Hebben jou ouders al een afspraak voor de booster?quote:
het was ook wel bijzonder. ik dacht dat ze onder de safety car zouden afsluiten.quote:Op maandag 13 december 2021 11:02 schreef Mrsloveable het volgende:
Geweldig hoe sommige echt mee leven en helemaal gek worden
De mijne al wel.. denk dat ik pas in januari aan de beurt ben als ze snel er mee zijn..quote:Op maandag 13 december 2021 11:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben jou ouders al een afspraak voor de booster?
IK dacht dat de regels waren dat je achter een saftycar je plaats moest houden en niet in mocht halen?quote:Op maandag 13 december 2021 11:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het was ook wel bijzonder. ik dacht dat ze onder de safety car zouden afsluiten.
en toen ging die dus weg in de laatste ronde.
ja ik had nog ff voor je gevraagd hoe ze dat deden.. Via de website was het ze nog geluktquote:Op maandag 13 december 2021 11:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben jou ouders al een afspraak voor de booster?
Ik heb alleen het feestje gezien.quote:Op maandag 13 december 2021 11:02 schreef Mrsloveable het volgende:
Jaa was wel even billen knijpen momentquote:Op maandag 13 december 2021 11:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het was ook wel bijzonder. ik dacht dat ze onder de safety car zouden afsluiten.
en toen ging die dus weg in de laatste ronde.
Liefquote:Op maandag 13 december 2021 11:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja ik had nog ff voor je gevraagd hoe ze dat deden.. Via de website was het ze nog gelukt
Hey Mazquote:
dat is ook gebeurd. er is ook niet ingehaaldquote:Op maandag 13 december 2021 11:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK dacht dat de regels waren dat je achter een saftycar je plaats moest houden en niet in mocht halen?
je heeft hier te blijvenquote:Op maandag 13 december 2021 11:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja ik had nog ff voor je gevraagd hoe ze dat deden.. Via de website was het ze nog gelukt
onspap gaat 18 dec en ons mam 31 decquote:Op maandag 13 december 2021 11:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lief![]()
Ja mij ook, alleen kan ik pas in jan terecht. KOn volgende week al maar dan moest ik naar Nijverdal of Deventer. Dat is voor mij niet te doen
alle heb je weg gelocktquote:Op maandag 13 december 2021 11:02 schreef Mrsloveable het volgende:
Mario ik heb niemand weg gelokt, sommige hebben geen zin meer in dts en of ik nu wel of geen sc geopend hebt dan bleven ze ook wel wegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |