Zo goed?quote:
Yesyes. Thank yuuquote:
Die schrappen we gewoon, inderdaad.quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is volgens de laatste berichten nog maar de vraag of Kumar er wel op tijd kan zijn. @:Wimderon dan schrappen we die hele vraag maar denk ik? Geklier allemaal
@Szura @heywoodu 450 was al bezet. 449, 451 en 452 trouwens ook. Graag wat anders kiezenquote:Op woensdag 15 december 2021 07:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Als iedereen 450 gaat zeggen bij die schiftingsvraag heeft het geen zin meer natuurlijk he
Neequote:Op woensdag 15 december 2021 08:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
@:Szura @:heywoodu 450 was al bezet. 449, 451 en 452 trouwens ook. Graag wat anders kiezen
Zelfde geldt overigens voor @WheeledWarrior (want @Kopiko had al eerder 433 gezegd). En niet haten, het is maar behulpzaamheid en oplettendheid van mij hequote:Op woensdag 15 december 2021 08:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee maar: Als het op een schiftingsvraag aankomt en twee man hebben daar hetzelfde antwoord, dan wint degene die dat antwoord het eerste gaf. Zo deed @:Mexicanobakker het ook altijd begreep ik. Dus als je nu 450 kiest terwijl iemand anders dat al gekozen heeft, kun je nooit meer winnen als het op een schiftingsvraag aankomt. Daarom kun je beter wat anders kiezen.
Ik ga voor niks minder dan de winst, dus ben blij dat ik hier even op gewezen werdquote:Op woensdag 15 december 2021 09:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zelfde geldt overigens voor @:WheeledWarrior (want @:Kopiko had al eerder 433 gezegd). En niet haten, het is maar behulpzaamheid en oplettendheid van mij he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |