????????????????quote:
Eigenlijk nooit.quote:Op maandag 13 december 2021 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weinign smaak vind ik. Drink jij veel thee
Er komt hier bijna niemand meer overdag, je moet overdag gaan spelenquote:Op maandag 13 december 2021 10:26 schreef mario390 het volgende:
ik snap niet dat de anderen zonder mrslove,gebrokenglas
zooooo LUUUUUUUUUUIIIIIIIII zijn
Je bent een man naar mijn hartquote:
Dat is waar maar andere moeten ook niet iemand bolken omdat jij dat wilquote:
Mrsl heeft een nieuwe SC weer geopend en iedereen zit daar. Heb jij geen DM gekregen?quote:Op maandag 13 december 2021 10:32 schreef mario390 het volgende:
maar hoezo will bijna niemand
meer komen?
Daarom is het hier zo rustigquote:
Gewoon kletsen, ga maar kijken iedereen kan er inquote:
Willen ze nietquote:
Heerlijk.quote:Op maandag 13 december 2021 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent een man naar mijn hart![]()
dan maar?
Dat dacht ik,. lekker slagroomtruffeltje er bij. Van de week in een kerstpakket gekregen.quote:
quote:
oehquote:Op maandag 13 december 2021 10:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat dacht ik,. lekker slagroomtruffeltje er bij. Van de week in een kerstpakket gekregen.
Volgens mij zijn deze meer van boter dan van slagroom........... maar toch leuk dat ze een pakket gedaan hebben.quote:
Heb ik nietquote:Op maandag 13 december 2021 10:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo heb je de mensen
hier weg gelokt?
Wat je niet lekker vindt geef je toch weg?quote:Op maandag 13 december 2021 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij zijn deze meer van boter dan van slagroom........... maar toch leuk dat ze een pakket gedaan hebben.
ZItten drie dingen in die ik lekker vind, truffels en snoepjes en een stukje kaas , verder 4 veluwse biertjesbier, en gewone koffie en thee en een worst van wild
Doe ik ookquote:Op maandag 13 december 2021 10:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat je niet lekker vindt geef je toch weg?
quote:Op maandag 13 december 2021 10:56 schreef mario390 het volgende:
zo om half 1 mak je
sowiezo 40 punten dat
spel kann me echt[ afbeelding ]
He de blote billen van @FreshFruitquote:Op maandag 13 december 2021 10:56 schreef mario390 het volgende:
zo om half 1 mak je
sowiezo 40 punten dat
Houdoe Mario!quote:Op maandag 13 december 2021 10:56 schreef mario390 het volgende:
zo om half 1 mak je
sowiezo 40 punten dat
Goedemorgen Maanvisquote:
Hey Maanquote:
quote:
hola compadresquote:
Hebben jou ouders al een afspraak voor de booster?quote:
het was ook wel bijzonder. ik dacht dat ze onder de safety car zouden afsluiten.quote:Op maandag 13 december 2021 11:02 schreef Mrsloveable het volgende:
Geweldig hoe sommige echt mee leven en helemaal gek worden
De mijne al wel.. denk dat ik pas in januari aan de beurt ben als ze snel er mee zijn..quote:Op maandag 13 december 2021 11:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben jou ouders al een afspraak voor de booster?
IK dacht dat de regels waren dat je achter een saftycar je plaats moest houden en niet in mocht halen?quote:Op maandag 13 december 2021 11:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het was ook wel bijzonder. ik dacht dat ze onder de safety car zouden afsluiten.
en toen ging die dus weg in de laatste ronde.
ja ik had nog ff voor je gevraagd hoe ze dat deden.. Via de website was het ze nog geluktquote:Op maandag 13 december 2021 11:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben jou ouders al een afspraak voor de booster?
Ik heb alleen het feestje gezien.quote:Op maandag 13 december 2021 11:02 schreef Mrsloveable het volgende:
Jaa was wel even billen knijpen momentquote:Op maandag 13 december 2021 11:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het was ook wel bijzonder. ik dacht dat ze onder de safety car zouden afsluiten.
en toen ging die dus weg in de laatste ronde.
Liefquote:Op maandag 13 december 2021 11:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja ik had nog ff voor je gevraagd hoe ze dat deden.. Via de website was het ze nog gelukt
Hey Mazquote:
quote:
dat is ook gebeurd. er is ook niet ingehaaldquote:Op maandag 13 december 2021 11:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK dacht dat de regels waren dat je achter een saftycar je plaats moest houden en niet in mocht halen?
je heeft hier te blijvenquote:Op maandag 13 december 2021 11:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja ik had nog ff voor je gevraagd hoe ze dat deden.. Via de website was het ze nog gelukt
onspap gaat 18 dec en ons mam 31 decquote:Op maandag 13 december 2021 11:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lief![]()
Ja mij ook, alleen kan ik pas in jan terecht. KOn volgende week al maar dan moest ik naar Nijverdal of Deventer. Dat is voor mij niet te doen
alle heb je weg gelocktquote:Op maandag 13 december 2021 11:02 schreef Mrsloveable het volgende:
Mario ik heb niemand weg gelokt, sommige hebben geen zin meer in dts en of ik nu wel of geen sc geopend hebt dan bleven ze ook wel wegquote:
is bsquote:Op maandag 13 december 2021 10:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo heb je de mensen
hier weg gelokt?
wat is bs, gedm ?sprek verstandelijkquote:Op maandag 13 december 2021 11:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
is bs
MrsL of wie dan ook heeft niemand gedm-ed
er zijn geen DM's gestuurdquote:Op maandag 13 december 2021 11:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat is bs, gedm ?sprek verstandelijk
een SC waar al een maand niet meer in gepost isquote:
Het Mag mario, niets aan te doen als ze daar willen zitten lekker laten zittenquote:
Nou het is maar een grijze toestand buiten.quote:Op maandag 13 december 2021 11:23 schreef mazaru het volgende:
Ik ben benieuwd of het zonnetje vandaag nog komt
Ja echt de donkere dagen voor kerstquote:Op maandag 13 december 2021 11:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou het is maar een grijze toestand buiten.
En zo niet is het toch ook prima. Er komen weer nieuwe mensen bij.quote:Op maandag 13 december 2021 11:24 schreef Nattekat het volgende:
Die komen weer terug zodra VIV sluit joh.
ZIet er niet naar uitquote:Op maandag 13 december 2021 11:23 schreef mazaru het volgende:
Ik ben benieuwd of het zonnetje vandaag nog komt
Hey Nattequote:Op maandag 13 december 2021 11:24 schreef Nattekat het volgende:
Die komen weer terug zodra VIV sluit joh.
We hebben @ToT nodig, hij bezit het grote wapen tegen Paulquote:Op maandag 13 december 2021 11:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
En zo niet is het toch ook prima. Er komen weer nieuwe mensen bij.
En wat is dat dan?quote:Op maandag 13 december 2021 11:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We hebben @:ToT nodig, hij bezit het grote wapen tegen Paul
Daarom en des te meer punten voor onsquote:Op maandag 13 december 2021 11:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
En zo niet is het toch ook prima. Er komen weer nieuwe mensen bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |