abonnement Unibet Coolblue
pi_202594432


Na zenuwslopende zoektochten in volgde J*sje de eerste blonde Kathleen op waarna ze samen met hebben Karen en Kristel glitterstokjes hebben doorgegeven aan Hanne, Marthe en Alieke Kokosnootje. Oh, en ondertussen heeft Kassabonnetje er de brui aan gegeven. Hanne en Marthe zijn dus op zoek gegaan naar een nieuw blondje met hondje. Zo is er om de zoveel tijd wel iets om blij van te worden. Intussen is Julia gekozen als nieuw K-tje.

De combinatie van personality, de vrolijke deuntjes, leuke teksten en algemene aanstekelijkheid maken K3 al 17 23 jaar een succes. De ontwikkeling van de nieuwe dames is vooralsnog afwachten, maar het verleden is indrukwekkend.

Ik ken K3 niet, wat nu?!
quote:
Wikipedia zegt het volgende:
K3 is van oorsprong een Belgische meidengroep met een Nederlandstalig pop repertoire voornamelijk gericht op een jeugdig publiek.

De naam van de groep verwijst naar de eerste letters van de voornamen van de oorspronkelijke bezetting. De Belgische zangeressen Karen Damen, Kristel Verbeke en Kathleen Aerts waren verantwoordelijk voor de doorbraak van K3. Aerts verliet in 2009 de groep en werd opgevolgd door de Nederlandse Josje Huisman.

Op 6 november 2015 zijn Karen, Kristel en Josje opgevolgd door Kiezeltje Meijer, Hanne Verbruggen en Marthe De Pillecyn. Deze opvolging is tot stand gebracht door K3 zoekt K3, een talentenshow op tv uitgezonden door SBS6 en VTM.
Maar natuurlijk ken je K3 wel, iedereen die Nederlands spreekt kent K3! Zo niet moet minimaal één van de onderstaande albums je op zijn minst bekend voorkomen:




Maar waarom praten jullie nog steeds over K3 in alle bezettingen, en die zoektocht?
Omdat K3 cultuur is, jeugdherinneringen, omdat Karen Damen amazing is, en omdat er prachtig beeldmateriaal en situaties zijn ontstaan.

--




In memoriam voor onze grootste fan: http://forum.fok.nl/topic/1829252 :)



[ Bericht 4% gewijzigd door Poedelpoes op 13-12-2021 08:02:27 ]
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_202594435
K3 is trouwens vorige week op plek 14 binnengekomen in de Ultratop 50 in Belgie en staat nu op nr 2. Terwijl in Nederland zijn ze niet verder gekomen dan plek 89. 😭
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_202594436
Zie nu pas dat de titel te lang is van het topic…

👁👄👁
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_202594620
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2021 04:30 schreef Poedelpoes het volgende:
Zie nu pas dat de titel te lang is van het topic…

👁👄👁
Ja. En je plaatje met de album covers inclusief het nieuwe album werkt niet. Om de een of andere reden doet de link die imgur geeft het niet, maar een directe link naar de jpeg werkt wel. Even

1[ [url=https://imgur.com/a/8ubA3kU]afbeelding[/url] ]

vervangen door

1[img]https://i.imgur.com/SwMrtkw.jpeg[/img]

dan werkt het wel.
pi_202594671
quote]0s.gif Op zondag 12 december 2021 21:56 schreef Melissa97 het volgende:
Goh, ik denk dat dat 'K3 een nieuw begin' meer geregisseerd is dan je denkt. Hanne heeft echt niet zelf die stickers lopen ontwerpen & drukken. Levert een 'grappig' moment op in de docu, en is dus op voorhand bedacht. Net zoals dat welkomstcadeau van Hanne, ik kan me niet voorstellen dat Hanne met deze agenda nog even langs alle winkels kon om wekker te kopen en een bidon te laten bedrukken.

Ik vind de docu trouwens supertof als het wat dieper gaat, hoe ze zich voelen etc, ruwe beelden van achter de schermen. Maar dat uitgebreide commentaar tussendoor van de meiden hoe ze een lichtknopje of catering niet kunnen vinden voor 10 min lang vind ik wel erg uitgerekt, flinke tijdopvulling.
[/quote]

In dat geval had Hanne toch wel kunnen aangeven dat ze hier niet aan mee doet? Of zijn het echt zulke makke lammetjes dat ze àlles maar moeten doen wat gezegd wordt? Het hele gebeuren voelt voor mij nogal als een trap na voor Klaasje.

Voor de rest was het wel een leuke aflevering :)
pi_202595251
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 21:50 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik ben een beetje afgeknapt op Hanne. Vind zoiets echt not done.
Hanne is een van de liefste sociaalste mensen die ik ooit heb gezien, je kunt ook overdrijven zeg. :')
Koel en donker bewaren
pi_202597421
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2021 09:06 schreef Guanabana het volgende:

[..]
Hanne is een van de liefste sociaalste mensen die ik ooit heb gezien, je kunt ook overdrijven zeg. :')
Jaaa het zal vast geen shade zijn naar Klaasje. En if it was. HOPELIJK DRAMA 😈
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_202599441
quote:
0s.gif Op maandag 13 december 2021 12:16 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]
Jaaa het zal vast geen shade zijn naar Klaasje. En if it was. HOPELIJK DRAMA 😈
Ik denk ook oprecht dat HKM wel enorm op elkaar gesteld zijn. Ik geloof echter niet dat Studio 100 het zo'n ramp vond dat Klaasje er de brui aan wilde geven, zoals in het vorige topic werd gesuggereerd. Ik denk niet dat ze daar veel over vergaderd hebben of Klaasje nog een goed bod hebben gedaan ofzo. Laten we wel wezen, buiten haar vermeende looks was ze niet de sterke schakel in de reeks. Als ze dan de kans krijgen om weer een prime time talentenshow op te zetten is dat alleen maar meegenomen, gegeven dat het concept van K3 toch wel wat aan het kwakkelen was.
't Echte en 't ware!
pi_202600837
Ze begon wel steeds meer op haar moeder te lijken, dus qua looks is ze ook net op tijd gestopt denk ik.
Koel en donker bewaren
  Moderator dinsdag 14 december 2021 @ 12:50:51 #10
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202632196
Julia is al de nieuwe cd’s aan het signeren? Wanneer komt er wat op Apple Music? :D
pi_202635596
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 15:47 schreef Loena. het volgende:
Julia is al de nieuwe cd’s aan het signeren? Wanneer komt er wat op Apple Music? :D
Op vrijdag komt het nieuwe al un . Dus na 12uur s’nachts op donderdag igg op sporify. Van Apple Music weet ik niet hoe laat.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_202645457
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_202645535
quote:
Leuk! En het klinkt echt top!
pi_202650005
Koel en donker bewaren
pi_202658692
Nog een kwartiertje en het album is uit!
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 17 december 2021 @ 09:13:02 #17
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_202660131
Ik vind dat Julia er goed bij klinkt, maar moet wel wennen aan de nieuwe liedjes. Vooral de beat die overheersend aanwezig zijn, iig via oordopjes
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_202660827
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 09:13 schreef Ynske het volgende:
Ik vind dat Julia er goed bij klinkt, maar moet wel wennen aan de nieuwe liedjes. Vooral de beat die overheersend aanwezig zijn, iig via oordopjes
Ik vind de nieuwe liedjes veel leuker dan de oude. Werkt Miguel niet meer mee aan de nieuwe liedjes?
pi_202661350
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 10:38 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik vind de nieuwe liedjes veel leuker dan de oude. Werkt Miguel niet meer mee aan de nieuwe liedjes?
Nee Miguel is ook gestopt.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_202661525
Ik vind het fijn dat het stuk voor catchy nummers zijn, heb het gevoel dat er geen fillers inzitten deze keer. Geen woefjes, choco-choco etc.

Wat wel weer verwachten was is: de achterhaalde productie. Alles klinkt alsof het regelrecht uit 2010 komt, de electropop beats en de manier van het gebruik van de autotune. Als dit album tussen Eyo en Engeltjes uitgebracht was zou het juist vooruitstrevend of on trend. Popmuziek in 2021 klinkt gewoon niet neer zo. Maar zal het is okay.. K3 zal altijd een beetje achter al lopen… 🤡

Ik vind eigenlijk dat Julia best goed klinkt, ze klinkt miet zo bibberig of buiten adem als Klaasje maar ze moet wel bij live optredens erop waken dat ze niet snel hees wordt (de laatste twee nummer klinkt ze zo hees wow). En die hoge noten die ze nog steeds niet echt haalt, tijdens live optredens waar geen autotune wordt gebruikt. Yikes. Wordt bijna een traditie de knappe blondine die niet kan zingen. Ik vind het wel fijn dat het lijkt alsof er tegen Julia niet is gezegd dat ze minder ”Hollands” moet zingen, ze klinkt gewoon als zichzelf en dat is eigenlijk wel leuk.

Trouwens wat is dat rare keuzes op dit album? Dat gemuppet tijdens Kruisje op de wereldkaart of dat gelul in het begin bij sommige liedjes? Of hoe plastic de liedjes soms klinken, de liedjes van de finale hadden naar mijn idee meer punch net alsof er er hier drums of extra bass missen.

Favorietjes op dit moment; Straal, Raket naar de maan, Hart van peperkoek en Liefde geeft je superkracht.

[ Bericht 1% gewijzigd door Poedelpoes op 17-12-2021 11:50:31 ]
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_202662549
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2021 11:45 schreef Poedelpoes het volgende:
Trouwens wat is dat rare keuzes op dit album? Dat gemuppet tijdens Kruisje op de wereldkaart of dat gelul in het begin bij sommige liedjes? Of hoe plastic de liedjes soms klinken, de liedjes van de finale hadden naar mijn idee meer punch net alsof er er hier drums of extra bass missen.

De 'jij bent de bom' behandeling. In de finale wordt het live gespeeld en klinkt het lekker vet. Op album komt het uit de synthesizer en klinkt de drum ineens alsof je op een lege emmer slaat.
't Echte en 't ware!
pi_202663757
Straal track #6 op 3 minuten: “jij bent het nieuwe k3’tje”

_O- idd rare keuzes op dit album. Dat gebrabbel aan het begin van “Kruisje op de schatkaart” vind ik ook raar. :D
pi_202664676
Ik vind het een leuk K3 album met wat mooie thema's erin en een heel beat-heavy middenstuk, maar met hier en daar slordige productie. De stemmen zijn soms heel raar gemixt (Tjikke boem, valt iemand dat ook op?), en ze hebben echt kansen laten liggen soms om de nummers meer punch te geven. Straal! mist de blazers uit de liveshows, Tjikke boem mist de feestelijkheid van het refrein in de coupletten (die opeens heel kaal zijn), etc. Het is soms gewoon nogal uit balans.

Maar verder is het heel vermakelijk en de variatie is echt goed deze keer. Inderdaad is de intro van Kruisje op een wereldkaart nogal tenenkrommend. Die van Raket naar de maan vond ik dan wel weer lachen omdat het zó fout is. Dat nummer doet sowieso echt denken aan 2012 Britney Spears. En had qua sound ook zo op Engeltjes uit 2012 kunnen staan, net als Onzichtbaar trouwens. Ook fijn dat Ik blijf bij jou en Liefde is je superkracht dat klassiekere K3 gevoel hebben. Verder denk ik dat Hart van Peperkoek echt zo'n albumnummer is dat we nooit live gaan horen.

Het valt ook op dat ze Julia heel 'Nederlands' hebben gehouden qua stem. Dat levert soms wel een andere sound op. Maar dat is vast gewoon wennen en misschien een goeie keuze, aangezien zowel Klaasje als Josje het half-Vlaams toch loslieten na 2 albums.

Ik vind Superster trouwens de leukste binnen de roem-themed K3 liedjes! Echt een soort upgrade van Ster. 'Ik fuif me rot, not' is denk ik heel herkenbaar nu :')
  Moderator vrijdag 17 december 2021 @ 19:06:14 #24
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202668038
Hart van peperkoek heeft wel een beetje een 18+ tekst :D
pi_202668201
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 19:06 schreef Momo het volgende:
Hart van peperkoek heeft wel een beetje een 18+ tekst :D
Ik denk ook niet dat ze het over een hart hebben

👁👄👁
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_202668630
Vanochtend lekker wakker worden met Waterval op 100%NL. Helaas krijg je het de rest van de dag ook niet meer uit je hoofd _O-
  Moderator vrijdag 17 december 2021 @ 19:48:06 #27
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202672151
quote:
Ik vind wel leuk als ze in-universe self aware zijn. Vond het zo jammer dat ze altijd doen alsof elke huidige K3 altijd K3 is geweest. Vorige film toen ze ruzie kregen en ‘uit elkaar’ gingen had er makkelijk een joke over K2/K3 zoekt K3 gekunt.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_202676965
K3 gaan weer coachen bij de Vlaamse voice kids. Julia heeft zelf nog een hoop te leren, maar wel leuk voor haar.
pi_202688703
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 08:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
K3 gaan weer coachen bij de Vlaamse voice kids. Julia heeft zelf nog een hoop te leren, maar wel leuk voor haar.
Dit moet toch een grap zijn? Julia moet eerst maar eens leren om die hoge noot in Waterval te halen ipv andere zangers en zangeressen te coachen. Snap wel dat dit K3 wel helpt om weer in the picture te blijven al was het beter als ze nog even 2 jaar hadden, alleen al zodat Julia verbeterd en meer ervaring heeft. Want sorry maar wat heeft zij te bieden? Behalve dat ze aan de kandidaten kan relaten omdat ze ook een talentjacht gewonnen heeft?
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_202688841
Het is mij nog niet gelukt om het album helemaal te luisteren, valt me vies tegen. Ook qua productie, zo kil, zo elektronisch en kaal. Normaal ben ik totaal niet iemand die daar op let, maar ik weet niet.

Vind Waterval en Giddy-up-a-gogo het leukst.
Koel en donker bewaren
pi_202690942
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 19:32 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]
Dit moet toch een grap zijn? Julia moet eerst maar eens leren om die hoge noot in Waterval te halen ipv andere zangers en zangeressen te coachen. Snap wel dat dit K3 wel helpt om weer in the picture te blijven al was het beter als ze nog even 2 jaar hadden, alleen al zodat Julia verbeterd en meer ervaring heeft. Want sorry maar wat heeft zij te bieden? Behalve dat ze aan de kandidaten kan relaten omdat ze ook een talentjacht gewonnen heeft?
Julia krijgt wellicht al intensief zangles?
pi_202690957
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 19:36 schreef Guanabana het volgende:
Het is mij nog niet gelukt om het album helemaal te luisteren, valt me vies tegen. Ook qua productie, zo kil, zo elektronisch en kaal. Normaal ben ik totaal niet iemand die daar op let, maar ik weet niet.

Vind Waterval en Giddy-up-a-gogo het leukst.
Sommige nummers klonken tijdens de finale veel beter. Giddy-up-a-gogo helaas ook. Andersom was beter geweest…
pi_202691815
De derde (en laatste) aflevering van K3, een nieuw begin ...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_202702280
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 08:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
K3 gaan weer coachen bij de Vlaamse voice kids. Julia heeft zelf nog een hoop te leren, maar wel leuk voor haar.
De kinderen doen eigenlijk alleen mee voor de lol en misschien om op tv te komen. Je kunt ze ook nog niet veel leren omdat hun stemmen nog in ontwikkeling zijn. Als de kinderen later echt zanger of zangeres willen worden, zien we ze vaak terug in de volwassen voice.
pi_202702454
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 15:10 schreef NailQueen het volgende:

[..]
De kinderen doen eigenlijk alleen mee voor de lol en misschien om op tv te komen. Je kunt ze ook nog niet veel leren omdat hun stemmen nog in ontwikkeling zijn. Als de kinderen later echt zanger of zangeres willen worden, zien we ze vaak terug in de volwassen voice.
Nouja, één van de andere coaches is Duncan Laurence. Niet de eerste de beste :)
pi_202703173
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 19:32 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]
Dit moet toch een grap zijn? Julia moet eerst maar eens leren om die hoge noot in Waterval te halen ipv andere zangers en zangeressen te coachen. Snap wel dat dit K3 wel helpt om weer in the picture te blijven al was het beter als ze nog even 2 jaar hadden, alleen al zodat Julia verbeterd en meer ervaring heeft. Want sorry maar wat heeft zij te bieden? Behalve dat ze aan de kandidaten kan relaten omdat ze ook een talentjacht gewonnen heeft?
Niet lullig bedoeld hoor, maar er komen waarschijnlijk kinderen die beter kunnen zingen dan Julia
pi_202703732
Ik weet niet of iemand dit al genoemd had maar er schijnt een Limited Edition van Waterval uit te komen waar de grootste K3 hits opstaan (bron: K3Highlights). Slim van S100, want het geeft verzamelaars een reden om een tweede exemplaar te kopen.
  zondag 19 december 2021 @ 18:14:26 #39
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_202706321
klaas kon toch ook niet geweldig zingen, die zat toch ook in de jury? :+
TEAM TAFEL
pi_202706590
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 18:14 schreef rowan634 het volgende:
klaas kon toch ook niet geweldig zingen, die zat toch ook in de jury? :+
Da's waar ja. Maar die was wel bekend hoe het showbizz wereldje werkt. Letterlijk alles is voor Julia nieuw.
pi_202708338
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 18:25 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Da's waar ja. Maar die was wel bekend met hoe het showbizz wereldje werkt. Letterlijk alles is voor Julia nieuw.
De nieuwe reeks van The Voice Kids komt pas in het najaar van 2022 op TV, dus Julia heeft nog wel even tijd. En goed kunnen zingen is voor een coach ongetwijfeld een pre maar geen must, daar hebben ze zangcoaches voor bij het programma. Als iemand als Gers Pardoel coach kan zijn, dan Julia zeker. En natuurlijk zit ze daar niet alleen maar met Hanne en Marthe.

Zoals ik hier vroeger wel eens heb opgemerkt was Klaasje trouwens ook niet erg goed op de hoogte met de Vlaamse muziekwereld, zelfs niet toen ze al zo'n drie jaar in Antwerpen woonde. Klaasje is eigenlijk nooit goed geïntegreerd in Vlaanderen en dat bleek in 2018 al uit wat ze toen bij James in bed vertelde. Wat dit betreft vind ik het jammer dat Julia voorlopig bij haar ouders in Bergen op Zoom wil blijven wonen, ik denk dat het beter is voor haarzelf én voor K3 als ze zo snel mogelijk naar Vlaanderen verhuist en daar goed integreert.
pi_202713772
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 20:09 schreef Riparius het volgende:

[..]


Zoals ik hier vroeger wel eens heb opgemerkt was Klaasje trouwens ook niet erg goed op de hoogte met de Vlaamse muziekwereld, zelfs niet toen ze al zo'n drie jaar in Antwerpen woonde. Klaasje is eigenlijk nooit goed geïntegreerd in Vlaanderen en dat bleek in 2018 al uit wat ze toen bij James in bed vertelde. Wat dit betreft vind ik het jammer dat Julia voorlopig bij haar ouders in Bergen op Zoom wil blijven wonen, ik denk dat het beter is voor haarzelf én voor K3 als ze zo snel mogelijk naar Vlaanderen verhuist en daar goed integreert.
België heeft momenteel een grote toestroom van Nederlanders (die vaak zo iemand anders van buiten de EU aan verblijf willen helpen) onder het mom van “betere huizenmarkt”. Ik heb twijfels aan of de Belgische Justitie Julia snel een inschrijvingsbewijs willen toekennen. Daarnaast is België an sich betaalbaar om er te wonen maar echt de stad Antwerpen helaas niet bepaald meer. :r
pi_202714002
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 00:16 schreef Loena. het volgende:

[..]
België heeft momenteel een grote toestroom van Nederlanders (die vaak zo iemand anders van buiten de EU aan verblijf willen helpen) onder het mom van “betere huizenmarkt”. Ik heb twijfels aan of de Belgische Justitie Julia snel een inschrijvingsbewijs willen toekennen. Daarnaast is België an sich betaalbaar om er te wonen maar echt de stad Antwerpen helaas niet bepaald meer. :r
Ik vind dat je hier wat zaken aanhaalt die niets met Julia of haar situatie te maken hebben. Het is voor iemand als Julia met de Nederlandse nationaliteit die werk heeft gevonden in België perfect mogelijk om in België te gaan wonen. Daarvoor moet ze zich inschrijven in de gemeente waar ze een woning huurt (of koopt) en zich uiteraard uitschrijven bij de Nederlandse gemeente waar ze nu woont. Maar dat zijn louter formaliteiten en daar heeft de Belgische justitie verder niets mee van doen.
pi_202716333
Koel en donker bewaren
pi_202727752
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 01:44 schreef Riparius het volgende:

[..]
Ik vind dat je hier wat zaken aanhaalt die niets met Julia of haar situatie te maken hebben. Het is voor iemand als Julia met de Nederlandse nationaliteit die werk heeft gevonden in België perfect mogelijk om in België te gaan wonen. Daarvoor moet ze zich inschrijven in de gemeente waar ze een woning huurt (of koopt) en zich uiteraard uitschrijven bij de Nederlandse gemeente waar ze nu woont. Maar dat zijn louter formaliteiten en daar heeft de Belgische justitie verder niets mee van doen.
* Belgische variant van de IND dan. Geldt andersom hier ook hoor. Ik ken zat mensen die tegen deze bureaucratie op liepen terwijl zij gewoon rustig over de grens willen wonen.
pi_202736581
quote:
Iew beetje vals. Ligt mogelijk aan de kwaliteit van haar microfoon/thuisstudio. of aan het nummer
pi_202738550
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 14:50 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]
Iew beetje vals. Ligt mogelijk aan de kwaliteit van haar microfoon/thuisstudio. of aan het nummer
ben ik niet met je eens, maarja zal wel aan mij liggen, bij programma's zoals the voice denk ik ook altijd dat mensen vals zingen en dan vind de jury het weer fantastisch haha.
pi_202739150
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 16:55 schreef Riparius het volgende:
K3 vanochtend in Mechelen bij De Warmste Week.
Iedereen is al die tijd de inclusiviteit/diversiteit voor mensen met krullen vergeten. Leuk voor dat meisje.

[ Bericht 0% gewijzigd door Banaanhangwagen op 21-12-2021 20:27:01 ]
pi_202745353
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 17:27 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]
Iedereen is al die tijd de inclusiviteit/diversiteit voor mensen met krullen vergeten. Leuk voor dat meisje.
Ja blonde meisjes met krullen lives matter. 😩
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_202756166

Het heeft een click-bait titel, maar Miguel zegt kort wat over K3.
pi_202759193
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 18:01 schreef TeddyOliver het volgende:

Het heeft een click-bait titel, maar Miguel zegt kort wat over K3.
Je krijgt zomaar de kans om Miguel zijn gedachtengang te weten te komen over zijn vertrek, en hij is op dat moment blijkbaar bereid er open over te praten. En dan als journalist gebruik je deze kans voor de vraag: "WAT VINDT JE VAN JULIA?" :')
pi_202759299
Hij moet zich er wel uit lullen hoor. Ik heb normaal toch niet het idee dat hij moeite heeft om zich te uiten in de media. Niet dat ik denk dat er een hoop dirt zit, maar door zo expliciet te benoemen dat je niks wil zeggen, zeg je in mijn ogen ook een hoop.
't Echte en 't ware!
  donderdag 30 december 2021 @ 19:05:01 #55
458965 G-Pier
Bekend als G-P of Gay-P
pi_202934927
Ik heb al maanden niet meer actief gekeken in dit topic dus mind me als ik achter de feiten aan loop.
Zal er ook een nieuw album komen met covers van voorgaande nummers?

En heel willekeurig: wat is de reden dat de songtekst van Superhero is aangepast tijdens K2 zoekt K3?
Disregard taxi drivers offering unrequested services.
pi_202934948
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 19:05 schreef G-Pier het volgende:
En heel willekeurig: wat is de reden dat de songtekst van Superhero is aangepast tijdens K2 zoekt K3?
Ik weet niet wat de aanpassing is? Misschien om het ook voor de mannen geschikt te maken?
't Echte en 't ware!
pi_202936311
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 19:05 schreef G-Pier het volgende:
Ik heb al maanden niet meer actief gekeken in dit topic dus mind me als ik achter de feiten aan loop.
Zal er ook een nieuw album komen met covers van voorgaande nummers?

En heel willekeurig: wat is de reden dat de songtekst van Superhero is aangepast tijdens K2 zoekt K3?
Volgens mij is het idee om binnen een paar weken een rerelease/deluxe-release van het Waterval album uit te brengen met de oude hits waarop Julia meezingt.

De andere teksten tijdens Superhero lijken voor mij voornamelijk om het liedje meer over performen te laten klinken. Ze hebben vooral zinnen aangepast die specifiek over vechten enzo gaan, zoals "alle boosdoeners slaan op de vlucht" en "ik hou niet van vechten en niet van geweld".
pi_203007708
Ligt het aan mij of is het erg stil rond K3
pi_203007849
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 12:24 schreef LolaFelula het volgende:
Ligt het aan mij of is het erg stil rond K3
Denk dat ze druk bezig zijn met de voorbereidingen van de live shows
pi_203030655
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 12:34 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Denk dat ze druk bezig zijn met de voorbereidingen van de live shows
Zeker weten, ik herinner me alleen dat ze 6 jaar geleden een tour aan het voorbereiden waren terwijl er ook nog een heleboel nieuwe videoclips verschenen. Er waren bovendien de miniseries "Welkom bij K3" en "Wij zijn K3!" opgenomen in november en december, naast "Dit is K3" waarvan ze nu ook wel een equivalent hebben gemaakt. Nu ja, misschien is het niet slecht dat ze de focus concentreren, moet voor Julia ook een stuk aangenamer zijn.
pi_203033330
Van die videoclips was Jodelee de 1e in februari 2016, dus het kan nog ;)
pi_203034131
Ik zie wel een hoop roddelmedia voorbij komen dat verschillende mensen uit het K3 team Julia echt een nieuwe energie etc. noemen. Het wordt dan zo geframed dat ze blij zijn dat Klaasje weg is. Dat geloof ik niet, maar ik denk wel dat ze dus bewust een ander type dan HKM hebben gezocht. En dat ze in 2015 dus bewust 3 seuten hebben gekozen, om alles in de hand te houden.
't Echte en 't ware!
pi_203094856
Vanwege de aanhoudende pandemie komt er op zaterdag 22 januari een tweede editie van 24 uur live. Miguel Wiels zal, net als vorig jaar, samen met zijn band meer dan 100 Vlaamse artiesten begeleiden. Ik vermoed dat K3 net als vorig jaar ook weer acte de présence zal geven. Pikant: dat zou dus betekenen dat Miguel Wiels nummers van K3 moet gaan spelen waar hij zelf geen enkele inbreng in heeft gehad...
pi_203317414
Helaas geen K3 bij 24 uur live hoewel enkele Vlaamse showbizz sites dat eerder deze week hadden aangekondigd. Wel treedt Karen Damen vanavond tussen 20 en 21 uur op.

Als je VLC gebruikt dan kun je de livestream reclamevrij en zonder in te loggen zien als je in dit programma naar het menu Media | Netwerkstream openen ... gaat en dan de volgende URL invult:

https://dpg-eventstreams.(...)mx/hlnlive_720p.m3u8
pi_203323020
Nou, dat was maar een kort optreden van Karen Damen vanavond, maar goed, wie het nog terug wil zien kan het nu hier bekijken.
pi_203439275
quote:
Ik volg het ook een beetje, maar ik haal hier geen (ex)k3 uit.
  zondag 30 januari 2022 @ 22:08:24 #68
403253 Meke
after all this time? always.
pi_203439686
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 21:43 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik volg het ook een beetje, maar ik haal hier geen (ex)k3 uit.
Klaasje niet?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_203440260
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2022 22:08 schreef Meke het volgende:

[..]
Klaasje niet?
Zeker niet
Cindy De Vuyst
pi_203441507
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2022 22:08 schreef Meke het volgende:

[..]
Klaasje niet?
Nee.
pi_203448875
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 07:18 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Nee.
Is toch duidelijk die zelfde trillende buiten adem stem?
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_203448890
Kijkt er iemand Big Brother? Blijkbaar heeft Nawel auditie gedaan voor K2 zoekt K3 maar is voor de tv audities afgevallen. En dan maar klagen dat ze te weinig mensen van kleur konden vinden... 🙄
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_203448932
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 17:34 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]
Is toch duidelijk die zelfde trillende buiten adem stem?
Bij sommige gedeeltes denk ik mja, en bij sommige ook totaal niet. We zullen zien.

Dit waren de hints van de Schorpioen. 1 is waar, de rest niet.


1) Ik stond een tijdje minder in de spotlights.

2)Ik kom uit een grote, warme familie.

3) In mijn job moet je giftig zijn om te kunnen overleven.

De eerste misschien? Al was niet echt lang aangezien ze ook mee heeft gedaan met dat koorddansen.

[ Bericht 24% gewijzigd door Sunshine1982 op 31-01-2022 17:45:52 ]
pi_203449195
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 17:39 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Bij sommige gedeeltes denk ik mja, en bij sommige ook totaal niet. We zullen zien.
Ik herkende Klaasje niet in die stem. Bij de aanwijzingen was een kaart te zien van het gebied rond de Middellandse Zee waarbij met een passer werd gewezen naar Griekenland en Marokko, kan ik ook niet met Klaasje in verbinding brengen. Misschien Danira Boukhriss Terkessidis.
pi_203449588
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 18:07 schreef Riparius het volgende:

[..]
Ik herkende Klaasje niet in die stem. Bij de aanwijzingen was een kaart te zien van het gebied rond de Middellandse Zee waarbij met een passer werd gewezen naar Griekenland en Marokko, kan ik ook niet met Klaasje in verbinding brengen. Misschien Danira Boukhriss Terkessidis.
Oja, dat voorfilmpje. Nee, dan zou het Klaasje inderdaad niet kunnen zijn.

Vind de Vlaamse versie wel erg leuk. Ik hoop stilletjes dat Linda Mertens ooit in zo'n pak gaat meedoen O+
pi_203451582
2 ov
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2022 17:39 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Bij sommige gedeeltes denk ik mja, en bij sommige ook totaal niet. We zullen zien.

Dit waren de hints van de Schorpioen. 1 is waar, de rest niet.

1) Ik stond een tijdje minder in de spotlights.

2)Ik kom uit een grote, warme familie.

3) In mijn job moet je giftig zijn om te kunnen overleven.

De eerste misschien? Al was niet echt lang aangezien ze ook mee heeft gedaan met dat koorddansen.
2 overduidelijk toch? Met haar 4 zussen en broer?

Marokko is idd niet aan haar te linken, over de grens gaan, het buitenland, en dus Nederlands zijn, wel.
pi_203451615
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 20:26 schreef Melissa97 het volgende:
2 ov
[..]
2 overduidelijk toch? Met haar 4 zussen en broer?

Marokko is idd niet aan haar te linken, over de grens gaan, het buitenland, en dus Nederlands zijn, wel.
Maar daar staat ze toch niet echt bekend om? Ik denk niet dat de doorsnee Belg weet van haar zussen en broer.
pi_203451713
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 20:27 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Maar daar staat ze toch niet echt bekend om? Ik denk niet dat de doorsnee Belg weet van haar zussen en broer.
Tja, dat is waar. Al denk ik dat het enige wat België weet over Klaasje alleen maar met regenboogjurkjes en een pratende hond te maken heeft, en dat het met die hints wel heel makkelijk wordt.
pi_203486558
quote:
Grappig, ik kijk dit programma niet maar dacht na een paar seconden: Dit is Klaasje, dat hoor je meteen. Ben benieuwd, we gaan het zien wanneer de ontmaskering is.
pi_203522138
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 18:42 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Oja, dat voorfilmpje. Nee, dan zou het Klaasje inderdaad niet kunnen zijn.

Vind de Vlaamse versie wel erg leuk. Ik hoop stilletjes dat Linda Mertens ooit in zo'n pak gaat meedoen O+
Linda Mertens vond ik altijd al de perfecte persoon om hieraan mee te doen.
  Moderator zaterdag 5 februari 2022 @ 16:32:47 #81
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203522748
quote:
Ik blijf erbij dat het haar niet is. Ze heeft een bepaalde warmte in haar stem die Klaasje niet heeft. En Klaasje kan ook gewoon niet zo goed zingen :@
pi_203607220
Een toevallige vondst: in het programma De Vuilste Jobs waren deze week ...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_203659430
Ik ben benieuwd of die limited edition van Waterval met 12 hits erop nog komt. Het is heel stil rond K3. Misschien willen ze dat album pas uitbrengen rond de start van de nieuwe show?
pi_203659672
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 15:00 schreef TeddyOliver het volgende:
Ik ben benieuwd of die limited edition van Waterval met 12 hits erop nog komt. Het is heel stil rond K3. Misschien willen ze dat album pas uitbrengen rond de start van de nieuwe show?
De K3 show Kom erbij! gaat van start op 4 maart a.s. Als er een CD release in de planning stond dan had ik dat nu al moeten kunnen zien, maar ik heb niets gevonden. Ze zullen wel druk bezig zijn met oefenen voor de nieuwe show, dat begint meestal zo'n 3 à 4 weken tevoren. Afgelopen zaterdag waren ze nog te zien bij Marble Mania op VTM, maar dat programma is al veel eerder opgenomen.

Er staat wel een vinyl release van Waterval op de planning voor 23 april 2022. Kennelijk ziet Studio 100 daar meer brood in.

[ Bericht 7% gewijzigd door Riparius op 14-02-2022 15:37:54 ]
pi_203666505
Misschien komt er wel een cd na de show, weer zo'n neppe live cd. Maar ben bang dat ze geen oude K3 hits opnieuw mogen opnemen omdat Miguel moelijk ligt te doen.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_203672751
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 22:42 schreef Poedelpoes het volgende:
Maar ben bang dat ze geen oude K3 hits opnieuw mogen opnemen omdat Miguel moelijk ligt te doen.
Denk je dit, of breng je dit als feit wat je ergens gehoord hebt? Het zou wel triest zijn en ik kan het me slecht voorstellen eigenlijk. Zeker vanaf het moment dat K3 onder Studio 100 is gaan vallen, lijkt me dat niemand meer persoonlijk rechten op die nummers heeft.
't Echte en 't ware!
pi_203714164
Ziggy en Celeste hebben een samen een single uitgebracht: 'Suikerspin'. Over een paar uur te zien, hier een voorstukje.


https://www.hln.be/video/(...)iggy-celester-283773
pi_203738441
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 12:59 schreef Japepk het volgende:

[..]
Denk je dit, of breng je dit als feit wat je ergens gehoord hebt? Het zou wel triest zijn en ik kan het me slecht voorstellen eigenlijk. Zeker vanaf het moment dat K3 onder Studio 100 is gaan vallen, lijkt me dat niemand meer persoonlijk rechten op die nummers heeft.
Ik denk het, vraag me gewoon af wanneer er weer nieuw materiaal uitkomt. Of het zal tijdens de tour pas komen...lijkt gewoon lang te duren imo.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_203738852
Het wordt nu idd onderhand wel weer tijd voor een teken van leven
pi_203739238
Online zijn ze wel actief hoor. Regelmatig verhalen op insta of posts op tiktok. Ik ben er zelf ook niet heel erg in thuis, maar besef dat dat door corona een véél prominentere rol is gaan spelen. Een artiest als Meau is genomineerd voor een Edison zonder ook maar één noemenswaardig optreden op haar naam te hebben.
't Echte en 't ware!
pi_203740649
Da's waar en ze zullen met nog een single meer ws ook niet ineens nog echt veel extra exemplaren van Waterval verkopen. Ws ook iets minder drang om zsm zoveel mogelijk content van de nieuwe line-up online te slingeren dan toen ze de hele line-up vervangen was?
pi_203886677
Volgende week begint de nieuwe tour! En zo te zien is Kus van de juf een nummer in de set list
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_203887734
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 23:08 schreef Poedelpoes het volgende:
Volgende week begint de nieuwe tour! En zo te zien is Kus van de juf een nummer in de set list
Komende vrijdag al!
pi_203899543
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 01:39 schreef Riparius het volgende:

[..]
Komende vrijdag al!
Ben benieuwd!
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_203942840
De setlist van de nieuwe tour:

Waterval
Medley: Alle kleuren & Loko le
Giddy-up-a-gogo
Medley: Trouwen, Telepathie & Smoorverliefd
Ushuaia (akoestisch)
Superster
Medley: Frans liedje & Jij bent mijn Gigi
Tjikke boem
Medley: Kus van de juf & Niet normaal
Medley: Niet-verjaardagsfeest, Disco oma & Hart verloren
Kruisje op een wereldkaart
Wij blijven vrienden
Hippie happy holiday
Oya lélé
Waterval (reprise)

Leuk, al die oude nummers ertussen. Het lijkt alsof ze de laatste tijd echt kijken naar wat een gevarieerde show maakt qua muziek, in plaats van vooral het nieuwste album plus de bekendste hits te zingen. Dat was bij de Dromen show ook al met Borst Vooruit, de Revolutie, K3 Airlines, etc. Hopen dat deze nummers op de nieuwe CD staan :)
pi_203943150
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 20:24 schreef TeddyOliver het volgende:
De setlist van de nieuwe tour:

Waterval
Medley: Alle kleuren & Loko le
Giddy-up-a-gogo
Medley: Trouwen, Telepathie & Smoorverliefd
Ushuaia (akoestisch)
Superster
Medley: Frans liedje & Jij bent mijn Gigi
Tjikke boem
Medley: Kus van de juf & Niet normaal
Medley: Niet-verjaardagsfeest, Disco oma & Hart verloren
Kruisje op een wereldkaart
Wij blijven vrienden
Hippie happy holiday
Oya lélé
Waterval (reprise)

Leuk, al die oude nummers ertussen. Het lijkt alsof ze de laatste tijd echt kijken naar wat een gevarieerde show maakt qua muziek, in plaats van vooral het nieuwste album plus de bekendste hits te zingen. Dat was bij de Dromen show ook al met Borst Vooruit, de Revolutie, K3 Airlines, etc. Hopen dat deze nummers op de nieuwe CD staan :)
Ik hoef echt geen versie van "Wij blijven vrienden" met Hanne Marthe en Julia 🙃

Denk overigens dat ze sinds vorige tour ook door hebben dat de show niet meer is om een album te supporten of te verkopen. Dus heeft ook geen zin meer om al die nummers te zingen (wat ik wel jammer vind, had wel graag Raket naar de maan, Hart van Peperkoek en Straal gehoort maargoed)

Weet soms niet wie deze nummer kiest, van zelf dat er mag er een betere mix qua oude/nieuwe worden gemaakt. Al hoop ik dat ze dit tijdens een grotere show ala K3 in Ahoy of hun resident show in Puurs niet met van die obsucure album tracks van 15 jaar terug aan komen zetten.

[ Bericht 7% gewijzigd door Poedelpoes op 04-03-2022 20:45:58 ]
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_203943221
Zou Studio 100 in de corona tijd veel geld zijn verloren of willen ze gewoon geen moeite meer erin steken? De laatste 2 shows lijken qua production quality wel omlaag gegaan..minder kleding wissels (veel hergebruik oude kleding), minder spannend decor (meestal is het een soort groot scherm met graphics en geen verhaaltje meer?
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_203943705
Opzich vind ik wel leuk dat ze eens wat meer nummers uit het archief trekken, vraag me wel af of het gemiddelde kind t wel herkent (maar met de huidige setlist hebben ze dat mogelijk handig opgelost door die random nummers al in liveshows te laten zingen)
pi_203947856
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 20:24 schreef TeddyOliver het volgende:
De setlist van de nieuwe tour:

Frans liedje
Ik dacht dat die nooit meer gezongen werd :o O+
Dat was vroeger een van mijn favoriete liedjes O+
pi_203948563
De eerste (duidelijke) beelden van de nieuwe show:




Zo te zien is er wel flink bezuinigd op het decor, doet denken aan de begintijd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Riparius op 05-03-2022 05:17:51 ]
pi_203952476
Hebben ze nu serieus die uithaal op het begin van waterval 3 stemmig gemaakt in plaats van Julia solo...zwak hoor. Hadden ze beter iemand kunnen kiezen die goed kan zingen.
pi_203952525
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:44 schreef Arlique het volgende:
Hebben ze nu serieus die uithaal op het begin van waterval 3 stemmig gemaakt in plaats van Julia solo...zwak hoor. Hadden ze beter iemand kunnen kiezen die goed kan zingen.
Goed kunnen zingen binnen k3 is leuk meegenomen, maar geen vereiste denk ik.

Je moet een blij ei zijn voor de kinderen, de ideale schoondochter voor de moeders en een lekker wijf voor de vaders. Nouja, missie geslaagd denk ik.
pi_203952664
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:49 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Goed kunnen zingen binnen k3 is leuk meegenomen, maar geen vereiste denk ik.

Je moet een blij ei zijn voor de kinderen, de ideale schoondochter voor de moeders en een lekker wijf voor de vaders. Nouja, missie geslaagd denk ik.
Klopt helaas. Over goede zangers gesproken, Diede & Remi gaan samen een nummer opnemen.

https://www.instagram.com/p/CauK4HEANvN/
https://www.instagram.com/p/CauKVIFjnh0/
pi_203952991

Aflevering van gisteren. Ik denk toch dat ik mis heb gezeten en dat dit inderdaad toch Klaasje is. Je hoort het sowieso aan het steenkolen Engels :P

Ze zingt beter in the Masked Singer dan dat ze bij k3 ooit gedaan heeft.
pi_203954063
Feitje van de dag:
De laatste keer dat Frans Liedje gezongen werd, was toen Kathleen nog bij K3 zat

pi_203955282
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 16:13 schreef NailQueen het volgende:
Feitje van de dag:
De laatste keer dat Frans Liedje gezongen werd, was toen Kathleen nog bij K3 zat

Nog steeds een van mijn favorieten! Gaaf dat ze 'm weer eens van stal hebben gehaald.
Bleuh.
pi_203955628
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 17:33 schreef PimD het volgende:

[..]
Nog steeds een van mijn favorieten! Gaaf dat ze 'm weer eens van stal hebben gehaald.
Mijnes ook!

Ik zag net wat foto's op Facebook van k3 en dat ze al 6 shows hadden gedaan. Morgen nog 3! Dat doen ze natuurlijk altijd al, maar mèn.. 9 shows in drie dagen... Pittig hoor!
pi_203958679
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 18:00 schreef Sunshine1982 het volgende:

Ik zag net wat foto's op Facebook van k3 en dat ze al 6 shows hadden gedaan. Morgen nog 3! Dat doen ze natuurlijk altijd al, maar mèn.. 9 shows in drie dagen... Pittig hoor!
Ach, in Gent staan er vooralsnog 14 shows gepland op 5 dagen tijd en in Antwerpen 12 in 4 dagen. Maar dat is natuurlijk nog niks vergeleken bij de 54 shows in 3 weken achter elkaar die Karen, Kristel en Kathleen ooit hebben gedaan in Scheveningen.
pi_204007192
Vind dit nou niet de meest geweldige tour die een avond show verdiend, de 20 jaar tour of de laatzte met Klaasje waren betere keuzes geweest.

instagram
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_204007354
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2022 08:26 schreef Poedelpoes het volgende:
Vind dit nou niet de meest geweldige tour die een avond show verdiend, de 20 jaar tour of de laatzte met Klaasje waren betere keuzes geweest.

[ instagram ]

Ik zie het wel zitten eigenlijk. Lekker meeblèren met Tjikke Boem en Frans liedje O+
pi_204008217
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 08:46 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik zie het wel zitten eigenlijk. Lekker meeblèren met Tjikke Boem en Frans liedje O+
Wij blijven vrienden tho 😣 wie vroeg om dit lied
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_204008910
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 10:26 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]
Wij blijven vrienden tho 😣 wie vroeg om dit lied
Ja dacht ik eerst ook, maar nu ik filmpje zie vind ik het best een leuke toevoeging: (2.44)


Ik denk dat het gewoon goed paste qua verhaallijn - vriendschap etc.

[ Bericht 0% gewijzigd door Melissa97 op 09-03-2022 11:42:09 ]
pi_204011172
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 11:28 schreef Melissa97 het volgende:

[..]
Ja dacht ik eerst ook, maar nu ik filmpje zie vind ik het best een leuke toevoeging: (2.44)


Ik denk dat het gewoon goed paste qua verhaallijn - vriendschap etc.
Oh nee, vind ik helemaal niet. De bindteksten van K3 zijn normaal al cringy maar deze zijn wel heel random. Misschien een idee om de liedjes voor het volgende album gewoon te schrijven met alvast de theater tour of een thema in het algemeen.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_204014442
Qua sound past t met t gospelkoor wel. Maar waarom dan geen Liefde Is Overal?
pi_204037309
Woordvoorder van Studio 100 heeft inmiddels laten weten dat er geen nieuwe shows in gepland kunnen worden. Dus dat was dat. Ze blijven wel door gaan mrt campgainen (tevergeefs). Ook heeft K3highlights al meerdere keren aan vragende gans laten weten in de comments dat het dubbel album/limited edition met oude heringezongen K3 albums fake news is.

Al zie ik ze wel iets doen tijdens 25 jaar K3, in 2024. Dan zouden ze gewoon 1cd kunnen uitbrengen met alle hits opnieuw ingezongen + waterval en een paar leadsingles/hits van de afgelopen 3 jaar dan met Julia.

Vind het wel jammer het opnieuw inzingen ban de grootste hits met de nieuwe leden vond ik toch wel een leuke traditie om nummers als Alle Kleuren en Oya Lele relevant te houden (ze zullen altijd iconic blijven) maar ok de 5 jaar een nieuwe versie wordt ook wel duur/vermoeiend kan ik wel inzien.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_204038101
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 14:03 schreef Arlique het volgende:

[..]
Klopt helaas. Over goede zangers gesproken, Diede & Remi gaan samen een nummer opnemen.

https://www.instagram.com/p/CauK4HEANvN/
https://www.instagram.com/p/CauKVIFjnh0/
Premieres in 2 hours


[ Bericht 1% gewijzigd door Banaanhangwagen op 11-03-2022 14:46:02 ]
pi_204041969
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 13:25 schreef Poedelpoes het volgende:
Woordvoorder van Studio 100 heeft inmiddels laten weten dat er geen nieuwe shows in gepland kunnen worden. Dus dat was dat. Ze blijven wel door gaan mrt campgainen (tevergeefs). Ook heeft K3highlights al meerdere keren aan vragende gans laten weten in de comments dat het dubbel album/limited edition met oude heringezongen K3 albums fake news is.

Al zie ik ze wel iets doen tijdens 25 jaar K3, in 2024. Dan zouden ze gewoon 1cd kunnen uitbrengen met alle hits opnieuw ingezongen + waterval en een paar leadsingles/hits van de afgelopen 3 jaar dan met Julia.

Vind het wel jammer het opnieuw inzingen ban de grootste hits met de nieuwe leden vond ik toch wel een leuke traditie om nummers als Alle Kleuren en Oya Lele relevant te houden (ze zullen altijd iconic blijven) maar ok de 5 jaar een nieuwe versie wordt ook wel duur/vermoeiend kan ik wel inzien.
Ik zat echt even te denken 'wie is vragende gans??" :')
  Moderator vrijdag 11 maart 2022 @ 22:41:14 #121
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204043908
instagram
pi_204044898
Dus toch Klaasje ...

Zo meteen op SBS9 K3, een nieuw begin. SBS brengt het maanden na dato dus alsnog op TV.
pi_204046884
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 00:33 schreef Riparius het volgende:
Dus toch Klaasje ...

Zo meteen op SBS9 K3, een nieuw begin. SBS brengt het maanden na dato dus alsnog op TV.
Snachts????
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_204048977
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 10:19 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]
Snachts????
Ja, om kwart voor één, als de doelgoep gegarandeerd in bed ligt. Maar: het wordt zondagmiddag om 16:00 nog wel herhaald, ook op SBS9. De komende twee weken doen ze dit ook zo.
pi_204048997
Voor wie het nog wil zien of bewaren: hier de Behind The Mask aflevering met Klaasje.
pi_204060574
Wanneer zou de Tsjikke Boem clip nou uitkomen?
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_204064254
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 13:25 schreef Poedelpoes het volgende:
Ook heeft K3highlights al meerdere keren aan vragende gans laten weten in de comments dat het dubbel album/limited edition met oude heringezongen K3 albums fake news is.

Al zie ik ze wel iets doen tijdens 25 jaar K3, in 2024. Dan zouden ze gewoon 1cd kunnen uitbrengen met alle hits opnieuw ingezongen + waterval en een paar leadsingles/hits van de afgelopen 3 jaar dan met Julia.

Vind het wel jammer het opnieuw inzingen ban de grootste hits met de nieuwe leden vond ik toch wel een leuke traditie om nummers als Alle Kleuren en Oya Lele relevant te houden (ze zullen altijd iconic blijven) maar ok de 5 jaar een nieuwe versie wordt ook wel duur/vermoeiend kan ik wel inzien.
Wow, interessante keuze. Ook omdat ze die nummers wel nog in de shows stoppen. Kinderen kunnen die dus niet thuis terugluisteren met Julia's stem :')

Het produceren van die tracks moet ook niet zo duur zijn lijkt me, de instrumentals hebben ze toch al (zelfs al met een 'frisse' sound, re: Loko Lé, Alle Kleuren en Frans Liedje in de nieuwe tour).
pi_204064490
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 20:17 schreef Maartel het volgende:

[..]
Ik zat echt even te denken 'wie is vragende gans??" :')
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_204064506
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2022 15:22 schreef TeddyOliver het volgende:

[..]
Wow, interessante keuze. Ook omdat ze die nummers wel nog in de shows stoppen. Kinderen kunnen die dus niet thuis terugluisteren met Julia's stem :')

Het produceren van die tracks moet ook niet zo duur zijn lijkt me, de instrumentals hebben ze toch al (zelfs al met een 'frisse' sound, re: Loko Lé, Alle Kleuren en Frans Liedje in de nieuwe tour).
Ja daarom, je zou denken dat ze zoveel mogelijk geld willen verdienen en met zo'n limited edition cd met oude nummers zou er best wat gehaald kunnen worden.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  dinsdag 15 maart 2022 @ 16:10:56 #130
436222 Japepk
Padvinder
pi_204089631
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2022 15:22 schreef TeddyOliver het volgende:

[..]
Wow, interessante keuze. Ook omdat ze die nummers wel nog in de shows stoppen. Kinderen kunnen die dus niet thuis terugluisteren met Julia's stem :')

Het produceren van die tracks moet ook niet zo duur zijn lijkt me, de instrumentals hebben ze toch al (zelfs al met een 'frisse' sound, re: Loko Lé, Alle Kleuren en Frans Liedje in de nieuwe tour).
Ik kan me wel voorstellen dat het qua streams niet interessant is om uiteindelijk steeds meer versies van hetzelfde nummer te hebben. Die versies kunnen dan altijd nog als live versie worden uitgebracht.
't Echte en 't ware!
pi_204090850
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 16:10 schreef Japepk het volgende:

[..]
Ik kan me wel voorstellen dat het qua streams niet interessant is om uiteindelijk steeds meer versies van hetzelfde nummer te hebben. Die versies kunnen dan altijd nog als live versie worden uitgebracht.
Nouja dat denken ze. Vooral ook omdat er in spotify niet vermeld wordt naar welke versie je luistert. Soms speel je Alle Kleuren af op de originele cd en speelt de Josje versie. Heel vervelend. De intialen van elke bezetting of het jaar in de titels van de heropnames zou al een stuk schelen.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_204090867
Tjikke Boem mv komt vrijdag uit! Single cover is weer flink gephotoshopped. 🥲

[ Bericht 31% gewijzigd door Poedelpoes op 16-03-2022 10:18:16 ]
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_204098481
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 18:07 schreef Poedelpoes het volgende:
Tjikke Boem mv komt vrijdag uit! Single cover is weer flink gephotoshopped. 🥲
Never mind de single release is uitgesteld. Misschien wordt het liedje nog aangepast? Evt nieuwe productie of een feat. erop? (Zal wel niet doet K3 nooit hahaha)



[ Bericht 8% gewijzigd door Poedelpoes op 16-03-2022 10:23:51 ]
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  woensdag 16 maart 2022 @ 17:30:26 #134
458965 G-Pier
Bekend als G-P of Gay-P
pi_204103049
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 13:25 schreef Poedelpoes het volgende:
Vind het wel jammer het opnieuw inzingen ban de grootste hits met de nieuwe leden vond ik toch wel een leuke traditie om nummers als Alle Kleuren en Oya Lele relevant te houden (ze zullen altijd iconic blijven) maar ok de 5 jaar een nieuwe versie wordt ook wel duur/vermoeiend kan ik wel inzien.
Ik ga eerlijk zijn: K3 is voor mij gewoon Heyah Mama, Oya Lele, Alle Kleuren & Hart Verloren als basis plus nieuwe tracks. Maakt niet uit welke formatie het opreedt.
Ik vind het geen goede zet om de heringezongen versies op platforms achterwegen te laten nadat Julia is gekozen als nieuw lid. Zou K3 rendabel kunnen zijn met alleen nieuwe tracks op een album zonder een terugblik naar de oude nummers?
Disregard taxi drivers offering unrequested services.
pi_204109622
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 17:30 schreef G-Pier het volgende:

[..]
Zou K3 rendabel kunnen zijn met alleen nieuwe tracks op een album zonder een terugblik naar de oude nummers?
Nee eigenlijk niet. Oya Lele en Alle Kleuren zijn te iconic. Vorige tour met Klaasje was heel raar zonder Oya Lele. Ze hebben meerdere hits maar vooral nu K3 niet meer (helemaal) om de leden draait maar om de muziek zouden deze iconische hits juist mee moeten met elke line up. Al doen ze een korte ep met alleen Heyah Mama, Alle Kleuren, Oya Lele, MaMaSé!, 10.000 Luchtballonnen en Pina Colada is het ook goed.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_204113663
Net op de VRT gehoord: K3 geeft vanmiddag een optreden op de Groenplaats in Antwerpen vanwege Oekraïne 12-12, de solidariteitsactie voor de oorlogsslachtoffers in Oekraïne van alle grote radio- en TV-zenders in Vlaanderen.

Livestreams (te openen in VLC):

https://dpp-live-events.m(...)/aes/webstream1.m3u8
https://dpp-live-events.m(...)/aes/webstream2.m3u8

[ Bericht 42% gewijzigd door Riparius op 17-03-2022 14:04:19 ]
pi_204114088


[ Bericht 70% gewijzigd door Riparius op 17-03-2022 14:33:33 ]
pi_204114301
quote:
Wat leuk. Daarom is Tsjikke Boem natuurlijk opgeschoven
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_204114328
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 14:43 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]
Wat leuk. Daarom is Tsjikke Boem natuurlijk opgeschoven
Ze zijn nu live op de Groenplaats.
pi_204114501
Hier een stukje van de livestream en hier nog een klein stukje met K3.

[ Bericht 33% gewijzigd door Riparius op 17-03-2022 15:10:42 ]
pi_204123746
Gek dat ze het nummer niet op spotify zetten en op itunes en andere streaming diensten. Ze zeggen dat de opbrengsten naar Oekraine gaan en dan doen ze dit.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_204166890

Klaasje zingt een liedje uit The Masked Singer. Het lijkt erop dat ze bij k3 niet goed uit de verf kwam wat betreft haar zang. Ik vind haar solo echt beter klinken.
  Spellchecker woensdag 23 maart 2022 @ 18:21:36 #143
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_204193900
K3 signeert nieuwe album in De Waterput (Bergen op Zoom)
quote:
K3 met de Bergse Julia Boschman is 23 april in De Waterput. Daar signeert de meidengroep het nieuwe album Waterval.
Dit doen ze in het kader van de 13e Record Store Day die op die dag wordt gevierd. Het trio is vanaf 11.00 uur aanwezig in een speciaal daarvoor geopende pop-up store tegenover De Waterput.

Na K3 zijn er in de winkel zelf vanaf 12.0 uur instore optredens zijn van onder meer Glitterpaard, JW Roy, Intergalactic Lovers, Whispering Sons en Dirk. De afsluiter wordt later bekend gemaakt. De Waterput is die dag vanaf 08.00 uur geopend.
pi_204209553
Morgen begint The Voice Kids in Vlaanderen op VTM.

Als RTL 4 nou slim is zetten kopen ze The Voice Kids Vlaanderen en doen ze die primetime hier nu alle Nederlandse Voice versies cancelled zijn. Duncan Laurence en het nieuwe K3 lid Julia lijkt me genoeg reden en aansluiting dat Nederlanders ook wel gaan kijken.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_204214653
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2022 21:44 schreef Poedelpoes het volgende:
Morgen begint The Voice Kids in Vlaanderen op VTM.

Als RTL 4 nou slim is zetten kopen ze The Voice Kids Vlaanderen en doen ze die primetime hier nu alle Nederlandse Voice versies cancelled zijn. Duncan Laurence en het nieuwe K3 lid Julia lijkt me genoeg reden en aansluiting dat Nederlanders ook wel gaan kijken.
Tip voor wie vanavond live wil kijken vanuit Nederland: het lijkt erop dat VTM nu permanent wordt doorgegeven via een livestream die normaal voor events wordt gebruikt:

1https://dpp-live-events.medialaancdn.be/events/hls/aes/webstream1.m3u8

Je kunt deze link openen in VLC via het menu Media | Open Network Stream...

De kwaliteit is wel niet zo goed als via VTMGO, maar je hebt geen login nodig en er is geen geoblock.

[ Bericht 0% gewijzigd door Riparius op 25-03-2022 12:40:37 ]
pi_204215860
Oehh kan je dit ook via telefoon bekijken?
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_204215957
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 14:05 schreef Poedelpoes het volgende:
Oehh kan je dit ook via telefoon bekijken?
Als je een Android telefoon hebt wel, VLC is er namelijk ook voor Android, iPhone weet ik niet. Via een Apple tablet met iOS gaat het ieder geval wel.

Edit: VLC bevestigt dat het ook werkt op een iPhone:
https://www.videolan.org/vlc/download-ios.html
pi_204227716
Een paar stukjes gekeken via VTM Go en ik vind Julia helaas niet plezierig overkomen. Te aanwezig. Ze wilt denk ik te graag.

Verder nog even een puntje. Bij de andere drie coaches merk je dat zich inleven in de optredens, ze leggen hun gevoel erin. K3 ziet er zo zielloos uit. Ze zitten daar en voor de rest niks ofzo.

Nee, ik vind k3 niet goed uit de verf komen in dat programma.

[ Bericht 9% gewijzigd door Sunshine1982 op 26-03-2022 15:25:48 ]
pi_204238446
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 15:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
Een paar stukjes gekeken via VTM Go en ik vind Julia helaas niet plezierig overkomen. Te aanwezig. Ze wilt denk ik te graag.

Verder nog even een puntje. Bij de andere drie coaches merk je dat zich inleven in de optredens, ze leggen hun gevoel erin. K3 ziet er zo zielloos uit. Ze zitten daar en voor de rest niks ofzo.

Nee, ik vind k3 niet goed uit de verf komen in dat programma.
Ja vind tot nu toe Metejoor het leukste. Je merkt echt dat zijn achtergrond als leraar goed uit de verf komt in een programma met kinderen.

Duncan komt op mij helaas helemaal niet sympatiek over.

Juli lult ook te veel veel vind ik. Wil Marthe meer horen. Vaak zegt zij nog wel iets zinnigs.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_204239079
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2022 10:58 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]
Ja vind tot nu toe Metejoor het leukste. Je merkt echt dat zijn achtergrond als leraar goed uit de verf komt in een programma met kinderen.

Duncan komt op mij helaas helemaal niet sympatiek over.

Juli lult ook te veel veel vind ik. Wil Marthe meer horen. Vaak zegt zij nog wel iets zinnigs.
Metejoor kende ik niet, maar komt prettig over ja. Laura kende ik al wel, ze deed een paar jaar geleden mee aan het songfestival met een heel leuk liedje. Volgens mij was ze op de 10e plek in de finale geëindigd. Best ok :)

Wat Duncan daar doet snap ik niet echt. Als ik de Vlaamse reacties op de uitzending lees, is hij in België niet echt bekend. Ik denk niet dat een hoop kids daar hem kennen.
pi_204274324
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2022 12:35 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Wat Duncan daar doet snap ik niet echt. Als ik de Vlaamse reacties op de uitzending lees, is hij in België niet echt bekend. Ik denk niet dat een hoop kids daar hem kennen.
Ja snap het ook niet echt. Misschien de iets oudere kinderen? Ik vond hem ook niet meteen de geschiktste vibe hebben voor een programma met kinderen.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_204274360
instagram


Blijkbaar komt er weer een K3 live cd + nu met de dvd er wel bij (ben benieuwd of het de audio is van de show en niet zoals vorige cd).
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_204289139
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 16:27 schreef Poedelpoes het volgende:
[ instagram ]

(ben benieuwd of het de audio is van de show en niet zoals vorige cd).

Inderdaad, het voordeel is wel dat ze van veel nummers geen studio-versies met Julia hebben om de vocals van te strippen 💀 (Behalve als ze die speciaal hiervoor inzingen) Dus het moet haast wel meer 'live' zijn dan het vorige album.
pi_204359167
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 21:33 schreef TeddyOliver het volgende:

[..]
Inderdaad, het voordeel is wel dat ze van veel nummers geen studio-versies met Julia hebben om de vocals van te strippen 💀 (Behalve als ze die speciaal hiervoor inzingen) Dus het moet haast wel meer 'live' zijn dan het vorige album.
Ben wel bang dat ze het toch weer hebben ingezongen. Ze waren paar weken terug toch in de studio.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_204362300
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 14:03 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]
Ben wel bang dat ze het toch weer hebben ingezongen. Ze waren paar weken terug toch in de studio.
De audio voor de DVD release wordt in ieder geval nabewerkt, maar ik weet niet of dat ook inhoudt dat gedeeltes opnieuw worden ingezongen. Omdat het een gecombineerde CD/DVD wordt van dezelfde show verwacht ik wel dat de audio op de CD gewoon een kopie is van de DVD audio maar dan opgesplitst in tracks en zonder de bindteksten. De CD/DVD is beschikbaar op 11 mei (en nu al voor te bestellen bij bol).
  Moderator zaterdag 9 april 2022 @ 00:00:27 #156
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204378537
quote:
Leuk! Had ik even gemist omdat de Voice Kids Sessies van dit seizoen (nog?) niet op VTMGO staan.
pi_204384366
Vind dat ze wel een hoop talentjes dit jaar in Team K3 hebben weten te krijgen, zou dit eindelijk het jaar zijn dat K3 eens The Voice wint?
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_204384931
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2022 17:49 schreef Poedelpoes het volgende:
Vind dat ze wel een hoop talentjes dit jaar in Team K3 hebben weten te krijgen, zou dit eindelijk het jaar zijn dat K3 eens The Voice wint?
Wie weet. Het is mij opgevallen dat Hanne alles heel goed weet te verwoorden, beter dan Marthe en Julia, en dat ze daarmee goede kandidaten die misschien twijfelen weet binnen te halen voor Team K3. Ook haar Engels (bij kandidaten die het Nederlands onvoldoende machtig zijn) is heel goed. Hanne is al jaren mijn favoriete K3tje, maar ze blijft me verrassen.
pi_204424396
Tjikke Boem single/clip komt binnenkort uit. Ik gok deze vrijdag, aangezien volgende week woensdag buitenspeeldag is en ze zaar een bijbehorende challenge voor hebben bedacht.

Zou raar zijn als ze na die dag pas de clip uitbrengen met het dansje dat ze will dat mensen doen op buitenspeekdag.

https://www.instagram.com/tv/CcN5ioBIugZ/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_204426225
Misschien hebben ze te weinig footage en gaan ze t opvullen met dansende mensen :')
pi_204443020
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 18:15 schreef Maartel het volgende:
Misschien hebben ze te weinig footage en gaan ze t opvullen met dansende mensen :')
Lmfao
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_204456105
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2022 17:49 schreef Poedelpoes het volgende:
Vind dat ze wel een hoop talentjes dit jaar in Team K3 hebben weten te krijgen, zou dit eindelijk het jaar zijn dat K3 eens The Voice wint?
Ik denk dat de kansen voor Team K3 om The Voice te winnen na gisteravond wel zo goed als verkeken zijn, of er moet nog een wonder gebeuren bij de laatste audities komende vrijdag. Duncan wist twee absolute topkandidates en potentiële winnaars binnen te halen, namelijk Finn en Amira.
pi_204469319
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 14:59 schreef Poedelpoes het volgende:
Tjikke Boem single/clip komt binnenkort uit. Ik gok deze vrijdag, aangezien volgende week woensdag buitenspeeldag is en ze zaar een bijbehorende challenge voor hebben bedacht.

Zou raar zijn als ze na die dag pas de clip uitbrengen met het dansje dat ze will dat mensen doen op buitenspeekdag.

https://www.instagram.com/tv/CcN5ioBIugZ/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Vanochtend is bekend gemaakt dat de clip van Tjikke boem a.s. vrijdag 22 april om 17:00 verschijnt.
pi_204501145
De videoclip is helaas wel op een bijzondere manier gemaakt, deze spreekt mij nou niet direct aan. Ik zie een hele zomerse clip met een hele stoet, feest en zon voor mij. Helaas is dit het niet.

Daarnaast vind ik dat het rond k3 wel erg stil is, ook al zie je ze veel.
- een videoclip die in januari is opgenomen
- een tour waar tussen elk show weekend een maand zit
- niet een hele drukke zomer agenda lijkt het, tenminste niet als voorheen.
- geen aangekondigd tv programma of iets
- en daarnaast lijkt tsjikke boem ook direct een zomersingel te zijn
- en als klap op de vuurpijl een promotour die alleen langs koffietijd gaat

Daarnaast hebben ze het afgelopen half jaar ook niet heel druk jaar gehad geloof ik, het album was al ingezongen door HM toen Julia K3 werd en the voice kids zat in 4 a 5 dagen gepropt. Of er moet iets heel groots in de planning staan voor binnenkort (of 25 jaar k3).

K3 heeft met dit nieuw lid naar mijn mening echt een boost nodig, dit met een ahoy concert, special, musical of alsnog weer een film.
pi_204501908
Na de eerste maanden k3 met Julia kom ik tot de conclusie dat ik Klaasje mis. In het begin vond ik Julia leuk; een frisse wind die door k3 waaide. Ondertussen gaat die wind meer richting een orkaan. Ik vind Julia te aanwezig en daardoor niet prettig overkomen.

Daarnaast kan ze gewoon niet zingen.
pi_204503328
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2022 19:36 schreef ate-harm het volgende:

K3 heeft met dit nieuw lid naar mijn mening echt een boost nodig, dit met een ahoy concert, special, musical of alsnog weer een film.
Precies!!! Ik zit ook op iets te wachten en er komt steeds niks aan. 2010/2011 was echt poppin. We kregen toen die special, met nieuwe clipjes en Hallo K3 + Alice in Wonderland. In 2016 kregen we na Jodelee elke week een clip. Plus ze waren overal te vinden qua promo. Dit begint wen beetje slap te worden. Het lijkt alsof ze heel druk zijn maar ze komen maar steeds met niks. Of iets half gebakken. Hoe moelijk is het om gewoon ff een Plopsa special te maken? Of had easy een realityshow over de nieuwe tour gemaakt???
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_204503343
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2022 20:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
Na de eerste maanden k3 met Julia kom ik tot de conclusie dat ik Klaasje mis. In het begin vond ik Julia leuk; een frisse wind die door k3 waaide. Ondertussen gaat die wind meer richting een orkaan. Ik vind Julia te aanwezig en daardoor niet prettig overkomen.

Daarnaast kan ze gewoon niet zingen.
Het zingen is misschien waar ik me het minste aan stoor. Ze lijkt al goed in de groep te liggen, wat fijn is i guess. Ze is nog steeds heel erg aanwezig maar denk dat ze altijd zo zal blijven of naarmate ze langer in K3 zit rustiger worden??? We can only dream.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_204508226
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 16:51 schreef Riparius het volgende:
Zo meteen hier de nieuwe clip:

Ik vind dit dus de leukste K3 clip dusver! Hanne springt er echt tussenuit O+
pi_204509358
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2022 19:36 schreef ate-harm het volgende:

K3 heeft met dit nieuw lid naar mijn mening echt een boost nodig, dit met een ahoy concert, special, musical of alsnog weer een film.
Ik snap heel goed wat je bedoelt, ze lijken stoom te verliezen. En ook de Live CD die dan aangekondigd wordt i.p.v het inzingen van nieuwe nummers met Julia. Ik twijfel er ook aan of er überhaupt wel een zomersingle komt. De hoofd-activiteit van K3 deze maanden lijkt The Voice Kids, en dat zegt genoeg lijkt me.

Ik vind de nieuwe clip, die lang van te voren aangekondigd was, persoonlijk ook erg goedkoop. Het mist levendigheid, net als de mix van het nummer zelf. De geanimeerde clips van KKJ (ik herinner me Alle Kleuren) waren echt beter gedaan dan dit.

Ik heb wel het idee dat K3 zelf nog veel droom-projecten heeft. Zoals een musical, een nieuwe serie, etc. Ik hoop dat ze die dingen mogen gaan maken van S100. Een Hallo K3 reboot met nieuwe randpersonages zou een goede zet zijn.
pi_204509943
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 18:40 schreef TeddyOliver het volgende:

[..]

Ik heb wel het idee dat K3 zelf nog veel droom-projecten heeft. Zoals een musical, een nieuwe serie, etc. Ik hoop dat ze die dingen mogen gaan maken van S100. Een Hallo K3 reboot met nieuwe randpersonages zou een goede zet zijn.
Er komt een nieuwe serie, maar het is nog niet geweten wat dat gaat zijn. Of (wederom) een Hallo K3 reboot nu zo'n goed idee is weet ik niet, het lijkt me dat het origineel niet is te overtreffen. Hanne en Marthe hebben wel eens laten weten dat ze zeker nog eens een musical zouden willen doen en Hanne opperde ook al eens dat ze graag een special zou opnemen in het buitenland, iets zoals K3 in Zwitserland destijds.

Maar goed, morgen om 11.00 uur hebben Hanne, Marthe en Julia eerst een signeersessie ter gelegenheid van Record Store Day. Ze signeren dan de exclusieve blauwe vinyl versie van het album Waterval in de legendarische platenzaak De Waterput in Julia's thuisstad Bergen op Zoom.
pi_204510253
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 18:40 schreef TeddyOliver het volgende:

[..]
Ik snap heel goed wat je bedoelt, ze lijken stoom te verliezen. En ook de Live CD die dan aangekondigd wordt i.p.v het inzingen van nieuwe nummers met Julia. Ik twijfel er ook aan of er überhaupt wel een zomersingle komt. De hoofd-activiteit van K3 deze maanden lijkt The Voice Kids, en dat zegt genoeg lijkt me.
Deze kritiek lijkt me onterecht. Er wordt naar gestreefd ongeveer één nieuw album per jaar uit te brengen en de CD Waterval is net enkele maanden geleden uitgebracht. Het eerstvolgende nieuwe album zal daarom pas dit najaar verschijnen, waarschijnlijk in november, zodat het op tijd is voor Sinterklaas. We mogen heel blij zijn dat we nu in mei voor het eerst in de geschiedenis van K3 een fysiek live album tegemoet kunnen zien, en dan ook meteen met een bonus DVD met een registratie van de Kom erbij! show, en dat allemaal voor een prijs die niet hoger is dan die van een enkele CD.

De agenda van K3 voor zover die nu bekend is kun je overigens hier bekijken.
pi_204511385
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 16:51 schreef Riparius het volgende:
Zo meteen hier de nieuwe clip:

Het was leuker geweest als ze de clip hadden opgenomen in een echte stad met dezelfde sfeer bij K2 zoekt K3.
Maar dat zou vanwege corona waarschijnlijk niet hebben gekund.

[ Bericht 0% gewijzigd door NailQueen op 22-04-2022 22:22:47 ]
pi_204522851
Ik had het even gemist, maar afgelopen donderdag was K3 te gast bij Koffietijd. Nu hier te bekijken.
pi_204523145
De signeersessie van K3 haalde vandaag ook het nieuws van de regionale TV-zender ZuidWest TV. Nu hier te bekijken.
pi_204525486
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 23:44 schreef Riparius het volgende:
Ik had het even gemist, maar afgelopen donderdag was K3 te gast bij Koffietijd. Nu hier te bekijken.
K3highlights zei dat ze een promo tour hadden in NL die dag, dus bij meerdere programma's kwamen maar na Koffietijd hadden ze alles afgezegd. 😤
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_204566612
https://www.instagram.com/tv/Cc5cq4OIySZ/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Zucht…… Weer iets halfgebakken……

Vanaf 2 mei, 5 dagen lang op Zappelin ‘k3: ‘een nieuwe start!’

Of terwijl het zelfde als k3 een nieuw begin, maar dan kortere afleveringen en dus weer half gebakken. Niet de moeite genomen om langer door te filmen of andere dingen te filmen, teleurstellend.

Ben benieuwd wat Studio100 hiermee wil bereiken, lijkt alsof ‘k3: een nieuw begin!’ niet is geslaagd en daarom het een 2e keer proberen op Zappelin en Studio100TV
pi_204567655
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:26 schreef ate-harm het volgende:
https://www.instagram.com/tv/Cc5cq4OIySZ/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Zucht…… Weer iets halfgebakken……

Vanaf 2 mei, 5 dagen lang op Zappelin ‘k3: ‘een nieuwe start!’

Of terwijl het zelfde als k3 een nieuw begin, maar dan kortere afleveringen en dus weer half gebakken. Niet de moeite genomen om langer door te filmen of andere dingen te filmen, teleurstellend.

Ben benieuwd wat Studio100 hiermee wil bereiken, lijkt alsof ‘k3: een nieuw begin!’ niet is geslaagd en daarom het een 2e keer proberen op Zappelin en Studio100TV
Tja, K3, een nieuw begin werd eerst helemaal niet uitgezonden door SBS6 en pas na maanden opeens wel maar dan op SBS9 (een zender die veel mensen niet eens weten te vinden op hun TV) en dan ook nog 's nachts om 00:45 uur. Geen wonder dat het programma dan in Nederland geen impact had. Ik denk dat Studio 100 niet erg tevreden is over de samenwerking met SBS tijdens K2 zoekt K3 want SBS liep het grootste deel van de tijd twee weken achter op VTM zodat allang bekend was wie er door waren tegen de tijd dat een aflevering in Nederland op TV kwam. En dan knipten ze ook nog eens een half uur(!) aan materiaal uit elke studioshow en kregen Nederlandse kijkers K2 zoekt mee helemaal niet te zien. Studio 100 is al sinds jaar en dag een belangrijke leverancier van kinderprogramma's voor de Nederlandse publieke omroep, dus het verbaast niet dat ze het nu daar proberen. Jammer genoeg zo te zien vooral gerecycleerd materiaal.
pi_204569376
De Waterput heeft trouwens foto's online staan van de signeersessie van afgelopen zaterdag.
pi_204602707
Ik ben benieuwd, stel jullie zouden nu de plek van Gert innemen.
Wat zou er dan met k3 gebeuren en wat zouden jullie met k3 gaan doen?
pi_204604998
Verrassing! Marthe is getrouwd!

K3'tje Marthe in alle stilte getrouwd met Baba Yega-choreograaf Sinerjey
BVGeen prijs voor K3 op de MIA’s, al mocht Marthe De Pillecyn (25) naar verluidt wel een ander feestje vieren. Zo zou de zangeres zaterdag in het huwelijksbootje gestapt zijn met choreograaf Sinerjey Meyfroodt (35), de bezieler van dansgroep Baba Yega, met wie ze sinds 2019 een koppel vormt.


https://www.hln.be/bv/k3-(...)f-sinerjey~a545af67/
pi_204641801
Ik weet niet of deze discussie al is gevoerd, maar eigenlijk vind ik dit wel erg verwerpelijk: https://man-man.nl/salari(...)s%20niet%20te%20doen. Deelnemers kwamen toch niet uit een ei en wisten toch ook wel dat ze solliciteerden naar een echte baan?
  vrijdag 6 mei 2022 @ 06:50:59 #185
403253 Meke
after all this time? always.
pi_204642198
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 00:09 schreef Nieuwbouwwijk het volgende:
Ik weet niet of deze discussie al is gevoerd, maar eigenlijk vind ik dit wel erg verwerpelijk: https://man-man.nl/salari(...)s%20niet%20te%20doen. Deelnemers kwamen toch niet uit een ei en wisten toch ook wel dat ze solliciteerden naar een echte baan?
De link werkt niet?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_204645070
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 06:50 schreef Meke het volgende:

[..]
De link werkt niet?
Raar? Hier staat het ook: https://www.girlscene.nl/(...)rend-laag-salaris-k3
Gaat over dat die deelnemers - blijkbaar - solliciteerden naar een job zonder salarisindicatie
pi_204645772
Op Diede’s instagram staat trouwens sinds 22 uur (dus nog 2 uur) een story van dat ze “Beter als je danst” zingt op een festival… Klinkt niet erg goed, terwijl andere Nederlandse muziek wel bij haar stem past. Ik vond Diede een van de betere deelnemers maar als ik dit zo hoor is het beter dat ze niet heeft gewonnen. :N
pi_204645781
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 08:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
Verrassing! Marthe is getrouwd!

K3'tje Marthe in alle stilte getrouwd met Baba Yega-choreograaf Sinerjey
BVGeen prijs voor K3 op de MIA’s, al mocht Marthe De Pillecyn (25) naar verluidt wel een ander feestje vieren. Zo zou de zangeres zaterdag in het huwelijksbootje gestapt zijn met choreograaf Sinerjey Meyfroodt (35), de bezieler van dansgroep Baba Yega, met wie ze sinds 2019 een koppel vormt.


https://www.hln.be/bv/k3-(...)f-sinerjey~a545af67/
Dat is wel leuk nieuws! Fijn ook dat driekeer een nieuwe liefde voor haar scheepsrecht is
pi_204645791
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2022 20:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
Na de eerste maanden k3 met Julia kom ik tot de conclusie dat ik Klaasje mis. In het begin vond ik Julia leuk; een frisse wind die door k3 waaide. Ondertussen gaat die wind meer richting een orkaan. Ik vind Julia te aanwezig en daardoor niet prettig overkomen.

Daarnaast kan ze gewoon niet zingen.
Ik denk dat er bij de 88 (66?) laatste kandidaten en zeker de 12 finalisten niemand zat die het beter zou doen, bij dat ene “Dankjewel Klaasje” filmpje was ook wel duidelijk dat veel kandidaten erg “aanwezig” zijn :N Daarnaast zijn K3-nummers sowieso erg onnatuurlijk en hoog qua toon en dus ook voor veel goede zangeressen lastig te zingen

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2022 14:43:08 ]
pi_204658876
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 16:27 schreef Poedelpoes het volgende:
[ instagram ]

Blijkbaar komt er weer een K3 live cd + nu met de dvd er wel bij (ben benieuwd of het de audio is van de show en niet zoals vorige cd).
Ik zie net dat de release nu al voor de tweede keer is uitgesteld. Het wordt 27 mei i.p.v. 11 mei.
pi_204666574
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 20:51 schreef Riparius het volgende:

[..]
Ik zie net dat de release nu al voor de tweede keer is uitgesteld. Het wordt 27 mei i.p.v. 11 mei.
Zelfs al voor de 3e keer, snap de reden echter wel. Ze brengen hem uit op de laatste Belgische tourdag, maar dit hadden ze beter direct in 1x goed kunnen brengen.
pi_204669471
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 16:11 schreef ate-harm het volgende:

[..]
Zelfs al voor de 3e keer, snap de reden echter wel. Ze brengen hem uit op de laatste Belgische tourdag, maar dit hadden ze beter direct in 1x goed kunnen brengen.
Dat weet ik niet. Ik denk dat Studio 100 het album het liefst al bij de shows had willen verkopen. Zeker omdat het een live album is van de show die mensen dan net hebben gezien zou het album echt als warme broodjes over de toonbank gaan. Ik vermoed daarom dat de vertraging niet te wijten is aan Studio 100 maar aan het bedrijf dat de schijfjes moet produceren. En natuurlijk wordt de release op streaming platforms dan ook uitgesteld.
pi_204691929


K3 komt volgende week woensdag met een nieuwe single genaamd ‘Mango Mango’
Dit is niet het enige, er zal ook een clubmix komen en natuurlijk een videoclip

Ik ben benieuwd!
pi_204692024
Hier de eerste beelden van de opname van de clip van de zomersingle Mango, mango. Vanaf vrijdag 20 mei is de clip te bekijken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Riparius op 10-05-2022 19:23:39 ]
pi_204693369
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 19:06 schreef ate-harm het volgende:
[ afbeelding ]

K3 komt volgende week woensdag met een nieuwe single genaamd ‘Mango Mango’
Dit is niet het enige, er zal ook een clubmix komen en natuurlijk een videoclip

Ik ben benieuwd!
Marthe lijkt niet in de camera te kijken? :? faal studio 100
pi_204793641
Die Club remix trekt dus echt op niks 😭
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  Moderator vrijdag 20 mei 2022 @ 17:13:47 #198
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 20 mei 2022 @ 21:25:16 #199
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_204814858
quote:
Mia... Ook die blik van Julia bij het bijten in de meloen...
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_204814946
Volgens mij zijn ze bij K3 ook flink aan het bezuinigen. Het oogt allemaal erg goedkoop.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')