Denk dat ik andere recensies lees.quote:Op zondag 26 december 2021 16:33 schreef methodmich het volgende:
[...]
En @:bazbo , tof dat dit gewoon ook 2021 albums zijn. Veel daarvan zijn volgens mij nooit echt in recensies verschenen of zo.
Ja, dat geloof ik zeker. Maar ik bedoel bijvoorbeeld zo'n Bowie-plaat uit 2021, dat is niet echt een nieuw album vermoed ik? Dus dat duikt dan niet echt op in recensierubrieken met nieuwe platen, zeg maar.quote:
Sorry, ik doe niet aan albums en lijstjes…quote:Op maandag 27 december 2021 09:56 schreef methodmich het volgende:
Ik heb trouwens ook nog wel hoge verwachtingen van eventuele lijstjes van pakweg @:grobbel, @:ok01, @:riazop, @:puzziepie, @:neverywhere, @:BUG80, @:alpeko, @:gillingham, @:Jojoke, @:peaceman, @:Rellende_Rotscholier, @:mexicanobakker, @:gretzl, @:tong80, @:n00biedoobiedoo, @:kerftminister, @:Scorpion_17, @:Felagund, @:brother52, @:AgeEll, @:Eightyone, @:DJ11, @:MadMaster, @:slaveloos, @:Da_Sandman, @:EP3 en @:belsen in dit topic!
Ik maak nooit een albumlijst. Mijn Top 100 van losse nummers post ik woensdagavond in dit topic: MUZ / 2021 in muziek: Je favoriete nummersquote:Op maandag 27 december 2021 09:56 schreef methodmich het volgende:
Ik heb trouwens ook nog wel hoge verwachtingen van eventuele lijstjes van pakweg @:grobbel, @:ok01, @:riazop, @:puzziepie, @:neverywhere, @:BUG80, @:alpeko, @:gillingham, @:Jojoke, @:peaceman, @:Rellende_Rotscholier, @:mexicanobakker, @:gretzl, @:tong80, @:n00biedoobiedoo, @:kerftminister, @:Scorpion_17, @:Felagund, @:brother52, @:AgeEll, @:Eightyone, @:DJ11, @:MadMaster, @:slaveloos, @:Da_Sandman, @:EP3 en @:belsen in dit topic!
Dat is meer iets voor de echte albumluisteraars.quote:Op maandag 27 december 2021 09:56 schreef methodmich het volgende:
Een bejaarde millennial moet dat toch kunnen?quote:Op maandag 27 december 2021 10:09 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dat is meer iets voor de echte albumluisteraars.
Sommige bejaarde millennials zaten als jonkie in het verzamelcd-kamp.quote:Op maandag 27 december 2021 10:15 schreef methodmich het volgende:
Jammer, @:DJ11, maar dan moeten we het maar met de losse nummers doen!
[..]
Een bejaarde millennial moet dat toch kunnen?
@hhh38quote:Op maandag 27 december 2021 09:56 schreef methodmich het volgende:
quote:Op maandag 27 december 2021 10:34 schreef onlogisch het volgende:
Alles van Angerfist.
[ afbeelding ]
@:muskusboktor57
Ik zal er vanavond voor zittenquote:Op maandag 27 december 2021 09:56 schreef methodmich het volgende:
Mag dat @kciR of is dat te weinig om echt goed te kunnen tellen?quote:Op maandag 27 december 2021 10:37 schreef Leonos het volgende:
Wat zijn de regels, top3 albums ook goed?
Dan houdt het op natuurlijk!quote:Op maandag 27 december 2021 10:22 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Sommige bejaarde millennials zaten als jonkie in het verzamelcd-kamp.
Het losse nummers luisteren zit er gewoon van oudsher ingebakken.
Gewoon meedoen! @Leonosquote:Op maandag 27 december 2021 11:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
Mag dat @:kciR of is dat te weinig om echt goed te kunnen tellen?
[..]
Dan houdt het op natuurlijk!
Allemaal nooit officieel uitgebracht spul uit 1970...quote:Op maandag 27 december 2021 09:48 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik zeker. Maar ik bedoel bijvoorbeeld zo'n Bowie-plaat uit 2021, dat is niet echt een nieuw album vermoed ik? Dus dat duikt dan niet echt op in recensierubrieken met nieuwe platen, zeg maar.
Okee, lijkt mij wel tof!quote:Op dinsdag 28 december 2021 09:59 schreef bazbo het volgende:
[..]
Allemaal nooit officieel uitgebracht spul uit 1970...
Ja de laatste paar platen van hun hebben goeie recensies gehad op The Quietus. Moest wel wat wennen aan de vocalen in het Nederlands maar muzikaal vind ik het prima. Geen standaard black metal in ieder geval.quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:40 schreef Z het volgende:
Ik kom zojuist in de jaarlijst van The Quietus Fluisteraars tegen. Niet helemaal mijn muziek maar ik wordt er toch altijd een soort van trots van dat Nederlandse bands het tot internationale lijsten halen. Ik ga de plaat beluisteren. Ik zag Fluisteraars ook in dit topic voorbij komen.
Dat heb ik een paar jaar geleden gedaan, maar dat vreet zoveel tijd, want dan wil niets vergeten .quote:Op maandag 27 december 2021 09:56 schreef methodmich het volgende:
Okee, begrijpelijk dat je het dan even laat schieten.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat heb ik een paar jaar geleden gedaan, maar dat vreet zoveel tijd, want dan wil niets vergeten .
Dat doe ik niet meer![]()
Wel leuk dat ik erbij sta
quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:16 schreef methodmich het volgende:
[..]
Okee, begrijpelijk dat je het dan even laat schieten.
Door al je posts in het topic met Nederlandstalige muziek verdiende je zeker een vermelding, vond ik!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |