quote:Op zondag 12 december 2021 22:50 schreef Strani het volgende:
[..]
En naar jou in deze SC, wat ook nu al een wonder is eigenlijk.
Helmut Markoquote:
Die is in de context waarin ik deze plaats al heel lang niet meer onder de levendenquote:
ehquote:Op zondag 12 december 2021 23:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die is in de context waarin ik deze plaats al heel lang niet meer onder de levenden
Ik heb het dan ook niet over nu. Dat gaat over veertig jaar verderquote:Op zondag 12 december 2021 23:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
eh
https://nl.wikipedia.org/wiki/Helmut_Marko
Ik ben een beetje laat, maar moet die nu uit?quote:Op zondag 12 december 2021 01:39 schreef Strani het volgende:
@:BillDauterive doe jij het licht weer uit?
Nou laat nog maar eventjes aan, maar over een uurtje uit graagquote:Op zondag 12 december 2021 23:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ben een beetje laat, maar moet die nu uit?
Het licht heeft vannacht dus de hele nacht onnodig staan brandenquote:Op zondag 12 december 2021 23:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ben een beetje laat, maar moet die nu uit?
Ja, ik sliep al toen Strani dat vroegquote:Op zondag 12 december 2021 23:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het licht heeft vannacht dus de hele nacht onnodig staan branden
Die had zeker weer zijn verkeerde bril op.quote:Op zondag 12 december 2021 23:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, ik sliep al toen Strani dat vroeg
Zo vroeg alquote:Op zondag 12 december 2021 23:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, ik sliep al toen Strani dat vroeg
Dat was een mooi moment in de race ja. Het was ook het soort racen wat je vaker wilt zien, maar in de praktijk te weinig gebeurd.quote:Op zondag 12 december 2021 23:33 schreef Strani het volgende:
In het café waar ik keek was er trouwens ook applaus voor Checo nadat hij uiteindelijk Hamilton moest laten gaan. Heel mooi moment.
Dat denk ik ook!quote:Op maandag 13 december 2021 00:14 schreef Em31 het volgende:
Zo leuk die filmpjes
Dit is ook wel echt een perfect moment voor Verstappen geweest, veel mensen wilden ook gewoon een keer een andere winnaar. Verstappen tegen Leclerc bijv. zou weer heel anders kunnen zijn qua support.
Italiaans en Spaansquote:Op maandag 13 december 2021 00:17 schreef Hamlapjes het volgende:
Waren er hier al filmpjes langsgekomen van de laatste ronde met buitenlands commentaar?
Echt bijzonder jaquote:Op maandag 13 december 2021 00:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat denk ik ook!
Echt wel heel bijzonder om te zien dat over de hele wereld op deze manier meeleefden met een Nederlander
Ze zijn in India wel fanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |