Ministerie van waarheid komt er ik zeg het je.quote:
Jezus.quote:Op maandag 13 december 2021 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien zit er nog wat anders interessants tussen
kom Ludoquote:Op maandag 13 december 2021 20:32 schreef ludovico het volgende:
[..]
Jezus.
Das als tegen een eenzame man zeggen dat er vast wel één van die 3 miljard vrouwen hem wel leuk zou vinden.
Devlin zou zeggen JUIST als je vertrouwd in je immuunsysteem neem je een prik. Want anders zou de prik niet werken immers.quote:Op maandag 13 december 2021 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is ook te bizar voor woorden
dat je niet op je eigen immuunsysteem mag vertrouwen
Devlin snapt niet waarom het immuunsysteem bestaatquote:Op maandag 13 december 2021 20:33 schreef ludovico het volgende:
[..]
Devlin zou zeggen JUIST als je vertrouwd in je immuunsysteem neem je een prik. Want anders zou de prik niet werken immers.
Nah.quote:Op maandag 13 december 2021 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
kom Ludo
je hebt vast tijd over deze kerst
lekker leesvoerquote:Op maandag 13 december 2021 20:38 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nah.Lijken me pittige dossiers allemaal.
Mja ben het an sich het er niet radicaal mee oneens, maar ik vind het wensdenken dat vaccins helemaal geen bijwerkingen hebben en Corona met ondersterfte voor 50- populatie vraag ik me toch bij af of het wel zo slim is om te vaccineren.quote:Op maandag 13 december 2021 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Devlin snapt niet waarom het immuunsysteem bestaat
Op zeker! Boetes op onwaarheden, opruiende teksten en disinformatie verspreiden.quote:Op maandag 13 december 2021 20:31 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ministerie van waarheid komt er ik zeg het je.
waarom zou je per definitie een vaccin nodig hebben om een griepvirus te doorstaanquote:Op maandag 13 december 2021 20:40 schreef ludovico het volgende:
[..]
Mja ben het an sich het er niet radicaal mee oneens, maar ik vind het wensdenken dat vaccins helemaal geen bijwerkingen hebben en Corona met ondersterfte voor 50- populatie vraag ik me toch bij af of het wel zo slim is om te vaccineren.
En keb er helemaal niks mee dat er uberhaupt over dwang en drang en weet ik veel wat gesproken en gedaan wordt, al die partijen die zich daar schuldig aan maken kunnen echt de tering krijgen, hoop heel hard dat iedere "wappie" weg blijft bij die partijen bij de volgende verkiezingen.
Artsen ontslaan... Uit de BIG registratie, beroepsverbod, want dat is goed voor de zorgcapaciteit.quote:Op maandag 13 december 2021 20:41 schreef _I het volgende:
[..]
Op zeker! Boetes op onwaarheden, opruiende teksten en disinformatie verspreiden.
We’re fukced.
Als je zwanger bent ben je per definitie risicogroep.quote:Op maandag 13 december 2021 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom zou je per definitie een vaccin nodig hebben om een griepvirus te doorstaan
Guess what: hij zou nog gelijk hebben ook.quote:Op maandag 13 december 2021 20:33 schreef ludovico het volgende:
[..]
Devlin zou zeggen JUIST als je vertrouwd in je immuunsysteem neem je een prik. Want anders zou de prik niet werken immers.
1 groot ziekenhuis in NLquote:Op maandag 13 december 2021 20:42 schreef ludovico het volgende:
[..]
Artsen ontslaan... Uit de BIG registratie, beroepsverbod, want dat is goed voor de zorgcapaciteit.
Gezellig.quote:Op maandag 13 december 2021 19:15 schreef Twinkle20 het volgende:
Ahh en als we dan tochbezig zijn:
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)nter-niet-garanderen
Ik denk dat ik me maar een haard aan ga schaffen
quote:Op maandag 13 december 2021 20:45 schreef yinxs het volgende:
[..]
Gezellig.
Ik heb nog zo'n camping pitje ergens liggen en een handjevol van die gasbusjes. Dat wordt lekker kamperen in m'n eigen huis.
Vind je?quote:
Hij noemt het dus als voordeel dat je kan controleren waar mensen geld aan uitgeven.quote:24. What Carstens is saying is they can't track people if they use cash hence the move to a Digital Currency.
The mechanics behind implementing a Digital Currency are so huge it's hard to fathom.
Lekker wat te lezen tijdens de lockdown. Past alleen niet helemaal op m'n e-reader.quote:Op maandag 13 december 2021 19:20 schreef greysbones het volgende:
https://file.wikileaks.or(...)fQuMFMp8ssbM46oHXWMI
alle wikileaks files![]()
Soldaten en agenten die afvallig zijn; weg. Blijft over de aan de boosterverslaafde geïndoctrineerde die-hards.quote:Op maandag 13 december 2021 20:42 schreef ludovico het volgende:
[..]
Artsen ontslaan... Uit de BIG registratie, beroepsverbod, want dat is goed voor de zorgcapaciteit.
Mwah, vond je niet. Het is wel heel Brave New World met alle controle.quote:Op maandag 13 december 2021 20:53 schreef ludovico het volgende:
[..]
Vind je?
[..]
Hij noemt het dus als voordeel dat je kan controleren waar mensen geld aan uitgeven.
Wisten we opzicht wel natuurlijk maar het is wel echt absurde controle.
Blijkt overigens ook uit economie studies dat geld geven aan arme mensen beter werkt dan goederen voor ze kopen, omdat men zelf beter weet wat ze nodig hebben dan een ambtenaar.
Als zo een bankier praat over hoeveel controle het oplevert.... En het financiele systeem loopt daadwerkelijk op zijn einde....quote:Op maandag 13 december 2021 21:00 schreef _I het volgende:
[..]
Mwah, vond je niet. Het is wel heel Brave New World met alle controle.
Lekker thuis in de metaverse rondwandelen, omdat je niet je 16e booster hebt gehaald.
Microkredieten! Briljante vondst.
mooie uiquote:Op maandag 13 december 2021 20:54 schreef yinxs het volgende:
[..]
Lekker wat te lezen tijdens de lockdown. Past alleen niet helemaal op m'n e-reader.
Straks het gas eraf en geen energie. Complete chaos.quote:Op maandag 13 december 2021 21:03 schreef ludovico het volgende:
[..]
Als zo een bankier praat over hoeveel controle het oplevert.... En het financiele systeem loopt daadwerkelijk op zijn einde....
En dan noem ik even voor de grap 2 mensen:
Ray Dalio - geschat vermogen 20 miljard dollar.
Willem Middelkoop.
En die gasten komen allemaal samen en die controle systemen zijn al elders geimplementeerd...
Cash uitgefaseerd... Gebeurt al in Zweden.
Mensen uitsluiten, gebeurt in heel Europa, op basis van een groen vinkje.
Individuele rechten worden anaal gepenetreerd zonder glijmiddel door ambtenaar Bubba van 2,50m^2.
sterk spul dat pfizermansfrendquote:
De rijken in goed geisoleerd huis komen er wel mee weg.quote:Op maandag 13 december 2021 21:08 schreef _I het volgende:
[..]
Straks het gas eraf en geen energie. Complete chaos.
Zo blij dat het allemaal maar conspiracy is..
4 zijn er al omgevallen , wachten is op de grote jongens, ik was al voorbereid op hoge gasprijzen , en ges wat... ik stook meer fosiele brandstof *petroleum) dan gas op dit moment de goedkopere keuze. (zolang het niet gaat vriezen)quote:Op maandag 13 december 2021 21:10 schreef ludovico het volgende:
[..]
De rijken in goed geisoleerd huis komen er wel mee weg.
Overigens, de energiemaatschappij zal het wel lekker vinden, geen gas, hoeven ze ook niet die vaste contracten te leveren tegen verlieslatende prijzen.
Hoe heb jij je voorbereid.quote:Op maandag 13 december 2021 21:17 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
4 zijn er al omgevallen , wachten is op de grote jongens, ik was al voorbereid op hoge gasprijzen , en ges wat... ik stook meer fosiele brandstof *petroleum) dan gas op dit moment de goedkopere keuze. (zolang het niet gaat vriezen)
beide zijn fossiele brandstoffenquote:Op maandag 13 december 2021 21:17 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
4 zijn er al omgevallen , wachten is op de grote jongens, ik was al voorbereid op hoge gasprijzen , en ges wat... ik stook meer fosiele brandstof *petroleum) dan gas op dit moment de goedkopere keuze. (zolang het niet gaat vriezen)
Daar is nu een lobby tegen dat het niet groen zou zijn, maar dat is het pas als het niet duurzaam geëxploiteerd wordt.quote:Op maandag 13 december 2021 21:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
beide zijn fossiele brandstoffen
ik heb geluk
2 houtkachels in huis
daar stook ik het wel mee warm
ik heb ik weet niet hoeveel bomen in mijn tuinquote:Op maandag 13 december 2021 21:21 schreef ludovico het volgende:
[..]
Daar is nu een lobby tegen dat het niet groen zou zijn, maar dat is het pas als het niet duurzaam geëxploiteerd wordt.
Overal waar een boom weg gaat moet er weer één teruggepoot worden, en ecologen moeten maar aangeven waar en hoeveel er gekapt zou kunnen worden zonder al te grote schade.
Maar met die fragiele wereldbeelden van tegenwoordig... Die mensen gaan nog eens de grootste sekte allertijden oprichten en massaal aan de suicide, nemen ze wss anderen mee in hun doodvonnis...
"is goed voor de planeet / het collectief"
Infantiel idd dat je op duurzame wijze geen hout zou kunnen stoken.quote:Op maandag 13 december 2021 21:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb ik weet niet hoeveel bomen in mijn tuin
laat ze maar komen zeuren
en de biomassa centrales die allemaal nieuw zijn gebouwd de afgelopen jarenquote:Op maandag 13 december 2021 21:33 schreef ludovico het volgende:
[..]
Infantiel idd dat je op duurzame wijze geen hout zou kunnen stoken.
Links maakt mee kapot dan je lief is zou je zeggen.quote:Op maandag 13 december 2021 21:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
en de biomassa centrales die allemaal nieuw zijn gebouwd de afgelopen jaren
met subsidie
Het kon niet anders. Het hele systeem is gebaseerd op een sterke constante bevolkingsgroei. Alleen zo kan je veilig lenen van de toekomst. De waarde was niet meer gebaseerd op goud, maar op mensen. Ieder mens genereert geld, leent geld, betaald belasting. Jaren lang werd er ook constant gezegd dat er economisch te weinig mensen waren (en dat werd ook aangenomen zonder vragen te stellen (zoals, wat is genoeg)). Als de groei stopt, of mindert beginnen er problemen te ontstaan. En nu gaan de legale criminelen die deze koe leeg hebben gemolken raakt snel een ander systeem opzetten, een met de zelfde voordelen voor hen, maar een stuk minder voor ons. Het kan niet anders (tenzij we ons eigen systeem opzetten). Ze zien het al lang aankomen en het hele spelbord omgooien is de enige manier om hieruit te komen zonder dat iedereen ziet wat ze geflikt hebben.quote:Op maandag 13 december 2021 21:03 schreef ludovico het volgende:
En het financiele systeem loopt daadwerkelijk op zijn einde....
Mwoah, tis gewoon dat de waarde van geld wel heel dicht nabij het nulpunt zweeft, en dat dat ook komt door extreme ongelijkheid in vermogen.quote:Op maandag 13 december 2021 21:53 schreef yinxs het volgende:
[..]
Het kon niet anders. Het hele systeem is gebaseerd op een sterke constante bevolkingsgroei. Alleen zo kan je veilig lenen van de toekomst. De waarde was niet meer gebaseerd op goud, maar op mensen. Ieder mens genereert geld, leent geld, betaald belasting. Jaren lang werd er ook constant gezegd dat er economisch te weinig mensen waren (en dat werd ook aangenomen zonder vragen te stellen (zoals, wat is genoeg)). Als de groei stopt, of mindert beginnen er problemen te ontstaan. En nu gaan de legale criminelen die deze koe leeg hebben gemolken raakt snel een ander systeem opzetten, een met de zelfde voordelen voor hen, maar een stuk minder voor ons. Het kan niet anders (tenzij we ons eigen systeem opzetten). Ze zien het al lang aankomen en het hele spelbord omgooien is de enige manier om hieruit te komen zonder dat iedereen ziet wat ze geflikt hebben.
Maargoed, mijn 2 cent.
Ik moet meteen weer aan deze scene denken van de film margin-call (over de crisis van 2008):
En vraag me af of we niet in zekere mate medeschuldig zijn uit ontwetendheid en tot op zekere hoogte toch ook gewoon graantjes meegepikt hebben van dit scheve systeem.
Die 2 moeten kappen straks stem ik nog op Denk.quote:
ze zijn echt goed bezigquote:Op maandag 13 december 2021 22:18 schreef ludovico het volgende:
[..]
Die 2 moeten kappen straks stem ik nog op Denk.
Kuzu over Azarkanquote:Op maandag 13 december 2021 22:22 schreef yinxs het volgende:
[..]
Spreekt ie nou over zichzelf in 3e persoon?
Farid in z'n eigen berichtje, laatste zin. Viel me even op.quote:Op maandag 13 december 2021 22:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kuzu over Azarkan
ik snap je even niet?
aah dankquote:Op maandag 13 december 2021 22:26 schreef yinxs het volgende:
[..]
Farid in z'n eigen berichtje, laatste zin. Viel me even op.
Vergeet Anthony "Attacks on me are attacks on science" Fauci nietquote:Op maandag 13 december 2021 22:31 schreef ludovico het volgende:
[ twitter ]
Geen idee wat het waarheidsgehalte is maar ik vind het sowieso vreemd hoe een "wetenschapper" zich zo kan uitlaten met onwetenschappelijke bullcrap. En dat stempel gaat ook voor Bonten en Menno de Jong.
Scientism, enge sekte.quote:Op maandag 13 december 2021 22:41 schreef yinxs het volgende:
[..]
Vergeet Anthony "Attacks on me are attacks on science" Fauci niet
Who knows trouwens, maar wat wel opvalt is dat er van de 65+'ers ruim 10% meer gestorven was in 2020 dan 2019. 65- +- minder dan 1%.quote:
Doen ze niks mee.quote:
Omdat dit niet over de volksgezondheid gaat, tenminste niet in Europa. In Europa wordt corona aangegrepen om het continent sociaal te kunnen hervormen tot een totalitaire controlestaat. En een nieuwe variant waarmee mensen angst aangejaagd kan worden is hierbij een goed middel want ze zullen de gebrachte "oplossing" hiervoor moeiteloos accepteren, namelijk: verplichte boosters, 2G en facial recognition.quote:Op maandag 13 december 2021 20:01 schreef _I het volgende:
[ twitter ]
En hier doen ze alsof ebola uit de lucht is gevallen.
quote:
Een controlestaat is goed te handhaven als de populatie niet al te groot is. Wie zou er verbaasd opkijken als al dat gerotzooi met vaccins, boosters etc daar voor gaat zorgen? Uiteraard niet te hopen maar er zijn teveel bizarre fuckups gaande om dit als pure flauwekul weg te wuifen. Die vaccins zijn er niet voor Corona, das wel duidelijk. Waarom dan wel?quote:Op maandag 13 december 2021 23:54 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Omdat dit niet over de volksgezondheid gaat, tenminste niet in Europa. In Europa wordt corona aangegrepen om het continent sociaal te kunnen hervormen tot een totalitaire controlestaat. En een nieuwe variant waarmee mensen angst aangejaagd kan worden is hierbij een goed middel want ze zullen de gebrachte "oplossing" hiervoor moeiteloos accepteren, namelijk: verplichte boosters, 2G en facial recognition.
quote:
Duitsland is wat extremer dan Nederland. Daar gaat het in sneltreinvaart naar een vaccinatieverplichting en een hoop boosters. Die kant gaat het in NL ook wel op, maar dan in een langzamer tempo.quote:
Dat gevoel heb ik met de hele maatschappij.quote:Het gaat op zich goed met me hoor, alleen relateerde ik niet meer aan de werkelijkheid die ik beetje bij beetje heb zien ontstaan gedurende 1,5 jaar tijd in ons ziekenhuis, op de ccu/eerste harthulp.
Het voelt net of ik de “taal” niet meer spreek waarvan ik ruim 25 jaar dacht hem vloeiend te spreken.
Of het nu gaat om de bullshit van 1,5 meter tot aan de mondkappen, de spatmaskers. De onzin met betrekking tot isolatie van mensen (zonder klachten van covid) het dus totaal verkeerd inzetten van isolatie en ze dan een dag, soms wel twee dagen laten wachten, in isolatie, op een uitslag van de test. Ik heb zoals je weet patiënten vaak uit een onterechte isolatie gekregen na overleg met de microbioloog.
De onzinnige en onmenselijke bezoek beperkende maatregelen, ik kon daar gewoon niet in mee gaan, tot frustratie van vele collega’s omdat ik niet één lijn trok. Maar mijn geweten trekt dat niet. Dus kiezen óf het kind óf de echtgenote bij een doodzieke patiënt laten.
Het feit dat er nog steeds in ons patiënten dossier staat dat je ongevaccineerd bent terwijl het niet eens is gevraagd, laat staan geregistreerd, alle bijwerkingen die mij zijn verteld door patiënten, de oude hartinfarcten tgv niet gegeven zorg, de tsunami aan positieve d-dimeer uitslagen (red.: waarde in bloed wat stolling in het lichaam aangeeft) bij jonge mensen na vaccin, de longembolieën, de infarcten, (non)stemi’s (red.: afwijkingen op het ECG als gevolg van. infarct in het hart). Allemaal toeval?
Iedere keer weer als wappie te worden aangekeken omdat ik weiger zo’n niet-werkende mondkap of spatmasker op te zetten als ik niet aan een bed zit bij een “ besmette” of “ verdachte” patiënt. De mensen die met een mondkap naar hun auto lopen op het parkeer terrein. Dat circus begint nu weer van voor af aan. Ik trek dat niet meer.
...
Het is ook zeer opmerkelijk te noemen dat ze gewoon letterlijk zeggen dat de vaccins niet meer beschermen tegen "Moronic", maar we wel een extra jab moeten nemen van het spul wat niet meer werkt. Of ze geven hun eigen invulling aan werkzaamheid inderdaad. Er wordt hier genocide gepleegd, dat is wel duidelijk. Er is in de recente geschiedenis nog nooit een vaccin gebruikt en goedgekeurd dat zo slecht werkt dat mensen er mee lekgespoten moeten worden, infecties nog steeds stijgen en ziekenhuizen nog steeds vol raken ondanks al die jaaaabs.quote:Op dinsdag 14 december 2021 00:05 schreef KNAK het volgende:
[..]
Een controlestaat is goed te handhaven als de populatie niet al te groot is. Wie zou er verbaasd opkijken als al dat gerotzooi met vaccins, boosters etc daar voor gaat zorgen? Uiteraard niet te hopen maar er zijn teveel bizarre fuckups gaande om dit als pure flauwekul weg te wuifen. Die vaccins zijn er niet voor Corona, das wel duidelijk. Waarom dan wel?
Dit dus..quote:Op dinsdag 14 december 2021 00:21 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Het is ook zeer opmerkelijk te noemen dat ze gewoon letterlijk zeggen dat de vaccins niet meer beschermen tegen "Moronic", maar we wel een extra jab moeten nemen van het spul wat niet meer werkt. Of ze geven hun eigen invulling aan werkzaamheid inderdaad. Er wordt hier genocide gepleegd, dat is wel duidelijk. Er is in de recente geschiedenis nog nooit een vaccin gebruikt en goedgekeurd dat zo slecht werkt dat mensen er mee lekgespoten moeten worden, infecties nog steeds stijgen en ziekenhuizen nog steeds vol raken ondanks al die jaaaabs.
Ik denk dat deze vaccins de implementatie van de totalitaire controlestaat inderdaad moeten versnellen, enerzijds door het slopen van de mensen hun immuunsysteem waardoor ze uiteindelijk het loodje zullen leggen, anderzijds door de situatie te verslechteren waardoor mensen eerder geneigd zijn om voorheen verschrikkelijke "oplossingen" te kunnen accepteren. En dan hebben we ook nog het Coudenhove-Kalergiplan wat versneld doorgevoerd zou kunnen worden met behulp van dit. Waarom komen die vaccinaties in derde wereldlanden zo langzaam van de grond, waarom wordt het rijke westen lekgeprikt met boosters, en gaat de massale immigratie nog steeds door tijdens een "pandemie"?
gewoon geld? en misschien transhumanisme, de hobby van Claus Schwab.quote:Op dinsdag 14 december 2021 00:05 schreef KNAK het volgende:
[..]
Die vaccins zijn er niet voor Corona, das wel duidelijk. Waarom dan wel?
angst, eenzaamheid, uitzichtloosheid slecht voor je gezondheid, en mensen die toch al bijna dood gingen door vergrijzing zijn iets eerder gestorven.quote:Op maandag 13 december 2021 22:53 schreef ludovico het volgende:
[..]
Who knows trouwens, maar wat wel opvalt is dat er van de 65+'ers ruim 10% meer gestorven was in 2020 dan 2019. 65- +- minder dan 1%.
Hadden we voor de helft die zekerheid maar, dat dit alles om alleen wat centjes zou gaan,quote:Op dinsdag 14 december 2021 01:04 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
gewoon geld? en misschien transhumanisme, de hobby van Claus Schwab.
Free Huig Plug!quote:Op maandag 13 december 2021 20:41 schreef _I het volgende:
[..]
Op zeker! Boetes op onwaarheden, opruiende teksten en disinformatie verspreiden.
We’re fukced.
Moet haast wel een vorm van hypnose zijn.quote:Op dinsdag 14 december 2021 00:58 schreef KNAK het volgende:
[..]
Dit dus..
Gezien hoe weinig tegengeluiden en tegenacties er zijn is het een kwestie van afwachten op welke dramatische wijze dit spelletje wordt uitgespeeld. Ze kunnen het volk lastig jaren en jaren in lockdowns e.d. vasthouden, want dat zorgt voor beroering, groeiende instabiele en grimmige situaties, meer weerstand en rebellie.
Het volk wordt mogelijk via allerlei regels tot wanhoop gedreven om maar tot vaxxen over te gaan. Elke vaxxer is er weer 1. Ondertussen wordt steeds strenger gehandhaafd, mogen de die-hard anti-vaxxers amper nog iets doen, wellicht hooguit nog ergens boodschapjes halen op aangewezen plekken/tijden zoals ouderen hun momentje kregen in de Appie gedurende de eerste lockdown. De perfecte momentjes voor het implementeren van de totalitaire staat. Of het immuunsysteem is zo naar de klote dat mensen ala AIDS omvallen, of er gebeurt iets anders met de vaxxers en krijgen de ongevaxte de schuld (= burgeroorlog = mandaat ingrijpen = implementeren van totalitaire staat). Dit zou zo maar door een variant die -oh zo gevaarlijk- blijkt te zijn gestart kunnen worden. Omicron? Hoe makkelijk is het om een variant de schuld te geven terwijl het vaccin eigenlijk de boosdoener is? Alleen vandaag al uit meerdere landen meldingen dat verwacht wordt dat deze variant flink tekeer zal gaan... Knap hoe men dat al weet.
Dit, of 1 van de vele andere mogelijke scenarios zullen we vanzelf mee gaan maken Dit alles onder het mom van een virus?![]()
![]()
..... fuck.. hoe ^%$@ ben je wel niet als je dat NU nog denkt.
Wat anders.. Het is niet even een klein dorpje die ze bij de ballen hebben, maar het hele westen. Dat men in het begin even spannend keek, afwachtte op wat er zou gebeuren, ok. Maar nu 2 jaar later zou men toch wel moeten kunnen inzien dat er een spelletje gespeeld wordt.quote:Op dinsdag 14 december 2021 01:23 schreef Orwell het volgende:
[..]
Moet haast wel een vorm van hypnose zijn.
Het geheugen van mensen is ook bar slecht, DES wat aan zwangere vrouwen gegeven werd ter voorkoming van miskramen, had desastreuse effecten, een anticonceptiepil wat nieuw op de markt gebracht werd voorzaakte eierstok-kanker en dit zijn twee voorbeelden die weergeven hoe iets nieuws de hemel beloofde maar behoorlijk anders uitpakte, van bijde werd gezegd het is veilig , het werkt en het bleek toch effe anders te zijn, het tegenovergestelde.quote:Op dinsdag 14 december 2021 01:09 schreef KNAK het volgende:
[..]
Hadden we voor de helft die zekerheid maar, dat dit alles om alleen wat centjes zou gaan,
Schaamluizen bvb. Die zijn ook erg.quote:Op maandag 13 december 2021 20:08 schreef _I het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook een utopie.
Iedereen straks aan de schurft en herpes. Of erger.
Gratis boosters voor de concentratie kamp toeristen?quote:Op maandag 13 december 2021 21:35 schreef PSVCL het volgende:
Duitsers schakelen over op turbo booster: extra prik na één maand
Miljoenen gevaccineerde Duitsers hoeven geen maanden meer te wachten op een extra prik tegen corona.
Die moet ik hebben !
Tree burner!quote:Op maandag 13 december 2021 21:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb ik weet niet hoeveel bomen in mijn tuin
laat ze maar komen zeuren
Misschien DDR ook een grote experiment was.quote:Op maandag 13 december 2021 23:58 schreef yinxs het volgende:
[..]
Lijkt me toepasselijk..
P.S. dit nummer was live gezongen door David bij de val van de Berlijnse muur en wordt in Duitsland daar altijd sterk mee geassocieerd. De link met turbo booster is hooguit voor een paar halve bejaarden nog bekend, maar het is eigenlijk treurig hoe de situatie nu geworden is. Wat achter de muur zat is straks overal.
Tis juist omgekeerd, omicron bestaat al weken en de glimses die je ziet zijn dat het totaal niet dodelijk is.quote:Op dinsdag 14 december 2021 00:58 schreef KNAK het volgende:
[..]
Dit dus..
Gezien hoe weinig tegengeluiden en tegenacties er zijn is het een kwestie van afwachten op welke dramatische wijze dit spelletje wordt uitgespeeld. Ze kunnen het volk lastig jaren en jaren in lockdowns e.d. vasthouden, want dat zorgt voor beroering, groeiende instabiele en grimmige situaties, meer weerstand en rebellie.
Het volk wordt mogelijk via allerlei regels tot wanhoop gedreven om maar tot vaxxen over te gaan. Elke vaxxer is er weer 1. Ondertussen wordt steeds strenger gehandhaafd, mogen de die-hard anti-vaxxers amper nog iets doen, wellicht hooguit nog ergens boodschapjes halen op aangewezen plekken/tijden zoals ouderen hun momentje kregen in de Appie gedurende de eerste lockdown. De perfecte momentjes voor het implementeren van de totalitaire staat. Of het immuunsysteem is zo naar de klote dat mensen ala AIDS omvallen, of er gebeurt iets anders met de vaxxers en krijgen de ongevaxte de schuld (= burgeroorlog = mandaat ingrijpen = implementeren van totalitaire staat). Dit zou zo maar door een variant die -oh zo gevaarlijk- blijkt te zijn gestart kunnen worden. Omicron? Hoe makkelijk is het om een variant de schuld te geven terwijl het vaccin eigenlijk de boosdoener is? Alleen vandaag al uit meerdere landen meldingen dat verwacht wordt dat deze variant flink tekeer zal gaan... Knap hoe men dat al weet.
Dit, of 1 van de vele andere mogelijke scenarios zullen we vanzelf mee gaan maken Dit alles onder het mom van een virus?![]()
![]()
..... fuck.. hoe ^%$@ ben je wel niet als je dat NU nog denkt.
Als die mensen 2 jaar te leven zouden hebben zouden we 10% ondersterfte moeten hebben in 2021.quote:Op dinsdag 14 december 2021 01:08 schreef Mytho het volgende:
[..]
angst, eenzaamheid, uitzichtloosheid slecht voor je gezondheid, en mensen die toch al bijna dood gingen door vergrijzing zijn iets eerder gestorven.
Dat doet die controlegroep toch echt zelf. Er wordt nog altijd niemand gedwongen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 06:10 schreef ludovico het volgende:
[..]
Als die mensen 2 jaar te leven zouden hebben zouden we 10% ondersterfte moeten hebben in 2021.
Die cijfers zijn in 2021 weer hoog, maar het percentage aan covid toe te wijzen is flink lager.
Ben echt benieuwd of het door het vaccineren komt.
Wat mij niet zint is dat ze de totale controlegroep aan het elimineren zijn.
Waarom is er een controlegroep nodig?quote:Op dinsdag 14 december 2021 06:10 schreef ludovico het volgende:
[..]
Als die mensen 2 jaar te leven zouden hebben zouden we 10% ondersterfte moeten hebben in 2021.
Die cijfers zijn in 2021 weer hoog, maar het percentage aan covid toe te wijzen is flink lager.
Ben echt benieuwd of het door het vaccineren komt.
Wat mij niet zint is dat ze de totale controlegroep aan het elimineren zijn.
Begonnen?quote:Op dinsdag 14 december 2021 08:20 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, de fear mongering is begonnen...
Valt mee, van de duizenden soorten medicijnen die er wereldwijd zijn weet menquote:Op dinsdag 14 december 2021 02:11 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Het geheugen van mensen is ook bar slecht, DES wat aan zwangere vrouwen gegeven werd ter voorkoming van miskramen, had desastreuse effecten, een anticonceptiepil wat nieuw op de markt gebracht werd voorzaakte eierstok-kanker en dit zijn twee voorbeelden die weergeven hoe iets nieuws de hemel beloofde maar behoorlijk anders uitpakte, van bijde werd gezegd het is veilig , het werkt en het bleek toch effe anders te zijn, het tegenovergestelde.
Maar er zitten gelijkenissen in met wat er nu gedaan wordt, het vaccin is veilig , het werkt(met beperkingen) en je kan er onberkt mee worden ingespoten. Maar de lange termijn effecten weten we niks van. Maar he er worden bakken met geld verdiend.
quote:In de eerste week van december (week 48, 29 november tot en met 5 december 2021) overleden naar schatting 4 300 mensen. Dat zijn er ongeveer 1 250 meer dan verwacht. De sterfte is verhoogd onder alle leeftijden, en zowel onder Wlz-zorggebruikers als onder de overige bevolking. Dat meldt het CBS op basis van de voorlopige sterftecijfers per week.
Sinds begin augustus (week 31) ligt de sterfte boven de verwachte sterfte en ook bijna elke week buiten het interval van gewoonlijke fluctuaties, zodat er sprake was van oversterfte. Vanaf half oktober is het aantal overledenen wekelijks verder toegenomen.
Ja, klopt.quote:Op dinsdag 14 december 2021 08:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Begonnen?
Ze maken mensen al 2 jaar bang voor corona
En nu met die omicron variant doen ze het weer
Alle artsen in ZA roepen dat het mild is. Snappen de paniekzaaierij hier niet.quote:Op dinsdag 14 december 2021 08:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, klopt.
2 jaar geleden werd het angstbeeld gekweekt dat alles op Covid werd geschoven, nu wordt het angstbeeld gekweekt dat het vaccin de bron van al het kwaad is.
Wat omicron betreft: volgens de berichten kan het 2 kanten op, veel milder en besmettelijker, waardoor het Delta verdringt en we vanzelf uit de crisis komen, of veel besmettelijker, maar niet mild genoeg om bij een hoger besmettingscijfer lagere ziekenhuisopnames te genereren.
Logischerwijs nemen ze nu het zekere voor het onzekere.
Maar dat is vervolgens weer bron voor fear mongering...
Als er bij 100% gevaxxt plots erg veel hartklachten gaan optreden dan kun je zonder controlegroep nooit meer bewijzen dat het door het vaccin kont. Dan is het bv klimaatverandering die veranwoordelijk zou kunnen zijn. Of milieuverontreiniging.quote:Op dinsdag 14 december 2021 08:21 schreef Wantie het volgende:
[..]
Waarom is er een controlegroep nodig?
Je kunt toch kijken naar voorgaande jaren?
Nee, de tweede booster zou ook voldoende bescherming bieden tegen omicron.quote:Op dinsdag 14 december 2021 08:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alle artsen in ZA roepen dat het mild is. Snappen de paniekzaaierij hier niet.
Er wordt gesproken over 3 omicron prikken..
het zekere voor het onzekere ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |