Wel een goed idee op zich ja. Hopelijk kan ik de volgende OP zelf pakken. Ik zal even kijken of het allemaal wel loopt zoals het hoort qua punten. Kan best ergens wat mis gegaan zijn.quote:Op zaterdag 18 december 2021 01:46 schreef Szura het volgende:
Is het een optie om ff alle goede antwoorden in de OP te zetten? Dat lijkt me makkelijker dan al die pagina’s te gaan doorzoeken. Zelf heb ik in elk geval een veelvoud van die 2 punten..
Wil je dat ik daar iets over zeg?quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:58 schreef maxi-mus het volgende:
Er klopt iets niet, ik sta in de onderste regionen.
Royden Lam gooide al eerder een 101 tegen de muur tegen Keane Barry trouwens. En qua haar heb ik roze ook goed gerekend. Het was eigenlijk magenta. Maar voor je het weet gaan vrouwen zich ermee bemoeien, slippery slope ditdatquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:00 schreef Szura het volgende:
We hebben in elk geval hetzelfde antwoordenoverzicht en mijn eigen puntenaantal klopt nu ook, dus denk dat het nu wel goed gaat met de sheet
quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar voor je het weet gaan vrouwen zich ermee bemoeien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zondag 19 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maandag 20 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zaterdag 18 december:
31 ja
32 nee
33 Jim Williams
Zondag 19 december:
34 Alan Soutar
35 Fallon Sherrock
36 Jonny Clayton![]()
Aaaaargh ben vandaag vergeten. Nou dan maar door voor de vetlederen medaille:
Zondag 19 december:
34. Portela
35. Beaton
36. Clayton![]()
Ach ja, troost je er maar mee dat je de enige bent die een punt overhield aan het feit dat ik "roze" ook goed gerekend heb bij het haar van Pieduwaajtquote:Op zaterdag 18 december 2021 14:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
Aaaaargh ben vandaag vergeten. Nou dan maar door voor de vetlederen medaille:
Zondag 19 december:
34. Portela
35. Beaton
36. Clayton
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Ja, anders had er winnen beide spelers moeten staan.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
@:wimderon
vraag 7 was toch bedoeld als "bij elkaar" neem ik aan?![]()
17 Wordt er minimaal één finish van 99 uitgegooid?
Ja, MvG netLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Zondag 19 december:
34 Alan Soutar
35 Steve Beaton
36 Jonny Clayton
Maandag 20 december:
37 Van Barneveld
38 Ja![]()
en 32 = Nee (94,54).quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:38 schreef Szura het volgende:
17 Wordt er minimaal één finish van 99 uitgegooid?
Ja, MvG netSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
34 Alan Soutar
35 Fallon Sherrock
36 Jose de Sousa♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
34. Alan Soutar
35. Fallon Sherrock
36. Jonny ClaytonLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
39 Mervyn King - Ryan Joycequote:
43 William BorlandJe hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Er zijn gisteren 3 nieuwe beslissingen gevallen, namelijk de vragen 17, 32 en 33.
De tot nu toe beantwoorde vragen met daarbij de goed gerekende antwoorden:
9 Wordt er gedurende het toernooi minimaal één pijl gegooid na middernacht Nederlandse tijd? JA
11 Wordt minimaal één keer een 132 finish uitgegooid door middel van bullseye-bullseye-dubbel 16? JA
15 Wordt er een score van 100 of meer gebust/doodgegooid tijdens het toernooi? JA
17 Wordt er minimaal één finish van 99 uitgegooid? JA
16 Wint er iemand een wedstrijd zonder minimaal één 180 te gooien? JA
18 Wordt er een 9-darter gegooid? JA
22 Welke kleur heeft het haar van Peter Wright in zijn wedstrijd tegen Meikle/Schmutzler overwegend? Roze, Paars, Oranje
25 Wie gooit de minste 180's in de middagsessie? Razma, Norman Jr, Mitchell
26 Winnen zowel Ryan Meikle, Ron Meulenkamp als Gary Anderson hun eerste wedstrijd? JA
27 Wint Roman Benecky minimaal één set? JA
28 Wordt er in de avondsessie een finish van 145 of hoger gegooid? JA
30 Wie gooit de meeste 180s in de wedstrijd tussen Jermaine Wattimena en Boris Koltsov? Beide even veel
32 Gooit Michael van Gerwen tegen Barstow/Norman Jr boven de 100 gemiddeld? NEE
33 Wie wint de partij tussen Ted Evetts en Jim Williams? Jim Williams
Daarmee is de stand na 14 besliste vragen volgens mij als volgt:
Szura 9
Scorpion_17 8
El-Stinho 8
SlechteWoordgrappen 8
Pino112 8
Mani89 8
LordVoldermort 8
Stoner12 7
Frozen-Assassin 7
heywoodu 7
DeLuna 7SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij vragen of onduidelijkheden: DM mij.
Deadline vanmiddag 13:30
[ Bericht 3% gewijzigd door Dr_Flash op 19-12-2021 10:45:52 ]Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Zondag 19 december:
34 Diogo Portela
35 Fallon Sherrock
36 Jonny ClaytonEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
@de_boswachter
@Kopiko
@hole1988
@Madhouse11
@Papabassie
Deadline 13:30
Laatste keer dat ik achter jullie persoonlijke konten aan kom draven, vanaf morgen mag iedereen er wel van op de hoogte zijn. (Morgen is er trouwens alleen maar een avondsessie dus ook dan kun je nog steeds ongestraft retarded zijn).Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Zondag 19 december:
34 Alan Soutar
35 Steve Beaton
36 Jonny Clayton
Maandag 20 december:
37 Van Barneveld
38 JaOud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken![]()
quote:Op zondag 19 december 2021 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
@:de_boswachter
@:Kopiko
@:hole1988
@:madhouse11
@:papabassie
Deadline 13:30
Laatste keer dat ik achter jullie persoonlijke konten aan kom draven, vanaf morgen mag iedereen er wel van op de hoogte zijn. (Morgen is er trouwens alleen maar een avondsessie dus ook dan kun je nog steeds ongestraft retarded zijn).Waarom beflikker je me?quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:58 schreef de_boswachter het volgende:
34. Soutar
35. Beaton
36. ClaytonU MAD?![]()
37 Maik Kuivenhoven
38 Ja
39 Jason Lowe - Daniel Larsson
40 Ja
41 Nee
42 Nee
43 Joe Murnan
44 Ryan Searle
45 Ja
46 Rob Cross
47 NeeIk had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: