En Max is... Sleepy Joe?quote:Op zondag 12 december 2021 19:19 schreef Zwansen het volgende:
Beetje het gevoel van vorig jaar met de Amerikaanse verkiezingen. Mercedes zijn dan de Republikeinen en Lewis Trump.
Hm.quote:Op zondag 12 december 2021 19:19 schreef Zwansen het volgende:
Beetje het gevoel van vorig jaar met de Amerikaanse verkiezingen. Mercedes zijn dan de Republikeinen en Lewis Trump.
Wat tactische fout?quote:Op zondag 12 december 2021 19:19 schreef chratnox het volgende:
[..]
Zou Toto ook niet vooral klagen om zijn eigen straatje schoon te vegen? Deze hele situatie had het team zelf kunnen voorkomen door zelf ook nieuwe banden te halen. Gewoon een tactische fout bij Mercedes
1tje ja. Wachten op de tweede.quote:Op zondag 12 december 2021 19:21 schreef Nia het volgende:
VANDAAG, 19:20
GEEN STRAF VERSTAPPEN!
FIA wijst het protest van Mercedes af.
Jij snapt er gewoon niet zoveel van hè.quote:Op zondag 12 december 2021 19:21 schreef Aitvaras het volgende:
[..]
Wat tactische fout?
Hamilton had 10 seconden voorsprong met 10 ronden te gaan en Verstappen had de pace niet om dit goed te maken. Daarnaast moest hij ook nog 4 backmarkers in gevecht in halen.
Dat Masi de regels overtreed kan je niet op inspelen.
Als ze het tweede honoreren - waar Verstappen en Red Bull helemaal niets aan konden doen - is het echt helemaal belachelijk.quote:
Je bedoelt Toto als Trump? Lewis heeft zich (voorlopig) afzijdig gehouden....quote:Op zondag 12 december 2021 19:19 schreef Zwansen het volgende:
Wat is de 2e?quote:Op zondag 12 december 2021 19:22 schreef Peterselieman het volgende:
Aan het tweede protest kunnen Max en RB niets doen
Hij mag dat sowieso beslissen volgens 15.3, dus niks aan de hand.quote:Op zondag 12 december 2021 19:22 schreef Nattekat het volgende:
Het enige wat Masi verneukt heeft is de achterblijvers niet eeder wegsturen.
Ja eens. En gaat goed komen. Alle vertrouwen in.quote:Op zondag 12 december 2021 19:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als ze het tweede honoreren - waar Verstappen en Red Bull helemaal niets aan konden doen - is het echt helemaal belachelijk.
Daar hebben ze de zaakjes redelijk op orde tegenwoordig. Wat er dit seizoen in de F1 gebeurt doet denken aan de tijden dat de VAR net ingevoerd was en het op zijn zachtst niet zo soepeltjes liep.quote:
die laten max wel langs, want blauwe vlag en dicht op elkaar op lage snelheid.quote:Op zondag 12 december 2021 19:21 schreef Aitvaras het volgende:
[..]
Wat tactische fout?
Hamilton had 10 seconden voorsprong met 10 ronden te gaan en Verstappen had de pace niet om dit goed te maken. Daarnaast moest hij ook nog 4 backmarkers in gevecht in halen.
Yup.quote:Op zondag 12 december 2021 19:24 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Andere moment is Masi's beslissing?
Een totale race ongeldig verklaren heb ik nog nooit meegemaakt.quote:Op zondag 12 december 2021 19:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Dat tweede moment kunnen ze toch hooguit Masi aanrekenen? Worst case is het race resultaat niet geldig en dan is VER alsnog kampioen.
Ik koop er geen auto. Ook geen Ineos trouwensquote:
Waarschijnlijk geen? Lewis lijkt zich er al bij te hebben neergelegd, Toto is degene die full Trump aan het gaan is.quote:Op zondag 12 december 2021 19:23 schreef Rianne84 het volgende:
Nu al zin in zure Lewis aan de start volgend seizoen, benieuwd welke act hij dan zal opvoeren
Dat kunnen ze volgens mij alleen maar 'honoreren' door zichzelf te ontslaan.quote:Op zondag 12 december 2021 19:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als ze het tweede honoreren - waar Verstappen en Red Bull helemaal niets aan konden doen - is het echt helemaal belachelijk.
Er was een vrij realistische kans dat Hamilton nog een keer naar binnen had moeten komen voor andere banden. Ze vroegen ‘m niet voor niets wat voor banden hij wilde bij een SC.quote:Op zondag 12 december 2021 19:21 schreef Aitvaras het volgende:
[..]
Wat tactische fout?
dit is wel nog de belangrijkste. ik weet niet of dat weaving nog officieel een protest is, maar die is kansloos.quote:
Nou ja, die andere levert in elk geval geen straf op voor Verstappenquote:
Hoezo F5-en? De reacties laden bij mij automatisch in...quote:Op zondag 12 december 2021 19:24 schreef Nattekat het volgende:
Zitten jullie nou heel dit forum kapot te F5-en?
gefeliciteerd chevyquote:Op zondag 12 december 2021 19:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het officiële oordeel van Chevy:
THIS IS GRAND PRIX RACING AT ITS FINEST
Dus geen verdere actie en MAX is WERELDKAMPIOEN.
Dank u wel.
Nee. Valse aanname.quote:Op zondag 12 december 2021 19:25 schreef chratnox het volgende:
Er was een vrij realistische kans dat Hamilton nog een keer naar binnen had moeten komen voor andere banden. Ze vroegen ‘m niet voor niets wat voor banden hij wilde bij een SC.
Zure Toto danquote:Op zondag 12 december 2021 19:25 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Waarschijnlijk geen? Lewis lijkt zich er al bij te hebben neergelegd, Toto is degene die full Trump aan het gaan is.
Weaving was al afgewezen meen ik.quote:Op zondag 12 december 2021 19:25 schreef Adames het volgende:
[..]
dit is wel nog de belangrijkste. ik weet niet of dat weaving nog officieel een protest is, maar die is kansloos.
Inderdaad, Hamilton was beter, maar Mercedes heeft tactisch gewoon geblunderd.quote:Op zondag 12 december 2021 19:25 schreef chratnox het volgende:
[..]
Er was een vrij realistische kans dat Hamilton nog een keer naar binnen had moeten komen voor andere banden. Ze vroegen ‘m niet voor niets wat voor banden hij wilde bij een SC.
Toto drong er bij Masi op aan dat er geen SC moest komen, dat het racend opgelost moest worden. Dat is nu gedaan. Dat Mercedes tijdens die SC niet voor verse banden is gegaan is hun inschatting geweest, een inschatting die fout is gebleken.
Je hebt gewoon auto update,waarom in godsnaam F5quote:Op zondag 12 december 2021 19:24 schreef Nattekat het volgende:
Zoals altijd gedaab wordt idd.quote:Op zondag 12 december 2021 19:22 schreef Nattekat het volgende:
Het enige wat Masi verneukt heeft is de achterblijvers niet eeder wegsturen.
Geen idee, maar het gaat allemaal vrij stroef het afgelopen half uurquote:Op zondag 12 december 2021 19:26 schreef mrkos het volgende:
[..]
Hoezo F5-en? De reacties laden bij mij automatisch in...
Inderdaad.quote:Op zondag 12 december 2021 19:24 schreef MrBadGuy het volgende:
Mercedes is vooral na dat gedoe met die vleugel erg triest geworden met constant klagen. Dit hele gedoe is ook niet goed voor hun imago: feliciteer Max en RBR gewoon en ga er volgend jaar weer voor 100% voor.
Die servers van Danny staan tegenwoordig standaard te roken toch?quote:Op zondag 12 december 2021 19:24 schreef Nattekat het volgende:
al dat gezeik van ze en beinvloeden van de FIA heeft dat al..........quote:Op zondag 12 december 2021 19:25 schreef PirE het volgende:
Zit Mercedes (en dan bedoel ik het autobedrijf) hier wel op te wachten? Lijkt erop dat het raceteam heel ver wil gaan om te winnen. Maar zo hard spelen kan ook negatieve weerslag hebben op het merk Mercedes.
Tijd om Windows XP te updaten.quote:Op zondag 12 december 2021 19:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen idee, maar het gaat allemaal vrij stroef het afgelopen half uur
Petronas heeft nog een aandeel gehad in wat oorlogsmisdaden in Zuid-Sudan. Zou er niet gaan tankenquote:Op zondag 12 december 2021 19:25 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ik koop er geen auto. Ook geen Ineos trouwens
op deze dagen welquote:Op zondag 12 december 2021 19:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Die servers van Danny staan standaard te roken toch?
Voor wie zou het uberhaupt een straf moeten opleveren, op zijn hoogst halen ze die discretionaire bevoegdheid bij de wedstrijdleider weg maar ik zou anders echt niet weten wat ze verder kunnen doen.quote:Op zondag 12 december 2021 19:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, die andere levert in elk geval geen straf op voor Verstappen
dat zagen we al in het begin van het seizoen en ze zijn full loco gegaan....quote:Op zondag 12 december 2021 19:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Gewoon zielig gedrag om het feest van je concurrent te vernielen. Gadverdamme wat is Mercedes diep gezonken.
Nou ja geblunderd…quote:Op zondag 12 december 2021 19:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Inderdaad, Hamilton was beter, maar Mercedes heeft tactisch gewoon geblunderd.
Ik zeg het je Mercedes gaat overal iets zoeken om Red Bull te naaien.quote:Op zondag 12 december 2021 19:28 schreef Nattekat het volgende:
Schijnt dat Perez met te weinig brandstof is begonnen aan de race
Ik noem het dan ook niet voor niets een realistische kans. Ze waren heel erg aan ‘t focusen op anderen die lek reden en gingen echt tot ‘t gaatje met die banden. Er is een moment dat je niets meer uit die banden haalt, dan loop je lek of verlies je heel veel tijd. Het was allesbehalve 100% zeker dat Hamilton deze race zonder SC had kunnen uitrijden op deze banden.quote:
Wat?!quote:Op zondag 12 december 2021 19:28 schreef Nattekat het volgende:
Zondagen?quote:
Hij was wel erg verbaasd toen hij naar binnen moest, dus lijkt alsof hij dat niet wist.quote:Op zondag 12 december 2021 19:28 schreef Nattekat het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |