus aan de wedstrijd beginnen)? Diogo Portela
35 Wie wint de wedstrijd tussen Steve Beaton en Fallon Sherrock? Steve Beaton
Daarmee is de stand na 19 besliste vragen volgens mij als volgt:
Pino112 11
Scorpion_17 10
El-Stinho 10
Machielovic 10
Frozen-Assassin 10
Szura 10
DeLuna 10
Stoner12 9
WheeledWarrior 9
heywoodu 9
MC-M 9
SlechteWoordgrappen 9
Neef_Wuppie 9SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vragen: DM mij.
Deadline vandaag 20:00.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Maandag 20 december:
37 Raymond van Barneveld
38 NeeEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Dinsdag 21 december:
39 Mervyn King – Ryan Joyce
40 Ja
41 Nee
Woensdag 22 december:
42 Nee
43 Boris Koltsov
44 Simon Whitlock
Donderdag 23 december:
45 Ja
46 Raymond van Barneveld/Laurence Ilagan
47 NeeBoot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
37 Raymond van Barneveld
38 Nee
39 Mervin King - Ryan Joyce
40 Nee
41 Nee
42 Nee
43 Joe Murnan
44 Nathan Aspinall![]()
Maandag 20 december:
37 James Wade
38 Ja
Dinsdag 21 december:
40 Nee
41 Nee
Woensdag 22 december:
42 Nee
43 Jim Williams
44 Luke Humphries
Donderdag 23 december:
45 Ja
46 Rob Cross
47 Nee![]()
Maandag 20 december:
37 Raymond van Barneveld
38 Ja
Dinsdag 21 december:
40 Nee
41 Nee
Woensdag 22 december:
42 Nee
43 Glen Durrant
44 Ryan Searle
Donderdag 23 december:
45 Ja
46 Raymond van Barneveld
47 NeeReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
37 Raymond van Barneveld
38 Nee♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Antwoord:
31 Bereiken zowel Roby-John als Rusty-Jake Rodriguez de tweede ronde?
JaLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Maandag 20 december:
37 Welke speler gooit op maandag 20 december de meeste 180's?
Rusty-Jake Rodriguez
38 Verliest James Wade minimaal één set in zijn eerste wedstrijd, tegen de winnaar van Mike Kuivenkoven/Ky Smith?
Ja
[ Bericht 13% gewijzigd door maxi-mus op 21-12-2021 00:04:40 ]![]()
Dinsdag 21 december:
39 Mervyn King – Ryan Joyce
40 nee
41 Nee
Woensdag 22 december:
42 Nee
43 Glen Durrant
44 Ryan Searle
Donderdag 23 december:
45 Ja
46 Raymond van Barneveld
47 Nee![]()
39 Jason Lowe - Daniel Larsson
40 Nee
41 Nee
42 Ja
43 Boris Koltsov
44 Kim Huybrechts
45 Ja
46 Raymond van Barneveld
47 Nee![]()
Vanochtend even verminderd bereikbaar, hopelijk precies op tijd terug.
DUS ALLEMAAL EVEN ZELF ERAAN DENKEN: DEADLINE 13:30
Harder schreeuwen tegen mensen die hier toch niet kijkenNou ja laterz
Dinsdag 21 december:
39 King - Joyce
40 Ja
41 NeeEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Dinsdag 21 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woensdag 22 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donderdag 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maandag 27 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dinsdag 21 december:
39 Lowe - Larsson
40 Ja
41 Nee
Woensdag 22 december:
42 Ja
43 Durrant
44 Searle
Donderdag 23 december:
45 Ja
46 Rob Cross
47 JaOud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken![]()
Dinsdag 21 december:
39 King - Joyce
40 Nee
41 Nee
Woensdag 22 december:
42 Nee
43 Glen Durrant
44 Nathan Aspinall
Donderdag 23 december:
45 Ja
46 Rob Cross
47 Ja
Maandag 27 december:
48 Ja
Dinsdag 28 december:
49 Ja
50 Raymond van Barneveld
Woensdag 29 december:
51 Ja
52 Triple 20
Donderdag 30 december:
53 2
Zaterdag 1 januari:
54 Avondsessie
55 Russ Bray
Zondag 2 januari:
56 7
Maandag 3 januari:
57 Ja![]()
39 King v Joyce
40 Nee
41 Nee♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Dat is een juiste aanname.quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vraag 40: Wordt hier bedoeld of zij samen meer dan 3 sets verliezen? (neem aan van wel)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: