@Szura om te beginnen dank voor de hint

ik heb alles nog even nagelopen. Er ging toch nog wel wat meer mis dan verwacht door o.a. het schrappen van vraag 23. Krijg je ervan als je met een sheet werkt die door iemand anders ontwikkeld is

Anyway, ik hoop dat het nu goed is. Ik heb twee vragen (22 en 25) handmatig ingevuld.
De tot nu toe beantwoorde vragen met daarbij de goed gerekende antwoorden: 9 Wordt er gedurende het toernooi minimaal één pijl gegooid na middernacht Nederlandse tijd?
JA11 Wordt minimaal één keer een 132 finish uitgegooid door middel van bullseye-bullseye-dubbel 16?
JA15 Wordt er een score van 100 of meer gebust/doodgegooid tijdens het toernooi?
JA16 Wint er iemand een wedstrijd zonder minimaal één 180 te gooien?
JA18 Wordt er een 9-darter gegooid?
JA22 Welke kleur heeft het haar van Peter Wright in zijn wedstrijd tegen Meikle/Schmutzler overwegend?
Roze, Paars, Oranje25 Wie gooit de minste 180's in de middagsessie?
Razma, Norman Jr, Mitchell Niemand had Mitchell trouwens
26 Winnen zowel Ryan Meikle, Ron Meulenkamp als Gary Anderson hun eerste wedstrijd?
JA27 Wint Roman Benecky minimaal één set?
JA28 Wordt er in de avondsessie een finish van 145 of hoger gegooid?
JA30 Wie gooit de meeste 180s in de wedstrijd tussen Jermaine Wattimena en Boris Koltsov?
Beide even veel had niemand goed trouwens
Daarmee is de stand na 11 besliste vragen volgens mij als volgt:@El-Stinho 7
@Szura 7
@Pino112 7
@LordVoldermort 7
@Mexicanobakker 6
@Mad-Bull 6
@Timmeehh 6
@MC-M 6
@Mani89 6
@Kopiko 5
@Stoner12 5
@Scorpion_17 5
@WheeledWarrior 5
@DeeBee 5
@Frozen-assassin 5
@engine 5
@heywoodu 5
@SlechteWoordgrappen 5
@DeLuna 5
@Neef_Wuppie 5
@de_boswachter 4
@Fargo 4
@doornbossie 4
@Machielovic 4
@Max23 4
@Oliver23 3
@hole1988 3
@Doevelaer 3
@wimderon 3
@BufordTJustice 2
@maxi-mus 2
@Papabassie 2
@Madhouse11 1
@T3hTommay 0

Als iedereen nou ff zijn of haar punten wil nalopen, dan graag. Mocht er nog iets niet kloppen, dan stuur mij even een DM, dan kijk ik even. Alvast bedankt allen.