Dat dacht ik,. lekker slagroomtruffeltje er bij. Van de week in een kerstpakket gekregen.quote:
quote:
oehquote:Op maandag 13 december 2021 10:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat dacht ik,. lekker slagroomtruffeltje er bij. Van de week in een kerstpakket gekregen.
Volgens mij zijn deze meer van boter dan van slagroom........... maar toch leuk dat ze een pakket gedaan hebben.quote:
Heb ik nietquote:Op maandag 13 december 2021 10:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo heb je de mensen
hier weg gelokt?
Wat je niet lekker vindt geef je toch weg?quote:Op maandag 13 december 2021 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij zijn deze meer van boter dan van slagroom........... maar toch leuk dat ze een pakket gedaan hebben.
ZItten drie dingen in die ik lekker vind, truffels en snoepjes en een stukje kaas , verder 4 veluwse biertjesbier, en gewone koffie en thee en een worst van wild
Doe ik ookquote:Op maandag 13 december 2021 10:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat je niet lekker vindt geef je toch weg?
quote:Op maandag 13 december 2021 10:56 schreef mario390 het volgende:
zo om half 1 mak je
sowiezo 40 punten dat
spel kann me echt[ afbeelding ]
He de blote billen van @FreshFruitquote:Op maandag 13 december 2021 10:56 schreef mario390 het volgende:
zo om half 1 mak je
sowiezo 40 punten dat
Houdoe Mario!quote:Op maandag 13 december 2021 10:56 schreef mario390 het volgende:
zo om half 1 mak je
sowiezo 40 punten dat
Goedemorgen Maanvisquote:
Hey Maanquote:
quote:
hola compadresquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |